Nee... weet ik wel... jij bent meteen van het neutralequote:Op zondag 25 november 2018 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet van een gezellig kleurtje
Die van laatst zagen er goed uitquote:Op zondag 25 november 2018 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb net een Gevulde Paprika gegeten
Alsof die opkikker er elk moment weer uit kan komenquote:
Nerveus?quote:Op zondag 25 november 2018 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen beginnen op mijn nieuwe werk.
Dat klinkt ook weer redelijk fout.quote:
JAAAAAAAAAAA!quote:Op zondag 25 november 2018 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Spannend! Zin in?quote:Op zondag 25 november 2018 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Succes..quote:Op zondag 25 november 2018 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Have fun.quote:Op zondag 25 november 2018 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Ja best wel hèquote:Op zondag 25 november 2018 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat klinkt ook weer redelijk fout.
Dat niet maar blijft wel spannend. Ik heb er iig wel zin in.quote:
er zijn er nog drie.... er waren 2 bakken volquote:
Gezonde spanning!quote:Op zondag 25 november 2018 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet maar blijft wel spannend. Ik heb er iig wel zin in.
Alles lekker over je heen laten komen de eerste dagen. (Dat klinkt ook fout) Rustig aanquote:Op zondag 25 november 2018 17:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat niet maar blijft wel spannend. Ik heb er iig wel zin in.
In zijn dromenquote:Op zondag 25 november 2018 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles lekker over je heen laten komen de eerste dagen. (Dat klinkt ook fout) Rustig aan
Jij wilt niet weten wat mijn dromen zijn als ik mijn bed instap.quote:
Klopt!quote:Op zondag 25 november 2018 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat mijn dromen zijn als ik mijn bed instap.
Griekse hoeveelheden en dat al jaren zonder kinderenquote:Op zondag 25 november 2018 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn er nog drie.... er waren 2 bakken vol![]()
op die foto zag je er één en die andere zaten nog in de oven...
neeee..... ik lieg...... ik het er 4 in de vriezer gedaan... voor een makkelijk daggie........
quote:Op zondag 25 november 2018 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil het wel wetenquote:Op zondag 25 november 2018 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik al een tijdje van plan om ook eens te maken, gevulde paprika.quote:Op zondag 25 november 2018 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
er zijn er nog drie.... er waren 2 bakken vol![]()
op die foto zag je er één en die andere zaten nog in de oven...
neeee..... ik lieg...... ik het er 4 in de vriezer gedaan... voor een makkelijk daggie........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |