Daar is Thru toch voor? Nu was er daar een moderator die daar het aantal posts omhoog wilde krikken. Misschien een idee om er een topic te openenquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wanneer gaan we weer eens conspiracies bespreken
Nee, BNWquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is Thru toch voor? Nu was er daar een moderator die daar het aantal posts omhoog wilde krikken. Misschien een idee om er een topic te openen
Nee debiel, Thru (of gewoon TRU) gaat over geesten, spoken en andere synoniemen voor geesten en spoken.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is Thru toch voor? Nu was er daar een moderator die daar het aantal posts omhoog wilde krikken. Misschien een idee om er een topic te openen
Oh. Nou ja. dat dus.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee debiel, Thru (of gewoon TRU) gaat over geesten, spoken en andere synoniemen voor geesten en spoken.
Dit is de tweede keer dat je het hem moet uitleggen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee debiel, Thru (of gewoon TRU) gaat over geesten, spoken en andere synoniemen voor geesten en spoken.
Meestal moet ik dingen 5 á 6 keer uitleggen voordat iedereen het snapt. (Scrummie is meestal de laatste)quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat je het hem moet uitleggen.
Ontzettend veel. Concreet is het niet te benoemen omdat het om details gaat. Zoveel uitvindingen die je vandaag de dag dagelijks gebruikt en die hun oorsprong in innovatie in de ruimtevaart hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En wat heb jij, of ik, of pak hem beet een willekeurig persoon er aan concreet.
balpen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ontzettend veel. Concreet is het niet te benoemen omdat het om details gaat. Zoveel uitvindingen die je vandaag de dag dagelijks gebruikt en die hun oorsprong in innovatie in de ruimtevaart hebben.
crack drogenquote:Op dinsdag 27 november 2018 14:13 schreef Saind het volgende:
Waar gebruik je de combi functie voor op combi magnetrons
Dat hij oven en microgolf tegelijk doet dus
Snap dat niet
geen idee, sneller klaar ofzo?quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:13 schreef Saind het volgende:
Waar gebruik je de combi functie voor op combi magnetrons
Dat hij oven en microgolf tegelijk doet dus
Snap dat niet
Eetzequote:Op dinsdag 27 november 2018 13:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zo lunchen.
Gebakken eitje en broodje brie
Inhousedagquote:Op dinsdag 27 november 2018 15:50 schreef KingRoland het volgende:
ik ben vanavond niet aanwezig in het livetopic. ik help mee tijdens een inhousedag van mijn stage
quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:50 schreef KingRoland het volgende:
ik ben vanavond niet aanwezig in het livetopic. ik help mee tijdens een inhousedag van mijn stage
Wat is jouw favoriete broodbeleg?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is voor mij de lol weg. Ik kom ook niet.
Pindakaas.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete broodbeleg?
Ik doe praktisch dezelfde studie maar ik ben geen actquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de marketingstudent zelf hier van vindt.
quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pindakaas.
(Het mag voor zich spreken, maar ik wil toch even benadrukken dat ik pindakaas zonder nootjes bedoel. Pindakaas mét nootjes is voor proleten.)
Oke Ajax Heerenveen hooliganquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik doe praktisch dezelfde studie maar ik ben geen act
Prima keuze. Wel met boter lijkt me?quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pindakaas.
(Het mag voor zich spreken, maar ik wil toch even benadrukken dat ik pindakaas zonder nootjes bedoel. Pindakaas mét nootjes is voor proleten.)
Welkom terug vriendquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima keuze. Wel met boter lijkt me?
furieusquote:
Wie bij jou thuis koopt er pindakaas met nootjes dan? (En waarom laat je zo'n persoon toe in jouw huis)quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..].
Laatst was de pindakaas zonder nootjes op, toen móest ik wel.
Uh nee.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima keuze. Wel met boter lijkt me?
Die post toch al maanden niet meer? Ook niet onder zijn nieuwe accountquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Allemaal te danken aan Ties02
Jammer dat ik Ties02quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Allemaal te danken aan Ties02
Zn laatste prutswerkje is 3 posts boven jequote:Op dinsdag 27 november 2018 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die post toch al maanden niet meer? Ook niet onder zijn nieuwe account
Huh? Boterham met pindakaas zonder boterquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie bij jou thuis koopt er pindakaas met nootjes dan? (En waarom laat je zo'n persoon toe in jouw huis)
[..]
Uh nee.
Ja dat kan gewoon hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Huh? Boterham met pindakaas zonder boter![]()
![]()
Ik snap het niet meer.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zn laatste prutswerkje is 3 posts boven je
Als je 1x wil smeren neem je de helft van je brood mee op het mesquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Huh? Boterham met pindakaas zonder boter![]()
![]()
Ik zelf. In de supermarkt. Dat was denk ik wel mijn zwartste dag van 2018.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie bij jou thuis koopt er pindakaas met nootjes dan? (En waarom laat je zo'n persoon toe in jouw huis)
[..]
Uh nee.
Heb je het al wel eens geprobeerd met boter? Dan wil je niet meer terug hoor. De boter maakt het net wat smeuïger.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon hoor.
Moet je de pindakaas gewoon met een mes rechtstreeks op de boterham aanbrengen.
Mocht je toch nog verward zijn dan wil ik eventueel wel een topic in CUL openen met foto's, maar dat wordt dan op z'n vroegst volgende week.
Ja, voor wereldgozerquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee man. Hij heette toch Heubach
*middelvinger sticker*quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zelf. In de supermarkt. Dat was denk ik wel mijn zwartste dag van 2018.
Ja, maar ik vind het niet lekkerder en aangezien boter volgens mij niet mega-gezond is heb ik er voor gekozen de boter voortaan achterwege te laten.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je het al wel eens geprobeerd met boter? Dan wil je niet meer terug hoor. De boter maakt het net wat smeuïger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |