Ik loop elke week ook de folders door. Bonus van AH speciale dingen van de Lidl. En vreten maarquote:Op maandag 26 november 2018 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik koop in elke zaak specifieke producten en de meeste versproducten bij de Jumbo, houdbaar spul dat me bevalt wil ik wel een stukje voor fietsen, maar dan niet te vaak.
Jij hebt daar ook de tijd voor.quote:Op maandag 26 november 2018 16:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop elke week ook de folders door. Bonus van AH speciale dingen van de Lidl. En vreten maar
Je stapt voor in aan de ene kant van het eiland en stapt achter uit en je bent aan de andere kant.quote:Op maandag 26 november 2018 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja met 2 chauffeurs 1 geeft gas en de ander rost gelijk de rem in
Jumbo hier naast de Action, verrekte handig.quote:Op maandag 26 november 2018 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat raar, ik dacht dat Jumbo tegenwoordig in elke wijk zat.
beetje dat eiland belachelijk makenquote:Op maandag 26 november 2018 16:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja met 2 chauffeurs 1 geeft gas en de ander rost gelijk de rem in
quote:Op maandag 26 november 2018 16:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je stapt voor in aan de ene kant van het eiland en stapt achter uit en je bent aan de andere kant.
Bij mij zit de Jumbo tegenover de Aldi, ook handigquote:Op maandag 26 november 2018 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jumbo hier naast de Action, verrekte handig.
goffer, nu ben ik sloersquote:Op maandag 26 november 2018 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jumbo hier naast de Action, verrekte handig.
Zoveel moeite is het niet online kijken. Bij AH is het net als kruitvat 2 voor 1 vaak en bv shampoo en wasmiddelen is best de moeite waardquote:Op maandag 26 november 2018 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hebt daar ook de tijd voor.
Wij hebben geen Dirken en Denen.quote:Op maandag 26 november 2018 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij hebt zeker Deen? of iets vreemdigs
Nee, in heel Oost niet. Dichtstbijzijnde is 1,2 km hier vandaan.quote:Op maandag 26 november 2018 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat raar, ik dacht dat Jumbo tegenwoordig in elke wijk zat.
Sparquote:Op maandag 26 november 2018 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja, goed verdienmodel wel.quote:Op maandag 26 november 2018 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]hij staat gewoon stil eigenlijk
Da's voor mij zo ongeveer de afstand tot de Aldi.quote:Op maandag 26 november 2018 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, in heel Oost niet. Dichtstbijzijnde is 1,2 km hier vandaan.
iets Oostblokkerigs ja, vaak lege schappenquote:Op maandag 26 november 2018 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Deen is ook een ok supermarkt maar in Amsterdam zitten ze niet wel wat noorderlijker.quote:Op maandag 26 november 2018 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hebben geen Dirken en Denen.
Anoniem is toch een gedeleted userquote:Op maandag 26 november 2018 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Kolere Anoniem post mijn debiele plaatje in het inwoners topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |