Zonde. Betekend dat Disney niet gaat ophouden met het verkrachten van classics.quote:
Records die geen rekening houden met inflatiequote:
Volgens mij wel.quote:
Ben wel benieuwd wat het uiteindelijk opbrengt, de matige recensies zorgen er wel voor dat het toch geen internationale records zal breken lijkt me.quote:
Disney is ook echt een walgelijk bedrijf. En ag got aids brak ook nog allerlei recors, op basis van hype.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat het uiteindelijk opbrengt, de matige recensies zorgen er wel voor dat het toch geen internationale records zal breken lijkt me.
Al denk ik dat ik gewoon ga genieten van deze remake hoor, verwacht ook verder niet dat het het origineel gaat overtreffen of zelfs maar evenaren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Disney is ook echt een walgelijk bedrijf. En ag got aids brak ook nog allerlei recors, op basis van hype.
Ag gewoon zelfde denk ik. Alleen ziet er echt uit. Prima film waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al denk ik dat ik gewoon ga genieten van deze remake hoor, verwacht ook verder niet dat het het origineel gaat overtreffen of zelfs maar evenaren.
Nee hoor, boxofficemojo voorspelt 180-190 miljoen eerste weekend in de VS.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Gaat reuze meevallen. 120 miljoen eerste weekend? 150?
Ik zie het nu. Zal in ieder geval een grote hit gaan worden. Het zal me niet verbazen als het net iets lager wordt gezien meerdere recensies.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee hoor, boxofficemojo voorspelt 180-190 miljoen eerste weekend in de VS.
De marketing campagne is bijzonder sterk - het liedje van Beyoncé wordt continu overal gedraaid bijvoorbeeld - en het is een film voor het hele gezin in de vakantieperiode. Ik denk dat die negatieve recensies (die met name pretenderen dat het te veel 1 op 1 gekopieerd is) niet heel veel roet in het eten zullen gaan gooien.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 08:26 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Zal in ieder geval een grote hit gaan worden. Het zal me niet verbazen als het net iets lager wordt gezien meerdere recensies.
Dit. Prima popcorn film, maar echt niks nieuws. Jungle Book blijft de beste verfilming.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:54 schreef Lariekoek het volgende:
Matige remake, was veel meer uit te halen.
Synchronisatie van de dieren met de stemmen zag er nogal brak uit imho qua beweging met de bek.
En Beyonce... voegt echt 0,0 toe als stem, en dat lied...
Niemand opgevallen dat He Lives In You niet in de film zit? Beste nummer halen ze er gewoon uitquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit. Prima popcorn film, maar echt niks nieuws. Jungle Book blijft de beste verfilming.
He Lives in You zat ook niet in het origineel. Was wel de bedoeling, en het lied was ook opgenomen, maar werd uiteindelijk niet gebruikt tot The Lion King 2. In dit geval staat lied ook wel op de soundtrack, maar zit hij niet in de film.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niemand opgevallen dat He Lives In You niet in de film zit? Beste nummer halen ze er gewoon uit
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 14:01 schreef Max23 het volgende:
Vond hem maar mehh
Ze is wel knap geworden
Ze heb tieten.
Wereldwijd of enkel VS?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:
$185 miljoen in het openingsweekend. Dat zijn filnke bedragen. Grote hit, de mindere recensies zal Disney dus ook weinig boeien
VS...wereldwijd staat de teller nu op 433 miljoen dollar.quote:
531 miljoenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:13 schreef Mike het volgende:
[..]
VS...wereldwijd staat de teller nu op 433 miljoen dollar.
Ik vond het 3D-gedeelte in de film niet super indrukwekkend, dus mocht je niet met zo'n rot-bril op willen zitten; 2D is ook prima.quote:
Het ging me er meer om of de gewelddadige scenes niet net een beetje too much worden voor een kind.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vond het 3D-gedeelte in de film niet super indrukwekkend, dus mocht je niet met zo'n rot-bril op willen zitten; 2D is ook prima.
Gekke Ed zat er niet inquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:35 schreef Anne het volgende:
Ik kreeg kippenvel van de openingsscène trouwensHeel mooi.
Dat kon ik niet opmaken uit je vraag.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging me er meer om of de gewelddadige scenes niet net een beetje too much worden voor een kind.
Ik heb 3D nog nooit als iets positiefs gezien, dus ik zou voor 2D gaan.quote:
Dit is altijd het probleem met een remake of nieuw deel van iets... Is ook maar een oplossing voor, gewoon een origineel product makenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:43 schreef Metalfreak het volgende:
Snap die negatieve recensies dan ook niet: het is niet goed als het verhaal exact hetzelfde is, maar het was ook niet goed geweest als het verhaal was afgeweken van het origineel.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vond het 3D-gedeelte in de film niet super indrukwekkend, dus mocht je niet met zo'n rot-bril op willen zitten; 2D is ook prima.
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:23 schreef Redbullkid het volgende:
Imax 3D of Dolby 3d kijken. Is het zeker waard!
What the?twitter:boopyape twitterde op maandag 22-07-2019 om 20:23:10Osamu Tezuka, a Japanese animator, created the anime, "Kimba the White Lion," in 1965. Disney claims they knew nothing about Tezuka & prided that the Lion King was original content. “While others search for what they can take, a true king searches for what he can give.”-Mufasa https://t.co/HxoVpByOu7 reageer retweet
Imax 3d en dolby 3d zijn altijd goed.quote:
Voor de geïnteresseerden met een half uurtje tijd over, zag laatst wel een aardig filmpje hierover:quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
What the?twitter:boopyape twitterde op maandag 22-07-2019 om 20:23:10Osamu Tezuka, a Japanese animator, created the anime, "Kimba the White Lion," in 1965. Disney claims they knew nothing about Tezuka & prided that the Lion King was original content. “While others search for what they can take, a true king searches for what he can give.”-Mufasa https://t.co/HxoVpByOu7 reageer retweet
Maarja dat zal wel weer ontzettend spuit elf van mij zijn: https://en.wikipedia.org/wiki/Kimba_the_White_Lion
Als ik een film in de Dolby Cinema zaal kan zien doe ik dat ook, maar ook daar ga ik liever naar de 2D-versie dan naar de 3D-versie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Dolby Cinema (3D) is eigenlijk de enige reden dat ik naar de bioscoop ga. Unieke manier van een film beleven. De dag dat ik een kelder met een eigen Dolby Cinema heb ga ik waarschijnlijk niet meer naar de bios
Ik kan me hier prima in vinden: heb genoten van de visuele effecten en de extra aandacht (zo leek het) die men gaf aan de figurantenrollen van andere dieren en ook al ken ik het verhaal van A tot Z, toch keek het opnieuw lekker weg.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:19 schreef Bananenpap het volgende:
Afgelopen weekend gekeken. Ik ging er met lage verwachtingen in en vond het toch wel een leuke film. Mooi gemaakt, maar verder niet bijzonder. Het grootste probleem is dat het een een op een kopie is van het origineel. Sommige mensen zullen dat juist willen, maar voor mij ontneemt dat wel een beetje het kijkplezier. Je weet precies wat er gaat gebeuren. Voor de rest een leuke film en een ode aan het origineel. Het blijft ook gewoon een goed verhaal. Ik ben het oneens met de recensenten die beweren dat dit een zielloze remake is.
Dit is al jarenlang bekend dat Disney het verhaal van die film heeft gestolen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Maarja dat zal wel weer ontzettend spuit elf van mij zijn: https://en.wikipedia.org/wiki/Kimba_the_White_Lion
Alleen was Kimba geen film maar een anime seriequote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is al jarenlang bekend dat Disney het verhaal van die film heeft gestolen.
bijna 1 op 1, zelfs de visuals
Kimba was idd een anime maar het 2e deel van de manga is wel in een film gemaaktquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen was Kimba geen film maar een anime serie![]()
ik heb afgelopen week ook de remake gezien was een leuk avondje uit vooral door de muziek minus dat nummer van Beyonce dat was onnodig. Aardige film verder al voelde het een beetje afgeraffeld op sommige momenten de tekenfilm blijft een van mijn favoriete films de remake is leuk voor op een saaie regenachtige zondag.
niks mis mee maar niet geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 29 juli 2019 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net gekeken in 4DX dus kreeg allemaal porren in mijn rug en windvlagen in mijn oorwas wel leuk gemaakt hoor en sommige toevoegingen wel leuk maar het haalt het niet bij het origineel.
Logisch dat je die emoties niet voelt, want het is heel moeilijk - zo niet onmogelijk - om gezichtsuitdrukking vanuit een tekenfilm over te brengen naar het doek met ''echte'' dieren. Ik vond het vooral walgelijk dat ze bepaalde historische fragmenten uit het origineel eruit gelaten hebben, zoals het kauwen van Ed op zijn poten en Be Prepared zoals het zou moeten zijn bijvoorbeeld en natuurlijk het liedje van Rafiki wat er niet in zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup ik wist wel dat de emoties overbrengen in deze stijl lastiger zou worden, maar ik vond sowieso ook die hele scène vooraf minder intens voelen als in het origineel.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Logisch dat je die emoties niet voelt, want het is heel moeilijk - zo niet onmogelijk - om gezichtsuitdrukking vanuit een tekenfilm over te brengen naar het doek met ''echte'' dieren. Ik vond het vooral walgelijk dat ze bepaalde historische fragmenten uit het origineel eruit gelaten hebben, zoals het kauwen van Ed op zijn poten en Be Prepared zoals het zou moeten zijn bijvoorbeeld en natuurlijk het liedje van Rafiki wat er niet in zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |