Ik wilde nog een topic voor je openen, maar had het niet in mijn agenda geschreven. Hopelijk wil je mij nu niet dood.quote:
Dank je welquote:Op maandag 26 november 2018 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dat dat dan.
Gefeliciteerd makker!
chevy had gekniptquote:Op maandag 26 november 2018 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Itt jou heeft JC het wel in 5 min gefixed
Nee hoor, het is al heel wat dat je het je herinnert.quote:Op maandag 26 november 2018 19:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik wilde nog een topic voor je openen, maar had het niet in mijn agenda geschreven. Hopelijk wil je mij nu niet dood.
N1ek-'s excellijstquote:Op maandag 26 november 2018 19:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is al heel wat dat je het je herinnert.
Nog een paar minuten tot de marslanding.quote:Op maandag 26 november 2018 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Chevy mokergoede keeper met haxball
Ik heb geen geluidquote:Op maandag 26 november 2018 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog een paar minuten tot de marslanding.
link?quote:Op maandag 26 november 2018 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik nu ook niet, net nog wel.quote:
Beetje jammer dit overigens. Van iemand van wie ik oprecht een felicitatie had verwacht op de dag zelf, maar die bleef dus uit..quote:
post dan linkquote:Op maandag 26 november 2018 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
Tering, wat ben jij heel langzaam.quote:Op maandag 26 november 2018 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk gaat onlogisch nu niet heel kinderachtig een plaatje van Link posten.
Onlogisch is geen vrienden gewend.quote:Op maandag 26 november 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Beetje jammer dit overigens. Van iemand van wie ik oprecht een felicitatie had verwacht op de dag zelf, maar die bleef dus uit..
quote:Op maandag 26 november 2018 20:00 schreef Caland het volgende:
We zijn toch al lang een keer geland op mars, wat willen ze bewijzen die kneuzen
40-45% van de landingen slaagt maar. Dit grapje kost 1 miljard.quote:Op maandag 26 november 2018 20:00 schreef Caland het volgende:
We zijn toch al lang een keer geland op mars, wat willen ze bewijzen die kneuzen
Hoe is dit een antwoord op zijn vraag?quote:Op maandag 26 november 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
40-45% van de landingen slaagt maar. Dit grapje kost 1 miljard.
Ga je gang. Niks mis met efebofilie.quote:Op maandag 26 november 2018 19:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is iets te jong. Ik wil er eigenlijk op Googlen, maar ik weet met wie ik nu praat, dus dan heb ik zo justitie aan de deur.
allemaal dikke onzin jaquote:Op maandag 26 november 2018 20:00 schreef Caland het volgende:
We zijn ook al allemaal een keer over je moeder heen geweest, maar daar krijgen we ook geen genoeg van.quote:Op maandag 26 november 2018 20:00 schreef Caland het volgende:
Ook als het slaagt kost het 1 miljardquote:Op maandag 26 november 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kinderachtig gedoe zegquote:Op maandag 26 november 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op maandag 26 november 2018 20:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We zijn ook al allemaal een keer over je moeder heen geweest, maar daar krijgen we ook geen genoeg van.
Dus je had nog een post er tussen nodig om met deze kansloze grap te komen?quote:Op maandag 26 november 2018 20:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We zijn ook al allemaal een keer over je moeder heen geweest, maar daar krijgen we ook geen genoeg van.
Caland wordt hier met de grond gelijk gemaakt.quote:Op maandag 26 november 2018 20:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan je autisme dat niet aan?quote:Op maandag 26 november 2018 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je had nog een post er tussen nodig om met deze kansloze grap te komen?
Behoorlijk matig
Ik hou je in de gaten.quote:Op maandag 26 november 2018 20:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga even in het Feyenoordtopic kijken. Moet prima zijn daar.
Hun probleemquote:Op maandag 26 november 2018 20:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Duurt gewoon nog een uur dat Mars gebeuren.
Uh.. kee?quote:Op maandag 26 november 2018 20:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je las "ik ben een speeltuin" tussen de regels door?
Haha.
quote:Op maandag 26 november 2018 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd. Volgens mij hoorde deze langer door te lopen.
Ik ga dit even navragen.
quote:Op maandag 26 november 2018 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga dit even navragen.
Vraag ook maar meteen na of je bij de Gestapo magquote:Op maandag 26 november 2018 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga dit even navragen.
zit ie al bijquote:Op maandag 26 november 2018 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vraag ook maar meteen na of je bij de Gestapo mag
Hij is van harte welkom!quote:Op maandag 26 november 2018 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vraag ook maar meteen na of je bij de Gestapo mag
Ik kijk ook nog, ik vind het wel grappig.quote:
Mooi man.quote:Op maandag 26 november 2018 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk ook nog, ik vind het wel grappig.
Hij gaat toch op mars landen?quote:Op maandag 26 november 2018 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man.
Dat dit gewoon je huiskamer binnenkomt tegenwoordig
Soms, in de meeste gevallen gaat er iets mis.quote:
Toch knap man als dat lukt.quote:Op maandag 26 november 2018 20:49 schreef Caland het volgende:
Zo’n landing is eigenlijk alleen maar boeiend als het mis gaat
Hopelijk kijkt Trump ook dan en schrapt ie gelijk alle subsidies voor nasaquote:Op maandag 26 november 2018 20:49 schreef Caland het volgende:
Zo’n landing is eigenlijk alleen maar boeiend als het mis gaat
Wat is daar nou knap aan.quote:
quote:Op maandag 26 november 2018 20:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt Trump ook dan en schrapt ie gelijk alle subsidies voor nasa
Gewoon spaceleger bouwenquote:Op maandag 26 november 2018 20:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt Trump ook dan en schrapt ie gelijk alle subsidies voor nasa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |