Mijn opa kippen. Die werden ook gegeten.quote:Op maandag 26 november 2018 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat een onzin, mijn overgrootvader had konijnen om uiteindelijk te eten.
Weet ik mij nog te herinneren ik was 8 jaar toen hij stierf.
Er zit weinig voor me bij.quote:Op maandag 26 november 2018 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die kwam net aan hier toevallig
quote:Op maandag 26 november 2018 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn opa kippen. Die werden ook gegeten.
quote:Op maandag 26 november 2018 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, hier is niet echt een Aldi in de buurt. Ik woon op stand.
Ik moet er ook de wijk voor uit.quote:Op maandag 26 november 2018 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, hier is niet echt een Aldi in de buurt. Ik woon op stand.
Dat zij filets ik had een compleet konijn voor weinigquote:Op maandag 26 november 2018 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom je toch naar de AH aan het gaan.
Elke 3 dgn Jumbo, eens per 2 - 3 weken AH, eens per 6 weken bij de Aldi, en in de LIDL kom ik echt sporadisch.quote:Op maandag 26 november 2018 16:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Appie is wel mijn favo en 1 keer per maand ga ik naar D'Naldi
Hier in de regio verkopen ze hele konijnen voor 7,99 euro p st.quote:Op maandag 26 november 2018 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zij filets ik had een compleet konijn voor weinig
Er zit een grote bij mijn moeder, daar kom ik vaak. Ik had er één aan de overkant. Daar is nu de Lidl en de Jumbo.quote:Op maandag 26 november 2018 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet er ook de wijk voor uit.
Jumbo wil ik hierquote:Op maandag 26 november 2018 16:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elke 3 dgn Jumbo, eens per 2 - 3 weken AH, eens per 6 weken bij de Aldi, en in de LIDL kom ik echt sporadisch.
Zondequote:Op maandag 26 november 2018 16:24 schreef sacha het volgende:
ik tief de duinkonijnen gewoon door het bushokje
Ik was zojuist bij mijn moeder voor de kapster, onder haar flat is een LIDL, maar ben er niet geweest, ben toen ik weer thuis was even naar de Jumbo gelopen.quote:Op maandag 26 november 2018 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit een grote bij mijn moeder, daar kom ik vaak. Ik had er één aan de overkant. Daar is nu de Lidl en de Jumbo.
quote:Op maandag 26 november 2018 16:24 schreef sacha het volgende:
ik tief de duinkonijnen gewoon door het bushokje
Ik vind de Jumbo ook prettig.quote:Op maandag 26 november 2018 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jumbo wil ik hierfijne winkel ook
Ik ook maar ik loop alle vier af in een weekquote:
Twee lijnen, eentje heen en een terug het eiland heen en weer.quote:
Ja met 2 chauffeurs 1 geeft gas en de ander rost gelijk de rem inquote:Op maandag 26 november 2018 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Twee lijnen, eentje heen en een terug het eiland heen en weer.
Ik koop in elke zaak specifieke producten en de meeste versproducten bij de Jumbo, houdbaar spul dat me bevalt wil ik wel een stukje voor fietsen, maar dan niet te vaak.quote:Op maandag 26 november 2018 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar ik loop alle vier af in een week
Hier ook niet in de buurt.quote:Op maandag 26 november 2018 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jumbo wil ik hierfijne winkel ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |