De room was vol, volgende keer moet je wat sneller zijnquote:Op vrijdag 23 november 2018 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom mocht ik niet meedoen met scribble. Ik maakte echt een mooie tandenfee
Vriendquote:Op vrijdag 23 november 2018 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom mocht ik niet meedoen met scribble. Ik maakte echt een mooie tandenfee
leugenaar ik werd gekicktquote:Op vrijdag 23 november 2018 00:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
De room was vol, volgende keer moet je wat sneller zijn
quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was ff elders bezig, pikkebaas. We gaan het zeker uitpraten als volwassenen.
Jawel, wij waren gewoon veruit de beste optie.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
Maar er wilde dus verder helemaal niemand mod worden?
Ga die topics eens sluiten dan, het is een puinhoop. NU AL.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, wij waren gewoon veruit de beste optie.
Ik kan niet zo goed tegen verandering.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat nou I guess, wees eens oprecht blij voor me.
Ik ben oprecht blij voor je, vriendquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
Maar er wilde dus verder helemaal niemand mod worden?
'I guess' vat de studie marketing anders wel aardig samen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:28 schreef KingRoland het volgende:
Als ik een presentatie moet geven voor mijn stage over de resultaten van de marketingspend en ik zeg "i guess" dan heb ik geen stage meer.
Voel je je alweer wat beter?quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:31 schreef Jojoortje het volgende:
Moet ik de stad nog in om te winkelen?
BLACKFRIDAY.
Neequote:Op vrijdag 23 november 2018 09:31 schreef Jojoortje het volgende:
BLACKFRIDAY.
Ik ga vanavond even kijken..quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:31 schreef Jojoortje het volgende:
BLACKFRIDAY.
Heeft mijn aanbeveling toch geholpen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarvoor nogmaals dankquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft mijn aanbeveling toch geholpen.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan beter FOK! feliciteren met de fantastische keuze die ze hebben gemaakt.
Nee niet doenquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:31 schreef Jojoortje het volgende:
BLACKFRIDAY.
Ja dat gevoel heb ik ook. Dat hele Black Friday is een slap aftreksel van wat ze in Amerika hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee niet doen
Ze verhogen de prijzen weken/maanden van tevoren
Het wordt tijd de url in je signature te veranderen makker. Niemand heeft er wat aan wanneer je op die link klikt en je niks te zien krijgt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:41 schreef KingRoland het volgende:
Alleen als je in amerika of canada bent
Als ik thuis ben misschienquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt tijd de url in je signature te veranderen makker. Niemand heeft er wat aan wanneer je op die link klikt en je niks te zien krijgt.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft mijn aanbeveling toch geholpen.
Niet zo onverschillig. Ik weet dat het hard aan kan komen. Maar het is voor alle partijen het bestequote:
Nee, en het zou de mensen in het Westen sieren om wat minder te consumeren.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:31 schreef Jojoortje het volgende:
BLACKFRIDAY.
RDR2 genotquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, en het zou de mensen in het Westen sieren om wat minder te consumeren.
akkerquote:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Even polsen snijden nuquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:12 schreef onlogisch het volgende:
Dven die denkt een kersverse mod beet te hebben
Behoorlijk ja. Laat dit een wijze les zijn voor iedereen die denkt een modje een flater te laten slaan.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:13 schreef GGMM het volgende:
Jeetje Dven, daar trapte je met open ogen in.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:09 schreef Dven het volgende:
Ben je een graanakker of suikerbietenakker?
*hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:26 schreef Charlotte3 het volgende:
Kindjes..de ‘tekenles’ van vanavond begint om 22:00!Doe dit maar niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker gewoon op.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:26 schreef Catkiller het volgende:
Hey onlo mist mij dus hier ben ik weer!!
Heb je een brief van de huisarts wat dit rare gedrag in perspectief plaatst want anders ga ik stappen ondernemenquote:
Niemand lacht.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je een brief van de huisarts wat dit rare gedrag in perspectief plaatst want anders ga ik stappen ondernemen
Rot op.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:26 schreef Catkiller het volgende:
Hey onlo mist mij dus hier ben ik weer!!
Hahahaha. Nee.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Maxi-mus/Scrummie.
Graag even een normale toon tegen mensen die hier nieuw zijn. Dank je.
Flikker op joh.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Maxi-mus/Scrummie.
HA HA...quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Maxi-mus/Scrummie.
Ik hoop dat je gordelroos weer erger wordt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Jongens ik wil de dag niet beginnen met notes. Ik heb er gisteren al zoveel uitgedeeld.
Vanavond deelt je moeder weer uit.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Jongens ik wil de dag niet beginnen met notes. Ik heb er gisteren al zoveel uitgedeeld.
GENOTEquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vanavond deelt je moeder weer uit.
GENOTEquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gordelroos weer erger wordt.
Lekker man, nog iets leuks in de planning?quote:
ja is een beetje een MSC gewordenquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
Gadverdamme, alleen maar blauw hier.
Ken jij nog een goede patatzaak rondom het olympisch stadion?quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hard doorheen rijden met de deuren op slot
Jaaaaa, zo mooi!!quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:50 schreef Dven het volgende:
Wie gaat er volgend jaar mee naar de fillum?
Zou een leuke VBL-meet zijnquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jaaaaa, zo mooi!!
Had hem ook al doorgestuurd naar vrienden vanochtend!
Kan toch samengevoegd worden. Eerst film, dan bbq'en, dan sos.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er ooit een vbl-meet komt gaan we bbqen.
Haags is het hiermee eens.
Ik kom misschien als het binnen de ring isquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er ooit een vbl-meet komt gaan we bbqen.
Haags is het hiermee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |