Niet nieuwsgierig om te swipen ofzo?quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:39 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds pauze van het daten
Dit.quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:39 schreef Feddd het volgende:
[..]
Nee eigenlijk ook even niet zo veel behoefte aanquote:Op zaterdag 24 november 2018 17:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet nieuwsgierig om te swipen ofzo?
Ah NVMquote:Op zaterdag 24 november 2018 17:39 schreef Feddd het volgende:
[..]
Nevermindquote:
Wie weet is hij op andere manieren wel helemaal niet braaf...quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:14 schreef VEM2012 het volgende:
O, Yasmin... met braaf doel ik vooral op andere zaken dan ruzie met oom agent.
Dat zou goed zijn voor jou denk ik.quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie weet is hij op andere manieren wel helemaal niet braaf...
Oh hebben we het over goudetand?quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zou goed zijn voor jou denk ik.
Dacht ik.quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh hebben we het over goudetand?
Niet roddelen over mij hequote:Op zaterdag 24 november 2018 20:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoelde smosby of hoe je die schrijft:p
Wanneer gaan jullie?quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:51 schreef -Phineas- het volgende:
Omg. Een leuke jongen (hij is grappig) en ook mijn type qua uiterlijk en 1 meter 90 vraagt mij om een drankje te doenTinder is wel gaaf.
Weet ik nog niet. Hij vroeg waar ik woonde. En hij heeft nog niet gereageerd op mijn antwoord.quote:
Tsja, Nuth is dan ook niet echt het centrum van het landquote:Op zaterdag 24 november 2018 21:12 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hij vroeg waar ik woonde. En hij heeft nog niet gereageerd op mijn antwoord.
Nuth?quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Tsja, Nuth is dan ook niet echt het centrum van het land
Doet die vast nog welquote:Op zaterdag 24 november 2018 21:12 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hij vroeg waar ik woonde. En hij heeft nog niet gereageerd op mijn antwoord.
From Russia with love! Geniet ervanquote:Op zaterdag 24 november 2018 21:19 schreef -Phineas- het volgende:
Ik kom niet uit Limburg. Ik heb een match en die jongen is Russisch (praat geen NL en hij woont op 10 min loopafstand van mij. :’)
Nee eigenlijk niet nee. Hoewel ik mijn ex wel online heb ontmoet maar dat was geen écht geplande datequote:Op zaterdag 24 november 2018 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doet die vast nog wel![]()
Verder nooit online dates gehad?
Ik vind het wel een leuke app. Vooral omdat tinder best wel sociaal geaccepteerd is. Heb nu al heel leuke gesprekkenquote:Op zaterdag 24 november 2018 21:25 schreef DW457 het volgende:
[..]
From Russia with love! Geniet ervan
Tinder is niet meer raar nee. Online daten trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:32 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke app. Vooral omdat tinder best wel sociaal geaccepteerd is. Heb nu al leuke heel leuke gesprekkenDus dat is wel fijn.
Kwestie van perceptie.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tinder is niet meer raar nee. Online daten trouwens ook niet.
Hahaha want fok is normaler dan tinder? :’)quote:
Ik gebruik FOK! niet om te daten. Saillant verschil. Maar ik was ook niet geheel serieus hè, als het voor je werkt dan werkt het voor je. Simpel zat.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:43 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Hahaha want fok is normaler dan tinder? :’)
Maar de meeste stellen die ik nu ken van mijn leeftijd hebben elkaar leren kennen via tinder.
Ik vind het toch apart dat je op fok zitten (nee niet om te daten maar uberhaupt zitten) beter of normaler vind dan daten op tinderquote:Op zaterdag 24 november 2018 21:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik gebruik FOK! niet om te daten. Saillant verschil. Maar ik was ook niet geheel serieus hè, als het voor je werkt dan werkt het voor je. Simpel zat.
Hoeveel heb jij er effe snel op geneukt dan?quote:Op zondag 25 november 2018 03:48 schreef MisterLastName het volgende:
Tinder was heel erg voor het ff snel neuken en weer weg. Tegenwoordig word het ook steeds meer gezien als een serieuze datingapp, ondanks dat het aantal gebruikers volgens mij wat afneemt
Vanavond een optreden gehad (en we staan in de finale) maar daar helaas geen leuke dames tegen gekomen
quote:Op zondag 25 november 2018 10:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er effe snel op geneukt dan?
Ik heb nog nooit 1 date gehad via Tinder, wel matches maar daar had ik over 1 gesprek mee en daarna niks, of er werd 1 woord gewisseld en daarna unmatchedquote:Op zondag 25 november 2018 10:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er effe snel op geneukt dan?
Ahja, okay.quote:Op zondag 25 november 2018 12:39 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 1 date gehad via Tinder, wel matches maar daar had ik over 1 gesprek mee en daarna niks, of er werd 1 woord gewisseld en daarna unmatched
gesprek loopt alleen vanuit jou ondanks dat ze te dik is?quote:Op zondag 25 november 2018 14:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
Meisje waarmee ik 3.5 uur gebeld had blijkt wel dikker te zijn dan ik dacht.. gesprek loopt nu ook vanuit muj alleen. Bleh
Loopt er tenminste nog iets....quote:Op zondag 25 november 2018 14:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
Meisje waarmee ik 3.5 uur gebeld had blijkt wel dikker te zijn dan ik dacht.. gesprek loopt nu ook vanuit muj alleen. Bleh
Typisch mannen eigenlijk wel hequote:Op zondag 25 november 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn date heeft afgezegd vanwege kater...
Ja. Vanuit haar vrijwel niks. Er was een mogelijkheid dat we gister gingen afspreken maar ging niet door. Ook geen alternatief. Ik ‘moet’ het beginnen, tot nu toe begint zij niet echt. Uiterlijk weet ik niet honderd procent zeker, zag een oude foto waar zij op stond ( gemeenschappelijke vrienden op fb)quote:Op zondag 25 november 2018 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
gesprek loopt alleen vanuit jou ondanks dat ze te dik is?
Dus dat.quote:Op zondag 25 november 2018 15:10 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Typisch mannen eigenlijk wel heAls ze snotteren zijn ze al ziek, bij een kater schreeuwen ze moord en brand
Ik zou dan JUIST willen daten, samen op de bank uitbrakken.
Maar ik lees dat je het niet leuk vindt dat ze dikker is dan gedacht?quote:Op zondag 25 november 2018 15:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja. Vanuit haar vrijwel niks. Er was een mogelijkheid dat we gister gingen afspreken maar ging niet door. Ook geen alternatief. Ik ‘moet’ het beginnen, tot nu toe begint zij niet echt. Uiterlijk weet ik niet honderd procent zeker, zag een oude foto waar zij op stond ( gemeenschappelijke vrienden op fb)
.
Foto was van anderhalf jaar geleden
Maar even he, wat maakt het uit dat iemand dikker is?quote:Op zondag 25 november 2018 15:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja. Vanuit haar vrijwel niks. Er was een mogelijkheid dat we gister gingen afspreken maar ging niet door. Ook geen alternatief. Ik ‘moet’ het beginnen, tot nu toe begint zij niet echt. Uiterlijk weet ik niet honderd procent zeker, zag een oude foto waar zij op stond ( gemeenschappelijke vrienden op fb)
.
Foto was van anderhalf jaar geleden
Met wat voor mensen date jijquote:Op zondag 25 november 2018 15:14 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Maar even he, wat maakt het uit dat iemand dikker is?
Heb ook weleens met iemand gedate die dikker was, maar die was niet 20 kilo zwaarder dan op foto's maar was 175 kilo bij 1,80... En haar foto's had ze gephotoshopt. Ze zij wel dat ze wat te zwaar was, maar dit sloeg alles
Liegen over jezelf is niet de basis voor een goede relatie naar mijn mening.quote:Op zondag 25 november 2018 15:14 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Heb ook weleens met iemand gedate die dikker was, maar die was niet 20 kilo zwaarder dan op foto's maar was 175 kilo bij 1,80... En haar foto's had ze gephotoshopt. Ze zij wel dat ze wat te zwaar was, maar dit sloeg alles
Neequote:Op zondag 25 november 2018 15:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Liegen over jezelf is niet de basis voor een goede relatie naar mijn mening.
Iemand die echt een schat was op App, en die ik super lief vondquote:
Moest lachen.quote:Op zondag 25 november 2018 15:21 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Iemand die echt een schat was op App, en die ik super lief vondTot dat ze de voordeur door kwam dreunen
![]()
![]()
Naja, ze was alsnog wel superlief, maar de combinatie liegen + 80 kilo te zwaar viel mij wat tegen.
Normaal ben ik helemaal niet van "oh je bent te dik" absoluut niet (zeker niet omdat ik zelf ook te zwaar ben, en toen ook nog, overigens) maar wees er wel eerlijk over. Als je dingen gaat verzwijgen ben ik klaar.
Toen ik haar er op aansprak was het eerst "Die foto's zijn van vorig jaar" maar NIEMAND komt 50-60 kilo aan in 1 jaar..quote:Op zondag 25 november 2018 15:21 schreef Allures het volgende:
Huh ze zei ook gewoon dat ze de foto's had gephotoshopt?
Denk oprecht dat ze niet had verwacht dat ik het verschil zou zienquote:Op zondag 25 november 2018 15:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moest lachen.
Ik vraag me af wat die mensen zelf verwachten wat er gebeurt.
Ja, sneu voor die meid dat ze zichzelf blijkbaar niet accepteert en in zo'n waan leeft dat mensen het verschil niet zullen opmerken.quote:Op zondag 25 november 2018 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Wel sneu hoor dat mensen dat doen. Zowel voor de date als de fattie zelf.
Ook nog....quote:Op zondag 25 november 2018 15:27 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, sneu voor die meid dat ze zichzelf blijkbaar niet accepteert en in zo'n waan leeft dat mensen het verschil niet zullen opmerken.
Sneu voor de date omdat het voor diegene een enorme klap is![]()
Dat ze Aseksueel was hielp ook niet echt mee trouwens
Mijn datingsite profielfoto was altijd een foto waarin ik zo'n typische hoek had dat m'n onderkin niet echt opviel, maar de rest van de foto's waren wel gewoon normale foto's of bandfoto's.quote:Op zondag 25 november 2018 15:26 schreef Allures het volgende:
Ik ben wel echt altijd bang dat ik dit doe
Ik zie er slanker uit op foto's dan ik ben
En ik zeg altijd wel dat ik te dik ben maar dan krijg je van die 'dat zeggen alle vrouwen. Je ziet er gewoon goed uit. Ja ik probeer hier wat duidelijk te maken
Ja, een knuffel kon er nog wel van af als begroeting, maar ze wilde liever een hand schudden eh...quote:
jij moet echt beter gaan screenenquote:Op zondag 25 november 2018 15:29 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, een knuffel kon er nog wel van af als begroeting, maar ze wilde liever een hand schudden eh...
En tijdens gesprekken liet ze ook wel doorschemeren dat ze 0 behoefte had aan iets wat ook maar leeeeeeeeeeeeeeeeeeeek op intimiteit
Was ze misschien niet gewoon verlegen/onzeker?quote:Op zondag 25 november 2018 15:29 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, een knuffel kon er nog wel van af als begroeting, maar ze wilde liever een hand schudden eh...
En tijdens gesprekken liet ze ook wel doorschemeren dat ze 0 behoefte had aan iets wat ook maar leeeeeeeeeeeeeeeeeeeek op intimiteit
Dikke vrouwen zijn best wel goed in bed zeggen zequote:Op zondag 25 november 2018 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen dikke dates gehad. Wel te klein
Ja ik hoef er niet achter te komen :pquote:Op zondag 25 november 2018 15:30 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dikke vrouwen zijn best wel goed in bed zeggen zeMet 2 ervaring gehad, en dat was bij 1 wel het geval, bizar
en bij de ander totaal niet (zeesterrrrrr) dus dat zal wel
Dikke mannen daar in tegen, even kijkend naar mijzelf eh___! Zijn volgens mij eigenlijk allemaal wel matig
Vooral omdat snel buitenadem enz.
Lekker laten waaien dan.quote:Op zondag 25 november 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn date heeft afgezegd vanwege kater...
Hij heeft er nog 1.quote:Op zondag 25 november 2018 15:41 schreef dop het volgende:
[..]
Lekker laten waaien dan.
Op een gegeven moment zijn de credits op.
dat siert je.quote:
Ja dit is zwak. Vind ik ook. Maar goed, ik heb echt een leuke dag met hem gehad.quote:Op zondag 25 november 2018 15:48 schreef dop het volgende:
[..]
dat siert je.
Ik begin nu wel te vinden dat hij weinig zijn best doet.
Zo lang het voor jouw okay is en je het okay kunt houden is daar natuurlijk niks op tegen. Zou wel zeggen dat je dit zwak van hem vind.quote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dit is zwak. Vind ik ook. Maar goed, ik heb echt een leuke dag met hem gehad.
Vast niet verstandig maar goed. Kan het niet laten.
Woon je dicht bij de haven?quote:Op zondag 25 november 2018 15:14 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Hoop dat het leuk isquote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef -Phineas- het volgende:
Ik ga dinsdag met die jongen van 1.90 afspreken. Ik vind het wel spannend en ben benieuwd. Ik verwacht er niet zoveel van. Want dit is mijn eerste date. Maar er vallen wel meteen positieve dingen op.
Maar ik vind zijn uiterlijk leuk en hij kletst veel. Ook merk ik tot zover dat hij wat “onderdaniger” is (ik weet het niet anders te verwoorden) en zich (zonder dat ik het vraag! ) aan mij aanpast. Hij stelt zich vanzelfspreken als een echte heer op. Maar ja. Eerst maar kijken héMaar eerste indruk is tot nu toe wel erg goed
Ik ook. Het is wel veel sneller gegaan dan ik had verwacht. Maar juist leuk misschien? Pfft nu al zenuwachtig.quote:
Gaan jullie wat drinken?quote:Op zondag 25 november 2018 16:03 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik ook. Het is wel veel sneller gegaan dan ik had verwacht. Maar juist leuk misschien? Pfft nu al zenuwachtig.
Damn, je moet die gast wel echt leuk vinden 😋quote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dit is zwak. Vind ik ook. Maar goed, ik heb echt een leuke dag met hem gehad.
Vast niet verstandig maar goed. Kan het niet laten.
Serieus? Nadat ie vorige keer ook al had afgezegd wegens ziek oh nee sorry oops concert vergeten oh nee sorry ziek enzo en nu weer afzegt wegens kater? Waarom wéér gaan wachten op iemand die duidelijk niet staat te springen om jou weer te zien? Kom op, voor hem tien anderen Yasmin. Heb ajb wat meer eigenwaarde. Opbokken met die slappe zak hooi met gouden tanden.quote:
Ja jaquote:Op zondag 25 november 2018 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Nadat ie vorige keer ook al had afgezegd wegens ziek oh nee sorry oops concert vergeten oh nee sorry ziek enzo en nu weer afzegt wegens kater? Waarom wéér gaan wachten op iemand die duidelijk niet staat te springen om jou weer te zien? Kom op, voor hem tien anderen Yasmin. Heb ajb wat meer eigenwaarde. Opbokken met die slappe zak hooi met gouden tanden.
#lurkerbemoei
Hoezo dat?quote:Op zondag 25 november 2018 16:12 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ja
En daarna rondwandelen door de stad. En ik ga hem misschien naar mijn werk meenemen.
Natuurlijk maakt dat uit! Niet voor iedereen, maar toch.quote:Op zondag 25 november 2018 15:14 schreef MisterLastName het volgende:
beetje lastig met iemand die dat obvi niet met jou wilquote:Op zondag 25 november 2018 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja jamisschien wil ik gewoon een leuke avond :p
Dat zien we morgen.quote:Op zondag 25 november 2018 16:14 schreef Allures het volgende:
[..]
beetje lastig met iemand die dat obvi niet met jou wil
Ja, een leuke avond. Maar ondertussen bezorgt ie je al een week lang balen en teleurstelling en achterdocht en bezorgdheid (telefoon 'vergeten'). Maar goed, lekker jezelf blijven kwellen met deze drol als je daar blij van wordt.quote:Op zondag 25 november 2018 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eeehm.....als hij dat ook had gewild had hij nooit zo vaak afgezegd??quote:Op zondag 25 november 2018 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij zegt morgen. We zien of dat door gaat. Als het niet doorgaat gaat het niet door.quote:Op zondag 25 november 2018 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eeehm.....als hij dat ook had gewild had hij nooit zo vaak afgezegd??
Ja, maar er is een verschil tussen 20 kilo, wat wel te zwaar is maar niet belachelijk dik of 50-60 kilo waarbij iemand wél echt ongezond dik is.quote:Op zondag 25 november 2018 16:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat uit! Niet voor iedereen, maar toch.
Wat? Niet met iemand willen daten is fatshaming als ze dik is? Is dan een negerin afwijzen racistisch? Homo zijn vrouwonvriendelijk?quote:Op zondag 25 november 2018 15:20 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
NeeDaarom dat ik na die 1e date ook aangaf geen behoefte meer te hebben aan een vervolg. Toen deed ik aan fatshaming
![]()
Nee, ik deed aan realisme. Ik was zelf ook absoluut geen lichte jongen, maar praat dan niet over 80 kilo te zwaar maar over 20
Blijkbaar hequote:Op zondag 25 november 2018 16:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat? Niet met iemand willen daten is fatshaming als ze dik is? Is dan een negerin afwijzen racistisch? Homo zijn vrouwonvriendelijk?
Ik trouwens ook niet. Als ik twijfel is het al naar links.quote:Op zondag 25 november 2018 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen dikke dates gehad. Wel te klein
Dat gedrag gaat je snel genoeg tegen staan.quote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef -Phineas- het volgende:
Ik ga dinsdag met die jongen van 1.90 afspreken. Ik vind het wel spannend en ben benieuwd. Ik verwacht er niet zoveel van. Want dit is mijn eerste date. Maar er vallen wel meteen positieve dingen op.
Maar ik vind zijn uiterlijk leuk en hij kletst veel. Ook merk ik tot zover dat hij wat “onderdaniger” is (ik weet het niet anders te verwoorden) en zich (zonder dat ik het vraag! ) aan mij aanpast. Hij stelt zich vanzelfspreken als een echte heer op. Maar ja. Eerst maar kijken héMaar eerste indruk is tot nu toe wel erg goed
Of ze zoekt dat juistquote:Op zondag 25 november 2018 16:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat gedrag gaat je snel genoeg tegen staan.
20 kilo te dik is voor mij ook een no go.quote:Op zondag 25 november 2018 16:17 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, maar er is een verschil tussen 20 kilo, wat wel te zwaar is maar niet belachelijk dik of 50-60 kilo waarbij iemand wél echt ongezond dik is.
Omdat er anders geen olietanker binnen kan varenquote:Op zondag 25 november 2018 16:16 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Zodat ik haar terug de zee in kan duwen?
dat het je na 5 jaar nog zo dwars zit zegt dan wel weer wat over jouquote:Op zondag 25 november 2018 16:32 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Blijkbaar he
Als iemand eerlijk is over gewicht/afmetingen/omtrek/whatever dan maakt mij het echt niet uitGaat mij er vooral om dat er over gelogen word, dat ik dan gezien word als fat shamer, zegt meer over diegene dan over mij
Hoezo? Als beide daar blij mee zijn?quote:Op zondag 25 november 2018 16:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan moet ze aan zichzelf gaan werken. Want ook dat is niet gezond.
20 Kilo is niet zó heftig, dan zie je wel dat iemand een buikje heeft maar is iemand niet heel dik of zoquote:Op zondag 25 november 2018 16:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
20 kilo te dik is voor mij ook een no go.
Oh, het zit me niet dwars, wilde het gewoon delen.quote:Op zondag 25 november 2018 16:39 schreef Allures het volgende:
[..]
dat het je na 5 jaar nog zo dwars zit zegt dan wel weer wat over jou
Klinkt wel als of ze weinig interesse heeft, maar misschien heeft ze het idd ook druk. (In het weekend tho?)quote:Op zondag 25 november 2018 16:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind het niet erg als iemand dikker is, ik vind dat juist mooier. Ik vind spieren bij vrouwen niet natuurlijk.
Er is alleen een verschil als diegene 168 is en 100 kg weegt dan 70-80 kg. Maar we hebben wel wat dingen gemeen, maar het contact lijkt alleen vanuit mij te komen. Het uiterlijk is geen breaker, maar wel jammer zeg maar. Misschien is ze gewoon druk, dus ik wil er geen conclusies uit trekken.
Niks mis met fat shaming, zulke types hebben incentives nodig om hun probleem te verhelpen.quote:Op zondag 25 november 2018 16:32 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Blijkbaar he
Als iemand eerlijk is over gewicht/afmetingen/omtrek/whatever dan maakt mij het echt niet uitGaat mij er vooral om dat er over gelogen word, dat ik dan gezien word als fat shamer, zegt meer over diegene dan over mij
Alsof een slanke vrouw meteen een bodybuilder is.quote:Op zondag 25 november 2018 16:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind het niet erg als iemand dikker is, ik vind dat juist mooier. Ik vind spieren bij vrouwen niet natuurlijk.
Er is alleen een verschil als diegene 168 is en 100 kg weegt dan 70-80 kg. Maar we hebben wel wat dingen gemeen, maar het contact lijkt alleen vanuit mij te komen. Het uiterlijk is geen breaker, maar wel jammer zeg maar. Misschien is ze gewoon druk, dus ik wil er geen conclusies uit trekken.
Scheve relatie. Is gewoon ongezond. Als beiden gelukkig zijn met elkaar iedere week wel een keer bekogelen met serviesgoed is dat ook ongezond.quote:Op zondag 25 november 2018 16:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo? Als beide daar blij mee zijn?
Prima. Maar ik val op slank. Natuurlijk ben ik ook wel eens verliefd geworden op een vrouw die niet superslank was, maar 20 kilo teveel is in ieder geval zoals ik het mij voorstel echt meer dan ik aantrekkelijk kan vinden.quote:Op zondag 25 november 2018 16:42 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
20 Kilo is niet zó heftig, dan zie je wel dat iemand een buikje heeft maar is iemand niet heel dik of zo
Hoeft niet perse te gebeuren tochquote:Op zondag 25 november 2018 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Scheve relatie. Is gewoon ongezond. Als beiden gelukkig zijn met elkaar iedere week wel een keer bekogelen met serviesgoed is dat ook ongezond.
Iemand past zich volledig aan, ie laat zichzelf niet zien. Dat is echt geen goede basis voor een relatie.quote:Op zondag 25 november 2018 16:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeft niet perse te gebeuren tochDe een is wat dominanter dan de ander.
Kan ook zijn om een goede indruk te willen maken ofzoquote:Op zondag 25 november 2018 16:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iemand past zich volledig aan, ie laat zichzelf niet zien. Dat is echt geen goede basis voor een relatie.
Dat is nog steeds onhandig.quote:Op zondag 25 november 2018 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ook zijn om een goede indruk te willen maken ofzoSowieso moet de eerste date nog gebeuren.
Gister was ik jarig, toen stuurde ze wel een bericht uit haarzelf. Er was een kans dat we gingrn afspreken gister, maar niet doorgegaan. Vroeg of ze een alternatief had, maar ze ging kijken.quote:Op zondag 25 november 2018 16:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Klinkt wel als of ze weinig interesse heeft, maar misschien heeft ze het idd ook druk. (In het weekend tho?)
Laten we het zo zeggen dat ik dikker mooier vind dan slanker. Maar het moet geen bol.com zijnquote:Op zondag 25 november 2018 16:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alsof een slanke vrouw meteen een bodybuilder is.
70-80 bij 168 is toch ook vaak al aardig aan de stevige kant trouwens. Zeker 80, maar ook 70z
Dat juich ik alleen maar toe. Hoe minder concurrentie, hoe beter. Van de andere kant: concurrentie is ook wel leuk.quote:Op zondag 25 november 2018 16:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen dat ik dikker mooier vind dan slanker. Maar het moet geen bol.com zijn
Ik ben de enige die het over afspreken heeft tot nu toe, en aangezien ze geen alternatief aanbiedt vanwege gister én ik wel een aantal avonden/dagen heb aangegeven wel te kunnen..quote:Op zondag 25 november 2018 17:02 schreef Allures het volgende:
Spreek gewoon af, dan zie je het vanzelf. Speculeren heeft ook geen zin
Er bestaan geen volledig rechte relaties. Verschil is er altijd.quote:
JIj bent een dominant typje dus?quote:Op zondag 25 november 2018 17:26 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Er bestaan geen volledig rechte relaties. Verschil is er altijd.
Ik vind het juist handig. Twee dominante karakter of onderdanige karakters gaat juist nogal botsen is -mijn- ervaring. Zolang het verschil in dominantie klein blijft is er helemaal niks aan de hand en werkt het juist in je voordeel.
Servies gooien naar elkaar is een heel ander uiterste. Dat getuigt van geen enkel respect naar elkaar :’)
Ik heb wel gelijkwaardige relaties gehad die prima liepen. Heel soms heb je dan wat meer discussie. De ene keer geef je dan wat meer en de andere krijg krijg je.quote:Op zondag 25 november 2018 17:26 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Het moet gelijk zijn, niet hetzelfde.quote:Op zondag 25 november 2018 17:26 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik vind het juist handig. Twee dominante karakter of onderdanige karakters gaat juist nogal botsen is -mijn- ervaring. Zolang het verschil in dominantie klein blijft is er helemaal niks aan de hand en werkt het juist in je voordeel.
Servies gooien naar elkaar is een heel ander uiterste. Dat getuigt van geen enkel respect naar elkaar :’)
Eens. Maar dat is in mijn geval wel iets wat ik heb moeten leren en dat met de jaren beter is geworden.quote:Op zondag 25 november 2018 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom moet het meteen over dominant en onderdanig gaan?
In een goede relatie waarin jij jezelf bent communiceer je met elkaar, respecteer je elkaars grenzen en geef je die zelf ook aan.
Daar draait het allemaal om, communicatie.
Helemaal mee eens trouwens. Het draait namelijk vooral om dat je beiden jezelf kan zijn. En wegcijferen is het omgekeerde daarvan.quote:Op zondag 25 november 2018 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom moet het meteen over dominant en onderdanig gaan?
In een goede relatie waarin jij jezelf bent communiceer je met elkaar, respecteer je elkaars grenzen en geef je die zelf ook aan.
Daar draait het allemaal om, communicatie.
Waarom woon je met die mensen samen?quote:Op zondag 25 november 2018 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb een tijdje samen gewoont met een stel wat elkaar letterlijk gewoon in de haren vloog... Stompen, schoppen slaan. Echt gewoon hard zonder enige grens.... En elke keer dacht ik van nu is het over tussen ze maar nee hoor. Geloof dat ze nog steeds samen zijn.
Al lang geleden. Wilde weg uit ouderlijk huis. Die jongen was ik eerst mee bevriend en had een kamer over. Daarna kwam die chick er dus bij. Ben er daarna ook niet lang meer gebleven nee :pquote:Op zondag 25 november 2018 17:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom woon je met die mensen samen?
Nee heb ik om eerlijk te zijn ook nooit aan gedacht. Ook vooral omdat die chick niet de zwakkere was zeg maar. Was best vreemd nu ik terug denk. Toen ook al maar heb nooit gedacht dat ik hulp moest inschakelen eigenlijk.quote:Op zondag 25 november 2018 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nooit de politie gebeld ofzo?
Ja.. Maar dan zit je bij mij aan de verkeerdequote:Op zondag 25 november 2018 16:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niks mis met fat shaming, zulke types hebben incentives nodig om hun probleem te verhelpen.
of er iemand zwakker is of niet maakt natuurlijk niets uit. Dit soort dingen is ontzettend schadelijk en altijd goed om hulp in te schakelen. Ook als ze het zelf niet willen.quote:Op zondag 25 november 2018 17:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee heb ik om eerlijk te zijn ook nooit aan gedacht. Ook vooral omdat die chick niet de zwakkere was zeg maar. Was best vreemd nu ik terug denk. Toen ook al maar heb nooit gedacht dat ik hulp moest inschakelen eigenlijk.
Ja had ik ook moeten doen doen maar geloof niet dat ik daar op dacht moment aan gedacht heb. Probeerde welles met ze over te praten of ook uit elkaar te halen als ze weer bezig waren maar dan keerde ze zich tegen mij dus was er uiteindelijk ook wel klaar meequote:Op zondag 25 november 2018 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of er iemand zwakker is of niet maakt natuurlijk niets uit. Dit soort dingen is ontzettend schadelijk en altijd goed om hulp in te schakelen. Ook als ze het zelf niet willen.
Mijn ex vrouw kon als ze pissig was (borderliner, ze kon dus echt heel pissig worden) ook handtastelijk worden. Nou had ze kippenkracht dus het was een beetje als een klein hondje die een grote hond aan het bijten is, dus het is vooral aandoenlijk, maar ik heb haar wel steeds als ze weer kon luisteren gezegd dat ik dat niet pik.quote:Op zondag 25 november 2018 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Al lang geleden. Wilde weg uit ouderlijk huis. Die jongen was ik eerst mee bevriend en had een kamer over. Daarna kwam die chick er dus bij. Ben er daarna ook niet lang meer gebleven nee :p
Was echt bizar om te zien. Ze waren ook gewaagd aan elkaar.
Ik had het over een discussie.quote:Op zondag 25 november 2018 17:50 schreef ludovico het volgende:
Ik heb nou nooit van dit soort gezeik hè. "Hard tegen hard" het is je vriendin... Rustaagh
Ik zou een keer fysiek al niet pikken hoor.quote:Op zondag 25 november 2018 18:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn ex vrouw kon als ze pissig was (borderliner, ze kon dus echt heel pissig worden) ook handtastelijk worden. Nou had ze kippenkracht dus het was een beetje als een klein hondje die een grote hond aan het bijten is, dus het is vooral aandoenlijk, maar ik heb haar wel steeds als ze weer kon luisteren gezegd dat ik dat niet pik.
Het is echt belachelijk dat je dat aandoenlijk noemt.quote:Op zondag 25 november 2018 18:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn ex vrouw kon als ze pissig was (borderliner, ze kon dus echt heel pissig worden) ook handtastelijk worden. Nou had ze kippenkracht dus het was een beetje als een klein hondje die een grote hond aan het bijten is, dus het is vooral aandoenlijk, maar ik heb haar wel steeds als ze weer kon luisteren gezegd dat ik dat niet pik.
Ah, je hebt dus wel ergens een grens in hoe je je laat behandelen als iemand je leuk lijkt!quote:Op zondag 25 november 2018 18:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou een keer fysiek al niet pikken hoor.
Denk dat niemand dat begrijpt totdat je het zelf mee maakt ... Kijk er ook met verbazing naar.quote:Op zondag 25 november 2018 18:25 schreef MisterLastName het volgende:
In mijn omgeving heb ik het meegemaakt...
Meisje van toen 19 zat in een relatie met een gast die haar niet alleen sloeg maar ook nog een vrouw + kind thuis had bleek achteraf
Meid helemaal in tranen, half jaar later nieuwe vriend, was een goede vriend van mij en echt de liefste gast die je je maar kan voorstellen, relatie duurde 1,5 jaar en toen ging het uit omdat ze geen gevoelens meer had..
2 maanden later? Zat ze weer bij die oude vriend want hij had aangegeven dat 'ie echt was veranderd, nu hebben ze een zoontje en wonen ze samenKan mij echt niet voorstellen waarom je A, teruggaat naar je ex, en B, waarom naar ZO'N ex?...
Nee, dat was misschien verstandiger. Maar goed, ik heb bepaald geen goed voorbeeld gehad in mijn jeugd en still learning.quote:Op zondag 25 november 2018 18:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou een keer fysiek al niet pikken hoor.
Trauma bonding is echt heftigquote:Op zondag 25 november 2018 18:25 schreef MisterLastName het volgende:
Meisje van toen 19 zat in een relatie met een gast die haar niet alleen sloeg maar ook nog een vrouw + kind thuis had bleek achteraf
Meid helemaal in tranen, half jaar later nieuwe vriend, was een goede vriend van mij en echt de liefste gast die je je maar kan voorstellen, relatie duurde 1,5 jaar en toen ging het uit omdat ze geen gevoelens meer had..
2 maanden later? Zat ze weer bij die oude vriend want hij had aangegeven dat 'ie echt was veranderd, nu hebben ze een zoontje en wonen ze samenKan mij echt niet voorstellen waarom je A, teruggaat naar je ex, en B, waarom naar ZO'N ex?...
Dat maakt geloof ik ook veel uit waarom men wel of niet in die relatie blijft idd. Gelukkig was niet ze sterk genoegquote:Op zondag 25 november 2018 18:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat was misschien verstandiger. Maar goed, ik heb bepaald geen goed voorbeeld gehad in mijn jeugd en still learning.
Nou ja, niet pikken is niet meteen hetzelfde als de relatie beeindigen als het wel gebeurt.quote:Op zondag 25 november 2018 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk dat je dat aandoenlijk noemt.
En als je het ‘elke keer’ zei, had dat niet pikken van je weinig om t lijf.![]()
liefde is een stevig potje knokken 🤔.quote:Op zondag 25 november 2018 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb een tijdje samen gewoont met een stel wat elkaar letterlijk gewoon in de haren vloog... Stompen, schoppen slaan. Echt gewoon hard zonder enige grens.... En elke keer dacht ik van nu is het over tussen ze maar nee hoor. Geloof dat ze nog steeds samen zijn.
Ja, dus?quote:
quote:
Lekker mannelijk en dominant.quote:Op zondag 25 november 2018 18:25 schreef MisterLastName het volgende:
Te triest voor woordenquote:Op zondag 25 november 2018 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat niemand dat begrijpt totdat je het zelf mee maakt ... Kijk er ook met verbazing naar.
Dat lijkt mij echt heel erg heftig, en ergens ook heel triestquote:Op zondag 25 november 2018 18:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Trauma bonding is echt heftigheb het zelf meegemaakt, je raakt als het ware verslaafd aan diegene die je mishandeld en het is heel lastig om daar uit te komen. Jaren later kan je er nog effect van ondervinden
Nee. Wat ik wel vaak deed is haar vastpakken dat ze geen kant op kon en dan met de melding dat ik haar pas los zou laten als ze kalm bleef. En een keer toen ze een tik gaf aan onze dochter haar hardhandig weggetrokken bij haar, op de gang geflikkerd en aangegeven dat ik haar niet meer wilde zien en meteen weer naar mijn dochter gegaan. Dat leverde wel wat blauwe plekken op waar ik haar had gepakt.quote:Op zondag 25 november 2018 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat maakt geloof ik ook veel uit waarom men wel of niet in die relatie blijft idd. Gelukkig was niet ze sterk genoeg![]()
Nooit gedacht om haar eens een klap terug te verkopen?
Hoi krea jij nog gedate dit weekend? Ik niet. Groetjes, Thea.quote:
Oh wow. Ook nog een dochter.quote:Op zondag 25 november 2018 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. Wat ik wel vaak deed is haar vastpakken dat ze geen kant op kon en dan met de melding dat ik haar pas los zou laten als ze kalm bleef. En een keer toen ze een tik gaf aan onze dochter haar hardhandig weggetrokken bij haar, op de gang geflikkerd en aangegeven dat ik haar niet meer wilde zien en meteen weer naar mijn dochter gegaan. Dat leverde wel wat blauwe plekken op waar ik haar had gepakt.
En ze is vervolgens door mij veplicht om daarvoor in therapie te gaan.
Ze heeft het daarna niet meer gedaan. Dat zou mijn dochter aan mij vertellen. Is wel nog heel lang angstig geweest vanwege die ervaring. Maar dat lijkt er godzijdank wel uit.quote:
Ben ook wel benieuwd naar Krea hoor Thea. Groetjes, Gea.quote:Op zondag 25 november 2018 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoi krea jij nog gedate dit weekend? Ik niet. Groetjes, Thea.
Zo gek is dat toch niet, Yasmin23 gaat ook voor de bad boys heeft ze al vaak genoeg aangegeven.quote:Op zondag 25 november 2018 18:25 schreef MisterLastName het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2018 19:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet, Yasmin23 gaat ook voor de bad boys heeft ze al vaak genoeg aangegeven.
ik heb net nog over de stoep gefietst 😎quote:
Bad boyquote:Op zondag 25 november 2018 19:30 schreef dop het volgende:
[..]
ik heb net nog over de stoep gefietst 😎
Toe maar. Ik fietste er vandaag nog onderdoor. Beat that 😉quote:Op zondag 25 november 2018 19:30 schreef dop het volgende:
[..]
mijn fiets is mooierquote:Op zondag 25 november 2018 19:38 schreef M1stral het volgende:
[..]
Toe maar. Ik fietste er vandaag nog onderdoor. Beat that 😉
Dat is je mening, geen feit.quote:
okay mijn fiets is groter 😋quote:
Wat naar Pizzapuntje......lastig om dan nu nog te bepalen hoe je dat met daten wil doen.....benieuwd naar haar reactie......sterkte en beterschap!quote:Op zondag 25 november 2018 20:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Date donderdag volgende week gaat niet door waarschijnlijk. Gister in ziekenhuis belandt weer en vanmiddag spoed operatie gehad. Lig waars sowieso nog een week hier.
Heb haar gezegd dat als ze verder wil en niet wil wachten ik dat jammer vind maar het snap, hebben de donderdag toen ik thuis was wel videogebeld en dat was leuk, verheugde ons allebei op volgende week....
Ik laat de keuze bij haar, enige wat ik kan doen is aangeven dat ik het jammer vind als ze stopt.
Jammer. Ging er iets mis met je schouder?quote:Op zondag 25 november 2018 20:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Date donderdag volgende week gaat niet door waarschijnlijk. Gister in ziekenhuis belandt weer en vanmiddag spoed operatie gehad. Lig waars sowieso nog een week hier.
Heb haar gezegd dat als ze verder wil en niet wil wachten ik dat jammer vind maar het snap, hebben de donderdag toen ik thuis was wel videogebeld en dat was leuk, verheugde ons allebei op volgende week....
Ik laat de keuze bij haar, enige wat ik kan doen is aangeven dat ik het jammer vind als ze stopt.
Moet je vaker doen.quote:Op zondag 25 november 2018 19:30 schreef dop het volgende:
[..]
"Heb haar gezegd dat als ze verder wil en niet wil wachten ik dat jammer vind maar het snap"quote:Op zondag 25 november 2018 20:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja zat een infectie diep binnen op het metaal. Laten de wond nu ook stukje open.quote:Op zondag 25 november 2018 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer. Ging er iets mis met je schouder?
Oh fuck zeg. Hopen op op snel herstelquote:Op zondag 25 november 2018 20:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja zat een infectie diep binnen op het metaal. Laten de wond nu ook stukje open.
Ik hoop dat de antibiotica die nu via infuus gaat snel via pillen kan. Kan 1 week worden voor ik naar huis mag maar ook 3.
@ludovico
Waarom ik dat tegen haar zeg? Misschien om me er maar al op voor te bereiden.
Dankje. Even kijken hoe het loopt met dit meisje, anders Ff geen dates. Herstellen heeft prioriteit nu.quote:Op zondag 25 november 2018 20:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat naar Pizzapuntje......lastig om dan nu nog te bepalen hoe je dat met daten wil doen.....benieuwd naar haar reactie......sterkte en beterschap!
Als er één ding is waar vrouwen gigantisch op afknappen bij mannen is het wel onzekerheid. Maar van vrouwen pikken (ghehe) we het wat meer geloof ik.quote:Op zondag 25 november 2018 20:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
@ludovico
Waarom ik dat tegen haar zeg? Misschien om me er maar al op voor te bereiden.
quote:Op zondag 25 november 2018 20:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als er één ding is waar vrouwen gigantisch op afknappen bij mannen is het wel onzekerheid.
Klopt, maar PP heeft geen andere optie, de date dame wel maar nu legt PP eigenlijk de woorden in de mond dat zij vooral niet voor die optie moet gaan. Dat is zonde.quote:Op zondag 25 november 2018 20:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand uitnodigen in het ziekenhuis is ook niet je eerste keus.
Zou jij op een eerste date gaat bij iemand die in het ziekenhuis ligt?quote:Op zondag 25 november 2018 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, maar PP heeft geen andere optie, de date dame wel maar nu legt PP eigenlijk de woorden in de mond dat zij vooral niet voor die optie moet gaan. Dat is zonde.
Dit inderdaad......ze hadden nog geen eerste date gehad.....ergens snap ik PP inderdaad wel....quote:Op zondag 25 november 2018 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou jij op een eerste date gaat bij iemand die in het ziekenhuis ligt?
Ik zou het niet zo snel doen denk ik. Wat ongemakkelijk.quote:Op zondag 25 november 2018 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit inderdaad......ze hadden nog geen eerste date gehad.....ergens snap ik PP inderdaad wel....
Dat is niet mijn punt. Het gaat erom dat door de woorden van PP, ze haar date die keuze eigenlijk al ontneemt. Het gaat erom wat haar date wil, niet wat wij willen.quote:Op zondag 25 november 2018 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou jij op een eerste date gaat bij iemand die in het ziekenhuis ligt?
Ja precies......quote:Op zondag 25 november 2018 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo snel doen denk ik. Wat ongemakkelijk.
Heb je gelijk.quote:Op zondag 25 november 2018 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is niet mijn punt. Het gaat erom dat door de woorden van PP, ze haar date die keuze eigenlijk al ontneemt. Het gaat erom wat haar date wil, niet wat wij willen.
En ja, ik heb wel eens de intentie gehad een date aan te gaan met iemand die was opgenomen in een psychiatrische instelling. Dus het kan. Hij zag het uiteindelijk niet zitten, maar heeft dat ook zo uitgesproken. Als PP het echt niet ziet zitten zo, moet ze dat zeggen, geen passieve “als jij liever niet wil is dat okay” houding aannemen.
Zus bracht mijn zwager weg naar zijn oma die in het ziekenhuis lag en dat was heel pril, die hebben nu twee kindertjesquote:Op zondag 25 november 2018 21:29 schreef Debsterr het volgende:
Overigens kan tijd in het ziekenhuis/bij de huisarts ook voor een sterkere band zorgen (maar goed, van de trap afvallen tijdens je eerste weekendje weg is ook geen aanrader verder)
Is ze in gegaan op je date verzoek?quote:Op zondag 25 november 2018 23:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze heeft net een foto gestuurd van paar weken geleden..
En ze is inderdaad wel.. nouja
Nope, te druk. Daar schaamt ze zich ook voor.quote:Op maandag 26 november 2018 06:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is ze in gegaan op je date verzoek?
Oh wow das wel echt lang!quote:Op maandag 26 november 2018 07:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nope, te druk. Daar schaamt ze zich ook voor.
We hebben wel echt een klik, maar ik denk niet dat ik er doorheen kan kijken. Gister 4,5(!) uur gebeld..
Ik weet niet wat ik moet doen
Dat zei ik ook, ‘ wist niet dat ik zo vroeg weg zou zijn bij de verjaardag’.quote:Op maandag 26 november 2018 07:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze heeft wel tijd om zo lang te bellen met je?
Om het maar eens heel direct te vragen: zou je het ondanks dat ze dikker is dan je dacht op haar kunnen?quote:Op maandag 26 november 2018 07:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nope, te druk. Daar schaamt ze zich ook voor.
We hebben wel echt een klik, maar ik denk niet dat ik er doorheen kan kijken. Gister 4,5(!) uur gebeld..
Ik weet niet wat ik moet doen
Ik denk het niet. Terwijl zij nog maagd is, zo te horen stond ze wel te springen om geneukt ge worden zeg maarquote:Op maandag 26 november 2018 08:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Om het maar eens heel direct te vragen: zou je het ondanks dat ze dikker is dan je dacht op haar kunnen?
aantrekking is ook gewoon fysiek, anders nam je wel verkering met je beste mannelijke vriend waar je vast ook een klik mee hebt.quote:Op maandag 26 november 2018 08:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Terwijl zij nog maagd is, zo te horen stond ze wel te springen om geneukt ge worden zeg maar.
Maar ik vind het wel kortzichtig van mijzelf, want de klik is er. Maar ja, lichamelijk moet die er ook zijn denk ik.. ze is er ook niet onzeker over.
Zonder seksuele aantrekkingskracht is het misschien een goede vriendin. Maar geen relatiemateriaal.quote:Op maandag 26 november 2018 08:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Terwijl zij nog maagd is, zo te horen stond ze wel te springen om geneukt ge worden zeg maar.
Maar ik vind het wel kortzichtig van mijzelf, want de klik is er. Maar ja, lichamelijk moet die er ook zijn denk ik.. ze is er ook niet onzeker over.
Ik denk dat ik vanavond een berichtje stuur, maar volgens mij had ze savonds ook wat afspraken enz, dus ik zie wel. Moet ik dan ook zeggen dat het daaraan ligt of compleet iets randoms zeggen?quote:Op maandag 26 november 2018 08:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zonder seksuele aantrekkingskracht is het misschien een goede vriendin. Maar geen relatiemateriaal.
Daar kun je ook maar het beste heel duidelijk in zijn, want dit gaat in tranen eindigen.
Je kan toch gewoon zeggen dat je haar heel erg leuk vindt en dat je het contact heel erg op prijs stelt, maar dat je wel nu al duidelijk wil maken dat jij haar als gewone vriendin ziet en jij haar niet de verkeerde indruk wil geven.quote:Op maandag 26 november 2018 08:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond een berichtje stuur, maar volgens mij had ze savonds ook wat afspraken enz, dus ik zie wel. Moet ik dan ook zeggen dat het daaraan ligt of compleet iets randoms zeggen?
Ze gaat waarom vragen, i know for surequote:Op maandag 26 november 2018 08:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen dat je haar heel erg leuk vindt en dat je het contact heel erg op prijs stelt, maar dat je wel nu al duidelijk wil maken dat jij haar als gewone vriendin ziet en jij haar niet de verkeerde indruk wil geven.
That’s all.
‘Ik voel het niet’.quote:Op maandag 26 november 2018 08:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze gaat waarom vragen, i know for sure
wat liefquote:Op maandag 26 november 2018 09:00 schreef LuNaTiC het volgende:
Ja of je kunt het gewoon proberen om toch op date te gaan en je misschien wel te laten verrassen. Als je nu al bang bent om haar af te wijzen, wat is het ergste wat kan gebeuren als ze in het echt ook tegenvalt? Dan moet je haar alsnog afwijzen. Lullig, maar je hebt het dan geprobeerd en het is dan zoals het is.
In elk geval voel je van jezelf dat je redelijk kortzichtig bezig bent. Dat is in elk geval voor jou een pluspunt. Begrijp me overigens niet verkeerd, ik kan best meegaan met iedereen hier dat je zeker niet tegen je zin in met iemand iets moet aangaan die je compleet niet aantrekkelijk vindt. Maar je geeft zelf aan dat er een enorme klik is, en aantrekkingskracht komt vanuit verschillende invalshoeken. Soms zo dat de mindere dingen dermate overschaduwd worden dat het geen issue meer is, of een overkomelijk issue.
Ik heb het zelf ook zo the hard way geleerd. Gematched op Tinder met een leuke dame. Echt een superklik op Tinder. Elkaar tot twee keer misgelopen voor een date omdat we net met anderen aan het daten waren. Na een paar weken toch weer nogmaals geprobeerd vanwege die superklik en uiteindelijk doorgegaan op Whatsapp en tóch mee weten af te spreken.
Kort daarvoor had ik haar IG gevonden, waar ze veel foto's over meerdere jaren heeft op staan. Veel voor en na foto's. Een echte jojo qua gewicht. Voor de date had ze al eerlijk aangegeven dat ze in afgelopen maanden (flink) was aangekomen. Aan de ene kant baalde ik omdat ik af ging op wat oudere foto's waar ze slanker op was maar aan de andere kant had ik met haar zo'n fijne klik dat ik toch heb besloten om de date aan te gaan.
Inmiddels zijn we 11 maanden verder, trek ik volgende maand bij haar in en kijken we al verder in de toekomst. Ook ik had wellicht de andere kant opgeswiped bij een wat recentere foto destijds... Oppervlakkigheid is niemand vreemd. Maar ik ben uiteindelijk verliefd geworden op zoveel meer. Haar intelligentie, haar humor, ze is zo superlief en attent, haar algehele uitstraling. De klik is enorm.
Gewicht is uiteindelijk ook weer te fixen. Ze is weer druk bezig met sporten en gezond eten, en weer terug te gaan naar een gezonde levensstijl. Voor sommige mensen blijft gewicht een eeuwige worsteling maar ik kan daarover meepraten en misschien klikt het daarom ook wel zo goed omdat we elkaar daar in begrijpen.
Ik heb er weer vertrouwen in dat ze weer terugkomt op het niveau dat ze weer op gezond gewicht en dan is ze nog mooier dan ik haar nu al vind. Enerzijds vind ik dat voor mezelf belangrijk, maar vooral nog voor haar zelf belangrijker omdat je gewoon zoveel beter in je vel zit en het goed is voor je gezondheid. Ik stimuleer/ondersteun haar daar in. Ben zelf ook 41 kg afgevallen tot een gezond gewicht in de afgelopen 13 maanden, dus wie ben ik om te oordelen. (Vraag jezelf vooral ook af of je zelf nu qua uiterlijk ook wel echt zo'n catch bent).
Ik heb er nooit spijt van gehad om deze 'ruwe diamant' te daten.![]()
Doe vooral wat goed voelt voor jezelf, en vraag jezelf af wat je nu echt verliest om gewoon eens IRL te testen of die klik daar ook zo groot is en wellicht jezelf toestaat om door haar gewicht heen te kijken.
Je hebt ‘nee, dat wordt nooit wat’, ‘ik zie het niet zitten, maar wie weet’ en ‘dat zou best eens wat kunnen zijn’.quote:Op maandag 26 november 2018 09:00 schreef LuNaTiC het volgende:
Ja of je kunt het gewoon proberen om toch op date te gaan en je misschien wel te laten verrassen. Als je nu al bang bent om haar af te wijzen, wat is het ergste wat kan gebeuren als ze in het echt ook tegenvalt? Dan moet je haar alsnog afwijzen. Lullig, maar je hebt het dan geprobeerd en het is dan zoals het is.
In elk geval voel je van jezelf dat je redelijk kortzichtig bezig bent. Dat is in elk geval voor jou een pluspunt. Begrijp me overigens niet verkeerd, ik kan best meegaan met iedereen hier dat je zeker niet tegen je zin in met iemand iets moet aangaan die je compleet niet aantrekkelijk vindt. Maar je geeft zelf aan dat er een enorme klik is, en aantrekkingskracht komt vanuit verschillende invalshoeken. Soms zo dat de mindere dingen dermate overschaduwd worden dat het geen issue meer is, of een overkomelijk issue.
Ik heb het zelf ook zo the hard way geleerd. Gematched op Tinder met een leuke dame. Echt een superklik op Tinder. Elkaar tot twee keer misgelopen voor een date omdat we net met anderen aan het daten waren. Na een paar weken toch weer nogmaals geprobeerd vanwege die superklik en uiteindelijk doorgegaan op Whatsapp en tóch mee weten af te spreken.
Kort daarvoor had ik haar IG gevonden, waar ze veel foto's over meerdere jaren heeft op staan. Veel voor en na foto's. Een echte jojo qua gewicht. Voor de date had ze al eerlijk aangegeven dat ze in afgelopen maanden (flink) was aangekomen. Aan de ene kant baalde ik omdat ik af ging op wat oudere foto's waar ze slanker op was maar aan de andere kant had ik met haar zo'n fijne klik dat ik toch heb besloten om de date aan te gaan.
Inmiddels zijn we 11 maanden verder, trek ik volgende maand bij haar in en kijken we al verder in de toekomst. Ook ik had wellicht de andere kant opgeswiped bij een wat recentere foto destijds... Oppervlakkigheid is niemand vreemd. Maar ik ben uiteindelijk verliefd geworden op zoveel meer. Haar intelligentie, haar humor, ze is zo superlief en attent, haar algehele uitstraling. De klik is enorm.
Gewicht is uiteindelijk ook weer te fixen. Ze is weer druk bezig met sporten en gezond eten, en weer terug te gaan naar een gezonde levensstijl. Voor sommige mensen blijft gewicht een eeuwige worsteling maar ik kan daarover meepraten en misschien klikt het daarom ook wel zo goed omdat we elkaar daar in begrijpen.
Ik heb er weer vertrouwen in dat ze weer terugkomt op het niveau dat ze weer op gezond gewicht en dan is ze nog mooier dan ik haar nu al vind. Enerzijds vind ik dat voor mezelf belangrijk, maar vooral nog voor haar zelf belangrijker omdat je gewoon zoveel beter in je vel zit en het goed is voor je gezondheid. Ik stimuleer/ondersteun haar daar in. Ben zelf ook 41 kg afgevallen tot een gezond gewicht in de afgelopen 13 maanden, dus wie ben ik om te oordelen. (Vraag jezelf vooral ook af of je zelf nu qua uiterlijk ook wel echt zo'n catch bent).
Ik heb er nooit spijt van gehad om deze 'ruwe diamant' te daten.![]()
Doe vooral wat goed voelt voor jezelf, en vraag jezelf af wat je nu echt verliest om gewoon eens IRL te testen of die klik daar ook zo groot is en wellicht jezelf toestaat om door haar gewicht heen te kijken.
Je hebt inderdaad meerdere categorieën, maar als ik hoor dat er een superklik is, maar slechts haar figuur hem nu in de weg staat, dan vraag ik me af waarom het toch meteen moet worden afgekapt ipv gewoon zeggen 'Joh, ik weet niet of het wat wordt tussen ons, maar ik vind wel dat we gezellig babbelen, dus laten we gewoon eens afspreken om te zien wat er gebeurt'. Heb je in elk geval een eerlijk voorbehoud zonder de ander te hard van stapel te laten lopen.quote:Op maandag 26 november 2018 09:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt ‘nee, dat wordt nooit wat’, ‘ik zie het niet zitten, maar wie weet’ en ‘dat zou best eens wat kunnen zijn’.
Cat 1 wordt echt nooit wat. Kun je maar beter direct in zijn.
En nee, het maakt niet uit hoe je er zelf uit ziet. Daten met iemand die je totaal niet aantrekkelijk vindt werkt niet. Wel ben ik met je eens dat je een heel lastig verhaal hebt als je zelf niets te bieden hebt, maar dan moet je daar maar aan werken, nietwaar?
Ja, dat weet ik dan verder allemaal niet. Maar een relatie aangaan op basis van ‘ik vind haar totaal niet aantrekkelijk, maar ze rent tenminste niet weg en verder is het wel gezellig’ klinkt mij heel treurig in de oren.quote:Op maandag 26 november 2018 09:13 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad meerdere categorieën, maar als ik hoor dat er een superklik is, maar slechts haar figuur hem nu in de weg staat, dan vraag ik me af waarom het toch meteen moet worden afgekapt ipv gewoon zeggen 'Joh, ik weet niet of het wat wordt tussen ons, maar ik vind wel dat we gezellig babbelen, dus laten we gewoon eens afspreken om te zien wat er gebeurt'. Heb je in elk geval een eerlijk voorbehoud zonder de ander te hard van stapel te laten lopen.
En je laatste alinea ben ik het mee eens, maar Vlaggenroof loopt hier ook al een tijdje mee met zo nu en dan een paar posts, en als ik (samen met een foto uit de US FOT-reeks) een globaal beeld van hem moet schetsen, en sorry als dit beledigend overkomt, dan valt ie een beetje in de 'lastige verhaal'-categorie. Vandaar mijn 'beggars can't be choosers'.
Maar verder staat het hem helemaal vrij om dit af te kappen en lekker verder te tinderen/paiqen op de manier zoals dat nu al ging... ik geloof alleen niet dat het al te succesvol was, dus net wat je wil....
Dat is dan ook helemaal niet wat ik zeg. Daar kun je in een date achter komen. Als er dan geen wow-gevoel is, dan hoef je geen relatie aan te gaan vanuit jouw voorbeeld.quote:Op maandag 26 november 2018 09:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dan verder allemaal niet. Maar een relatie aangaan op basis van ‘ik vind haar totaal niet aantrekkelijk, maar ze rent tenminste niet weg en verder is het wel gezellig’ klinkt mij heel treurig in de oren.
Maar ik ben niet het type dat zo wanhopig is daarin. Wel een beetje voorbarig om mijn uiterlijk daarbij te betrekken. Heb een normaal figuur, maar verder gewoon normaalquote:Op maandag 26 november 2018 09:13 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad meerdere categorieën, maar als ik hoor dat er een superklik is, maar slechts haar figuur hem nu in de weg staat, dan vraag ik me af waarom het toch meteen moet worden afgekapt ipv gewoon zeggen 'Joh, ik weet niet of het wat wordt tussen ons, maar ik vind wel dat we gezellig babbelen, dus laten we gewoon eens afspreken om te zien wat er gebeurt'. Heb je in elk geval een eerlijk voorbehoud zonder de ander te hard van stapel te laten lopen.
En je laatste alinea ben ik het mee eens, maar Vlaggenroof loopt hier ook al een tijdje mee met zo nu en dan een paar posts, en als ik (samen met een foto uit de US FOT-reeks) een globaal beeld van hem moet schetsen, en sorry als dit beledigend overkomt, dan valt ie een beetje in de 'lastige verhaal'-categorie. Vandaar mijn 'beggars can't be choosers'.
Maar verder staat het hem helemaal vrij om dit af te kappen en lekker verder te tinderen/paiqen op de manier zoals dat nu al ging... ik geloof alleen niet dat het al te succesvol was, dus net wat je wil....
Deels mee eens, maar het kan uiteindelijk ook de andere kant op vallen.quote:Op maandag 26 november 2018 09:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dan verder allemaal niet. Maar een relatie aangaan op basis van ‘ik vind haar totaal niet aantrekkelijk, maar ze rent tenminste niet weg en verder is het wel gezellig’ klinkt mij heel treurig in de oren.
Wel denk ik dat hij zijn keuze niet vanuit het egootje moet maken.
Nahja, het werkt twee kanten op natuurlijk. Als jij ook gewoon prima kan accepteren dat vrouwen jou wellicht om je uiterlijk (had het overigens niet over je figuur) bij voorbaat al afwijzen, kun jij in dit geval ook prima hetzelfde doen natuurlijk, niets mis mee! (ik dacht eerder weleens wat frustratie te proeven uit dit topic bij Paiq-matches die zodra de foto's zichtbaar werden, je als match verwijderde ondanks leuke gesprekken, maar het kan zijn dat ik je dan verwar met iemand anders! In elk geval, het is maar food for thought).quote:Op maandag 26 november 2018 10:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar ik ben niet het type dat zo wanhopig is daarin. Wel een beetje voorbarig om mijn uiterlijk daarbij te betrekken. Heb een normaal figuur, maar verder gewoon normaal
Ben je serieus over zijn uiterlijkquote:Op maandag 26 november 2018 09:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Volgens mij is Vlaggenroof dan ook niet weggerend vanwege haar uiterlijk alleen. Maar juist door een -combinatie- met dat ze niet zoveel uit haarzelf spreekt én dus ook dikker dan hij heeft gedacht. En die combinatie maakt dat hij twijfelt denk ik. Als je iemand op eerste gezicht niet aantrekkelijk vindt, dan moet diegene het wel heel goed compenseren met zijn/haar karakter toch? En dat doet ze blijkbaar niet genoeg voor hem. Ik heb helemaal niet het idee dat hij kortzichtig is eigenlijk.quote:Op maandag 26 november 2018 09:13 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk erg oppervlakkig. Ik kan iemand op eerste gezicht ook niet geweldig vinden qua uiterlijk of niet super onder de indruk zijn. Maar mensen zijn zo veel meer dan alleen hun uiterlijk en als je ze dan ziet praten over hun passie kan ik echt wel opeens die vonk voelen.quote:Op maandag 26 november 2018 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je haar niet aantrekkelijk vindt is het simpel toch?
Tsja over smaak valt niet te twisten toch? Voor ieder persoonlijk. Ben zelf ook geen Don Juan hoor, wat dat betreft ben ik voor mezelf ook realistischquote:Op maandag 26 november 2018 11:07 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ben je serieus over zijn uiterlijkWant hij is helemaal niet lelijk.
Volgens mij heb je echt je oogkleppen voor.
Ze hebben 4,5 uur met elkaar aan een stuk? Dat heb ik werkelijk nog nooit met iemand gehad. Als je dat voor elkaar krijgt dan heb je het waarschijnlijk heel erg leuk.quote:Op maandag 26 november 2018 11:09 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Volgens mij is Vlaggenroof dan ook niet weggerend vanwege haar uiterlijk alleen. Maar juist door een -combinatie- met dat ze niet zoveel uit haarzelf spreekt én dus ook dikker dan hij heeft gedacht. En die combinatie maakt dat hij twijfelt denk ik. Als je iemand op eerste gezicht niet aantrekkelijk vindt, dan moet diegene het wel heel goed compenseren met zijn/haar karakter toch? En dat doet ze blijkbaar niet genoeg voor hem. Ik heb helemaal niet het idee dat hij kortzichtig is eigenlijk.
Benadruk dan ook dat het jouw mening is en niet alsof het echt zo is dat hij lelijk is.quote:Op maandag 26 november 2018 11:12 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Tsja over smaak valt niet te twisten toch? Voor ieder persoonlijk. Ben zelf ook geen Don Juan hoor, wat dat betreft ben ik voor mezelf ook realistisch
Dit is dus weer projectie. Dat het voor jou bijzonder is, 4,5 uur lang met iemand spreken betekent niet dat het ook bijzonder is voor een ander. Voor mij is dat bvb totaal niet bijzonder. Ik heb zo vaak urenlang kunnen praten met een ander.quote:Op maandag 26 november 2018 11:12 schreef LuNaTiC het volgende:
Ze hebben 4,5 uur met elkaar aan een stuk? Dat heb ik werkelijk nog nooit met iemand gehad. Als je dat voor elkaar krijgt dan heb je het waarschijnlijk heel erg leuk.
Verder hebben ze elkaar toch ook nog niet in het echt gezien toch? Mijn ervaring is na heel veel dates voor ik mijn vriendin ontmoet had dat het nogal echt heel erg kan uitmaken hoe iemand in het echt voor je verschijnt t.o.v. foto's.
Prima! dan ben ik kortzichtig, ik respecteer je meningquote:Op maandag 26 november 2018 11:35 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Dit is dus weer projectie. Dat het voor jou bijzonder is, 4,5 uur lang met iemand spreken betekent niet dat het ook bijzonder is voor een ander. Voor mij is dat bvb totaal niet bijzonder. Ik heb zo vaak urenlang kunnen praten met een ander.
Hij kan toch geen gevoelens forceren of aanwakkeren bij zichzelf. Je spoort hem nu aan om uit wanhopigheid (omdat hij volgens jou lelijk is en het daten niet succesvol verloopt) te gaan daten met haar. En dat is het laatste wat je moet doen.
Klinkt als een geslaagde date! Gaat er een vervolg komen?quote:Op maandag 26 november 2018 09:34 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Even een verslag van mijn date vrijdag. Ben na het werk naar haar stad toegegaan, daar zouden we gaan eten bij een tentje dat zij had uitgekozen, maar daar wilde ze niet heen want het was een veredelde snackbar.Dus zijn we op de bonnefooi naar een ander tentje gegaan, waar we spare ribs hebben gegeten (super leuk voor een date). Hapje gedaan en daarna kwam haar 'verrassing'; we zijn geen discobowlen als een stel debielen, heb haar hard ingemaakt
![]()
Erg leuk, daarna nog een paar drankjes gedaan en als een stel domme pubers staan zoenen op het station voordat ik de laatste trein naar huis pakte.
Ook zonder tinder kom ik genoeg leuke vrijgezelle vrouwen tegen, dus over welke tijd heb jij het dat je eigenlijk binnen je eigen directe omgeving moest daten?quote:Op maandag 26 november 2018 10:43 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar het kan uiteindelijk ook de andere kant op vallen.
Ik ben zelf (jaren terug alweer) een relatie aan gegaan met een meisje die mij (kennelijk) helemaal het einde vond. Ik had nog nooit meegemaakt dat een dame zo veel interesse had in mij. Op toen nog hyves stuurde ze berichten van een halve A4 lang naar mij toen ik op reis was, met interesse etc.
Ik vond haar eigenlijk niet heel interessant (ook wat aan de zware kant), maar ik was nog heel onervaren en ik durfde letterlijk haar niet af te wijzen. Oke uiteindelijk is het niets geworden, we hebben een jaar een relatie gehad (zij heeft het overigens uitgemaakt), maar ik ben wel echt gek op haar geworden in die periode en we hebben een mooi jaar gehad waar ik, bijna 10 jaar later, nog steeds fijne herinneringen aan heb. Door haar ben ik nu tegen mijn 30e ook niet de ''eeuwige maagd'' en kan ik bij dates in ieder geval zeggen dat ik relatie-ervaring heb. Er kan dus wel degelijk iets ontstaan.
Tegenwoordig leggen we de lat ook wel erg hoog hoor. Vroeger ging je gewoon met iemand van drie straten verderop, of de enige vrijgezel in de vriendengroep van je broer/zus. En de meesten van die stelletjes zijn hun hele leven samen gebleven. Het gaat ook om wil en inzet, en als je beiden bereid bent om er het beste van te maken, kun je best nog wel iets heel moois opbouwen samen, ook al zullen er gerust op de wereld wel personen rondlopen waar je op het eerste oog verliefder op zou kunnen worden.
Je weet alleen niet hoe de aantrekkingskracht in het echt gaat zijn. Ik val normaliter echt niet op dunne mannen maar ik had een paar jaar geleden een Tinder match met een dunne vent.quote:Op maandag 26 november 2018 11:35 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Dit is dus weer projectie. Dat het voor jou bijzonder is, 4,5 uur lang met iemand spreken betekent niet dat het ook bijzonder is voor een ander. Voor mij is dat bvb totaal niet bijzonder. Ik heb zo vaak urenlang kunnen praten met een ander.
Hij kan toch geen gevoelens forceren of aanwakkeren bij zichzelf. Je spoort hem nu aan om uit wanhopigheid (omdat hij volgens jou lelijk is en het daten niet succesvol verloopt) te gaan daten met haar. En dat is het laatste wat je moet doen.
Misschien oppervlakkig idd maar zo zit in in elkaar.quote:Op maandag 26 november 2018 11:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk erg oppervlakkig. Ik kan iemand op eerste gezicht ook niet geweldig vinden qua uiterlijk of niet super onder de indruk zijn. Maar mensen zijn zo veel meer dan alleen hun uiterlijk en als je ze dan ziet praten over hun passie kan ik echt wel opeens die vonk voelen.
Liefde op het eerste gezicht is vrij zeldzaam![]()
En het is ook zeker niet mijn streven want de keer dat ik dat had is heel fout afgelopen.
Kansloze opmerking dit zeg.quote:Op maandag 26 november 2018 09:13 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gevoelige snaar geraakt, sorry. Had m’n punt iets minder harsh moeten overbrengen en wat overboord gegaan met een spiegel voor te houden.quote:Op maandag 26 november 2018 14:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kansloze opmerking dit zeg.
Begrijp werkelijk waar niet waarom je het nou nodig vindt om dit over iemand te zeggen? Niemand hoeft genoegen te nemen met minder omdat hij/zij volgens jou niet zo aantrekkelijk uitziet. Wat denk je wel niet?
Jij wel, maar een ander misschien niet.quote:Op maandag 26 november 2018 11:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook zonder tinder kom ik genoeg leuke vrijgezelle vrouwen tegen, dus over welke tijd heb jij het dat je eigenlijk binnen je eigen directe omgeving moest daten?
Of zoals een vrouwelijke collega van me ooit zei:"jarenlang heb ik zitten wachten op de ridder op het witte paard, maar na een paar jaar bleek ik alleen met het paard ook al best tevreden."quote:Op maandag 26 november 2018 15:33 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Jij wel, maar een ander misschien niet.
Er zijn genoeg mensen tegen de dertig die niet (meer) zo'n heel actief sociaal leven hebben en/of (door uiterlijk, verlegenheid, etc) niet zo goed in de markt liggen bij de dames.
Waar de ene persoon zo extravert en/of aantrekkelijk is dat hij wekelijks meerdere vrouwen ontmoet en spreekt die denken ''goh wat een leuke vent'', is dit voor een ander misschien eens in de zes maanden.
En als je dan al redelijk ''oud'' bent, en per jaar rijden er 1/2 treinen voorbij, dan vraag ik me af hoe verstandig het is om die voorbij te laten rijden zonder ze een reële kans te geven, ook al vallen ze niet direct binnen het perfecte plaatje.
Een vriend van mij die 3 jaar ouder is dan ik, was er 2 jaar geleden zo enorm klaar mee om vrijgezel te zijn. Hij heeft tinder geïnstalleerd en kreeg toen een match met een dame die hij in eerste instantie niet per se heel aantrekkelijk vond. Wel was ze lief, zorgzaam, en was er een goede click qua gesprek. Hij heef de date daarom een kans gegeven en van het één groeit het ander. Inmiddels zijn ze al 1,5 jaar super gelukkig met elkaar, komende kerst twee weken naar curaçao, samen een mooi nieuwbouwhuis gekocht.
Wat ik alleen maar bedoel te zeggen : Waar ligt het kantelpunt. Je kunt nog wel 10 jaar alleen blijven in de hoop dat die ene aantrekkelijk dame voorbij komt, maar je kunt ook eens een dame proberen waarbij je niet meteen van je stoel af valt van verliefdheid, om toch maar eens beiden te kijken of er niet ergens ''iets'' is dat je op het eerste gezicht meteen ontdekt. Eerlijk gezegd kom ik zelf ook wel in die fase. Ik ben al jaren lang single. Er is wel aandacht van dames, maar die schaar ik meestal direct onder ''geen interesse'', omdat ik er fysiek niet warm of koud van word. Maar ondertussen lig ik elke avond om 21:30 op mijn nest op fok!, ga ik nooit op vakantie, rond kerst hang ik maar een beetje binnen. Terwijl als ik mijn grenzen verruim, ik misschien veel meer moois vind dan ik nu in mijn eentje vind, ookal voldoet dat misschien niet aan het ideaalplaatje.
Preciesquote:Op maandag 26 november 2018 15:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of zoals een vrouwelijke collega van me ooit zei:"jarenlang heb ik zitten wachten op de ridder op het witte paard, maar na een paar jaar bleek ik alleen met het paard ook al best tevreden."
Ach joh, en dan tref je na jaren wachten die 8, blijkt ze zodra ze zich met jou gesetteld heeft nergens meer een fuck om te geven waardoor ze in no time 100 kilo weegt en geen fatsoenlijk kledingstuk meer aanschaft.quote:Op maandag 26 november 2018 15:48 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Precies
In de date/relatie wereld is het not done om te zeggen, want waarom zou je voor minder settelen.
Alleen ik ga liever een relatie aan met een 7 dan dat ik nog 20 jaar moet wachten op die 8. Zo heb ik er overigens niet altijd over gedacht, ben lange tijd best kritisch geweest. Nu nog steeds wel in zekere zin, alleen ik probeer de lat wel wat minder hoog te leggen.
Dan heb ik het overigens wel puur over het uiterlijk, qua karakter moet het gewoon matchen anders is het waardeloos.
Mja echt aardig is het nietquote:Op maandag 26 november 2018 15:28 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gevoelige snaar geraakt, sorry. Had m’n punt iets minder harsh moeten overbrengen en wat overboord gegaan met een spiegel voor te houden.
Dat is stom van mij en jammer want mn eigenlijk originele en positief bedoelde insteek (geef die ander vooral eens een kans, ook gezien je eigen negatieve ervaringen andersom) lijkt daarmee volledig onder te sneeuwen.
Wens Vlaggenroof veel geluk en wijsheid toe wat ie verder beslist. Het lijkt me zonde om het meteen al af te kappen in de wetenschap dat ie ondanks haar figuur wel een enorme klik leek te ervaren. Kan een gezellige date toch uitsluitsel bieden, maarja, ik weet dat er ook genoeg mensen zijn die denken ‘genoeg andere vissen in de zee’.
Als Vlaggenroof genoeg andere vissen aan de lijn heeft moet ie vooral lekker verder kijken!
Dit was onze tweede date. Maar er gaat zeker nog een derde komen, we appen ook bijna elke dag enzo. Maar we hebben allebei geen haast ofzo. Ze vond het heel aangenaam om met me te zoenen schreef ze, en dat moesten we maar meer gaan doen. Jammer dat ze in een andere stad woont, maar daar ben ik dan wel redelijk snel.quote:Op maandag 26 november 2018 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klinkt als een geslaagde date! Gaat er een vervolg komen?
Je mist er niks mee als je het afwacht en een kans geeft. Misschien is het enige wat je er aan overhoud een gezellige avond en de wetenschap dat het idd niet meer voor jou gaat worden. Prima toch? Met nu al afkappen, win je helemaal niks. Het is een date, je gaat niet meteen trouwen. Chillquote:Op maandag 26 november 2018 17:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik snap zijn punt wel, maar ik ga niet nu met de eerste de beste meteen alles doen en weet ik het, omdat het mijn enige match is verspreid over 4 apps. Het moet van beide kanten komen, sowieso het contact.
Misschien is zij geen apper en daarom hebben we twee avonden leuk gebeld, en echt leuk. Ze zei ook dat ze niet onzeker is - en weet wat ze wilt-.
Maar ik weet niet of ik dat wil. Ik ben niet moeders mooiste en ook ik heb mn tekortkomingen, maar dit is weer het andere kant vh verhaal..
Vandaag bvb hele dag nog niks gehoord. Terwijl ik het we fijn vindt regelmatig te appen. Moet ook niet geforceerd zijn ( die fout heb ik wel gemaakt vroeger..). En ik heb geen zin om 3 weken te moeten wachten op een date, ze zei dat ze ervoor schaamt dat het niet eerder kan, maar we wonen met de auto 10 min van elkaar vandaan, zo toch mogelijk zijn iets te plannen.
Maar juist omdat ze zo eruit ziet heb ik niet het idee dat ze mij aan een lijntje houdt denk ik.. ze komt heel puur over.
Ik weet hetbgewoon niet
Ik wil haar ook geen valse hoop geven, want aan het einde vh gesprek gister ‘ ik heb jr wel wat dingen verteld die ik aan mensen die mij niet boeien niet vertel’.quote:Op maandag 26 november 2018 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je mist er niks mee als je het afwacht en een kans geeft. Misschien is het enige wat je er aan overhoud een gezellige avond en de wetenschap dat het idd niet meer voor jou gaat worden. Prima toch? Met nu al afkappen, win je helemaal niks. Het is een date, je gaat niet meteen trouwen. Chill
Waarom?quote:Op maandag 26 november 2018 17:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil haar ook geen valse hoop geven, want aan het einde vh gesprek gister ‘ ik heb jr wel wat dingen verteld die ik aan mensen die mij niet boeien niet vertel’.
Ik voel mij een klootzak
Nu lijkt het erop alsof je haar aan een lijntje aan het houden bent, terwijl jij nul komma nul interesse hebt anders zou jij jezelf geen klootzak voelen. Wees dan ook zo'n klootzak om het af te kappen want anders geef je haar inderdaad valse hoop.quote:Op maandag 26 november 2018 17:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil haar ook geen valse hoop geven, want aan het einde vh gesprek gister ‘ ik heb jr wel wat dingen verteld die ik aan mensen die mij niet boeien niet vertel’.
Ik voel mij een klootzak
Waarom zeg je nou weer zoiets?quote:Op maandag 26 november 2018 17:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik voel mij een klootzak
Oh sorry. Ik las het helemaal verkeerd.quote:Op maandag 26 november 2018 17:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik bedoel; dat zei ze aan de telefoon. Daardoor denk ik dat zij mij wel ziet zitten zeg maar
Ja, dat denk ik wel. Maar die kans is klein.quote:Op maandag 26 november 2018 17:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik las het helemaal verkeerd.
Maar zou je nou op date met haar gaan als ze een dag voorstelt?
Niet volgende week boos een topic openen als zij jou opeens bij het grofvuil gooit.quote:Op maandag 26 november 2018 17:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik voel mij een klootzak
wat lopen jullie dan te doen? Jij wil niet op date, zij stelt niks voorquote:Op maandag 26 november 2018 17:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Maar die kans is klein.
Dat is zo’n beetje de essentie van 80% van de FOK dates in dit topic 😬quote:Op maandag 26 november 2018 17:54 schreef Allures het volgende:
[..]
wat lopen jullie dan te doen? Jij wil niet op date, zij stelt niks voor
Er komt dus geen date
Gaan jullie elkaar dan een beetje emotioneel lopen valideren zoals die mensen in programma's als catfish die al 3 jaar een app relatie hebben of zo?
We zien het wel met de tijd. Misschien dat ze toch een keer kan afspreken, en zo niet is dat geen probleem dusquote:Op maandag 26 november 2018 17:54 schreef Allures het volgende:
[..]
wat lopen jullie dan te doen? Jij wil niet op date, zij stelt niks voor
Er komt dus geen date
Gaan jullie elkaar dan een beetje emotioneel lopen valideren zoals die mensen in programma's als catfish die al 3 jaar een app relatie hebben of zo?
Pfffft ja.....dan ben je mij al kwijt bij dat gedraaiquote:Op maandag 26 november 2018 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
Wat vaag allemaal, dus jullie bellen wel 5uur maar lopen er nogal omheen te draaien.
Hoezo de boel compliceren.
quote:Op maandag 26 november 2018 18:20 schreef cherrycoke het volgende:
als je later pas verteld dat je al kinderen hebt,
not done dames, gewoon not done.
in het kortquote:
Maar was er al een date geweest?quote:Op maandag 26 november 2018 18:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
in het kort
zij vond het maar een dingetje, ik vond het best serieus dus ik heb zelf afgehaakt.
ik ziet niet te wachten op tienerkinderen van iemand van 30 sorry
quote:Op maandag 26 november 2018 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar was er al een date geweest?
en beide niet eens af willen sprekenquote:Op maandag 26 november 2018 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
Wat vaag allemaal, dus jullie bellen wel 5uur maar lopen er nogal omheen te draaien.
Hoezo de boel compliceren.
Dat is inderdaad echt niet okee.....quote:Op maandag 26 november 2018 18:20 schreef cherrycoke het volgende:
Voor heren well done?quote:Op maandag 26 november 2018 18:20 schreef cherrycoke het volgende:
Ik denk het ook wel, er was een paar weken geleden een gozer die haar ook als schroot had behandeld en geen reden erbij, denk dat dat toch een knauw heeft gegeven.quote:Op maandag 26 november 2018 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk eerder dat die chick niet durft
nee ook niet,quote:
Ik kwam daar ook redelijk laat achter bij iemand die ik had gedate, gelukkig was hij ondertussen al gepromoveerd tot scharrel en was ik niet eens stiefmoederquote:Op maandag 26 november 2018 18:20 schreef cherrycoke het volgende:
ja maar zij durft niet, hij wil niet (durft ze straks eindelijk, haakt hij na 1 date ook weer af omdat ze te dik is whoeptie)quote:Op maandag 26 november 2018 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk eerder dat die chick niet durft
Ja eens.quote:Op maandag 26 november 2018 18:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar zij durft niet, hij wil niet (durft ze straks eindelijk, haakt hij na 1 date ook weer af omdat ze te dik is whoeptie)
maar ondertussen elkaar wel een beetje lopen pappen en nat houden 4 uur (!) lang?
sorry maar dan ben je echt op een gekke manier de emotionele gaten in je leven aan het vullen als je het mij vraagt
Wie zegt dat het gesprek seksueel getint was? Er wordt amper in geflirt..quote:Op maandag 26 november 2018 18:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar zij durft niet, hij wil niet (durft ze straks eindelijk, haakt hij na 1 date ook weer af omdat ze te dik is whoeptie)
maar ondertussen elkaar wel een beetje lopen pappen en nat houden 4 uur (!) lang?
sorry maar dan ben je echt op een gekke manier de emotionele gaten in je leven aan het vullen als je het mij vraagt
Dat zegt ze nergens toch?quote:Op maandag 26 november 2018 18:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wie zegt dat het gesprek seksueel getint was? Er wordt amper in geflirt..
quote:Op maandag 26 november 2018 18:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wie zegt dat het gesprek seksueel getint was? Er wordt amper in geflirt..
quote:Op maandag 26 november 2018 18:48 schreef Allures het volgende:
[..]niemand, ik ook niet
Staat er niet
Apart dat je meteen daar heen gaat met je hoofd
Ik vroeg eigenlijk alleen maar in welke tijd je nauwelijks keuze had.quote:Op maandag 26 november 2018 15:33 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Jij wel, maar een ander misschien niet.
Er zijn genoeg mensen tegen de dertig die niet (meer) zo'n heel actief sociaal leven hebben en/of (door uiterlijk, verlegenheid, etc) niet zo goed in de markt liggen bij de dames.
Waar de ene persoon zo extravert en/of aantrekkelijk is dat hij wekelijks meerdere vrouwen ontmoet en spreekt die denken ''goh wat een leuke vent'', is dit voor een ander misschien eens in de zes maanden.
En als je dan al redelijk ''oud'' bent, en per jaar rijden er 1/2 treinen voorbij, dan vraag ik me af hoe verstandig het is om die voorbij te laten rijden zonder ze een reële kans te geven, ook al vallen ze niet direct binnen het perfecte plaatje.
Een vriend van mij die 3 jaar ouder is dan ik, was er 2 jaar geleden zo enorm klaar mee om vrijgezel te zijn. Hij heeft tinder geïnstalleerd en kreeg toen een match met een dame die hij in eerste instantie niet per se heel aantrekkelijk vond. Wel was ze lief, zorgzaam, en was er een goede click qua gesprek. Hij heef de date daarom een kans gegeven en van het één groeit het ander. Inmiddels zijn ze al 1,5 jaar super gelukkig met elkaar, komende kerst twee weken naar curaçao, samen een mooi nieuwbouwhuis gekocht.
Wat ik alleen maar bedoel te zeggen : Waar ligt het kantelpunt. Je kunt nog wel 10 jaar alleen blijven in de hoop dat die ene aantrekkelijk dame voorbij komt, maar je kunt ook eens een dame proberen waarbij je niet meteen van je stoel af valt van verliefdheid, om toch maar eens beiden te kijken of er niet ergens ''iets'' is dat je op het eerste gezicht meteen ontdekt. Eerlijk gezegd kom ik zelf ook wel in die fase. Ik ben al jaren lang single. Er is wel aandacht van dames, maar die schaar ik meestal direct onder ''geen interesse'', omdat ik er fysiek niet warm of koud van word. Maar ondertussen lig ik elke avond om 21:30 op mijn nest op fok!, ga ik nooit op vakantie, rond kerst hang ik maar een beetje binnen. Terwijl als ik mijn grenzen verruim, ik misschien veel meer moois vind dan ik nu in mijn eentje vind, ookal voldoet dat misschien niet aan het ideaalplaatje.
Ik vind eigenlijk dat denken in 7’s en 8en heel bizar. Dat even terzijde.quote:Op maandag 26 november 2018 15:48 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Precies
In de date/relatie wereld is het not done om te zeggen, want waarom zou je voor minder settelen.
Alleen ik ga liever een relatie aan met een 7 dan dat ik nog 20 jaar moet wachten op die 8. Zo heb ik er overigens niet altijd over gedacht, ben lange tijd best kritisch geweest. Nu nog steeds wel in zekere zin, alleen ik probeer de lat wel wat minder hoog te leggen.
Dan heb ik het overigens wel puur over het uiterlijk, qua karakter moet het gewoon matchen anders is het waardeloos.
Als je gewoon leuk kan praten is dat ook prima natuurlijk zonder verdere dingen daarbij. Maar dan kan je dat ook uitspreken natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2018 18:23 schreef Allures het volgende:
[..]
en beide niet eens af willen spreken
Ik snap het niet
Ben je dan zo eenzaam dat je dit niet los kunt laten of zo?
Mij ook overkomen helaasquote:Op maandag 26 november 2018 18:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt niet okee.....![]()
Same. Op de eerste date eerst wezen wandelen, vervolgens uit eten geweest en daarna voor een drankje bij haar uitgenodigd.quote:Op maandag 26 november 2018 20:55 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Mij ook overkomen helaasSnap niet dat vrouwen dat doen.
Gewoon tijdens de eerste date tussen neus en lippen melden dat je een zoontje van 7 hebtTerwijl je 24 bent
quote:Op maandag 26 november 2018 21:26 schreef Classic_Smoseby het volgende:
[..]
Same. Op de eerste date eerst wezen wandelen, vervolgens uit eten geweest en daarna voor een drankje bij haar uitgenodigd.
Na een kwartier denk ik (naïef) een hond te horen in de kamer ernaast. Bleek haar zoon te zijn. Op dat moment dacht ik alleen, wtf heb je dat niet verteld. Achteraf denk ik, heeft dat kind daar uren lang alleen gezeten? Of is er tussendoor een babysitter weggestuurd? Ik zal er gelukkig nooit achterkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |