Toch niet in de buurt qua percentagequote:Op zondag 25 november 2018 11:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou, de binnenstad heeft eenzelfde sfeer als Groningen hoor, dat zit tjokvol met studenten.
vond het toch wel een beetje tegenvallen laatste keer dat ik er was als was dat eind middagquote:Op zondag 25 november 2018 11:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou, de binnenstad heeft eenzelfde sfeer als Groningen hoor, dat zit tjokvol met studenten.
quote:Op zondag 25 november 2018 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Toch niet in de buurt qua percentage
en Groningen heeft sfeer, Utrecht niet
Heb geen cijfers voor me, maar dacht dat er ook veel studenten uit Amsterdam naar Utrecht trokken wb kamerquote:Op zondag 25 november 2018 11:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Toch niet in de buurt qua percentage
en Groningen heeft sfeer, Utrecht niet
boosquote:Op zondag 25 november 2018 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Alleen mietjes maken grietjes.
ja wel nu verkopenquote:Op zondag 25 november 2018 11:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Yup, en het bijbouwen van woningen gaat hier met iets van 50% van wat het moet zijn om de groei aan te kunnen, en dan heb je nog de inwoners die zelf ook graag willen groeien, dat wordt steeds lastiger.
Ik zit echt vast aan de Randstad met werk en vrienden, dus dat mijn huis 35% meer waard is dan toen ik het kocht, daar ga ik geen ene conjo aan hebben.
Probleem is wel dat je er ook nog iets voor terug moet kopen. Ok in Marsenals geval gaat ie huren, maar dat is iets wat ik zelf nooit zou doen.quote:Op zondag 25 november 2018 11:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel nu verkopen
en hopen dat de markt in stort
Zit ik ook aan te denken. Particulier huren buiten Amsterdam en mijn eigen appartement verhuren aan een expat. Toch is de optie om hem te cashen en buiten Amsterdam te wonen met een kleine hypotheek ook wel aantrekkelijk. 1st world problems...quote:Op zondag 25 november 2018 10:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tweede alweer, straks heb ik twee dochters.Stiekem wil ik ook graag een zoon, maar ik denk dat ik er eerder een knoopje in leg voordat ik voor een derde kind ga.
Mijn volgende huis ga ik huren, particuliere sector dus niet goedkoop, maar twee koophuizen zou ik nooit durven in deze fase van m’n leven. Ik ben aan het omscholen, als ik even zonder werk kom te zitten kan ik me dat niet veroorloven.
zitten daar geen (verregaande) regels aan verbonden? Je eigen huis verhuren? Nu wordt dat air bnb gebeuren toch ook zo enorm aan banden gelegd in Amsterdam?quote:Op zondag 25 november 2018 12:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken. Particulier huren buiten Amsterdam en mijn eigen appartement verhuren aan een expat. Toch is de optie om hem te cashen en buiten Amsterdam te wonen met een kleine hypotheek ook wel aantrekkelijk. 1st world problems...
ja toch twee jaar huren en dan weer terug in amsterdam of uutje wonen ja tochquote:Op zondag 25 november 2018 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem is wel dat je er ook nog iets voor terug moet kopen. Ok in Marsenals geval gaat ie huren, maar dat is iets wat ik zelf nooit zou doen.
heeft wel consequenties voor je hypotheek meen ikquote:Op zondag 25 november 2018 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zitten daar geen (verregaande) regels aan verbonden? Je eigen huis verhuren? Nu wordt dat air bnb gebeuren toch ook zo enorm aan banden gelegd in Amsterdam?
Klopt, ik zou het dan zonder toestemming doen van de hypotheekverstrekker.quote:Op zondag 25 november 2018 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zitten daar geen (verregaande) regels aan verbonden? Je eigen huis verhuren? Nu wordt dat air bnb gebeuren toch ook zo enorm aan banden gelegd in Amsterdam?
Kankermongooltjequote:Op zondag 25 november 2018 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan toch nog altijd het geval zijn?
ja zou kunnenquote:Op zondag 25 november 2018 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan toch nog altijd het geval zijn?
Mooi zo.quote:Op zondag 25 november 2018 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
13.15, maar ik heb 2 kinderen bij me. Dus ik kom niet naar jou en dat tuig van je.
stop dan ook met alcoholquote:Op zondag 25 november 2018 12:15 schreef Tjacka het volgende:
heb vannacht amper geslapen omdat ik vrijdag te veel heb gezopen
is echt matig
dat je dan kapot veel lucide dromen hebt en ligt te woelen
dat kunnen ze ook beter terug geven aan de natuurquote:Op zondag 25 november 2018 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt ander in West-Friesland
woon daar niet meerquote:Op zondag 25 november 2018 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt ander in West-Friesland
je bent het aan het blanke ras verplichtquote:Op zondag 25 november 2018 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk dat het beter is voor de wereld '
dat ik impotent ga worden lol
quote:Op zondag 25 november 2018 12:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je bent het aan het blanke ras verplicht
SATIRE JONGENS
Beter dan de start van Max.quote:
Machine Head.quote:
De laatste twee albums zijn best langs mij heen gegaan, Catharsis bewust omdat het doordrenkt is met SJW bullshit.quote:Op zondag 25 november 2018 16:10 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Machine Head.
Drizzt, Roland en ik zijn fan van Machine Head. Drizzt en ik van de eerste twee platen, Roland van het latere werk.
twitter:freedom_moates twitterde op zondag 25-11-2018 om 06:01:02LOL https://t.co/fMhojo7AcX reageer retweet
Filmpjes uit China zijn meestal fakequote:Op zondag 25 november 2018 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Aziatisch grapjetwitter:freedom_moates twitterde op zondag 25-11-2018 om 06:01:02LOL https://t.co/fMhojo7AcX reageer retweet
De man op 1:17 heeft wel een stoer loopje daarentegenquote:Op zondag 25 november 2018 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
Aziatisch grapjetwitter:freedom_moates twitterde op zondag 25-11-2018 om 06:01:02LOL https://t.co/fMhojo7AcX reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |