OK vooruit dan maarquote:Op maandag 26 november 2018 22:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij die vorige was het op aanvraag, deze vond ik zelf beter passen
quote:Op maandag 26 november 2018 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze film toont realistisch aan wat er ook in Groningen zou kunnen gebeuren.
Groningen in mijn broekquote:Op maandag 26 november 2018 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze film toont realistisch aan wat er ook in Groningen zou kunnen gebeuren.
Iedereen madquote:Op dinsdag 27 november 2018 08:31 schreef RipCity het volgende:
Zucht; 'Geen stijl dat je een jonge knul naar beneden haalt’
https://www.ad.nl/show/ge(...)eden-haalt~a51d572e/
Zal wel over de gemeenteraadsverkiezingen gaan, waar ze alleen mee deden in Amsterdam en dus niet in Grolloquote:Op dinsdag 27 november 2018 07:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien wist ie niet dat er een camera op hem gericht stond toen hij “JAZEKER” riepen dan nu zeggen dat het een vergissing is en dat ze niet eens meededen tijdens die verkiezingen
Hoezo zitten ze dan in de Kamer.
Of hij begint met dementeren.
Waarschijnlijk is dat gewoon een vent van middelbare leeftijd die een paar accounts heeft. In z'n vrije tijd heeft hij nog twee accounts, met eentje zegt hij "cholo" en met de andere "lekker man".quote:Op dinsdag 27 november 2018 08:02 schreef Wuwwa het volgende:
Mede door die aids van Terry's trollenleger onder elk gerelateerd filmpje is de FVD een lachwekkende partij die je niet serieus moet nemen.
Door "jazeker" te zeggen kon hij rekenen op een goedkoop applausje, En aangezien hij volgende keer toch FvD zal stemmen heeft hij ook weinig te verliezen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 07:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien wist ie niet dat er een camera op hem gericht stond toen hij “JAZEKER” riepen dan nu zeggen dat het een vergissing is en dat ze niet eens meededen tijdens die verkiezingen
Hoezo zitten ze dan in de Kamer.
Of hij begint met dementeren.
Ik sluit me helemaal aan bij die van jou. Beter kan ik het niet verwoorden.quote:Op dinsdag 27 november 2018 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terecht. Krop je woede niet op, we wachten op jouw analyse!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |