Niet nieuwsgierig om te swipen ofzo?quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:39 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ik neem nog steeds pauze van het daten
Dit.quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:39 schreef Feddd het volgende:
[..]
Nee eigenlijk ook even niet zo veel behoefte aanquote:Op zaterdag 24 november 2018 17:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet nieuwsgierig om te swipen ofzo?
Ah NVMquote:Op zaterdag 24 november 2018 17:39 schreef Feddd het volgende:
[..]
Nevermindquote:
Wie weet is hij op andere manieren wel helemaal niet braaf...quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:14 schreef VEM2012 het volgende:
O, Yasmin... met braaf doel ik vooral op andere zaken dan ruzie met oom agent.
Dat zou goed zijn voor jou denk ik.quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie weet is hij op andere manieren wel helemaal niet braaf...
Oh hebben we het over goudetand?quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zou goed zijn voor jou denk ik.
Dacht ik.quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh hebben we het over goudetand?
Niet roddelen over mij hequote:Op zaterdag 24 november 2018 20:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoelde smosby of hoe je die schrijft:p
Wanneer gaan jullie?quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:51 schreef -Phineas- het volgende:
Omg. Een leuke jongen (hij is grappig) en ook mijn type qua uiterlijk en 1 meter 90 vraagt mij om een drankje te doenTinder is wel gaaf.
Weet ik nog niet. Hij vroeg waar ik woonde. En hij heeft nog niet gereageerd op mijn antwoord.quote:
Tsja, Nuth is dan ook niet echt het centrum van het landquote:Op zaterdag 24 november 2018 21:12 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hij vroeg waar ik woonde. En hij heeft nog niet gereageerd op mijn antwoord.
Nuth?quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
Tsja, Nuth is dan ook niet echt het centrum van het land
Doet die vast nog welquote:Op zaterdag 24 november 2018 21:12 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hij vroeg waar ik woonde. En hij heeft nog niet gereageerd op mijn antwoord.
From Russia with love! Geniet ervanquote:Op zaterdag 24 november 2018 21:19 schreef -Phineas- het volgende:
Ik kom niet uit Limburg. Ik heb een match en die jongen is Russisch (praat geen NL en hij woont op 10 min loopafstand van mij. :’)
Nee eigenlijk niet nee. Hoewel ik mijn ex wel online heb ontmoet maar dat was geen écht geplande datequote:Op zaterdag 24 november 2018 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doet die vast nog wel![]()
Verder nooit online dates gehad?
Ik vind het wel een leuke app. Vooral omdat tinder best wel sociaal geaccepteerd is. Heb nu al heel leuke gesprekkenquote:Op zaterdag 24 november 2018 21:25 schreef DW457 het volgende:
[..]
From Russia with love! Geniet ervan
Tinder is niet meer raar nee. Online daten trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:32 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke app. Vooral omdat tinder best wel sociaal geaccepteerd is. Heb nu al leuke heel leuke gesprekkenDus dat is wel fijn.
Kwestie van perceptie.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tinder is niet meer raar nee. Online daten trouwens ook niet.
Hahaha want fok is normaler dan tinder? :’)quote:
Ik gebruik FOK! niet om te daten. Saillant verschil. Maar ik was ook niet geheel serieus hè, als het voor je werkt dan werkt het voor je. Simpel zat.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:43 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Hahaha want fok is normaler dan tinder? :’)
Maar de meeste stellen die ik nu ken van mijn leeftijd hebben elkaar leren kennen via tinder.
Ik vind het toch apart dat je op fok zitten (nee niet om te daten maar uberhaupt zitten) beter of normaler vind dan daten op tinderquote:Op zaterdag 24 november 2018 21:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik gebruik FOK! niet om te daten. Saillant verschil. Maar ik was ook niet geheel serieus hè, als het voor je werkt dan werkt het voor je. Simpel zat.
Hoeveel heb jij er effe snel op geneukt dan?quote:Op zondag 25 november 2018 03:48 schreef MisterLastName het volgende:
Tinder was heel erg voor het ff snel neuken en weer weg. Tegenwoordig word het ook steeds meer gezien als een serieuze datingapp, ondanks dat het aantal gebruikers volgens mij wat afneemt
Vanavond een optreden gehad (en we staan in de finale) maar daar helaas geen leuke dames tegen gekomen
quote:Op zondag 25 november 2018 10:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er effe snel op geneukt dan?
Ik heb nog nooit 1 date gehad via Tinder, wel matches maar daar had ik over 1 gesprek mee en daarna niks, of er werd 1 woord gewisseld en daarna unmatchedquote:Op zondag 25 november 2018 10:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er effe snel op geneukt dan?
Ahja, okay.quote:Op zondag 25 november 2018 12:39 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 1 date gehad via Tinder, wel matches maar daar had ik over 1 gesprek mee en daarna niks, of er werd 1 woord gewisseld en daarna unmatched
gesprek loopt alleen vanuit jou ondanks dat ze te dik is?quote:Op zondag 25 november 2018 14:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
Meisje waarmee ik 3.5 uur gebeld had blijkt wel dikker te zijn dan ik dacht.. gesprek loopt nu ook vanuit muj alleen. Bleh
Loopt er tenminste nog iets....quote:Op zondag 25 november 2018 14:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
Meisje waarmee ik 3.5 uur gebeld had blijkt wel dikker te zijn dan ik dacht.. gesprek loopt nu ook vanuit muj alleen. Bleh
Typisch mannen eigenlijk wel hequote:Op zondag 25 november 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn date heeft afgezegd vanwege kater...
Ja. Vanuit haar vrijwel niks. Er was een mogelijkheid dat we gister gingen afspreken maar ging niet door. Ook geen alternatief. Ik ‘moet’ het beginnen, tot nu toe begint zij niet echt. Uiterlijk weet ik niet honderd procent zeker, zag een oude foto waar zij op stond ( gemeenschappelijke vrienden op fb)quote:Op zondag 25 november 2018 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
gesprek loopt alleen vanuit jou ondanks dat ze te dik is?
Dus dat.quote:Op zondag 25 november 2018 15:10 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Typisch mannen eigenlijk wel heAls ze snotteren zijn ze al ziek, bij een kater schreeuwen ze moord en brand
Ik zou dan JUIST willen daten, samen op de bank uitbrakken.
Maar ik lees dat je het niet leuk vindt dat ze dikker is dan gedacht?quote:Op zondag 25 november 2018 15:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja. Vanuit haar vrijwel niks. Er was een mogelijkheid dat we gister gingen afspreken maar ging niet door. Ook geen alternatief. Ik ‘moet’ het beginnen, tot nu toe begint zij niet echt. Uiterlijk weet ik niet honderd procent zeker, zag een oude foto waar zij op stond ( gemeenschappelijke vrienden op fb)
.
Foto was van anderhalf jaar geleden
Maar even he, wat maakt het uit dat iemand dikker is?quote:Op zondag 25 november 2018 15:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja. Vanuit haar vrijwel niks. Er was een mogelijkheid dat we gister gingen afspreken maar ging niet door. Ook geen alternatief. Ik ‘moet’ het beginnen, tot nu toe begint zij niet echt. Uiterlijk weet ik niet honderd procent zeker, zag een oude foto waar zij op stond ( gemeenschappelijke vrienden op fb)
.
Foto was van anderhalf jaar geleden
Met wat voor mensen date jijquote:Op zondag 25 november 2018 15:14 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Maar even he, wat maakt het uit dat iemand dikker is?
Heb ook weleens met iemand gedate die dikker was, maar die was niet 20 kilo zwaarder dan op foto's maar was 175 kilo bij 1,80... En haar foto's had ze gephotoshopt. Ze zij wel dat ze wat te zwaar was, maar dit sloeg alles
Liegen over jezelf is niet de basis voor een goede relatie naar mijn mening.quote:Op zondag 25 november 2018 15:14 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Heb ook weleens met iemand gedate die dikker was, maar die was niet 20 kilo zwaarder dan op foto's maar was 175 kilo bij 1,80... En haar foto's had ze gephotoshopt. Ze zij wel dat ze wat te zwaar was, maar dit sloeg alles
Neequote:Op zondag 25 november 2018 15:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Liegen over jezelf is niet de basis voor een goede relatie naar mijn mening.
Iemand die echt een schat was op App, en die ik super lief vondquote:
Moest lachen.quote:Op zondag 25 november 2018 15:21 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Iemand die echt een schat was op App, en die ik super lief vondTot dat ze de voordeur door kwam dreunen
![]()
![]()
Naja, ze was alsnog wel superlief, maar de combinatie liegen + 80 kilo te zwaar viel mij wat tegen.
Normaal ben ik helemaal niet van "oh je bent te dik" absoluut niet (zeker niet omdat ik zelf ook te zwaar ben, en toen ook nog, overigens) maar wees er wel eerlijk over. Als je dingen gaat verzwijgen ben ik klaar.
Toen ik haar er op aansprak was het eerst "Die foto's zijn van vorig jaar" maar NIEMAND komt 50-60 kilo aan in 1 jaar..quote:Op zondag 25 november 2018 15:21 schreef Allures het volgende:
Huh ze zei ook gewoon dat ze de foto's had gephotoshopt?
Denk oprecht dat ze niet had verwacht dat ik het verschil zou zienquote:Op zondag 25 november 2018 15:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moest lachen.
Ik vraag me af wat die mensen zelf verwachten wat er gebeurt.
Ja, sneu voor die meid dat ze zichzelf blijkbaar niet accepteert en in zo'n waan leeft dat mensen het verschil niet zullen opmerken.quote:Op zondag 25 november 2018 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Wel sneu hoor dat mensen dat doen. Zowel voor de date als de fattie zelf.
Ook nog....quote:Op zondag 25 november 2018 15:27 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, sneu voor die meid dat ze zichzelf blijkbaar niet accepteert en in zo'n waan leeft dat mensen het verschil niet zullen opmerken.
Sneu voor de date omdat het voor diegene een enorme klap is![]()
Dat ze Aseksueel was hielp ook niet echt mee trouwens
Mijn datingsite profielfoto was altijd een foto waarin ik zo'n typische hoek had dat m'n onderkin niet echt opviel, maar de rest van de foto's waren wel gewoon normale foto's of bandfoto's.quote:Op zondag 25 november 2018 15:26 schreef Allures het volgende:
Ik ben wel echt altijd bang dat ik dit doe
Ik zie er slanker uit op foto's dan ik ben
En ik zeg altijd wel dat ik te dik ben maar dan krijg je van die 'dat zeggen alle vrouwen. Je ziet er gewoon goed uit. Ja ik probeer hier wat duidelijk te maken
Ja, een knuffel kon er nog wel van af als begroeting, maar ze wilde liever een hand schudden eh...quote:
jij moet echt beter gaan screenenquote:Op zondag 25 november 2018 15:29 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, een knuffel kon er nog wel van af als begroeting, maar ze wilde liever een hand schudden eh...
En tijdens gesprekken liet ze ook wel doorschemeren dat ze 0 behoefte had aan iets wat ook maar leeeeeeeeeeeeeeeeeeeek op intimiteit
Was ze misschien niet gewoon verlegen/onzeker?quote:Op zondag 25 november 2018 15:29 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, een knuffel kon er nog wel van af als begroeting, maar ze wilde liever een hand schudden eh...
En tijdens gesprekken liet ze ook wel doorschemeren dat ze 0 behoefte had aan iets wat ook maar leeeeeeeeeeeeeeeeeeeek op intimiteit
Dikke vrouwen zijn best wel goed in bed zeggen zequote:Op zondag 25 november 2018 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen dikke dates gehad. Wel te klein
Ja ik hoef er niet achter te komen :pquote:Op zondag 25 november 2018 15:30 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dikke vrouwen zijn best wel goed in bed zeggen zeMet 2 ervaring gehad, en dat was bij 1 wel het geval, bizar
en bij de ander totaal niet (zeesterrrrrr) dus dat zal wel
Dikke mannen daar in tegen, even kijkend naar mijzelf eh___! Zijn volgens mij eigenlijk allemaal wel matig
Vooral omdat snel buitenadem enz.
Lekker laten waaien dan.quote:Op zondag 25 november 2018 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn date heeft afgezegd vanwege kater...
Hij heeft er nog 1.quote:Op zondag 25 november 2018 15:41 schreef dop het volgende:
[..]
Lekker laten waaien dan.
Op een gegeven moment zijn de credits op.
dat siert je.quote:
Ja dit is zwak. Vind ik ook. Maar goed, ik heb echt een leuke dag met hem gehad.quote:Op zondag 25 november 2018 15:48 schreef dop het volgende:
[..]
dat siert je.
Ik begin nu wel te vinden dat hij weinig zijn best doet.
Zo lang het voor jouw okay is en je het okay kunt houden is daar natuurlijk niks op tegen. Zou wel zeggen dat je dit zwak van hem vind.quote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dit is zwak. Vind ik ook. Maar goed, ik heb echt een leuke dag met hem gehad.
Vast niet verstandig maar goed. Kan het niet laten.
Woon je dicht bij de haven?quote:Op zondag 25 november 2018 15:14 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Hoop dat het leuk isquote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef -Phineas- het volgende:
Ik ga dinsdag met die jongen van 1.90 afspreken. Ik vind het wel spannend en ben benieuwd. Ik verwacht er niet zoveel van. Want dit is mijn eerste date. Maar er vallen wel meteen positieve dingen op.
Maar ik vind zijn uiterlijk leuk en hij kletst veel. Ook merk ik tot zover dat hij wat “onderdaniger” is (ik weet het niet anders te verwoorden) en zich (zonder dat ik het vraag! ) aan mij aanpast. Hij stelt zich vanzelfspreken als een echte heer op. Maar ja. Eerst maar kijken héMaar eerste indruk is tot nu toe wel erg goed
Ik ook. Het is wel veel sneller gegaan dan ik had verwacht. Maar juist leuk misschien? Pfft nu al zenuwachtig.quote:
Gaan jullie wat drinken?quote:Op zondag 25 november 2018 16:03 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik ook. Het is wel veel sneller gegaan dan ik had verwacht. Maar juist leuk misschien? Pfft nu al zenuwachtig.
Damn, je moet die gast wel echt leuk vinden 😋quote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dit is zwak. Vind ik ook. Maar goed, ik heb echt een leuke dag met hem gehad.
Vast niet verstandig maar goed. Kan het niet laten.
Serieus? Nadat ie vorige keer ook al had afgezegd wegens ziek oh nee sorry oops concert vergeten oh nee sorry ziek enzo en nu weer afzegt wegens kater? Waarom wéér gaan wachten op iemand die duidelijk niet staat te springen om jou weer te zien? Kom op, voor hem tien anderen Yasmin. Heb ajb wat meer eigenwaarde. Opbokken met die slappe zak hooi met gouden tanden.quote:
Ja jaquote:Op zondag 25 november 2018 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Nadat ie vorige keer ook al had afgezegd wegens ziek oh nee sorry oops concert vergeten oh nee sorry ziek enzo en nu weer afzegt wegens kater? Waarom wéér gaan wachten op iemand die duidelijk niet staat te springen om jou weer te zien? Kom op, voor hem tien anderen Yasmin. Heb ajb wat meer eigenwaarde. Opbokken met die slappe zak hooi met gouden tanden.
#lurkerbemoei
Hoezo dat?quote:Op zondag 25 november 2018 16:12 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ja
En daarna rondwandelen door de stad. En ik ga hem misschien naar mijn werk meenemen.
Natuurlijk maakt dat uit! Niet voor iedereen, maar toch.quote:Op zondag 25 november 2018 15:14 schreef MisterLastName het volgende:
beetje lastig met iemand die dat obvi niet met jou wilquote:Op zondag 25 november 2018 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja jamisschien wil ik gewoon een leuke avond :p
Dat zien we morgen.quote:Op zondag 25 november 2018 16:14 schreef Allures het volgende:
[..]
beetje lastig met iemand die dat obvi niet met jou wil
Ja, een leuke avond. Maar ondertussen bezorgt ie je al een week lang balen en teleurstelling en achterdocht en bezorgdheid (telefoon 'vergeten'). Maar goed, lekker jezelf blijven kwellen met deze drol als je daar blij van wordt.quote:Op zondag 25 november 2018 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eeehm.....als hij dat ook had gewild had hij nooit zo vaak afgezegd??quote:Op zondag 25 november 2018 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij zegt morgen. We zien of dat door gaat. Als het niet doorgaat gaat het niet door.quote:Op zondag 25 november 2018 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eeehm.....als hij dat ook had gewild had hij nooit zo vaak afgezegd??
Ja, maar er is een verschil tussen 20 kilo, wat wel te zwaar is maar niet belachelijk dik of 50-60 kilo waarbij iemand wél echt ongezond dik is.quote:Op zondag 25 november 2018 16:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat uit! Niet voor iedereen, maar toch.
Wat? Niet met iemand willen daten is fatshaming als ze dik is? Is dan een negerin afwijzen racistisch? Homo zijn vrouwonvriendelijk?quote:Op zondag 25 november 2018 15:20 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
NeeDaarom dat ik na die 1e date ook aangaf geen behoefte meer te hebben aan een vervolg. Toen deed ik aan fatshaming
![]()
Nee, ik deed aan realisme. Ik was zelf ook absoluut geen lichte jongen, maar praat dan niet over 80 kilo te zwaar maar over 20
Blijkbaar hequote:Op zondag 25 november 2018 16:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat? Niet met iemand willen daten is fatshaming als ze dik is? Is dan een negerin afwijzen racistisch? Homo zijn vrouwonvriendelijk?
Ik trouwens ook niet. Als ik twijfel is het al naar links.quote:Op zondag 25 november 2018 15:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen dikke dates gehad. Wel te klein
Dat gedrag gaat je snel genoeg tegen staan.quote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef -Phineas- het volgende:
Ik ga dinsdag met die jongen van 1.90 afspreken. Ik vind het wel spannend en ben benieuwd. Ik verwacht er niet zoveel van. Want dit is mijn eerste date. Maar er vallen wel meteen positieve dingen op.
Maar ik vind zijn uiterlijk leuk en hij kletst veel. Ook merk ik tot zover dat hij wat “onderdaniger” is (ik weet het niet anders te verwoorden) en zich (zonder dat ik het vraag! ) aan mij aanpast. Hij stelt zich vanzelfspreken als een echte heer op. Maar ja. Eerst maar kijken héMaar eerste indruk is tot nu toe wel erg goed
Of ze zoekt dat juistquote:Op zondag 25 november 2018 16:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat gedrag gaat je snel genoeg tegen staan.
20 kilo te dik is voor mij ook een no go.quote:Op zondag 25 november 2018 16:17 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Ja, maar er is een verschil tussen 20 kilo, wat wel te zwaar is maar niet belachelijk dik of 50-60 kilo waarbij iemand wél echt ongezond dik is.
Omdat er anders geen olietanker binnen kan varenquote:Op zondag 25 november 2018 16:16 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Zodat ik haar terug de zee in kan duwen?
dat het je na 5 jaar nog zo dwars zit zegt dan wel weer wat over jouquote:Op zondag 25 november 2018 16:32 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Blijkbaar he
Als iemand eerlijk is over gewicht/afmetingen/omtrek/whatever dan maakt mij het echt niet uitGaat mij er vooral om dat er over gelogen word, dat ik dan gezien word als fat shamer, zegt meer over diegene dan over mij
Hoezo? Als beide daar blij mee zijn?quote:Op zondag 25 november 2018 16:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan moet ze aan zichzelf gaan werken. Want ook dat is niet gezond.
20 Kilo is niet zó heftig, dan zie je wel dat iemand een buikje heeft maar is iemand niet heel dik of zoquote:Op zondag 25 november 2018 16:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
20 kilo te dik is voor mij ook een no go.
Oh, het zit me niet dwars, wilde het gewoon delen.quote:Op zondag 25 november 2018 16:39 schreef Allures het volgende:
[..]
dat het je na 5 jaar nog zo dwars zit zegt dan wel weer wat over jou
Klinkt wel als of ze weinig interesse heeft, maar misschien heeft ze het idd ook druk. (In het weekend tho?)quote:Op zondag 25 november 2018 16:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind het niet erg als iemand dikker is, ik vind dat juist mooier. Ik vind spieren bij vrouwen niet natuurlijk.
Er is alleen een verschil als diegene 168 is en 100 kg weegt dan 70-80 kg. Maar we hebben wel wat dingen gemeen, maar het contact lijkt alleen vanuit mij te komen. Het uiterlijk is geen breaker, maar wel jammer zeg maar. Misschien is ze gewoon druk, dus ik wil er geen conclusies uit trekken.
Niks mis met fat shaming, zulke types hebben incentives nodig om hun probleem te verhelpen.quote:Op zondag 25 november 2018 16:32 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Blijkbaar he
Als iemand eerlijk is over gewicht/afmetingen/omtrek/whatever dan maakt mij het echt niet uitGaat mij er vooral om dat er over gelogen word, dat ik dan gezien word als fat shamer, zegt meer over diegene dan over mij
Alsof een slanke vrouw meteen een bodybuilder is.quote:Op zondag 25 november 2018 16:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind het niet erg als iemand dikker is, ik vind dat juist mooier. Ik vind spieren bij vrouwen niet natuurlijk.
Er is alleen een verschil als diegene 168 is en 100 kg weegt dan 70-80 kg. Maar we hebben wel wat dingen gemeen, maar het contact lijkt alleen vanuit mij te komen. Het uiterlijk is geen breaker, maar wel jammer zeg maar. Misschien is ze gewoon druk, dus ik wil er geen conclusies uit trekken.
Scheve relatie. Is gewoon ongezond. Als beiden gelukkig zijn met elkaar iedere week wel een keer bekogelen met serviesgoed is dat ook ongezond.quote:Op zondag 25 november 2018 16:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo? Als beide daar blij mee zijn?
Prima. Maar ik val op slank. Natuurlijk ben ik ook wel eens verliefd geworden op een vrouw die niet superslank was, maar 20 kilo teveel is in ieder geval zoals ik het mij voorstel echt meer dan ik aantrekkelijk kan vinden.quote:Op zondag 25 november 2018 16:42 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
20 Kilo is niet zó heftig, dan zie je wel dat iemand een buikje heeft maar is iemand niet heel dik of zo
Hoeft niet perse te gebeuren tochquote:Op zondag 25 november 2018 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Scheve relatie. Is gewoon ongezond. Als beiden gelukkig zijn met elkaar iedere week wel een keer bekogelen met serviesgoed is dat ook ongezond.
Iemand past zich volledig aan, ie laat zichzelf niet zien. Dat is echt geen goede basis voor een relatie.quote:Op zondag 25 november 2018 16:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeft niet perse te gebeuren tochDe een is wat dominanter dan de ander.
Kan ook zijn om een goede indruk te willen maken ofzoquote:Op zondag 25 november 2018 16:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iemand past zich volledig aan, ie laat zichzelf niet zien. Dat is echt geen goede basis voor een relatie.
Dat is nog steeds onhandig.quote:Op zondag 25 november 2018 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ook zijn om een goede indruk te willen maken ofzoSowieso moet de eerste date nog gebeuren.
Gister was ik jarig, toen stuurde ze wel een bericht uit haarzelf. Er was een kans dat we gingrn afspreken gister, maar niet doorgegaan. Vroeg of ze een alternatief had, maar ze ging kijken.quote:Op zondag 25 november 2018 16:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Klinkt wel als of ze weinig interesse heeft, maar misschien heeft ze het idd ook druk. (In het weekend tho?)
Laten we het zo zeggen dat ik dikker mooier vind dan slanker. Maar het moet geen bol.com zijnquote:Op zondag 25 november 2018 16:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alsof een slanke vrouw meteen een bodybuilder is.
70-80 bij 168 is toch ook vaak al aardig aan de stevige kant trouwens. Zeker 80, maar ook 70z
Dat juich ik alleen maar toe. Hoe minder concurrentie, hoe beter. Van de andere kant: concurrentie is ook wel leuk.quote:Op zondag 25 november 2018 16:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen dat ik dikker mooier vind dan slanker. Maar het moet geen bol.com zijn
Ik ben de enige die het over afspreken heeft tot nu toe, en aangezien ze geen alternatief aanbiedt vanwege gister én ik wel een aantal avonden/dagen heb aangegeven wel te kunnen..quote:Op zondag 25 november 2018 17:02 schreef Allures het volgende:
Spreek gewoon af, dan zie je het vanzelf. Speculeren heeft ook geen zin
Er bestaan geen volledig rechte relaties. Verschil is er altijd.quote:
JIj bent een dominant typje dus?quote:Op zondag 25 november 2018 17:26 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Er bestaan geen volledig rechte relaties. Verschil is er altijd.
Ik vind het juist handig. Twee dominante karakter of onderdanige karakters gaat juist nogal botsen is -mijn- ervaring. Zolang het verschil in dominantie klein blijft is er helemaal niks aan de hand en werkt het juist in je voordeel.
Servies gooien naar elkaar is een heel ander uiterste. Dat getuigt van geen enkel respect naar elkaar :’)
Ik heb wel gelijkwaardige relaties gehad die prima liepen. Heel soms heb je dan wat meer discussie. De ene keer geef je dan wat meer en de andere krijg krijg je.quote:Op zondag 25 november 2018 17:26 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Het moet gelijk zijn, niet hetzelfde.quote:Op zondag 25 november 2018 17:26 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik vind het juist handig. Twee dominante karakter of onderdanige karakters gaat juist nogal botsen is -mijn- ervaring. Zolang het verschil in dominantie klein blijft is er helemaal niks aan de hand en werkt het juist in je voordeel.
Servies gooien naar elkaar is een heel ander uiterste. Dat getuigt van geen enkel respect naar elkaar :’)
Eens. Maar dat is in mijn geval wel iets wat ik heb moeten leren en dat met de jaren beter is geworden.quote:Op zondag 25 november 2018 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom moet het meteen over dominant en onderdanig gaan?
In een goede relatie waarin jij jezelf bent communiceer je met elkaar, respecteer je elkaars grenzen en geef je die zelf ook aan.
Daar draait het allemaal om, communicatie.
Helemaal mee eens trouwens. Het draait namelijk vooral om dat je beiden jezelf kan zijn. En wegcijferen is het omgekeerde daarvan.quote:Op zondag 25 november 2018 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Waarom moet het meteen over dominant en onderdanig gaan?
In een goede relatie waarin jij jezelf bent communiceer je met elkaar, respecteer je elkaars grenzen en geef je die zelf ook aan.
Daar draait het allemaal om, communicatie.
Waarom woon je met die mensen samen?quote:Op zondag 25 november 2018 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb een tijdje samen gewoont met een stel wat elkaar letterlijk gewoon in de haren vloog... Stompen, schoppen slaan. Echt gewoon hard zonder enige grens.... En elke keer dacht ik van nu is het over tussen ze maar nee hoor. Geloof dat ze nog steeds samen zijn.
Al lang geleden. Wilde weg uit ouderlijk huis. Die jongen was ik eerst mee bevriend en had een kamer over. Daarna kwam die chick er dus bij. Ben er daarna ook niet lang meer gebleven nee :pquote:Op zondag 25 november 2018 17:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom woon je met die mensen samen?
Nee heb ik om eerlijk te zijn ook nooit aan gedacht. Ook vooral omdat die chick niet de zwakkere was zeg maar. Was best vreemd nu ik terug denk. Toen ook al maar heb nooit gedacht dat ik hulp moest inschakelen eigenlijk.quote:Op zondag 25 november 2018 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nooit de politie gebeld ofzo?
Ja.. Maar dan zit je bij mij aan de verkeerdequote:Op zondag 25 november 2018 16:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Niks mis met fat shaming, zulke types hebben incentives nodig om hun probleem te verhelpen.
of er iemand zwakker is of niet maakt natuurlijk niets uit. Dit soort dingen is ontzettend schadelijk en altijd goed om hulp in te schakelen. Ook als ze het zelf niet willen.quote:Op zondag 25 november 2018 17:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee heb ik om eerlijk te zijn ook nooit aan gedacht. Ook vooral omdat die chick niet de zwakkere was zeg maar. Was best vreemd nu ik terug denk. Toen ook al maar heb nooit gedacht dat ik hulp moest inschakelen eigenlijk.
Ja had ik ook moeten doen doen maar geloof niet dat ik daar op dacht moment aan gedacht heb. Probeerde welles met ze over te praten of ook uit elkaar te halen als ze weer bezig waren maar dan keerde ze zich tegen mij dus was er uiteindelijk ook wel klaar meequote:Op zondag 25 november 2018 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of er iemand zwakker is of niet maakt natuurlijk niets uit. Dit soort dingen is ontzettend schadelijk en altijd goed om hulp in te schakelen. Ook als ze het zelf niet willen.
Mijn ex vrouw kon als ze pissig was (borderliner, ze kon dus echt heel pissig worden) ook handtastelijk worden. Nou had ze kippenkracht dus het was een beetje als een klein hondje die een grote hond aan het bijten is, dus het is vooral aandoenlijk, maar ik heb haar wel steeds als ze weer kon luisteren gezegd dat ik dat niet pik.quote:Op zondag 25 november 2018 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Al lang geleden. Wilde weg uit ouderlijk huis. Die jongen was ik eerst mee bevriend en had een kamer over. Daarna kwam die chick er dus bij. Ben er daarna ook niet lang meer gebleven nee :p
Was echt bizar om te zien. Ze waren ook gewaagd aan elkaar.
Ik had het over een discussie.quote:Op zondag 25 november 2018 17:50 schreef ludovico het volgende:
Ik heb nou nooit van dit soort gezeik hè. "Hard tegen hard" het is je vriendin... Rustaagh
Ik zou een keer fysiek al niet pikken hoor.quote:Op zondag 25 november 2018 18:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn ex vrouw kon als ze pissig was (borderliner, ze kon dus echt heel pissig worden) ook handtastelijk worden. Nou had ze kippenkracht dus het was een beetje als een klein hondje die een grote hond aan het bijten is, dus het is vooral aandoenlijk, maar ik heb haar wel steeds als ze weer kon luisteren gezegd dat ik dat niet pik.
Het is echt belachelijk dat je dat aandoenlijk noemt.quote:Op zondag 25 november 2018 18:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn ex vrouw kon als ze pissig was (borderliner, ze kon dus echt heel pissig worden) ook handtastelijk worden. Nou had ze kippenkracht dus het was een beetje als een klein hondje die een grote hond aan het bijten is, dus het is vooral aandoenlijk, maar ik heb haar wel steeds als ze weer kon luisteren gezegd dat ik dat niet pik.
Ah, je hebt dus wel ergens een grens in hoe je je laat behandelen als iemand je leuk lijkt!quote:Op zondag 25 november 2018 18:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou een keer fysiek al niet pikken hoor.
Denk dat niemand dat begrijpt totdat je het zelf mee maakt ... Kijk er ook met verbazing naar.quote:Op zondag 25 november 2018 18:25 schreef MisterLastName het volgende:
In mijn omgeving heb ik het meegemaakt...
Meisje van toen 19 zat in een relatie met een gast die haar niet alleen sloeg maar ook nog een vrouw + kind thuis had bleek achteraf
Meid helemaal in tranen, half jaar later nieuwe vriend, was een goede vriend van mij en echt de liefste gast die je je maar kan voorstellen, relatie duurde 1,5 jaar en toen ging het uit omdat ze geen gevoelens meer had..
2 maanden later? Zat ze weer bij die oude vriend want hij had aangegeven dat 'ie echt was veranderd, nu hebben ze een zoontje en wonen ze samenKan mij echt niet voorstellen waarom je A, teruggaat naar je ex, en B, waarom naar ZO'N ex?...
Nee, dat was misschien verstandiger. Maar goed, ik heb bepaald geen goed voorbeeld gehad in mijn jeugd en still learning.quote:Op zondag 25 november 2018 18:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou een keer fysiek al niet pikken hoor.
Trauma bonding is echt heftigquote:Op zondag 25 november 2018 18:25 schreef MisterLastName het volgende:
In mijn omgeving heb ik het meegemaakt...
Meisje van toen 19 zat in een relatie met een gast die haar niet alleen sloeg maar ook nog een vrouw + kind thuis had bleek achteraf
Meid helemaal in tranen, half jaar later nieuwe vriend, was een goede vriend van mij en echt de liefste gast die je je maar kan voorstellen, relatie duurde 1,5 jaar en toen ging het uit omdat ze geen gevoelens meer had..
2 maanden later? Zat ze weer bij die oude vriend want hij had aangegeven dat 'ie echt was veranderd, nu hebben ze een zoontje en wonen ze samenKan mij echt niet voorstellen waarom je A, teruggaat naar je ex, en B, waarom naar ZO'N ex?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |