Sly! Hi!quote:Op zondag 25 november 2018 17:25 schreef sly-nl het volgende:
Hallo!
https://www.washingtonpos(...)m_term=.4e28a15aca52
Uhm nee, ik hou het voor mijzelf.quote:
Hola. Eerste keer als kleutert in Parijs at ik er eentje. Wel een hele lekker.quote:Op zondag 25 november 2018 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Op Discovery over Frans voer, nu de Croque Monsieur.
Picasso en Hemingway aten ze zelfs.
Heel flauw hoorquote:Op zondag 25 november 2018 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uhm nee, ik hou het voor mijzelf.
Ik zie alleen ditquote:Op zondag 25 november 2018 17:25 schreef sly-nl het volgende:
Hallo!
Deiss, goed recept:
Al x gemaakt. Boursin er nog door![]()
Cheers!@ gewoon hokje inkruizen en 5 x gratis artikel. Abo als buitenlandert kan voor rond de 30 euro (als je even zoekt).quote:Op zondag 25 november 2018 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sly! Hi!
We rely on readers like you to uphold a free press!
Ik keek weer eens niet verder dan mijn neus lang isquote:Op zondag 25 november 2018 17:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Cheers!@ gewoon hokje inkruizen en 5 x gratis artikel. Abo als buitenlandert kan voor rond de 30 euro (als je even zoekt).
Alles goed Deissz?
oe..... opgeslagenquote:Op zondag 25 november 2018 17:25 schreef sly-nl het volgende:
Hallo!
Deiss, goed recept:
Al x gemaakt. Boursin er nog door![]()
Of verstandig.quote:
Hoi, sorry was linker optie.quote:Op zondag 25 november 2018 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik keek weer eens niet verder dan mijn neus lang is![]()
Ja prima eigenlijk en met jou?
Dat kan ook wat jij wilquote:
Sorrie ik kreeg iets te veel achterlijke opmerkingen.quote:
Ignore that shitquote:Op zondag 25 november 2018 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie ik kreeg iets te veel achterlijke opmerkingen.
Had zo'n wijf. Kookte vaak 2 veschillende gerechten per avond. Was een lui wijfquote:
Yupquote:Op zondag 25 november 2018 17:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fannn!Grieken vullen ook vaak den paprika dacht ik??
Af en toe samen met een shetlandpony een goede serie kijken en een biertje erbij vind ik dan nog wel kunnenquote:Op zondag 25 november 2018 17:35 schreef Voxs het volgende:
Goed recept, opgeslagen!
Natuurlijk doe ik geen dieren
Ik zou niet weten waar. Jij bent ook snel wat zwart geblakerdquote:Op zondag 25 november 2018 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie ik kreeg iets te veel achterlijke opmerkingen.
Die drijvende piepers zijn wel apartquote:
Zijn die te min?quote:Op zondag 25 november 2018 17:35 schreef Voxs het volgende:
Goed recept, opgeslagen!
Natuurlijk doe ik geen dieren
Doe ik ook.quote:
Idiootquote:Op zondag 25 november 2018 17:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had zo'n wijf. Kookte vaak 2 veschillende gerechten per avond. Was een lui wijf, maar wel moeilijk lopen doen met knagen. Komt nu niet meer door de eerste ronde als ze vaker dan 3 keer gepaald wil worden
Nice! Is toch jouw kookplatform met veertien pitten en tevens landingsbaan voor helicopters?quote:
Ik zie alleen maar positieve berichten. Wat moet je igonerenquote:
Joh ik ben twintig jaar met een vega samen geweest, moeder van mijn kinderen, geen problemen mee, ik eet mijn eigen ding en zij het hare.quote:Op zondag 25 november 2018 17:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had zo'n wijf. Kookte vaak 2 veschillende gerechten per avond. Was een lui wijf, maar wel moeilijk lopen doen met knagen. Komt nu niet meer door de eerste ronde als ze vaker dan 3 keer gepaald wil worden
Valt reuze mee, toch?quote:Op zondag 25 november 2018 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar. Jij bent ook snel wat zwart geblakerd
ja..... die doet er altijd in ... maar die eet ik eigenlijk nooit op..... hij wel....quote:Op zondag 25 november 2018 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die drijvende piepers zijn wel apart
Ja zoietsquote:Op zondag 25 november 2018 17:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nice! Is toch jouw kookplatform met veertien pitten en tevens landingsbaan voor helicopters?
Die liggen er voor de 'vorm'.quote:Op zondag 25 november 2018 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ja..... die doet er altijd in ... maar die eet ik eigenlijk nooit op..... hij wel....
quote:Op zondag 25 november 2018 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar. Jij bent ook snel wat zwart geblakerd
Ik niet, kan niet zo goed tegen gehinnik. Dan liever een uil!quote:Op zondag 25 november 2018 17:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Af en toe samen met een shetlandpony een goede serie kijken en een biertje erbij vind ik dan nog wel kunnen![]()
Hola Voxz! Alles oke?
Ik chargeerdequote:Op zondag 25 november 2018 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh ik ben twintig jaar met een vega samen geweest, moeder van mijn kinderen, geen problemen mee, ik eet mijn eigen ding en zij het hare.
Mo_Muffin een knuppel noemen.quote:Op zondag 25 november 2018 17:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]Agreed. Die knuppel zat als eerste te piepen dat al het volluk uit uto hier kwam. Nu 3000 post per dag en eigenlijk gek op bijna iedereen. Echt zo'n fervent Wilders-stemmer totdat ie opeens een negerin ontmoet via tinder en dan gewoon weer naar de pvda teruggaat
even wat smileys verwijderd![]()
Je reactie valt wat raar omdat iedereen je succes wenst.quote:Op zondag 25 november 2018 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mo_Muffin een knuppel noemen.
Mooi!quote:Op zondag 25 november 2018 17:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik niet, kan niet zo goed tegen gehinnik. Dan liever een uil!
Alles doet het, alles zit er nog op of aan en dus alles is oké!Met jou?
Bedoelde jou, teringlijerdquote:Op zondag 25 november 2018 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mo_Muffin een knuppel noemen.
Goed te horen!quote:Op zondag 25 november 2018 17:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Alles oke, beetje kreupel maar volgende week weer oke, denk ik.
Uilen zijn wel beter om uitleg te geven als het een complexe serie of film betreft
Hoe noem je mij?quote:
Dat is geen excuus die hufter gaat eraan.quote:
Goed te horen dat hij kreupel isquote:
ow........ eh....quote:Op zondag 25 november 2018 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is geen excuus die hufter gaat eraan.
Als ie wat minder komt postenquote:Op zondag 25 november 2018 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Je reactie valt wat raar omdat iedereen je succes wenst.
Ff teruglezen, piepkuikenquote:
Sly is very handsome hoor.quote:
Video?quote:Op zondag 25 november 2018 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dat weet ik........ en ik heb ook de video gezien.........
Ik vind hem een droplul.quote:
Laat maarquote:Op zondag 25 november 2018 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ha! dan is mijn geheugen dan die van jou.........
Ja maar daar staat niemand echt op dus als je weet wie wie is is dat knapquote:
geloof me nou maar........quote:Op zondag 25 november 2018 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar daar staat niemand echt op dus als je weet wie wie is is dat knap
Ik was er zelf bijquote:
Scherp, ouwe. Daarom ook 'they-fok- did first blood' boven fotootje. Had toen soort van 'oorlog' met fok omdat ik in het begin als forumeigenaar van Nowlive (soort radicaal-forum waar alles geld kost en mensen bedreigd werden; terug te horen met opgenomen recordings etcquote:
Het was wel legendarisch voor fok begrippen. Met Toverheks en Hidiho in de autoquote:Op zondag 25 november 2018 17:59 schreef FANN het volgende:
Ik wilde niet........ ik ga geen weekend in een tent zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goffer.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Daar ben ik ook niet voor te porren.quote:Op zondag 25 november 2018 17:59 schreef FANN het volgende:
Ik wilde niet........ ik ga geen weekend in een tent zitten
Ja, was erg leuk!quote:Op zondag 25 november 2018 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was wel legendarisch voor fok begrippen. Met Toverheks en Hidiho in de auto
Dat is er niet meer zo. Gelukkig denk ikquote:Op zondag 25 november 2018 18:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, was erg leuk!
Er liep al een bbq- topic maanden van te voren
Ik verlang er steeds meer naar.quote:Op zondag 25 november 2018 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet voor te porren.
Ik ook niet.Ik sliep in een hele ruime voorraadkast.quote:Op zondag 25 november 2018 18:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet voor te porren.
Hahahaquote:Op zondag 25 november 2018 18:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik sliep in een hele ruime voorraadkast.
quote:Op zondag 25 november 2018 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is er niet meer zo. Gelukkig denk ik
De samenhorigheid, de opkomst was echt leukquote:Op zondag 25 november 2018 18:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
![]()
Begrijp je niet.. wat is er niet meer zooo?
Was vorig weekend in DH toch met soep en tiramisuquote:Op zondag 25 november 2018 18:11 schreef Soury het volgende:
In Utopia is ook een meet geregeld weken geleden de helft meldt af met kromme reden.
Soms lijkt het mij wel leuk om de mensen hier te ontmoeten. Aan de andere kant heb ik ook zoiets van doe maar niet.quote:Op zondag 25 november 2018 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
De samenhorigheid, de opkomst was echt leuk
Ik dacht voordat ik besloot naar de bbq-meet te komen ook dat ik nooit naar een fok-meet zou gaan.. Dus wie weet blijven we volgend jaar met z'n allen bij Fann en de Griek logeren op derde kerstdagquote:Op zondag 25 november 2018 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
De samenhorigheid, de opkomst was echt leuk
alleen de soep was er niet meerquote:Op zondag 25 november 2018 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Was vorig weekend in DH toch met soep en tiramisu
Jaquote:Op zondag 25 november 2018 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Was vorig weekend in DH toch met soep en tiramisu
quote:Op zondag 25 november 2018 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms lijkt het mij wel leuk om de mensen hier te ontmoeten. Aan de andere kant heb ik ook zoiets van doe maar niet.
In de KSC wordt best regelmatig gemeet door een aantal mensen.quote:Op zondag 25 november 2018 18:11 schreef Soury het volgende:
In Utopia is ook een meet geregeld weken geleden de helft meldt af met kromme reden.
quote:
Wel rustig laatste tijd daar kwa meets ... ben ooit op 1 geweest daarquote:Op zondag 25 november 2018 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de KSC wordt best regelmatig gemeet door een aantal mensen.
Ligt gewoon aan de SC.
Er was een groep van de voetbalclub die de soep meester had gemaakt voor we er aan konden beginnenquote:Op zondag 25 november 2018 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Die was al verkocht ? Hoe zat het daar ook al weer mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |