Tering, wat ben jij heel langzaam.quote:Op maandag 26 november 2018 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk gaat onlogisch nu niet heel kinderachtig een plaatje van Link posten.
Onlogisch is geen vrienden gewend.quote:Op maandag 26 november 2018 19:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Beetje jammer dit overigens. Van iemand van wie ik oprecht een felicitatie had verwacht op de dag zelf, maar die bleef dus uit..
quote:Op maandag 26 november 2018 20:00 schreef Caland het volgende:
We zijn toch al lang een keer geland op mars, wat willen ze bewijzen die kneuzen
40-45% van de landingen slaagt maar. Dit grapje kost 1 miljard.quote:Op maandag 26 november 2018 20:00 schreef Caland het volgende:
We zijn toch al lang een keer geland op mars, wat willen ze bewijzen die kneuzen
Hoe is dit een antwoord op zijn vraag?quote:Op maandag 26 november 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
40-45% van de landingen slaagt maar. Dit grapje kost 1 miljard.
Ga je gang. Niks mis met efebofilie.quote:Op maandag 26 november 2018 19:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is iets te jong. Ik wil er eigenlijk op Googlen, maar ik weet met wie ik nu praat, dus dan heb ik zo justitie aan de deur.
allemaal dikke onzin jaquote:Op maandag 26 november 2018 20:00 schreef Caland het volgende:
We zijn ook al allemaal een keer over je moeder heen geweest, maar daar krijgen we ook geen genoeg van.quote:Op maandag 26 november 2018 20:00 schreef Caland het volgende:
Ook als het slaagt kost het 1 miljardquote:Op maandag 26 november 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kinderachtig gedoe zegquote:Op maandag 26 november 2018 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op maandag 26 november 2018 20:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We zijn ook al allemaal een keer over je moeder heen geweest, maar daar krijgen we ook geen genoeg van.
Dus je had nog een post er tussen nodig om met deze kansloze grap te komen?quote:Op maandag 26 november 2018 20:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We zijn ook al allemaal een keer over je moeder heen geweest, maar daar krijgen we ook geen genoeg van.
Caland wordt hier met de grond gelijk gemaakt.quote:Op maandag 26 november 2018 20:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan je autisme dat niet aan?quote:Op maandag 26 november 2018 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je had nog een post er tussen nodig om met deze kansloze grap te komen?
Behoorlijk matig
Ik hou je in de gaten.quote:Op maandag 26 november 2018 20:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga even in het Feyenoordtopic kijken. Moet prima zijn daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |