abonnement Unibet Coolblue
pi_183375917
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 09:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je hebt ‘nee, dat wordt nooit wat’, ‘ik zie het niet zitten, maar wie weet’ en ‘dat zou best eens wat kunnen zijn’.

Cat 1 wordt echt nooit wat. Kun je maar beter direct in zijn.

En nee, het maakt niet uit hoe je er zelf uit ziet. Daten met iemand die je totaal niet aantrekkelijk vindt werkt niet. Wel ben ik met je eens dat je een heel lastig verhaal hebt als je zelf niets te bieden hebt, maar dan moet je daar maar aan werken, nietwaar?
Je hebt inderdaad meerdere categorieën, maar als ik hoor dat er een superklik is, maar slechts haar figuur hem nu in de weg staat, dan vraag ik me af waarom het toch meteen moet worden afgekapt ipv gewoon zeggen 'Joh, ik weet niet of het wat wordt tussen ons, maar ik vind wel dat we gezellig babbelen, dus laten we gewoon eens afspreken om te zien wat er gebeurt'. Heb je in elk geval een eerlijk voorbehoud zonder de ander te hard van stapel te laten lopen.

En je laatste alinea ben ik het mee eens, maar Vlaggenroof loopt hier ook al een tijdje mee met zo nu en dan een paar posts, en als ik (samen met een foto uit de US FOT-reeks) een globaal beeld van hem moet schetsen, en sorry als dit beledigend overkomt, dan valt ie een beetje in de 'lastige verhaal'-categorie. Vandaar mijn 'beggars can't be choosers'.

Maar verder staat het hem helemaal vrij om dit af te kappen en lekker verder te tinderen/paiqen op de manier zoals dat nu al ging... ik geloof alleen niet dat het al te succesvol was, dus net wat je wil....
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183375982
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:13 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad meerdere categorieën, maar als ik hoor dat er een superklik is, maar slechts haar figuur hem nu in de weg staat, dan vraag ik me af waarom het toch meteen moet worden afgekapt ipv gewoon zeggen 'Joh, ik weet niet of het wat wordt tussen ons, maar ik vind wel dat we gezellig babbelen, dus laten we gewoon eens afspreken om te zien wat er gebeurt'. Heb je in elk geval een eerlijk voorbehoud zonder de ander te hard van stapel te laten lopen.

En je laatste alinea ben ik het mee eens, maar Vlaggenroof loopt hier ook al een tijdje mee met zo nu en dan een paar posts, en als ik (samen met een foto uit de US FOT-reeks) een globaal beeld van hem moet schetsen, en sorry als dit beledigend overkomt, dan valt ie een beetje in de 'lastige verhaal'-categorie. Vandaar mijn 'beggars can't be choosers'.

Maar verder staat het hem helemaal vrij om dit af te kappen en lekker verder te tinderen/paiqen op de manier zoals dat nu al ging... ik geloof alleen niet dat het al te succesvol was, dus net wat je wil....
Ja, dat weet ik dan verder allemaal niet. Maar een relatie aangaan op basis van ‘ik vind haar totaal niet aantrekkelijk, maar ze rent tenminste niet weg en verder is het wel gezellig’ klinkt mij heel treurig in de oren.

Wel denk ik dat hij zijn keuze niet vanuit het egootje moet maken.
pi_183376009
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 09:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik dan verder allemaal niet. Maar een relatie aangaan op basis van ‘ik vind haar totaal niet aantrekkelijk, maar ze rent tenminste niet weg en verder is het wel gezellig’ klinkt mij heel treurig in de oren.

Dat is dan ook helemaal niet wat ik zeg. Daar kun je in een date achter komen. Als er dan geen wow-gevoel is, dan hoef je geen relatie aan te gaan vanuit jouw voorbeeld.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183376114
Even een verslag van mijn date vrijdag. Ben na het werk naar haar stad toegegaan, daar zouden we gaan eten bij een tentje dat zij had uitgekozen, maar daar wilde ze niet heen want het was een veredelde snackbar. :') Dus zijn we op de bonnefooi naar een ander tentje gegaan, waar we spare ribs hebben gegeten (super leuk voor een date). Hapje gedaan en daarna kwam haar 'verrassing'; we zijn geen discobowlen als een stel debielen, heb haar hard ingemaakt :7

Erg leuk, daarna nog een paar drankjes gedaan en als een stel domme pubers staan zoenen op het station voordat ik de laatste trein naar huis pakte.
pi_183376877
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:13 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad meerdere categorieën, maar als ik hoor dat er een superklik is, maar slechts haar figuur hem nu in de weg staat, dan vraag ik me af waarom het toch meteen moet worden afgekapt ipv gewoon zeggen 'Joh, ik weet niet of het wat wordt tussen ons, maar ik vind wel dat we gezellig babbelen, dus laten we gewoon eens afspreken om te zien wat er gebeurt'. Heb je in elk geval een eerlijk voorbehoud zonder de ander te hard van stapel te laten lopen.

En je laatste alinea ben ik het mee eens, maar Vlaggenroof loopt hier ook al een tijdje mee met zo nu en dan een paar posts, en als ik (samen met een foto uit de US FOT-reeks) een globaal beeld van hem moet schetsen, en sorry als dit beledigend overkomt, dan valt ie een beetje in de 'lastige verhaal'-categorie. Vandaar mijn 'beggars can't be choosers'.

Maar verder staat het hem helemaal vrij om dit af te kappen en lekker verder te tinderen/paiqen op de manier zoals dat nu al ging... ik geloof alleen niet dat het al te succesvol was, dus net wat je wil....
Maar ik ben niet het type dat zo wanhopig is daarin. Wel een beetje voorbarig om mijn uiterlijk daarbij te betrekken. Heb een normaal figuur, maar verder gewoon normaal
pi_183377071
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 09:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik dan verder allemaal niet. Maar een relatie aangaan op basis van ‘ik vind haar totaal niet aantrekkelijk, maar ze rent tenminste niet weg en verder is het wel gezellig’ klinkt mij heel treurig in de oren.

Wel denk ik dat hij zijn keuze niet vanuit het egootje moet maken.
Deels mee eens, maar het kan uiteindelijk ook de andere kant op vallen.

Ik ben zelf (jaren terug alweer) een relatie aan gegaan met een meisje die mij (kennelijk) helemaal het einde vond. Ik had nog nooit meegemaakt dat een dame zo veel interesse had in mij. Op toen nog hyves stuurde ze berichten van een halve A4 lang naar mij toen ik op reis was, met interesse etc.

Ik vond haar eigenlijk niet heel interessant (ook wat aan de zware kant), maar ik was nog heel onervaren en ik durfde letterlijk haar niet af te wijzen. Oke uiteindelijk is het niets geworden, we hebben een jaar een relatie gehad (zij heeft het overigens uitgemaakt), maar ik ben wel echt gek op haar geworden in die periode en we hebben een mooi jaar gehad waar ik, bijna 10 jaar later, nog steeds fijne herinneringen aan heb. Door haar ben ik nu tegen mijn 30e ook niet de ''eeuwige maagd'' en kan ik bij dates in ieder geval zeggen dat ik relatie-ervaring heb. Er kan dus wel degelijk iets ontstaan.

Tegenwoordig leggen we de lat ook wel erg hoog hoor. Vroeger ging je gewoon met iemand van drie straten verderop, of de enige vrijgezel in de vriendengroep van je broer/zus. En de meesten van die stelletjes zijn hun hele leven samen gebleven. Het gaat ook om wil en inzet, en als je beiden bereid bent om er het beste van te maken, kun je best nog wel iets heel moois opbouwen samen, ook al zullen er gerust op de wereld wel personen rondlopen waar je op het eerste oog verliefder op zou kunnen worden.
pi_183377239
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 10:29 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Maar ik ben niet het type dat zo wanhopig is daarin. Wel een beetje voorbarig om mijn uiterlijk daarbij te betrekken. Heb een normaal figuur, maar verder gewoon normaal
Nahja, het werkt twee kanten op natuurlijk. Als jij ook gewoon prima kan accepteren dat vrouwen jou wellicht om je uiterlijk (had het overigens niet over je figuur) bij voorbaat al afwijzen, kun jij in dit geval ook prima hetzelfde doen natuurlijk, niets mis mee! (ik dacht eerder weleens wat frustratie te proeven uit dit topic bij Paiq-matches die zodra de foto's zichtbaar werden, je als match verwijderde ondanks leuke gesprekken, maar het kan zijn dat ik je dan verwar met iemand anders! In elk geval, het is maar food for thought).

Wanhopig moet je zeker ook niet worden/zijn, ik probeer me alleen maar hardop af te vragen of dit onder 'wanhopig' valt als je gewoon een hele goede klik hebt met iemand. Alsof je per definitie dan meteen wanhopig bent gekwalificeerd dat je eventueel eens een relatie aan zou kunnen gaan met een dik persoon.

Ik heb mezelf in elk geval nooit wanhopig gevoeld en ik voel me nu niet ook als zodanig omdat ik toevallig een relatie ben aangegaan met een dik(ker) persoon. Gelukkig is iemand meer dan alleen dat.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 26 november 2018 @ 11:07:32 #233
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183377410
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:13 schreef LuNaTiC het volgende:

En je laatste alinea ben ik het mee eens, maar Vlaggenroof loopt hier ook al een tijdje mee met zo nu en dan een paar posts, en als ik (samen met een foto uit de US FOT-reeks) een globaal beeld van hem moet schetsen, en sorry als dit beledigend overkomt, dan valt ie een beetje in de 'lastige verhaal'-categorie. Vandaar mijn 'beggars can't be choosers'.
Ben je serieus over zijn uiterlijk :? Want hij is helemaal niet lelijk. :D Volgens mij heb je echt je oogkleppen voor.
pi_183377415
Als je haar niet aantrekkelijk vindt is het simpel toch?
  maandag 26 november 2018 @ 11:09:11 #235
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183377431
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:13 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad meerdere categorieën, maar als ik hoor dat er een superklik is, maar slechts haar figuur hem nu in de weg staat, dan vraag ik me af waarom het toch meteen moet worden afgekapt ipv gewoon zeggen 'Joh, ik weet niet of het wat wordt tussen ons, maar ik vind wel dat we gezellig babbelen, dus laten we gewoon eens afspreken om te zien wat er gebeurt'. Heb je in elk geval een eerlijk voorbehoud zonder de ander te hard van stapel te laten lopen.

En je laatste alinea ben ik het mee eens, maar Vlaggenroof loopt hier ook al een tijdje mee met zo nu en dan een paar posts, en als ik (samen met een foto uit de US FOT-reeks) een globaal beeld van hem moet schetsen, en sorry als dit beledigend overkomt, dan valt ie een beetje in de 'lastige verhaal'-categorie. Vandaar mijn 'beggars can't be choosers'.

Maar verder staat het hem helemaal vrij om dit af te kappen en lekker verder te tinderen/paiqen op de manier zoals dat nu al ging... ik geloof alleen niet dat het al te succesvol was, dus net wat je wil....
Volgens mij is Vlaggenroof dan ook niet weggerend vanwege haar uiterlijk alleen. Maar juist door een -combinatie- met dat ze niet zoveel uit haarzelf spreekt én dus ook dikker dan hij heeft gedacht. En die combinatie maakt dat hij twijfelt denk ik. Als je iemand op eerste gezicht niet aantrekkelijk vindt, dan moet diegene het wel heel goed compenseren met zijn/haar karakter toch? En dat doet ze blijkbaar niet genoeg voor hem. Ik heb helemaal niet het idee dat hij kortzichtig is eigenlijk.
pi_183377483
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je haar niet aantrekkelijk vindt is het simpel toch?
Dat is natuurlijk erg oppervlakkig. Ik kan iemand op eerste gezicht ook niet geweldig vinden qua uiterlijk of niet super onder de indruk zijn. Maar mensen zijn zo veel meer dan alleen hun uiterlijk en als je ze dan ziet praten over hun passie kan ik echt wel opeens die vonk voelen.

Liefde op het eerste gezicht is vrij zeldzaam :D
En het is ook zeker niet mijn streven want de keer dat ik dat had is heel fout afgelopen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183377489
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 11:07 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ben je serieus over zijn uiterlijk :? Want hij is helemaal niet lelijk. :D Volgens mij heb je echt je oogkleppen voor.
Tsja over smaak valt niet te twisten toch? Voor ieder persoonlijk. Ben zelf ook geen Don Juan hoor, wat dat betreft ben ik voor mezelf ook realistisch :s)

quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 11:09 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Volgens mij is Vlaggenroof dan ook niet weggerend vanwege haar uiterlijk alleen. Maar juist door een -combinatie- met dat ze niet zoveel uit haarzelf spreekt én dus ook dikker dan hij heeft gedacht. En die combinatie maakt dat hij twijfelt denk ik. Als je iemand op eerste gezicht niet aantrekkelijk vindt, dan moet diegene het wel heel goed compenseren met zijn/haar karakter toch? En dat doet ze blijkbaar niet genoeg voor hem. Ik heb helemaal niet het idee dat hij kortzichtig is eigenlijk.
Ze hebben 4,5 uur met elkaar aan een stuk? Dat heb ik werkelijk nog nooit met iemand gehad. Als je dat voor elkaar krijgt dan heb je het waarschijnlijk heel erg leuk.

Verder hebben ze elkaar toch ook nog niet in het echt gezien toch? Mijn ervaring is na heel veel dates voor ik mijn vriendin ontmoet had dat het nogal echt heel erg kan uitmaken hoe iemand in het echt voor je verschijnt t.o.v. foto's.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 26 november 2018 @ 11:28:20 #238
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183377679
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 11:12 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Tsja over smaak valt niet te twisten toch? Voor ieder persoonlijk. Ben zelf ook geen Don Juan hoor, wat dat betreft ben ik voor mezelf ook realistisch :s)
Benadruk dan ook dat het jouw mening is en niet alsof het echt zo is dat hij lelijk is.

Ik vind het wel frappant dat jij anderen kortzichtig noemt, maar tot nu toe vind ik jou eigenlijk het meest kortzichtig overkomen. Vooral omdat je dus niet andermans meningen lijkt te accepteren. Fijn voor jouw dat jij er wel doorheen kunt kijken, maar die visie of “kijk” kan niet iedereen bij zichzelf forceren.
  maandag 26 november 2018 @ 11:35:36 #239
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183377745
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 11:12 schreef LuNaTiC het volgende:

Ze hebben 4,5 uur met elkaar aan een stuk? Dat heb ik werkelijk nog nooit met iemand gehad. Als je dat voor elkaar krijgt dan heb je het waarschijnlijk heel erg leuk.

Verder hebben ze elkaar toch ook nog niet in het echt gezien toch? Mijn ervaring is na heel veel dates voor ik mijn vriendin ontmoet had dat het nogal echt heel erg kan uitmaken hoe iemand in het echt voor je verschijnt t.o.v. foto's.
Dit is dus weer projectie. Dat het voor jou bijzonder is, 4,5 uur lang met iemand spreken betekent niet dat het ook bijzonder is voor een ander. Voor mij is dat bvb totaal niet bijzonder. Ik heb zo vaak urenlang kunnen praten met een ander.

Hij kan toch geen gevoelens forceren of aanwakkeren bij zichzelf. Je spoort hem nu aan om uit wanhopigheid (omdat hij volgens jou lelijk is en het daten niet succesvol verloopt) te gaan daten met haar. En dat is het laatste wat je moet doen.
pi_183377872
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 11:35 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Dit is dus weer projectie. Dat het voor jou bijzonder is, 4,5 uur lang met iemand spreken betekent niet dat het ook bijzonder is voor een ander. Voor mij is dat bvb totaal niet bijzonder. Ik heb zo vaak urenlang kunnen praten met een ander.

Hij kan toch geen gevoelens forceren of aanwakkeren bij zichzelf. Je spoort hem nu aan om uit wanhopigheid (omdat hij volgens jou lelijk is en het daten niet succesvol verloopt) te gaan daten met haar. En dat is het laatste wat je moet doen.
Prima! dan ben ik kortzichtig, ik respecteer je mening ^O^'

In dit geval was het overigens geen projectie, ja ik zei erbij dat ik dat niet snel heb, maar hij gaf zelf ook aan dat ie lang gebeld heeft waarbij er een hele goede klik was. En dat ie daarom niet wist wat ie moest doen omdat ie blijkbaar wel zat met haar figuur. Kan alleen maar vertellen hoe ik het zou aanpakken dan, alsnog een date).

PS: ik zal voortaan elke keer benadrukken dat iets míjn mening is, zelfs als impliciet nogal logisch is als het iemands mening is. Bij zaken waarbij het altijd gaat om smaak, bijvoorbeeld. En hij zei zelf dat hij zichzelf kortzichtig bezig vond zijn, schuif het dan ook niet helemaal op mijn conto.

Verder moet ie gewoon doen wat ie zelf wil, iedereen overigens. Dat ik hier mijn mening geef betekent niet dat ik andermans meningen niet respecteer of accepteer. Misschien zelf ook toe aan wat zelfreflectie?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 26 november 2018 @ 11:46:09 #241
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183377878
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:34 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Even een verslag van mijn date vrijdag. Ben na het werk naar haar stad toegegaan, daar zouden we gaan eten bij een tentje dat zij had uitgekozen, maar daar wilde ze niet heen want het was een veredelde snackbar. :') Dus zijn we op de bonnefooi naar een ander tentje gegaan, waar we spare ribs hebben gegeten (super leuk voor een date). Hapje gedaan en daarna kwam haar 'verrassing'; we zijn geen discobowlen als een stel debielen, heb haar hard ingemaakt :7

Erg leuk, daarna nog een paar drankjes gedaan en als een stel domme pubers staan zoenen op het station voordat ik de laatste trein naar huis pakte.
Klinkt als een geslaagde date! Gaat er een vervolg komen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_183377882
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 10:43 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Deels mee eens, maar het kan uiteindelijk ook de andere kant op vallen.

Ik ben zelf (jaren terug alweer) een relatie aan gegaan met een meisje die mij (kennelijk) helemaal het einde vond. Ik had nog nooit meegemaakt dat een dame zo veel interesse had in mij. Op toen nog hyves stuurde ze berichten van een halve A4 lang naar mij toen ik op reis was, met interesse etc.

Ik vond haar eigenlijk niet heel interessant (ook wat aan de zware kant), maar ik was nog heel onervaren en ik durfde letterlijk haar niet af te wijzen. Oke uiteindelijk is het niets geworden, we hebben een jaar een relatie gehad (zij heeft het overigens uitgemaakt), maar ik ben wel echt gek op haar geworden in die periode en we hebben een mooi jaar gehad waar ik, bijna 10 jaar later, nog steeds fijne herinneringen aan heb. Door haar ben ik nu tegen mijn 30e ook niet de ''eeuwige maagd'' en kan ik bij dates in ieder geval zeggen dat ik relatie-ervaring heb. Er kan dus wel degelijk iets ontstaan.

Tegenwoordig leggen we de lat ook wel erg hoog hoor. Vroeger ging je gewoon met iemand van drie straten verderop, of de enige vrijgezel in de vriendengroep van je broer/zus. En de meesten van die stelletjes zijn hun hele leven samen gebleven. Het gaat ook om wil en inzet, en als je beiden bereid bent om er het beste van te maken, kun je best nog wel iets heel moois opbouwen samen, ook al zullen er gerust op de wereld wel personen rondlopen waar je op het eerste oog verliefder op zou kunnen worden.
Ook zonder tinder kom ik genoeg leuke vrijgezelle vrouwen tegen, dus over welke tijd heb jij het dat je eigenlijk binnen je eigen directe omgeving moest daten?
pi_183377959
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 11:35 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Dit is dus weer projectie. Dat het voor jou bijzonder is, 4,5 uur lang met iemand spreken betekent niet dat het ook bijzonder is voor een ander. Voor mij is dat bvb totaal niet bijzonder. Ik heb zo vaak urenlang kunnen praten met een ander.

Hij kan toch geen gevoelens forceren of aanwakkeren bij zichzelf. Je spoort hem nu aan om uit wanhopigheid (omdat hij volgens jou lelijk is en het daten niet succesvol verloopt) te gaan daten met haar. En dat is het laatste wat je moet doen.
Je weet alleen niet hoe de aantrekkingskracht in het echt gaat zijn. Ik val normaliter echt niet op dunne mannen maar ik had een paar jaar geleden een Tinder match met een dunne vent.
Omdat we het qua gesprek goed met elkaar konden vinden heb ik toch met hem afgesproken, ondanks dat ik hem in principe niet aantrekkelijk vond qua bouw. We hebben echt een enorm leuke date gehad en ondanks mijn verwachtingen en voorkeur vond ik hem toch wel heel aantrekkelijk en we hebben een flinke tijd gedate ondanks dat hij in de UK woonde. Ook geweldige chemistry in bed :Y

Je moet niet vergeten dat feromonen een grote rol spelen in aantrekkingskracht. Ik zeg: als je toch een leuk gesprek hebt gehad gewoon een date plannen. Je gaat niet gelijk trouwen, dus als het niks is is het toch ook niet erg?
pi_183379828
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 11:12 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk erg oppervlakkig. Ik kan iemand op eerste gezicht ook niet geweldig vinden qua uiterlijk of niet super onder de indruk zijn. Maar mensen zijn zo veel meer dan alleen hun uiterlijk en als je ze dan ziet praten over hun passie kan ik echt wel opeens die vonk voelen.

Liefde op het eerste gezicht is vrij zeldzaam :D
En het is ook zeker niet mijn streven want de keer dat ik dat had is heel fout afgelopen.
Misschien oppervlakkig idd maar zo zit in in elkaar. :P
pi_183380330
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 09:13 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad meerdere categorieën, maar als ik hoor dat er een superklik is, maar slechts haar figuur hem nu in de weg staat, dan vraag ik me af waarom het toch meteen moet worden afgekapt ipv gewoon zeggen 'Joh, ik weet niet of het wat wordt tussen ons, maar ik vind wel dat we gezellig babbelen, dus laten we gewoon eens afspreken om te zien wat er gebeurt'. Heb je in elk geval een eerlijk voorbehoud zonder de ander te hard van stapel te laten lopen.

En je laatste alinea ben ik het mee eens, maar Vlaggenroof loopt hier ook al een tijdje mee met zo nu en dan een paar posts, en als ik (samen met een foto uit de US FOT-reeks) een globaal beeld van hem moet schetsen, en sorry als dit beledigend overkomt, dan valt ie een beetje in de 'lastige verhaal'-categorie. Vandaar mijn 'beggars can't be choosers'.

Maar verder staat het hem helemaal vrij om dit af te kappen en lekker verder te tinderen/paiqen op de manier zoals dat nu al ging... ik geloof alleen niet dat het al te succesvol was, dus net wat je wil....
Kansloze opmerking dit zeg.

Begrijp werkelijk waar niet waarom je het nou nodig vindt om dit over iemand te zeggen? Niemand hoeft genoegen te nemen met minder omdat hij/zij volgens jou niet zo aantrekkelijk uitziet. Wat denk je wel niet?

[ Bericht 3% gewijzigd door bitterbal op 26-11-2018 14:37:21 ]
  maandag 26 november 2018 @ 15:21:35 #246
545 dop
:copyright: dop
pi_183381817
Aantrekkelijk is zo subjectief als de pest.

Denk dat je moet oppassen daar gemakkelijk iets van te vinden voor een ander. Zoveel dingen die zowel als aantrekkelijk, dan wel onaantrekkelijk kunnen worden gezien.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183381963
quote:
8s.gif Op maandag 26 november 2018 14:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kansloze opmerking dit zeg.

Begrijp werkelijk waar niet waarom je het nou nodig vindt om dit over iemand te zeggen? Niemand hoeft genoegen te nemen met minder omdat hij/zij volgens jou niet zo aantrekkelijk uitziet. Wat denk je wel niet?
Waarschijnlijk een gevoelige snaar geraakt, sorry. Had m’n punt iets minder harsh moeten overbrengen en wat overboord gegaan met een spiegel voor te houden.

Dat is stom van mij en jammer want mn eigenlijk originele en positief bedoelde insteek (geef die ander vooral eens een kans, ook gezien je eigen negatieve ervaringen andersom) lijkt daarmee volledig onder te sneeuwen.

Wens Vlaggenroof veel geluk en wijsheid toe wat ie verder beslist. Het lijkt me zonde om het meteen al af te kappen in de wetenschap dat ie ondanks haar figuur wel een enorme klik leek te ervaren. Kan een gezellige date toch uitsluitsel bieden, maarja, ik weet dat er ook genoeg mensen zijn die denken ‘genoeg andere vissen in de zee’.

Als Vlaggenroof genoeg andere vissen aan de lijn heeft moet ie vooral lekker verder kijken!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183382057
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 11:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook zonder tinder kom ik genoeg leuke vrijgezelle vrouwen tegen, dus over welke tijd heb jij het dat je eigenlijk binnen je eigen directe omgeving moest daten?
Jij wel, maar een ander misschien niet.

Er zijn genoeg mensen tegen de dertig die niet (meer) zo'n heel actief sociaal leven hebben en/of (door uiterlijk, verlegenheid, etc) niet zo goed in de markt liggen bij de dames.

Waar de ene persoon zo extravert en/of aantrekkelijk is dat hij wekelijks meerdere vrouwen ontmoet en spreekt die denken ''goh wat een leuke vent'', is dit voor een ander misschien eens in de zes maanden.

En als je dan al redelijk ''oud'' bent, en per jaar rijden er 1/2 treinen voorbij, dan vraag ik me af hoe verstandig het is om die voorbij te laten rijden zonder ze een reële kans te geven, ook al vallen ze niet direct binnen het perfecte plaatje.

Een vriend van mij die 3 jaar ouder is dan ik, was er 2 jaar geleden zo enorm klaar mee om vrijgezel te zijn. Hij heeft tinder geïnstalleerd en kreeg toen een match met een dame die hij in eerste instantie niet per se heel aantrekkelijk vond. Wel was ze lief, zorgzaam, en was er een goede click qua gesprek. Hij heef de date daarom een kans gegeven en van het één groeit het ander. Inmiddels zijn ze al 1,5 jaar super gelukkig met elkaar, komende kerst twee weken naar curaçao, samen een mooi nieuwbouwhuis gekocht.

Wat ik alleen maar bedoel te zeggen : Waar ligt het kantelpunt. Je kunt nog wel 10 jaar alleen blijven in de hoop dat die ene aantrekkelijk dame voorbij komt, maar je kunt ook eens een dame proberen waarbij je niet meteen van je stoel af valt van verliefdheid, om toch maar eens beiden te kijken of er niet ergens ''iets'' is dat je op het eerste gezicht meteen ontdekt. Eerlijk gezegd kom ik zelf ook wel in die fase. Ik ben al jaren lang single. Er is wel aandacht van dames, maar die schaar ik meestal direct onder ''geen interesse'', omdat ik er fysiek niet warm of koud van word. Maar ondertussen lig ik elke avond om 21:30 op mijn nest op fok!, ga ik nooit op vakantie, rond kerst hang ik maar een beetje binnen. Terwijl als ik mijn grenzen verruim, ik misschien veel meer moois vind dan ik nu in mijn eentje vind, ookal voldoet dat misschien niet aan het ideaalplaatje.
pi_183382228
Ik ben zo iemand van tegen de 30. Zou mezelf als redelijk aantrekkelijk durven te beschrijven, ik ben absoluut niet verlegen (wel lichtelijk introvert) en ben een sociaal persoon.
Het probleem is echter dat dat sociale aspect telkens binnen dezelfde kringen plaatsvindt, waardoor ik niet of nauwelijks nieuwe mensen ontmoet. Natuurlijk kom je ze wel tegen op straat, tijdens het uitgaan, in de supermarkt etc., maar dat zijn voor mij geen momenten om na een leuke wederzijdse glimlach een praatje te gaan maken. Misschien ligt daar het probleem wel hoor, en zou ik dat gewoon moeten doen. Maar ik vind Tinder (of andere alternatieven) daar een uitstekend alternatief voor.

Anyway, gisteren een date gehad. Ze waarschuwde me echter overdag al dat ze zich niet zo lekker voelde. 's Avonds belde ze nog even dat ze zich echt niet goed voelde, maar dat ze me wel graag wilde zien. Plannen dus gewijzigd, ik ben even naar haar toe gegaan ipv dat ze naar mij kwam. Was wel gezellig, maar doordat ze echt niet fit was toch wat minder dan verwacht.
Logisch natuurlijk, en wel schattig dat ze toch wel wilde afspreken :)
  maandag 26 november 2018 @ 15:46:30 #250
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183382333
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 15:33 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Jij wel, maar een ander misschien niet.

Er zijn genoeg mensen tegen de dertig die niet (meer) zo'n heel actief sociaal leven hebben en/of (door uiterlijk, verlegenheid, etc) niet zo goed in de markt liggen bij de dames.

Waar de ene persoon zo extravert en/of aantrekkelijk is dat hij wekelijks meerdere vrouwen ontmoet en spreekt die denken ''goh wat een leuke vent'', is dit voor een ander misschien eens in de zes maanden.

En als je dan al redelijk ''oud'' bent, en per jaar rijden er 1/2 treinen voorbij, dan vraag ik me af hoe verstandig het is om die voorbij te laten rijden zonder ze een reële kans te geven, ook al vallen ze niet direct binnen het perfecte plaatje.

Een vriend van mij die 3 jaar ouder is dan ik, was er 2 jaar geleden zo enorm klaar mee om vrijgezel te zijn. Hij heeft tinder geïnstalleerd en kreeg toen een match met een dame die hij in eerste instantie niet per se heel aantrekkelijk vond. Wel was ze lief, zorgzaam, en was er een goede click qua gesprek. Hij heef de date daarom een kans gegeven en van het één groeit het ander. Inmiddels zijn ze al 1,5 jaar super gelukkig met elkaar, komende kerst twee weken naar curaçao, samen een mooi nieuwbouwhuis gekocht.

Wat ik alleen maar bedoel te zeggen : Waar ligt het kantelpunt. Je kunt nog wel 10 jaar alleen blijven in de hoop dat die ene aantrekkelijk dame voorbij komt, maar je kunt ook eens een dame proberen waarbij je niet meteen van je stoel af valt van verliefdheid, om toch maar eens beiden te kijken of er niet ergens ''iets'' is dat je op het eerste gezicht meteen ontdekt. Eerlijk gezegd kom ik zelf ook wel in die fase. Ik ben al jaren lang single. Er is wel aandacht van dames, maar die schaar ik meestal direct onder ''geen interesse'', omdat ik er fysiek niet warm of koud van word. Maar ondertussen lig ik elke avond om 21:30 op mijn nest op fok!, ga ik nooit op vakantie, rond kerst hang ik maar een beetje binnen. Terwijl als ik mijn grenzen verruim, ik misschien veel meer moois vind dan ik nu in mijn eentje vind, ookal voldoet dat misschien niet aan het ideaalplaatje.
Of zoals een vrouwelijke collega van me ooit zei:"jarenlang heb ik zitten wachten op de ridder op het witte paard, maar na een paar jaar bleek ik alleen met het paard ook al best tevreden."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')