abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188129855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 10:19 schreef Bananenpap het volgende:
Afgelopen weekend gekeken. Ik ging er met lage verwachtingen in en vond het toch wel een leuke film. Mooi gemaakt, maar verder niet bijzonder. Het grootste probleem is dat het een een op een kopie is van het origineel. Sommige mensen zullen dat juist willen, maar voor mij ontneemt dat wel een beetje het kijkplezier. Je weet precies wat er gaat gebeuren. Voor de rest een leuke film en een ode aan het origineel. Het blijft ook gewoon een goed verhaal. Ik ben het oneens met de recensenten die beweren dat dit een zielloze remake is.

Ik kan me hier prima in vinden: heb genoten van de visuele effecten en de extra aandacht (zo leek het) die men gaf aan de figurantenrollen van andere dieren en ook al ken ik het verhaal van A tot Z, toch keek het opnieuw lekker weg.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 26 juli 2019 @ 13:07:53 #152
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188132602
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
boopyape twitterde op maandag 22-07-2019 om 20:23:10 Osamu Tezuka, a Japanese animator, created the anime, "Kimba the White Lion," in 1965. Disney claims they knew nothing about Tezuka & prided that the Lion King was original content. “While others search for what they can take, a true king searches for what he can give.”-Mufasa https://t.co/HxoVpByOu7 reageer retweet
What the?

Maarja dat zal wel weer ontzettend spuit elf van mij zijn: https://en.wikipedia.org/wiki/Kimba_the_White_Lion
Dit is al jarenlang bekend dat Disney het verhaal van die film heeft gestolen.

bijna 1 op 1, zelfs de visuals

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 27 juli 2019 @ 16:15:43 #153
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188155527
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 13:07 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dit is al jarenlang bekend dat Disney het verhaal van die film heeft gestolen.

bijna 1 op 1, zelfs de visuals

Alleen was Kimba geen film maar een anime serie ;)

ik heb afgelopen week ook de remake gezien was een leuk avondje uit vooral door de muziek minus dat nummer van Beyonce dat was onnodig. Aardige film verder al voelde het een beetje afgeraffeld op sommige momenten de tekenfilm blijft een van mijn favoriete films de remake is leuk voor op een saaie regenachtige zondag.

niks mis mee maar niet geweldig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 19:01:34 #154
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188158969
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Alleen was Kimba geen film maar een anime serie ;)

ik heb afgelopen week ook de remake gezien was een leuk avondje uit vooral door de muziek minus dat nummer van Beyonce dat was onnodig. Aardige film verder al voelde het een beetje afgeraffeld op sommige momenten de tekenfilm blijft een van mijn favoriete films de remake is leuk voor op een saaie regenachtige zondag.

niks mis mee maar niet geweldig.
Kimba was idd een anime maar het 2e deel van de manga is wel in een film gemaakt :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator zaterdag 27 juli 2019 @ 19:42:40 #155
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_188159897
Discussietje gewist, zonder bron maakt het dit topic alleen maar onleesbaar.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_188185512
https://www.rtlboulevard.(...)dtijd-naar-lion-king

Wereldwijd al 960 miljoen dollar binnengeharkt..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Donald Duck held maandag 29 juli 2019 @ 20:25:39 #157
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_188193897
Film bevatte blijkbaar 1 echte scene, gewoon omdat het kan

https://twitter.com/Jon_Favreau/status/1154837688656134144
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 29 juli 2019 @ 21:02:48 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_188194582
Net gekeken in 4DX dus kreeg allemaal porren in mijn rug en windvlagen in mijn oor _O- was wel leuk gemaakt hoor en sommige toevoegingen wel leuk maar het haalt het niet bij het origineel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_188195193
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net gekeken in 4DX dus kreeg allemaal porren in mijn rug en windvlagen in mijn oor _O- was wel leuk gemaakt hoor en sommige toevoegingen wel leuk maar het haalt het niet bij het origineel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch dat je die emoties niet voelt, want het is heel moeilijk - zo niet onmogelijk - om gezichtsuitdrukking vanuit een tekenfilm over te brengen naar het doek met ''echte'' dieren. Ik vond het vooral walgelijk dat ze bepaalde historische fragmenten uit het origineel eruit gelaten hebben, zoals het kauwen van Ed op zijn poten en Be Prepared zoals het zou moeten zijn bijvoorbeeld en natuurlijk het liedje van Rafiki wat er niet in zat.
  maandag 29 juli 2019 @ 22:48:52 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_188196933
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 21:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Logisch dat je die emoties niet voelt, want het is heel moeilijk - zo niet onmogelijk - om gezichtsuitdrukking vanuit een tekenfilm over te brengen naar het doek met ''echte'' dieren. Ik vond het vooral walgelijk dat ze bepaalde historische fragmenten uit het origineel eruit gelaten hebben, zoals het kauwen van Ed op zijn poten en Be Prepared zoals het zou moeten zijn bijvoorbeeld en natuurlijk het liedje van Rafiki wat er niet in zat.
Jup ik wist wel dat de emoties overbrengen in deze stijl lastiger zou worden, maar ik vond sowieso ook die hele scne vooraf minder intens voelen als in het origineel.

Rafiki voelde sowieso wat afwezig in de film, weinig van gezien eigenlijk. En de hyena's hadden wel nieuwe humor maar niet zo goed als in het origineel allemaal. Be Prepared vond ik daarentegen wel wat hebben in deze nieuwe stijl, omdat het origineel letterlijk kopiren niet werkt met die nazi-hyena's natuurlijk.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')