En een traan na het emotionele vertrek van Rachel als huisgenoot van Monica?quote:Op zondag 25 november 2018 11:40 schreef Slobeend het volgende:
Ouderwetse voetbalzondag op t bankie met erwtensoep en roggebrood en katenspek
Wie?quote:Op zondag 25 november 2018 11:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een traan na het emotionele vertrek van Rachel als huisgenoot van Monica?
Terecht! Al is het voetbal nog niet best. Maar wel een terechte 0-1quote:Op zondag 25 november 2018 14:27[t/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/473233]Masterminded het volgende:
Ik kijk naar Willem II v Vitesse.
Acceptabel schema de komende weken, i see.quote:
We hebben de meeste voor ons standaard lastige wedstrijden al gehad gelukkig. Alleen AZ en PSV thuis en VVV en NAC uit nog. Al zullen we vast wel weer wat onnodig gaan laten liggen de komende weken...quote:Op zondag 25 november 2018 15:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Acceptabel schema de komende weken, i see.
Is de graafschap zo slecht?quote:Op zondag 25 november 2018 15:17 schreef Paul het volgende:
Bijna rust. Na de rust moet Utrecht door naar 10-0
VVV-thuis is zo'n wedstrijd.quote:Op zondag 25 november 2018 15:17 schreef yats het volgende:
[..]
We hebben de meeste voor ons standaard lastige wedstrijden al gehad gelukkig. Alleen AZ en PSV thuis en VVV en NAC uit nog. Al zullen we vast wel weer wat onnodig gaan laten liggen de komende weken...
Met Dickie aan het roer zjn alle tegenstanders vissenvoer.quote:
Daarom verloor Utrecht 3 weken terug kansloos van ons zeker?quote:Op zondag 25 november 2018 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met Dickie aan het roer zjn alle tegenstanders vissenvoer.
momentopnamequote:Op zondag 25 november 2018 16:27 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom verloor Utrecht 3 weken terug kansloos van ons zeker?
Ik vermoed dat de graafschap gewoon heel slecht is.
Van de graafschap of van Utrecht?quote:
Utrecht is anders aardig gaan draaien door Dickgodiusquote:Op zondag 25 november 2018 16:27 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom verloor Utrecht 3 weken terug kansloos van ons zeker?
Ik vermoed dat de graafschap gewoon heel slecht is.
Zeker! Al moet je ook even kijken wie de tegenstanders waren. Van de Graafschap moet je ook gewoon winnen als je een subtopper bent.quote:Op zondag 25 november 2018 16:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Utrecht is anders aardig gaan draaien door Dickgodius
Precies, en toen zijn ze kansloos afgemaakt met de monsterscore 2-1, goh het is wat.quote:
Bij Twente zeiden ze vorig jaar rond de helft van de competitie dat ze een hele rij makkelijke tegenstanders zouden krijgen. Nou, we hebben gezien hoe dat afgelopen is.quote:Op zondag 25 november 2018 16:30 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker! Al moet je ook even kijken wie de tegenstanders waren. Van de Graafschap moet je ook gewoon winnen als je een subtopper bent.
Ja, want ADO, ASWH en NAC zijn zulke wereldteams? Daar moet je als subtopper van winnen.quote:Op zondag 25 november 2018 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, en toen zijn ze kansloos afgemaakt met de monsterscore 2-1, goh het is wat.
[ afbeelding ]
Dickie![]()
![]()
Ik ben bang dat yatz een beetje gek is.
eensquote:Op zondag 25 november 2018 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, en toen zijn ze kansloos afgemaakt met de monsterscore 2-1, goh het is wat.
[ afbeelding ]
Dickie![]()
![]()
Ik ben bang dat yatz een beetje gek is.
Ja, dat zijn de regels tegenwoordigquote:Op zondag 25 november 2018 18:40 schreef fetX het volgende:
Die grens doet ook pas zijn vlag omhoog nadat hij scoort
Vraag me echt af waarom..quote:Op zondag 25 november 2018 18:40 schreef fetX het volgende:
Die grens doet ook pas zijn vlag omhoog nadat hij scoort
Is dat echt een regel? Die vent was al een seconde of 5-10 aan de bal.quote:Op zondag 25 november 2018 18:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de regels tegenwoordig
Ja, als de grensrechter het 100% zeker weet mag hij gelijk zijn vlag omhoog steken, maar als er twijfel is wacht je tot de actie afgelopen is. Anders krijg je het gezeik dat er te vroeg gevlagd wordt, wat onterecht blijkt, bij een actie die op een goal had kunnen uitlopenquote:Op zondag 25 november 2018 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Is dat echt een regel? Die vent was al een seconde of 5-10 aan de bal.
Ah, duidelijk. Valt wat voor te zeggen.quote:Op zondag 25 november 2018 18:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja, als de grensrechter het 100% zeker weet mag hij gelijk zijn vlag omhoog steken, maar als er twijfel is wacht je tot de actie afgelopen is. Anders krijg je het gezeik dat er te vroeg gevlagd wordt, wat onterecht blijkt, bij een actie die op een goal had kunnen uitlopen
Makes sense, maar waarom zou je dan als grensrechter uberhaupt je vlag nog omhoog steken als je twijfelt? De VAR zou de goal hoe dan ook nagekeken hebben.quote:Op zondag 25 november 2018 18:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja, als de grensrechter het 100% zeker weet mag hij gelijk zijn vlag omhoog steken, maar als er twijfel is wacht je tot de actie afgelopen is. Anders krijg je het gezeik dat er te vroeg gevlagd wordt, wat onterecht blijkt, bij een actie die op een goal had kunnen uitlopen
Snap dat die redenatie er is, maar dat mannetje volgt ook maar de regels. En hij wilde zelf even duidelijk maken dat hij er buitenspel in zagquote:Op zondag 25 november 2018 22:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Makes sense, maar waarom zou je dan als grensrechter uberhaupt je vlag nog omhoog steken als je twijfelt? De VAR zou de goal hoe dan ook nagekeken hebben.
?????????????????quote:Op vrijdag 30 november 2018 20:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Advocaat is de meest overschatte trainer ooit.
Ongelofelijk dat je daar een pingel voor geeft.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi VAR-momentje dit...
Stop er alsjeblieft mee, dit kan echt niet.
nou en die strafschop van Excelsior was ook onterechtquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar dit is wel humor, de bal wordt gespeeld binnen het strafschopgebied, de scheidsrechter geeft een vrije trap, komt de VAR nog even zeggen dat het er binnen was, terwijl het in de verste verte geen overtreding was
De VAR kan niet ingrijpen bij een vrije trap. Maar wel voor een strafschop situatie.quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar dit is wel humor, de bal wordt gespeeld binnen het strafschopgebied, de scheidsrechter geeft een vrije trap, komt de VAR nog even zeggen dat het er binnen was, terwijl het in de verste verte geen overtreding was
Ik snap dat jij dat als utrechtfan zegt maar die pingel mag je gewoon geven als scheidsrechter. Die pingerl bij de 3-3 daarentegen is gewoon lachwekkend. Waar is die VAR in dit soort gevallen?quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
nou en die strafschop van Excelsior was ook onterecht
even wat geld overhandigen, hoezo?quote:Op vrijdag 30 november 2018 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat als utrechtfan zegt maar die pingel mag je gewoon geven als scheidsrechter. Die pingerl bij de 3-3 daarentegen is gewoon lachwekkend. Waar is die VAR in dit soort gevallen?
Overigens, wat deed Advocaat in de rust in de kleedkamer van de scheidsrechter?
Ff serieus hee, die strafschop van Excelsior was gewoon onterechtquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap dat jij dat als utrechtfan zegt maar die pingel mag je gewoon geven als scheidsrechter. Die pingerl bij de 3-3 daarentegen is gewoon lachwekkend. Waar is die VAR in dit soort gevallen?
Overigens, wat deed Advocaat in de rust in de kleedkamer van de scheidsrechter?
Dat was hij absoluut..quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ff serieus hee, die strafschop van Excelsior was gewoon onterecht
Een hand op de rug met een klein zetje? Officieel mag je hier gewoon een pingel voor geven, ook al ben ik het met je eens dat het nauwelijks een zetje was. Dat terwijl die pingel voor Utrecht een overtreding buiten de 16 was.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ff serieus hee, die strafschop van Excelsior was gewoon onterecht
je kent duidelijk de klassieker “als dik me hullup nodig heeft” nietquote:Op vrijdag 30 november 2018 22:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
even wat geld overhandigen, hoezo?
Ik denk laat ik het netjes houdenquote:Op zaterdag 1 december 2018 20:44 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Zeg maar gerust gigantisch slecht
Dat is wel aardig van jequote:Op zaterdag 1 december 2018 20:45 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik denk laat ik het netjes houden
Was helemaal geen buitenspel, was gewoon een goede goal.quote:
Beetje jammer dat die VAR niet ingrijpt dan. Daar zit die toch voorquote:Op zaterdag 1 december 2018 20:50 schreef Driek1984 het volgende:
[..]
Was helemaal geen buitenspel, was gewoon een goede goal.
Ik zie nu al een ander Heerenveen dan normaal. Veel passie in elk geval
Was wel buitenspel hoorquote:Op zaterdag 1 december 2018 20:50 schreef Driek1984 het volgende:
[..]
Was helemaal geen buitenspel, was gewoon een goede goal.
Ik zie nu al een ander Heerenveen dan normaal. Veel passie in elk geval
Dat weet hij zelf inmiddels ook wel denk ikquote:Op zaterdag 1 december 2018 20:54 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dan zit Driek er hier gigantisch naast.
Dat was voordat het seizoen begon al bekend.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, zo wordt zelfs Feyenoord nog makkelijk derde.
Zin in de eerste verliespunten morgen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, zo wordt zelfs Feyenoord nog makkelijk derde.
Wie wint er nou niet van Willen 2?quote:
Maar bij een goal die afgekeurd is vanwege buitenspel kan dit niet. De fluit was immers al gegaan, en iedereen hield dus op met lopen. Beetje raar om het dan toch goed te keuren. Hij had het beter kunnen laten gaan en dan pas kijken..quote:Op zaterdag 1 december 2018 20:51 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die VAR niet ingrijpt dan. Daar zit die toch voor
quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Wie wint er nou niet van Willen 2?
Oh wacht...
Dat word dus gewoon 4e worden voor ons dit jaar. Al moet het dan wel beter dan vandaag.
Sow koekoekquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:05 schreef Driek1984 het volgende:
[..]
En het was geen buitenspel, zoals R-woud denkt. De laatste man stond op gelijke hoogte. Dat zag Jules de Corte nog.
Je loopt met je eigen domheid te koop maar dat geeft niet, hebben wij allemaal wel eens last vanquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:05 schreef Driek1984 het volgende:
En het was geen buitenspel, zoals R-woud denkt. De laatste man stond op gelijke hoogte. Dat zag Jules de Corte nog.
Dat is bijna hetzelfde als verliezen van de graafschap...oh wacht...quote:
Om inhoudelijk in te gaan. Ik zie inderdaad een Heerenveen dat er voor wil gaan en Fortuna is idd totaal niet beter. Laten we hopen dat het overwicht ook resultaat biedt in een goal voor Heerenveen. Zou mooi zijn als Zeneli ook even een goaltje maakt vandaag.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:05 schreef Driek1984 het volgende:
[..]
Maar bij een goal die afgekeurd is vanwege buitenspel kan dit niet. De fluit was immers al gegaan, en iedereen hield dus op met lopen. Beetje raar om het dan toch goed te keuren. Hij had het beter kunnen laten gaan en dan pas kijken..
Die commentator is overigens wel erg pro Fortuna. Wat een gek. Heerenveen heeft net zo veel en goede kansen als Fortuna maar hij denkt dat de 0-1 niet lang op zich laat wachten. Wat een domme man...
Iedereen ziet overigens dat Heerenveen nu lekker fanatiek speelt itt andere keren.
Die eerste was nog leuk. Toen had je moeten stoppen.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als verliezen van de graafschap...oh wacht...
Eensquote:Op zaterdag 1 december 2018 21:24 schreef MC-Morgan het volgende:
Rustig hier tijdens deze topwedstrijden.
Mwaa, staan nog wel 'maar' 7e he.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Netjes hoor. AZ in een diepe crisis.
Iedereen zit in het stadion natuurlijk om deze toppers te zien.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:24 schreef MC-Morgan het volgende:
Rustig hier tijdens deze topwedstrijden.
Gek, dat gevoel heb ik heel vaak bij wedstrijden van Feyenoord.quote:Op zaterdag 1 december 2018 21:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste was nog leuk. Toen had je moeten stoppen.
Wederom slaagt je grapje niet zo.quote:Op zaterdag 1 december 2018 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Gek, dat gevoel heb ik heel vaak bij wedstrijden van Feyenoord.
Gek, ik denk dat de meerderheid hier er aardig om kan lachen.quote:
Jammer.quote:Op zondag 2 december 2018 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat ik deze wedstrijd maar skip.
Hopelijk beslist Ajax het snel voor de rust.quote:Op zondag 2 december 2018 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt eenrichtingsverkeer joh. Niets aan.
Ajaxpubliek.quote:Op zondag 2 december 2018 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat ik deze wedstrijd maar skip.
Dat is het nog niet eens.quote:Op zondag 2 december 2018 12:25 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ajax heeft weer last van het half een syndroom, zijn nog niet wakker
Als je niet compleet gehandicapt bent haal je het EK.quote:Op zondag 2 december 2018 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nederland - Duitsland in de kwalificatie overigens.
Godverdommequote:Op zondag 2 december 2018 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2018 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klopt, want we spelen voor de rest ook tegen gehandicapten.quote:Op zondag 2 december 2018 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je niet compleet gehandicapt bent haal je het EK.
Ik zou er niet één van op kunnen noemen. Die kunnen er he-le-maal niks van.quote:Op zondag 2 december 2018 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, want we spelen voor de rest ook tegen gehandicapten.
Noord-Ierland
donny op de bank, op de bankquote:Op zondag 2 december 2018 12:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Vd Beek speelt weer eens waardeloos.
Ja. jammer.quote:Op zondag 2 december 2018 12:38 schreef Smoofie het volgende:
Labyad speelt best oke de laatste tijd trouwens
En dan verder nog Estland, nee dit komt wel goed.quote:Op zondag 2 december 2018 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou er niet één van op kunnen noemen. Die kunnen er he-le-maal niks van.
Het kwartje is gevallen.quote:Op zondag 2 december 2018 12:38 schreef Smoofie het volgende:
Labyad speelt best oke de laatste tijd trouwens
Of Ron Willems.quote:Op zondag 2 december 2018 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben een type van Loen nodig.
Nee hoor, ik heb keurig de boel in de gaten gehouden. (wil je die TR's nog wel even afhandelen?)quote:Op zondag 2 december 2018 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn verdediging: ik sliep niet.
Maar ik ben laat ja.Hopelijk zijn dit geen strafpunten.
Ik vind het wel prima, ook met het oog op de voetbalmanagerquote:
Dit moet minimaal 5-1 worden ja.quote:Op zondag 2 december 2018 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit moet Ajax gewoon winnen natuurlijk, dat het hier maar 2-1 staat is echt bizar.
hoe reageerde onana daarop?quote:Op zondag 2 december 2018 12:55 schreef Saekerhett het volgende:
Onana. Ik zei voor de vrije bal net dat hij heel raar in de goal stond.
Onana is dan ook gewoon een matige keeper. Iedereen wordt helemaal leip als hij weer eens iemand uitkapt, maar hij heeft simpelweg teveel fratsen om echt betrouwbaar te zijn.quote:Op zondag 2 december 2018 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch denk ik dat Onana die had mogen hebben
Onana is een prima keeper, de beste van de Eredivisie.quote:Op zondag 2 december 2018 12:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Onana is dan ook gewoon een matige keeper. Iedereen wordt helemaal leip als hij weer eens iemand uitkapt, maar hij heeft simpelweg teveel fratsen om echt betrouwbaar te zijn.
Dat is Zoet. Of Vermeer. Maar die keept niet.quote:Op zondag 2 december 2018 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana is een prima keeper, de beste van de Eredivisie.
Jouw mening, niet de mijne. Ik vind Zoet stabieler. Oogt wat minder flitsend, maar een stuk minder van dit soort grappen.quote:Op zondag 2 december 2018 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana is een prima keeper, de beste van de Eredivisie.
Zoet hahaha, als er een beetje druk op komt is hij van het niveau Mickey v/d Hart.quote:Op zondag 2 december 2018 12:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat is Zoet. Of Vermeer. Maar die keept niet.
Zoet is totaal niet stabiel.quote:Op zondag 2 december 2018 12:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jouw mening, niet de mijne. Ik vind Zoet stabieler. Oogt wat minder flitsend, maar een stuk minder van dit soort grappen.
Het gaat niet om goed of slecht, maar wie de beste keeper van de Eredivisie is. En dat is niet Onana.quote:Op zondag 2 december 2018 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoet hahaha, als er een beetje druk op komt is hij van het niveau Mickey v/d Hart.
Vermeer is ook een vreselijk slechte keeper.
Jaja, iedereen is slecht behalve de boys van Ajaxquote:Op zondag 2 december 2018 12:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoet hahaha, als er een beetje druk op komt is hij van het niveau Mickey v/d Hart.
Vermeer is ook een vreselijk slechte keeper.
Vind ik welquote:Op zondag 2 december 2018 13:00 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het gaat niet om goed of slecht, maar wie de beste keeper van de Eredivisie is. En dat is niet Onana.
Hopelijk mag hij zo nog invallen.quote:Op zondag 2 december 2018 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sink op de bank en gelijk goal tegen.
Dit is geen toeval.
Helemaal vergeten dat we die ook nog hebbenquote:Op zondag 2 december 2018 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sink op de bank en gelijk goal tegen.
Dit is geen toeval.
Ik hoop dat Feyenoord langer dan 10 minuten met 11 man kan spelen.quote:
Eén mondhoek ging licht omhoog.quote:Op zondag 2 december 2018 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou geen zorgen, over een uur begint het! Dan hoef je het niet langer te missen.
Maar echt lachen werd het niet?quote:Op zondag 2 december 2018 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eén mondhoek ging licht omhoog.
gehandicapten zijn arrogante profiteursquote:Op zondag 2 december 2018 13:02 schreef RensAjacied het volgende:
Die gozer in die rolstoel stak zijn beide middelvingers op
Dat klinkt niet goed. Misschien een bezoekje bij Wim?quote:Op zondag 2 december 2018 13:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eén mondhoek ging licht omhoog.
Mis hem niet.quote:Op zondag 2 december 2018 13:02 schreef S0nic het volgende:
[..]
Helemaal vergeten dat we die ook nog hebbenWat is die lang geblesseerd al.
Ik niet.quote:Op zondag 2 december 2018 13:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord langer dan 10 minuten met 11 man kan spelen.
Wimderon?quote:Op zondag 2 december 2018 13:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Misschien een bezoekje bij Wim?
Omdat hij de laatste tijd geen pepernoot presteert.quote:
Asante sana, squash banana, wewe nugu, mimi hapana.quote:
Oeh I quiver with fear.quote:Op zondag 2 december 2018 13:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Asante sana, squash banana, wewe nugu, mimi hapana.
Is te sloomquote:Op zondag 2 december 2018 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Schone heeft prima cijfers. (vooral in de CL)
Die gekkigheid hadden wij allemaal niet.quote:Op zondag 2 december 2018 13:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik zat vroeger in 6/7-1. Er was ook een 6/7-2, op onze basisschool.
Lijkt mij ook buitenspel ja.quote:Op zondag 2 december 2018 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt mij geen geldige goal eigenlijk. Kanon moet toch verdedigen omdat die gast buitenspel staat?
Niet als hinderlijk ervaren ofzo, in mijn lezing wel. Op FIFA wordt ie afgekeurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |