Ik kan niet zo goed tegen verandering.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat nou I guess, wees eens oprecht blij voor me.
Ik ben oprecht blij voor je, vriendquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
Maar er wilde dus verder helemaal niemand mod worden?
'I guess' vat de studie marketing anders wel aardig samen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:28 schreef KingRoland het volgende:
Als ik een presentatie moet geven voor mijn stage over de resultaten van de marketingspend en ik zeg "i guess" dan heb ik geen stage meer.
Voel je je alweer wat beter?quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:31 schreef Jojoortje het volgende:
Moet ik de stad nog in om te winkelen?
BLACKFRIDAY.
Neequote:Op vrijdag 23 november 2018 09:31 schreef Jojoortje het volgende:
BLACKFRIDAY.
Ik ga vanavond even kijken..quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:31 schreef Jojoortje het volgende:
BLACKFRIDAY.
Heeft mijn aanbeveling toch geholpen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarvoor nogmaals dankquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft mijn aanbeveling toch geholpen.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan beter FOK! feliciteren met de fantastische keuze die ze hebben gemaakt.
Nee niet doenquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:31 schreef Jojoortje het volgende:
BLACKFRIDAY.
Ja dat gevoel heb ik ook. Dat hele Black Friday is een slap aftreksel van wat ze in Amerika hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee niet doen
Ze verhogen de prijzen weken/maanden van tevoren
Het wordt tijd de url in je signature te veranderen makker. Niemand heeft er wat aan wanneer je op die link klikt en je niks te zien krijgt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:41 schreef KingRoland het volgende:
Alleen als je in amerika of canada bent
Als ik thuis ben misschienquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt tijd de url in je signature te veranderen makker. Niemand heeft er wat aan wanneer je op die link klikt en je niks te zien krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |