Mijn opa kippen. Die werden ook gegeten.quote:Op maandag 26 november 2018 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat een onzin, mijn overgrootvader had konijnen om uiteindelijk te eten.
Weet ik mij nog te herinneren ik was 8 jaar toen hij stierf.
Er zit weinig voor me bij.quote:Op maandag 26 november 2018 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die kwam net aan hier toevallig
quote:Op maandag 26 november 2018 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa kippen. Die werden ook gegeten.
quote:Op maandag 26 november 2018 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, hier is niet echt een Aldi in de buurt. Ik woon op stand.
Ik moet er ook de wijk voor uit.quote:Op maandag 26 november 2018 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, hier is niet echt een Aldi in de buurt. Ik woon op stand.
Dat zij filets ik had een compleet konijn voor weinigquote:Op maandag 26 november 2018 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je toch naar de AH aan het gaan.
Elke 3 dgn Jumbo, eens per 2 - 3 weken AH, eens per 6 weken bij de Aldi, en in de LIDL kom ik echt sporadisch.quote:Op maandag 26 november 2018 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Appie is wel mijn favo en 1 keer per maand ga ik naar D'Naldi
Hier in de regio verkopen ze hele konijnen voor 7,99 euro p st.quote:Op maandag 26 november 2018 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zij filets ik had een compleet konijn voor weinig
Er zit een grote bij mijn moeder, daar kom ik vaak. Ik had er één aan de overkant. Daar is nu de Lidl en de Jumbo.quote:Op maandag 26 november 2018 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet er ook de wijk voor uit.
Jumbo wil ik hierquote:Op maandag 26 november 2018 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elke 3 dgn Jumbo, eens per 2 - 3 weken AH, eens per 6 weken bij de Aldi, en in de LIDL kom ik echt sporadisch.
Zondequote:Op maandag 26 november 2018 16:24 schreef sacha het volgende:
ik tief de duinkonijnen gewoon door het bushokje
Ik was zojuist bij mijn moeder voor de kapster, onder haar flat is een LIDL, maar ben er niet geweest, ben toen ik weer thuis was even naar de Jumbo gelopen.quote:Op maandag 26 november 2018 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit een grote bij mijn moeder, daar kom ik vaak. Ik had er één aan de overkant. Daar is nu de Lidl en de Jumbo.
quote:Op maandag 26 november 2018 16:24 schreef sacha het volgende:
ik tief de duinkonijnen gewoon door het bushokje
Ik vind de Jumbo ook prettig.quote:Op maandag 26 november 2018 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jumbo wil ik hierfijne winkel ook
Ik ook maar ik loop alle vier af in een weekquote:
Twee lijnen, eentje heen en een terug het eiland heen en weer.quote:
Ja met 2 chauffeurs 1 geeft gas en de ander rost gelijk de rem inquote:Op maandag 26 november 2018 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Twee lijnen, eentje heen en een terug het eiland heen en weer.
Ik koop in elke zaak specifieke producten en de meeste versproducten bij de Jumbo, houdbaar spul dat me bevalt wil ik wel een stukje voor fietsen, maar dan niet te vaak.quote:Op maandag 26 november 2018 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar ik loop alle vier af in een week
Hier ook niet in de buurt.quote:Op maandag 26 november 2018 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jumbo wil ik hierfijne winkel ook
Ik loop elke week ook de folders door. Bonus van AH speciale dingen van de Lidl. En vreten maarquote:Op maandag 26 november 2018 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik koop in elke zaak specifieke producten en de meeste versproducten bij de Jumbo, houdbaar spul dat me bevalt wil ik wel een stukje voor fietsen, maar dan niet te vaak.
Jij hebt daar ook de tijd voor.quote:Op maandag 26 november 2018 16:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop elke week ook de folders door. Bonus van AH speciale dingen van de Lidl. En vreten maar
Je stapt voor in aan de ene kant van het eiland en stapt achter uit en je bent aan de andere kant.quote:Op maandag 26 november 2018 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja met 2 chauffeurs 1 geeft gas en de ander rost gelijk de rem in
Jumbo hier naast de Action, verrekte handig.quote:Op maandag 26 november 2018 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat raar, ik dacht dat Jumbo tegenwoordig in elke wijk zat.
beetje dat eiland belachelijk makenquote:Op maandag 26 november 2018 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja met 2 chauffeurs 1 geeft gas en de ander rost gelijk de rem in
quote:Op maandag 26 november 2018 16:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je stapt voor in aan de ene kant van het eiland en stapt achter uit en je bent aan de andere kant.
Bij mij zit de Jumbo tegenover de Aldi, ook handigquote:Op maandag 26 november 2018 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jumbo hier naast de Action, verrekte handig.
goffer, nu ben ik sloersquote:Op maandag 26 november 2018 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jumbo hier naast de Action, verrekte handig.
Zoveel moeite is het niet online kijken. Bij AH is het net als kruitvat 2 voor 1 vaak en bv shampoo en wasmiddelen is best de moeite waardquote:Op maandag 26 november 2018 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt daar ook de tijd voor.
Wij hebben geen Dirken en Denen.quote:Op maandag 26 november 2018 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij hebt zeker Deen? of iets vreemdigs
Nee, in heel Oost niet. Dichtstbijzijnde is 1,2 km hier vandaan.quote:Op maandag 26 november 2018 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat raar, ik dacht dat Jumbo tegenwoordig in elke wijk zat.
Sparquote:Op maandag 26 november 2018 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja, goed verdienmodel wel.quote:Op maandag 26 november 2018 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]hij staat gewoon stil eigenlijk
Da's voor mij zo ongeveer de afstand tot de Aldi.quote:Op maandag 26 november 2018 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, in heel Oost niet. Dichtstbijzijnde is 1,2 km hier vandaan.
iets Oostblokkerigs ja, vaak lege schappenquote:Op maandag 26 november 2018 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Deen is ook een ok supermarkt maar in Amsterdam zitten ze niet wel wat noorderlijker.quote:Op maandag 26 november 2018 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hebben geen Dirken en Denen.
Anoniem is toch een gedeleted userquote:Op maandag 26 november 2018 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Kolere Anoniem post mijn debiele plaatje in het inwoners topic
Oh die spammertquote:
Fijnquote:
Echt ik loop daar jankend uitquote:Op maandag 26 november 2018 16:54 schreef sacha het volgende:
[..]
laatst in Den Haag in een AH XL geweest, wat een feestje!
Ik heb geen idee, maar ik gok dat het een soort van uit de kluiten gewassen campingwinkeltje is.quote:
Nee, dat is de Attent.quote:Op maandag 26 november 2018 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik gok dat het een soort van uit de kluiten gewassen campingwinkeltje is.
Oh ja en 185quote:Op maandag 26 november 2018 17:07 schreef sacha het volgende:
[..]
nou waren die winkelwagens groot maar Aap is 14 hoor
Dan past-ie niet meer in het zitjequote:Op maandag 26 november 2018 17:07 schreef sacha het volgende:
[..]
nou waren die winkelwagens groot maar Aap is 14 hoor
Met lege schappenquote:Op maandag 26 november 2018 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik gok dat het een soort van uit de kluiten gewassen campingwinkeltje is.
quote:Op maandag 26 november 2018 16:54 schreef sacha het volgende:
[..]
laatst in Den Haag in een AH XL geweest, wat een feestje!
Als ze maar niet te veel met haar beentjes trappelt.quote:Op maandag 26 november 2018 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Prish zou wel in het zitje passen, best leuk boodschappen doen dan
Gelukkig heeft ze O beentjesquote:Op maandag 26 november 2018 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze maar niet te veel met haar beentjes trappelt.
Komt toch ook van een composthoop of zo?quote:Op maandag 26 november 2018 17:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat mensen dat kopen ook, schaf een zak potgrond aan en doe het in bakjes, Humus
Die van de Lidl moet terug ivm waarschuwingquote:Op maandag 26 november 2018 17:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Till kan je beter onderop leggen want die pakt gore Huuuuu huuuuu Humus
quote:'Humus' wordt ook wel abusievelijk als synoniem gebruikt voor "compost" en "teelaarde". Compost is echter het eindproduct van een door mensen gecontroleerd biologisch afbraakproces.
Hoeveel troep kan het zijnquote:Op maandag 26 november 2018 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van de Lidl moet terug ivm waarschuwing
Gohquote:
Hoe was je eerste dag?quote:Op maandag 26 november 2018 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik eet wat de pot schaft, gelukkig mag ik ook bepalen wat er in gaat.
Hoe ging het?quote:Op maandag 26 november 2018 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik eet wat de pot schaft, gelukkig mag ik ook bepalen wat er in gaat.
Kun je al Fok!ken ?quote:Op maandag 26 november 2018 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een leuke eerste dag gehad.
Dat kan ik altijd.quote:
Ik word van de naam alleen al akelig.quote:
Ja alsof het bederft isquote:Op maandag 26 november 2018 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik word van de naam alleen al akelig.
Onzin Spamquote:Op maandag 26 november 2018 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
ONZ / [ONZ-SPELEN] Gecontroleerde Genocide
Ik lust die shit welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |