jaquote:Op zondag 25 november 2018 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Gisteren weer overleefd?
Veel plezier in Anor Londo.quote:Op zondag 25 november 2018 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
deel 1.
Nee,nog lang niet, ik heb vandaag een eindbaas genaamd Iron gollem verslagen.
Hij was niet zo lastig.
Mooi man. Wanneer wordt de kleine spruit verwacht?quote:Op zondag 25 november 2018 09:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Veel plezier in Anor Londo.
Goedemorgen, ik ga de hele dag besteden aan het inrichten van een nieuwe kinderkamer, lekker door de Hornbach slenteren
Januari. M’n huis wordt te klein dus ik ga halverwege volgend jaar verhuizen, maar tot die tijd effe roeien met de riemen die we hebben.quote:Op zondag 25 november 2018 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Wanneer wordt de kleine spruit verwacht?
Aha. Al wat nieuws gevonden? Want ik wens je succes in deze tijdquote:Op zondag 25 november 2018 09:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Januari. M’n huis wordt te klein dus ik ga halverwege volgend jaar verhuizen, maar tot die tijd effe roeien met de riemen die we hebben.
Weg, want pijnstillers. Tramadolgenotquote:Op zondag 25 november 2018 09:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend.
Hoe is het met je pijn?
Ah, dat helpt wel ja. Lekker.quote:Op zondag 25 november 2018 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weg, want pijnstillers. Tramadolgenot
Waarom zouden we dat willen?quote:Op zondag 25 november 2018 09:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, dat helpt wel ja. Lekker.
Kan de SC niet sticky worden?
Geen idee, ik vond de discussie in FB over sticky topics zo leuk dat ik er ook even over wou beginnen.quote:
De SC kan beter centraal wordenquote:Op zondag 25 november 2018 09:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, dat helpt wel ja. Lekker.
Kan de SC niet sticky worden?
Gelukkig wel ja maar moet de stad er wel voor uit, voorlopig. Ik ga m’n huis verhuren aan een expat ofzo, ik wil het niet kwijt. Moet nog wel driehonderd keer nadenken over de financiele gevolgen. Jij kinderen?quote:Op zondag 25 november 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Al wat nieuws gevonden? Want ik wens je succes in deze tijd
quote:Op zondag 25 november 2018 10:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond de discussie in FB over sticky topics zo leuk dat ik er ook even over wou beginnen.
Pfoeh, dubbele hyptheeklasten? Verhuren is dan natuurlijk goed. Maar hoe zit dat bij een bank dan? Die zal enkel kijken naar jouw financiële situatie. M.a.w. je zult 2 hypotheken financieel gezien kunnen dragen?quote:Op zondag 25 november 2018 10:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja maar moet de stad er wel voor uit, voorlopig. Ik ga m’n huis verhuren aan een expat ofzo, ik wil het niet kwijt. Moet nog wel driehonderd keer nadenken over de financiele gevolgen. Jij kinderen?
Tweede alweer, straks heb ik twee dochters.quote:Op zondag 25 november 2018 10:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pfoeh, dubbele hyptheeklasten? Verhuren is dan natuurlijk goed. Maar hoe zit dat bij een bank dan? Die zal enkel kijken naar jouw financiële situatie. M.a.w. je zult 2 hypotheken financieel gezien kunnen dragen?
Ik heb een zoon ja. Mooi man. Is het je eerste kind?
Prachtig toch, 2 dochters.quote:Op zondag 25 november 2018 10:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tweede alweer, straks heb ik twee dochters.Stiekem wil ik ook graag een zoon, maar ik denk dat ik er eerder een knoopje in leg voordat ik voor een derde kind ga.
Mijn volgende huis ga ik huren, particuliere sector dus niet goedkoop, maar twee koophuizen zou ik nooit durven in deze fase van m’n leven. Ik ben aan het omscholen, als ik even zonder werk kom te zitten kan ik me dat niet veroorloven.
Het is idioot duur ja. Ik woon nu in Wittevrouwen in Utrecht, de bedoeling is bij de verhuur hiervan zo schandalig veel geld te vragen aan een expat dat ik bij het huren van de volgende woning niet zo veel pijn ervaar.quote:Op zondag 25 november 2018 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prachtig toch, 2 dochters.
Particulier huren is wel prijzig. Ik weet niet in welke regio je zit maar volgens mij ben je in de randstad zomaar 1000 euro kwijt voor een 3 kamer appartement.
Utrecht zit qua prijzen toch heel dicht bij Amsterdam?quote:Op zondag 25 november 2018 10:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is idioot duur ja. Ik woon nu in Wittevrouwen in Utrecht, de bedoeling is bij de verhuur hiervan zo schandalig veel geld te vragen aan een expat dat ik bij het huren van de volgende woning niet zo veel pijn ervaar.
Lui sowieso welquote:
goed spul dat havermoutquote:Op zondag 25 november 2018 11:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lui sowieso wel
@Onlo
niet klikken
Ja, voor zover ik weet wel ja. Absurd hoog in sommige wijken.quote:Op zondag 25 november 2018 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Utrecht zit qua prijzen toch heel dicht bij Amsterdam?
Waar niet binnen de randstad. Het leven is een tranendal.quote:Op zondag 25 november 2018 11:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja, voor zover ik weet wel ja. Absurd hoog in sommige wijken.
Komt door de studenten toch? Net als Groningen hebben die ook een groot tekort aan huisvestingquote:Op zondag 25 november 2018 11:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja, voor zover ik weet wel ja. Absurd hoog in sommige wijken.
utrecht is toch veel minder studentenstad dan Groningenquote:Op zondag 25 november 2018 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt door de studenten toch? Net als Groningen hebben die ook een groot tekort aan huisvesting
Ik kan me nog een nieuws item herinneren waar studenten noodgedwongen in een tentje moesten slapen in Utrecht omdat er geen plek meer wasquote:Op zondag 25 november 2018 11:29 schreef Saind het volgende:
[..]
utrecht is toch veel minder studentenstad dan Groningen
Yup, en het bijbouwen van woningen gaat hier met iets van 50% van wat het moet zijn om de groei aan te kunnen, en dan heb je nog de inwoners die zelf ook graag willen groeien, dat wordt steeds lastiger.quote:Op zondag 25 november 2018 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt door de studenten toch? Net als Groningen hebben die ook een groot tekort aan huisvesting
Nou, de binnenstad heeft eenzelfde sfeer als Groningen hoor, dat zit tjokvol met studenten.quote:Op zondag 25 november 2018 11:29 schreef Saind het volgende:
[..]
utrecht is toch veel minder studentenstad dan Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |