Fijnquote:
Echt ik loop daar jankend uitquote:Op maandag 26 november 2018 16:54 schreef sacha het volgende:
[..]
laatst in Den Haag in een AH XL geweest, wat een feestje!
Ik heb geen idee, maar ik gok dat het een soort van uit de kluiten gewassen campingwinkeltje is.quote:
Nee, dat is de Attent.quote:Op maandag 26 november 2018 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik gok dat het een soort van uit de kluiten gewassen campingwinkeltje is.
Oh ja en 185quote:Op maandag 26 november 2018 17:07 schreef sacha het volgende:
[..]
nou waren die winkelwagens groot maar Aap is 14 hoor
Dan past-ie niet meer in het zitjequote:Op maandag 26 november 2018 17:07 schreef sacha het volgende:
[..]
nou waren die winkelwagens groot maar Aap is 14 hoor
Met lege schappenquote:Op maandag 26 november 2018 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik gok dat het een soort van uit de kluiten gewassen campingwinkeltje is.
quote:Op maandag 26 november 2018 16:54 schreef sacha het volgende:
[..]
laatst in Den Haag in een AH XL geweest, wat een feestje!
Als ze maar niet te veel met haar beentjes trappelt.quote:Op maandag 26 november 2018 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Prish zou wel in het zitje passen, best leuk boodschappen doen dan
Gelukkig heeft ze O beentjesquote:Op maandag 26 november 2018 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze maar niet te veel met haar beentjes trappelt.
Komt toch ook van een composthoop of zo?quote:Op maandag 26 november 2018 17:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat mensen dat kopen ook, schaf een zak potgrond aan en doe het in bakjes, Humus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |