Ik geniet van Klaasquote:Op maandag 26 november 2018 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat davy (psv-er) in het Feyenoord-topic post. (Feyenoord speelt volgend weekend tegen PSV)
Ik denk dat dit het moment is dat we extra alert moeten zijn als moderator.
https://www.nu.nl/voetbal(...)richt-instagram.htmlquote:Babel heeft bij Besiktas een aflopend contract en is naar verluidt niet van plan om bij te tekenen. Op de vraag van een Besiktas-fan of hij "weer voor 200.000 euro bij Kasimpasa wil gaan spelen", antwoordde hij: "Wil je dat ik weer met je moeder ga daten?"
Ik zie GGMM nu voor me.quote:
Ik zit op mn werk, dan kijk ik helaas geen YouTube.quote:
Het is kwart over 6. Zonder al teveel met je privé te spelen : MAAR WAAROM BEN JE NOG AAN HET WERK???quote:Op maandag 26 november 2018 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk, dan kijk ik helaas geen YouTube.
Tenzij je over het algemeen bedoelt, dan wel ja.
Kan jij ook al die dance moves?quote:Op maandag 26 november 2018 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk, dan kijk ik helaas geen YouTube.
Tenzij je over het algemeen bedoelt, dan wel ja.
SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 november 2018 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is kwart over 6. Zonder al teveel met je privé te spelen : MAAR WAAROM BEN JE NOG AAN HET WERK???
Sorryquote:Op maandag 26 november 2018 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPEEL NIET MET MIJN PRIVÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind dit niet zo'n geslaagde moedergrap van Babelquote:Op maandag 26 november 2018 18:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)richt-instagram.html
BabelGod.
Misschien moeten we hem uitnodigen hier in de SC te komen posten.
Beetje.quote:Op maandag 26 november 2018 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ziet dat er niet een beetje gay uit?
;?quote:Op maandag 26 november 2018 18:20 schreef onlogisch het volgende:
Nog minder dan 2 uur boys (en girls)
Hopelijk zien we dit straks live op de NASA stream
[ afbeelding ]
Komt daar nog een livestream van?quote:Op maandag 26 november 2018 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Over minder dan 2 uur landt de Mars Insight hopelijk op Mars.
Wat een stuk techniek joh
NASAgoden
Jazekerquote:Op maandag 26 november 2018 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Komt daar nog een livestream van?
quote:
Ja, daar zou ik echt graag mee naar Mars gaan.quote:
Ik heb dat NOOIT begrepen.quote:Op maandag 26 november 2018 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
De macaroni was lekker. Eitje er bij. PRIMA.
ei bij macaroniquote:Op maandag 26 november 2018 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
Dik varken.quote:Op maandag 26 november 2018 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
Kende ik ook niet, tot ik als 18-jarige een keer bij een maat (en z'n ouders) ging eten, die deden dat regelmatig. Ik vond het geweldig.quote:
Jeetje, wat een ervaring moet dat zijn geweest!!quote:Op maandag 26 november 2018 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kende ik ook niet, tot ik als 18-jarige een keer bij een maat (en z'n ouders) ging eten, die deden dat regelmatig. Ik vond het geweldig.
Ik moet er nog van bij komen. Pfoe.quote:Op maandag 26 november 2018 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een ervaring moet dat zijn geweest!!
vrienden hebbenquote:Op maandag 26 november 2018 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kende ik ook niet, tot ik als 18-jarige een keer bij een maat (en z'n ouders) ging eten, die deden dat regelmatig. Ik vond het geweldig.
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 26-11-2018 19:20:06 ]quote:Op maandag 26 november 2018 19:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Kan Caland niet weer een half jaar ban krijgen? Vervelender dan Klaas.
#viesmad #ziedend
Rustig aan Scrummiequote:Op maandag 26 november 2018 19:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
#viesmad #ziedend
Behoorlijk jellyquote:Op maandag 26 november 2018 19:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
#viesmad #ziedend
ik ga altijd bij mensen staan en dan doe ik net alsof ik ze kenquote:Op maandag 26 november 2018 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta jij altijd alleen bij zo'n concert als gisteren?
eensquote:Op maandag 26 november 2018 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Bespreek dit soort dingen lekker in FB
Graag gedaan.quote:Op maandag 26 november 2018 19:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor het optreden tegen mijn walgelijke wangedrag.
en toch staat bij elke post 2.0quote:Op maandag 26 november 2018 19:27 schreef Caland het volgende:
Sinds mijn terugkeer heet Dummie Dummie2.0, maar daar is bijzonder weinig van te merken.
Je moeder merkt ook weinig verschil.quote:Op maandag 26 november 2018 19:27 schreef Caland het volgende:
Sinds mijn terugkeer heet Dummie Dummie2.0, maar daar is bijzonder weinig van te merken.
Nouja als hij erop doelt dat hij nóg dommer is gaan posten is het een correcte naamsveranderingquote:
het is makkelijk verdienen voor die 10 seconden elke keerquote:Op maandag 26 november 2018 19:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je moeder merkt ook weinig verschil.
Iets over koffie natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2018 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VERTEL ME ALLES! (Net zo mooi als je blouse?)
Is dit een referentie aan mijn post in het Memphis topa?quote:Op maandag 26 november 2018 19:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is makkelijk verdienen voor die 10 seconden elke keer
Nu schat je JC iets te hoog in.quote:Op maandag 26 november 2018 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dit een referentie aan mijn post in het Memphis topa?
Had je silver 1 nou gehaald?quote:Op maandag 26 november 2018 19:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nu schat je JC iets te hoog in.
neequote:Op maandag 26 november 2018 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2018 19:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GMTAquote:
quote:Op maandag 26 november 2018 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
10 seconden met de moeder van Onlo
Heb je iets tegen vrouwen ofzo?quote:Op maandag 26 november 2018 19:42 schreef Caland het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ft-vrouw-op-wk-darts
Pijltjegooien is nu echt officieel geen sport
Vrouw en dan geen picsquote:Op maandag 26 november 2018 19:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de mening van Stijn over dit onderwerp.quote:Op maandag 26 november 2018 19:42 schreef Caland het volgende:
Korolevaquote:Op maandag 26 november 2018 19:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan er geen mooie vrouwelijke darters.
De maker van dit gifje heeft de helft van de frames weggehaald, waardoor er niks van overblijft.quote:
Dat is iets te jong. Ik wil er eigenlijk op Googlen, maar ik weet met wie ik nu praat, dus dan heb ik zo justitie aan de deur.quote:Op maandag 26 november 2018 19:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Koroleva
Maar die is 15 ofzo (lol)
Nog gefeliciteerd hè pik.quote:Op maandag 26 november 2018 19:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat nou weten?
Itt jou heeft JC het wel in 5 min gefixedquote:Op maandag 26 november 2018 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
De maker van dit gifje heeft de helft van de frames weggehaald, waardoor er niks van overblijft.
Wat een prutswerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |