531 miljoenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:13 schreef Mike het volgende:
[..]
VS...wereldwijd staat de teller nu op 433 miljoen dollar.
Ik vond het 3D-gedeelte in de film niet super indrukwekkend, dus mocht je niet met zo'n rot-bril op willen zitten; 2D is ook prima.quote:
Het ging me er meer om of de gewelddadige scenes niet net een beetje too much worden voor een kind.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vond het 3D-gedeelte in de film niet super indrukwekkend, dus mocht je niet met zo'n rot-bril op willen zitten; 2D is ook prima.
Gekke Ed zat er niet inquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:35 schreef Anne het volgende:
Ik kreeg kippenvel van de openingsscène trouwensHeel mooi.
Dat kon ik niet opmaken uit je vraag.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging me er meer om of de gewelddadige scenes niet net een beetje too much worden voor een kind.
Ik heb 3D nog nooit als iets positiefs gezien, dus ik zou voor 2D gaan.quote:
Dit is altijd het probleem met een remake of nieuw deel van iets... Is ook maar een oplossing voor, gewoon een origineel product makenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:43 schreef Metalfreak het volgende:
Snap die negatieve recensies dan ook niet: het is niet goed als het verhaal exact hetzelfde is, maar het was ook niet goed geweest als het verhaal was afgeweken van het origineel.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vond het 3D-gedeelte in de film niet super indrukwekkend, dus mocht je niet met zo'n rot-bril op willen zitten; 2D is ook prima.
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:23 schreef Redbullkid het volgende:
Imax 3D of Dolby 3d kijken. Is het zeker waard!
What the?twitter:boopyape twitterde op maandag 22-07-2019 om 20:23:10Osamu Tezuka, a Japanese animator, created the anime, "Kimba the White Lion," in 1965. Disney claims they knew nothing about Tezuka & prided that the Lion King was original content. “While others search for what they can take, a true king searches for what he can give.”-Mufasa https://t.co/HxoVpByOu7 reageer retweet
Imax 3d en dolby 3d zijn altijd goed.quote:
Voor de geïnteresseerden met een half uurtje tijd over, zag laatst wel een aardig filmpje hierover:quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
What the?twitter:boopyape twitterde op maandag 22-07-2019 om 20:23:10Osamu Tezuka, a Japanese animator, created the anime, "Kimba the White Lion," in 1965. Disney claims they knew nothing about Tezuka & prided that the Lion King was original content. “While others search for what they can take, a true king searches for what he can give.”-Mufasa https://t.co/HxoVpByOu7 reageer retweet
Maarja dat zal wel weer ontzettend spuit elf van mij zijn: https://en.wikipedia.org/wiki/Kimba_the_White_Lion
Als ik een film in de Dolby Cinema zaal kan zien doe ik dat ook, maar ook daar ga ik liever naar de 2D-versie dan naar de 3D-versie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Dolby Cinema (3D) is eigenlijk de enige reden dat ik naar de bioscoop ga. Unieke manier van een film beleven. De dag dat ik een kelder met een eigen Dolby Cinema heb ga ik waarschijnlijk niet meer naar de bios
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |