Rot op.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:26 schreef Catkiller het volgende:
Hey onlo mist mij dus hier ben ik weer!!
Hahahaha. Nee.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Maxi-mus/Scrummie.
Graag even een normale toon tegen mensen die hier nieuw zijn. Dank je.
Flikker op joh.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Maxi-mus/Scrummie.
HA HA...quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:30 schreef onlogisch het volgende:
Maxi-mus/Scrummie.
Ik hoop dat je gordelroos weer erger wordt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Jongens ik wil de dag niet beginnen met notes. Ik heb er gisteren al zoveel uitgedeeld.
Vanavond deelt je moeder weer uit.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Jongens ik wil de dag niet beginnen met notes. Ik heb er gisteren al zoveel uitgedeeld.
GENOTEquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vanavond deelt je moeder weer uit.
GENOTEquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gordelroos weer erger wordt.
Lekker man, nog iets leuks in de planning?quote:
ja is een beetje een MSC gewordenquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:44 schreef maxi-mus het volgende:
Gadverdamme, alleen maar blauw hier.
Ken jij nog een goede patatzaak rondom het olympisch stadion?quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hard doorheen rijden met de deuren op slot
Jaaaaa, zo mooi!!quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:50 schreef Dven het volgende:
Wie gaat er volgend jaar mee naar de fillum?
Zou een leuke VBL-meet zijnquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jaaaaa, zo mooi!!
Had hem ook al doorgestuurd naar vrienden vanochtend!
Kan toch samengevoegd worden. Eerst film, dan bbq'en, dan sos.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er ooit een vbl-meet komt gaan we bbqen.
Haags is het hiermee eens.
Ik kom misschien als het binnen de ring isquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er ooit een vbl-meet komt gaan we bbqen.
Haags is het hiermee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |