Af en toe samen met een shetlandpony een goede serie kijken en een biertje erbij vind ik dan nog wel kunnenquote:Op zondag 25 november 2018 17:35 schreef Voxs het volgende:
Goed recept, opgeslagen!
Natuurlijk doe ik geen dieren
Ik zou niet weten waar. Jij bent ook snel wat zwart geblakerdquote:Op zondag 25 november 2018 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie ik kreeg iets te veel achterlijke opmerkingen.
Die drijvende piepers zijn wel apartquote:
Zijn die te min?quote:Op zondag 25 november 2018 17:35 schreef Voxs het volgende:
Goed recept, opgeslagen!
Natuurlijk doe ik geen dieren
Doe ik ook.quote:
Idiootquote:Op zondag 25 november 2018 17:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had zo'n wijf. Kookte vaak 2 veschillende gerechten per avond. Was een lui wijf, maar wel moeilijk lopen doen met knagen. Komt nu niet meer door de eerste ronde als ze vaker dan 3 keer gepaald wil worden
Nice! Is toch jouw kookplatform met veertien pitten en tevens landingsbaan voor helicopters?quote:
Ik zie alleen maar positieve berichten. Wat moet je igonerenquote:
Joh ik ben twintig jaar met een vega samen geweest, moeder van mijn kinderen, geen problemen mee, ik eet mijn eigen ding en zij het hare.quote:Op zondag 25 november 2018 17:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Had zo'n wijf. Kookte vaak 2 veschillende gerechten per avond. Was een lui wijf, maar wel moeilijk lopen doen met knagen. Komt nu niet meer door de eerste ronde als ze vaker dan 3 keer gepaald wil worden
Valt reuze mee, toch?quote:Op zondag 25 november 2018 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar. Jij bent ook snel wat zwart geblakerd
ja..... die doet er altijd in ... maar die eet ik eigenlijk nooit op..... hij wel....quote:Op zondag 25 november 2018 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die drijvende piepers zijn wel apart
Ja zoietsquote:Op zondag 25 november 2018 17:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nice! Is toch jouw kookplatform met veertien pitten en tevens landingsbaan voor helicopters?
Die liggen er voor de 'vorm'.quote:Op zondag 25 november 2018 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ja..... die doet er altijd in ... maar die eet ik eigenlijk nooit op..... hij wel....
quote:Op zondag 25 november 2018 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar. Jij bent ook snel wat zwart geblakerd
Ik niet, kan niet zo goed tegen gehinnik. Dan liever een uil!quote:Op zondag 25 november 2018 17:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Af en toe samen met een shetlandpony een goede serie kijken en een biertje erbij vind ik dan nog wel kunnen![]()
Hola Voxz! Alles oke?
Ik chargeerdequote:Op zondag 25 november 2018 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh ik ben twintig jaar met een vega samen geweest, moeder van mijn kinderen, geen problemen mee, ik eet mijn eigen ding en zij het hare.
Mo_Muffin een knuppel noemen.quote:Op zondag 25 november 2018 17:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]Agreed. Die knuppel zat als eerste te piepen dat al het volluk uit uto hier kwam. Nu 3000 post per dag en eigenlijk gek op bijna iedereen. Echt zo'n fervent Wilders-stemmer totdat ie opeens een negerin ontmoet via tinder en dan gewoon weer naar de pvda teruggaat
even wat smileys verwijderd![]()
Je reactie valt wat raar omdat iedereen je succes wenst.quote:Op zondag 25 november 2018 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mo_Muffin een knuppel noemen.
Mooi!quote:Op zondag 25 november 2018 17:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik niet, kan niet zo goed tegen gehinnik. Dan liever een uil!
Alles doet het, alles zit er nog op of aan en dus alles is oké!Met jou?
Bedoelde jou, teringlijerdquote:Op zondag 25 november 2018 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mo_Muffin een knuppel noemen.
Goed te horen!quote:Op zondag 25 november 2018 17:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Alles oke, beetje kreupel maar volgende week weer oke, denk ik.
Uilen zijn wel beter om uitleg te geven als het een complexe serie of film betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |