Ik krijg tegenstrijdige reacties, dan vertrouw ik op de nasi.quote:
Zou eerder een volwaardig nasi-chef en goede vriend van een bekende actrice vertrouwen dan een man die voor zijn lol cijfers oplepelt op een forum.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik krijg tegenstrijdige reacties, dan vertrouw ik op de nasi.
Vriend Johannes.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou eerder een volwaardig nasi-chef en goede vriend van een bekende actrice vertrouwen dan een man die voor zijn lol cijfers oplepelt op een forum.
Ah, de welbekende ja maar hullie reflex van dat dopingsportnerdjequote:Op vrijdag 23 november 2018 21:42 schreef superniger het volgende:
RamosGOD
Sunfield is al aan het schuimbekken op twitter.
https://twitter.com/remilehmann/status/1066064372202700800?s=21quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
muchachos traigan vino juega la acade 🎵🎵🎵
Jaaaaaaa allemaal
Dat is dan niet zo gek.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 van de 3 hier.
(Het potje met DP verloor ik)
Overal vol gasquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
Kluivert kijkt hoe hij naar huis moet rijden xd
lolquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
nou nou nouquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
Zooowquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
LOLquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
Ik neem aan dat je het in CUL hebt gepost?quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend Johannes.
Ik heb deze week een mooie nasi gemaakt. Zelfs eigen boemboe gemaakt en alles.
De kids die met de spelers meeliepen zorgden wel voor sfeer.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:55 schreef De_Kraam het volgende:
Er zat helemaal geen sfeer in de Kuip bij die pot
dweilorkest
Ja genoeg verstandelijk gehandicapten in Rotterdamquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De kids die met de spelers meeliepen zorgden wel voor sfeer.
Pep snuiven met Johanquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:57 schreef KingRoland het volgende:
over een paar maanden ga ik cultuur snuiven boys
Nog niet. Ik zal je de link sturen zondag.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het in CUL hebt gepost?
quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:03 schreef Caland het volgende:
Sorry! Your browser doesn't yet implement some features which are required for HaxBall to work.
The missing features are: datachannel
Misschien is een kabel wat voor jou.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:03 schreef Caland het volgende:
Sorry! Your browser doesn't yet implement some features which are required for HaxBall to work.
The missing features are: datachannel
twitter:fvdemocratie twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 15:44:19Johan Derksen neemt het boek “Mr Hiddema in de politiek” in ontvangst. Derksen: “Na jaren zweven tussen VVD en D66 ga ik nu #FVD stemmen.” #FVDcongres https://t.co/Mwstp2xT4t reageer retweet
Johan heeft zich weer eens laten omlullen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:17 schreef Mani89 het volgende:
JO-HAN JO-HAN JO-HANtwitter:fvdemocratie twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 15:44:19Johan Derksen neemt het boek “Mr Hiddema in de politiek” in ontvangst. Derksen: “Na jaren zweven tussen VVD en D66 ga ik nu #FVD stemmen.” #FVDcongres https://t.co/Mwstp2xT4t reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:17 schreef Mani89 het volgende:
JO-HAN JO-HAN JO-HANtwitter:fvdemocratie twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 15:44:19Johan Derksen neemt het boek “Mr Hiddema in de politiek” in ontvangst. Derksen: “Na jaren zweven tussen VVD en D66 ga ik nu #FVD stemmen.” #FVDcongres https://t.co/Mwstp2xT4t reageer retweet
Had hij eerder moeten bedenken.quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:17 schreef Mani89 het volgende:
Hij vindt het tegenwoordig belangrijk om als volksheld van het klootjesvolk te worden gezien.quote:
twitter:LeenCallender twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 18:44:02@fvdemocratie In zijn boek vertelt Gordon hoe hij en Jolink seks hadden met Johan Derksen. Derksen gilde het uit van genot of pijn maar dat interesseerde Gordon niks. Terwijl Derksen gilde werd witte frikandel in zijn keel gestopt door de ander, vertelt Gordon. #voetbalinside #RTLln #FvD #VVD reageer retweet
Als JFVD lid maakt dit mij extra trotsquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:59 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Echt blij mee. Ik denk dat het fvd een behoorlijke boost kan geven. Laten we het hopen!
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:19 schreef Evertjan het volgende:
twitter:LeenCallender twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 18:44:02@fvdemocratie In zijn boek vertelt Gordon hoe hij en Jolink seks hadden met Johan Derksen. Derksen gilde het uit van genot of pijn maar dat interesseerde Gordon niks. Terwijl Derksen gilde werd witte frikandel in zijn keel gestopt door de ander, vertelt Gordon. #voetbalinside #RTLln #FvD #VVD reageer retweet
Gemeenteraadsverkiezingen?quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overigens heeft Johan gewoon gelogen dat hij afgelopen verkiezingen op D66 had gestemd. Hij heeft op FvD gestemd zegt hij op het congres.
FvD deed alleen mee in Amsterdamquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen?
Die keer met D66 was landelijk en toen te zien bij Doordekken.
Kan toch niet. Ze deden enkel in Amsterdam mee.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen?
Die keer met D66 was landelijk en toen te zien bij Doordekken.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
FvD deed alleen mee in Amsterdam
Wist ik nietquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan toch niet. Ze deden enkel in Amsterdam mee.
Johan is toch al jaren niet meer serieus te nemen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk ook dat Johan daar op dat congres staat te jokken. Echt een gênante vertoning.
Vind Hiddema nog vreselijker eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is die Baudet toch een vreselijke kerel.
Dat zijn we toch van Johan gewend, iemand hoeft hem maar een beetje te paaien en die kan geen kwaad meer doen.quote:Op zondag 25 november 2018 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind Hiddema nog vreselijker eigenlijk.
Hoe Johan hem ook in de kont kroopgenanter kan niet.
PvdD.quote:Op zondag 25 november 2018 00:13 schreef KingRoland het volgende:
we gaan dus FVD stemmen
als je het daar niet mee eens bent zeg maar op welke partij jij zou stemmen. Geen stem? hou dan liever je bek
jij krijgt gratiequote:Op zondag 25 november 2018 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PvdD.
Zie mijn UI voor argumentatie.
Ik zie geen UI mobiel.quote:Op zondag 25 november 2018 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PvdD.
Zie mijn UI voor argumentatie.
Daarvoor heb je mods, ik zet even een TR voor jequote:Op zondag 25 november 2018 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie niks.
Is dat ergens een instelling?
http://forum.fok.nl/rde/edit_prefs klikken als je mobiel zit.quote:Op zondag 25 november 2018 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie niks.
Is dat ergens een instelling?
Leuke chick wel die Eva.quote:Op zondag 25 november 2018 12:21 schreef Doublepain het volgende:
Dat einde als Eva erbij komt
Gaat ECHT nergens over
Wat?quote:Op zondag 25 november 2018 13:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
BDSM triootje met Sylvana erbij
Witte mannen zijn de as van het kwaad! *zweepje*
Die trollach op 3 minutenquote:Op zondag 25 november 2018 12:21 schreef Doublepain het volgende:
Gaat ECHT nergens over
ik kan die man met dat rare accent niet normaal aanhorenquote:Op zondag 25 november 2018 12:21 schreef Doublepain het volgende:
Gaat ECHT nergens over
?????????quote:Op zondag 25 november 2018 04:24 schreef bascross het volgende:
Natuurlijk heeft hij niet op D66 gestemd. Dat roept hij al jaren om zich niet te hoeven verantwoorden. Niet voor niks roept hij er altijd bij dat hij Pechtold kut vindt.
quote:Op zondag 25 november 2018 14:28 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
?????????
Hij heeft pechtold altijd zitten verdedigen, zelfs na dat gedoe in meppel nog.
Jij weet echt totáál niet waar je t over hebt
Jij hoort ook wat je wil horenquote:Op zondag 25 november 2018 15:29 schreef bascross het volgende:
[..]![]()
Hij verdedigde het feit dat Pechtold mag neuken met die vrouw en dat is ook prima. Verder zegt hij er altijd bij dat hij Pechtold een hansworst vindt.
Impliceer jij hier nu dat Johan Derksen een hypocriet mannetje is.quote:Op zondag 25 november 2018 16:16 schreef GGMM het volgende:
Ah, dus gasten die niks met voetbal hebben mogen wel als het vrienden van Johan zijn.
is dat bij vodafoneziggo?quote:Op zondag 25 november 2018 12:21 schreef Doublepain het volgende:
Gaat ECHT nergens over
Dat heeft hij niet gezegd. Hij vond hem wel af en toe pedant, maar that's it. Hij zegt dat hij er sinds zijn komst er een geweldige partij van heeft gemaakt. Staat gewoon op YouTube.quote:Op zondag 25 november 2018 04:24 schreef bascross het volgende:
Natuurlijk heeft hij niet op D66 gestemd. Dat roept hij al jaren om zich niet te hoeven verantwoorden. Niet voor niks roept hij er altijd bij dat hij Pechtold kut vindt.
Lijkt mij waarschijnlijker dat die uitspraak van dit weekend een leugen was. Zie mijn post hierboven.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overigens heeft Johan gewoon gelogen dat hij afgelopen verkiezingen op D66 had gestemd. Hij heeft op FvD gestemd zegt hij op het congres.
Bedankt voor deze grondige analysequote:Op zondag 25 november 2018 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd. Hij vond hem wel af en toe pedant, maar that's it. Hij zegt dat hij er sinds zijn komst er een geweldige partij van heeft gemaakt. Staat gewoon op YouTube.
Johan zal de volgende verkiezingen ongetwijfeld FvD stemmen want Jetten vindt hij niks, maar eigenlijk denk ik dat de uitspraak dat hij FvD heeft gestemd op dat congres voor de bühne daar is. Doordekken was nog aanwezig bij zijn stemmen op de verkiezingen in 2017.
We weten allemaal wat voor slechte acteur hij is, en aangezien hij hier best stellig is over D66 geloof ik dat best, toen was dat gedoe met dat penthouse en de mevrouw uit Meppel nog niet in het nieuws geweest. Volgens mij is dat stukje op het FvD congres een stukje demagogie (daar is Johan niet vreemd van), en ik snap het ook wel, want hij is recentelijk geswitched en heeft niks te verliezen door te claimen dat hij al langer op FvD heeft gestemd.
Bij de verkiezingen voor de gemeenteraad in Grolloo kan hij niet eens FvD hebben gestemd want die deden niet mee bij de gemeente waar Grolloo in ligt.
Ik respecteer je mening Johannesquote:Op zondag 25 november 2018 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor Hiddema heb ik wel sympathie, ook al had hij drie woorden over Johan uit zijn hoofd geleerd die hij in alle filmpjes continu heeft herhaald. Hij komt altijd goed uit zijn woorden, en komt oprecht over.
Bij Baudet mis ik dat (sorry half FOK!), ook in dat filmpje hoe hij op dingen reageert, die komt dus allerminst oprecht over, hij houdt alleen maar van Baudet.
Tot zover Politiek Inside.
Graag gedaan, dat heb ik graag over voor de VI HOOLIGANS.quote:
Daar ben ik zeer blij mee, jou'n mening mag er ook zijn!quote:Op zondag 25 november 2018 16:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening Johannes
We gaan Johan zijn mening toch niet serieus analyseren he? Ik bedoel het fragmentje van vBasten vat alles wel goed samen omtrent Johanquote:Op zondag 25 november 2018 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier nog Johan na de gemeenteraadsverkiezingen over FvD (waar je dus alleen op kon stemmen in Amsterdam). Niet heel enthousiast.
Wij hebben geen problemen met meneer hiddema en Gerard Joling.quote:Op zondag 25 november 2018 16:16 schreef GGMM het volgende:
Ah, dus gasten die niks met voetbal hebben mogen wel als het vrienden van Johan zijn.
Behalve dat je wel een enorme debiel moet zijn om in de act van Baudet te trappen.quote:Op zondag 25 november 2018 17:30 schreef KingRoland het volgende:
FvD = Thierry voor de jonge doelgroep, Hiddema voor de oudere doelgroep
perfect gewoon.
iedereen in de tweede kamer is een actquote:Op zondag 25 november 2018 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve dat je wel een enorme debiel moet zijn om in de act van Baudet te trappen.
Baudet is de grootste act.quote:Op zondag 25 november 2018 17:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
iedereen in de tweede kamer is een act
Ik vond John van Lottum niet onaardig.quote:Op zondag 25 november 2018 17:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij hebben geen problemen met meneer hiddema en Gerard Joling.
Antonie kamerling heb ik een tijdje ook niet gezien. Dat was tijdens het WK jaren geleden een geweldige gast(naar mijn mening wel de beste gast die we hebben gehad die niets wist van voetbal)
Okquote:Op maandag 26 november 2018 10:47 schreef Stofje het volgende:
Ik vind Baudet een ontzettende paardenlul die een poffert op z'n neus verdient.
Nee die act van jouw is leuk.quote:Op zondag 25 november 2018 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve dat je wel een enorme debiel moet zijn om in de act van Baudet te trappen.
jouwquote:Op maandag 26 november 2018 17:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee die act van jouw is leuk.
Baudet is gewoon een bewezen slecht debater en ook zijn speeches zijn maar matigquote:Op zondag 25 november 2018 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor Hiddema heb ik wel sympathie, ook al had hij drie woorden over Johan uit zijn hoofd geleerd die hij in alle filmpjes continu heeft herhaald. Hij komt altijd goed uit zijn woorden, en komt oprecht over.
Bij Baudet mis ik dat (sorry half FOK!), ook in dat filmpje hoe hij op dingen reageert, die komt dus allerminst oprecht over, hij houdt alleen maar van Baudet.
Als je drie woordjes uit je hoofd leert en dat in elk interview herhaalt, hoe oprecht is dat dan? #dtvquote:Op zondag 25 november 2018 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van mijn wat?quote:Op maandag 26 november 2018 17:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee die act van jouw is leuk.
In het algemeen dan. Hiddema zei ook dat hij nooit tv kijkt, en ik zie het nog niet zo voor me dat hij zichzelf heeft geabonneerd op het Veronica Inside youtubekanaal.quote:Op maandag 26 november 2018 17:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je drie woordjes uit je hoofd leert en dat in elk interview herhaalt, hoe oprecht is dat dan? #dtv
Terechte bash wel.quote:
wel terecht altijd grote mond over persvrijheid en dan samen heulen met een partij die niet alle pers toe laat bij hun bijeenkomstenquote:
Dat weet je zelf ook wel Davy.quote:
Eigenlijk is Johan een hypocriete manquote:Op maandag 26 november 2018 20:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel terecht altijd grote mond over persvrijheid en dan samen heulen met een partij die niet alle pers toe laat bij hun bijeenkomsten
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Demagoogjequote:Op maandag 26 november 2018 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is Johan een hypocriete man
hij is de laatste jaren wel veel harder geworden.quote:Op maandag 26 november 2018 20:34 schreef tralalala het volgende:
Van D66 naar FvD, blijft opmerkelijk.
Ik lette even niet op, denk nog steeds dat het demagogie is dat hij de vorige keer FvD gestemd zou hebben.quote:
je zult raar op staan te kijken hoeveel oud D66 stemmers zijn geswitchtquote:Op maandag 26 november 2018 20:34 schreef tralalala het volgende:
Van D66 naar FvD, blijft opmerkelijk.
D66 is linkser geworden, Johan is rechtser geworden, zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 26 november 2018 20:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hij is de laatste jaren wel veel harder geworden.
QFTquote:Op maandag 26 november 2018 20:35 schreef Wim_Kieft het volgende:
Johan weet net zoveel van politiek als van buitenlands voetbal.
Geen ene kut.
quote:Op maandag 26 november 2018 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
JOHAN BIJ LEUGENAARS ONTMASKERD
Je had gelijk Johannesquote:Op maandag 26 november 2018 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
JOHAN BIJ LEUGENAARS ONTMASKERD
had je op een briefje geschreven en in je binnenzak gedaan?quote:Op maandag 26 november 2018 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik daar een hele analyse op losgelaten
Ik ken Johan beter dan hij zichzelf kent, daar ben ik als vaste volger van de show content over.quote:
Aldus de wannabe hooligan.quote:
Ga je nu de kneus uithangen?quote:Op maandag 26 november 2018 20:37 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Aldus de wannabe hooligan.
Zeker wetenquote:Op maandag 26 november 2018 20:37 schreef Evertjan het volgende:
Zo type presentator missen ze nu bij RTL Late Show
quote:Op maandag 26 november 2018 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thierry is af en toe per ongeluk racistisch.
En klimaatverandering bestaat helemaal niet!!!quote:Op maandag 26 november 2018 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mona Keizer had hij gestemdquote:Op maandag 26 november 2018 20:39 schreef Evertjan het volgende:
Genee lijkt mij wel zo brave CDA stemmer
De mens is van nature racistisch aangelegd.quote:Op maandag 26 november 2018 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij geluk.quote:Op maandag 26 november 2018 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend nauwelijks voetbal gezien.
Beter houdt hij de hele uitzending zijn smoel.quote:Op maandag 26 november 2018 20:39 schreef fetX het volgende:
ValentijnGod nog niets gezegd. Die praat meestal pas vanaf 20:40
Mona TOETJE!!!!quote:Op maandag 26 november 2018 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mona Keizer had hij gestemd
Jorgensen is een parodie op een spitsquote:Op maandag 26 november 2018 20:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Jorgensen verneukte mijn goddelijke combi laatst.
Dat zou het beste zijn ja. Waardeloze vent.quote:Op maandag 26 november 2018 20:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Beter houdt hij de hele uitzending zijn smoel.
Geloof er geen reet van.quote:Op maandag 26 november 2018 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze zondag maar een resultaat halen tegen Philips.
bij Tafel van Kees heeft hij altijd het hoogste woordquote:Op maandag 26 november 2018 20:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn ja. Waardeloze vent.
linskequote:Op maandag 26 november 2018 20:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Allemaal vieze linske ratten die mad zijn nu
Zeg dat, maar die Denen hebben niks beters (lol).quote:Op maandag 26 november 2018 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jorgensen is een parodie op een spits
Lachwekkend voetballand geworden op Eriksen naquote:Op maandag 26 november 2018 20:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zeg dat, maar die Denen hebben niks beters (lol).
nu is dat ook niet moeilijk met types als Vissers en Wijffelsquote:Op maandag 26 november 2018 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bij Tafel van Kees heeft hij altijd het hoogste woord
Moeten zij weten.quote:Op maandag 26 november 2018 20:42 schreef KingRoland het volgende:
NASA GAAT NU LANDEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
bij de regio omroep van Salland mag dat welquote:Op maandag 26 november 2018 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man heeft een accent. Dat mag toch?
Idd. Poulsen wil ook nog wel.quote:Op maandag 26 november 2018 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lachwekkend voetballand geworden op Eriksen na
kan je beter Bob als trainer nemen die bouwt altijdquote:Op maandag 26 november 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dick die niet wil bouwen (lol).
Wat moet je met zo'n trainer.
met Krohn Deli en Rommendahl hebben ze wel de toon gezetquote:Op maandag 26 november 2018 20:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Idd. Poulsen wil ook nog wel.
Wil hem wel eens bij een andere club zien (dus zonder Red Bull-doping)quote:Op maandag 26 november 2018 20:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Idd. Poulsen wil ook nog wel.
Johan wil geen gasten die niks met voetbal hebben.quote:Op maandag 26 november 2018 20:44 schreef bombmannl het volgende:
Waarom blijft VI stelselmatig die Valentijn Driessen uitnodigen? Bah
Lekker rustig.quote:Op maandag 26 november 2018 20:44 schreef bombmannl het volgende:
Waarom blijft VI stelselmatig die Valentijn Driessen uitnodigen? Bah
Hijgerig verkondigen dat Feyenoord de CL kan winnen , lekker manquote:Op maandag 26 november 2018 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker rustig.
Ik heb bijna nog liever Emile Schelvis
En die flauwe grapjesquote:Op maandag 26 november 2018 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hijgerig verkondigen dat Feyenoord de CL kan winnen , lekker man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |