Ik kan me hier prima in vinden: heb genoten van de visuele effecten en de extra aandacht (zo leek het) die men gaf aan de figurantenrollen van andere dieren en ook al ken ik het verhaal van A tot Z, toch keek het opnieuw lekker weg.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:19 schreef Bananenpap het volgende:
Afgelopen weekend gekeken. Ik ging er met lage verwachtingen in en vond het toch wel een leuke film. Mooi gemaakt, maar verder niet bijzonder. Het grootste probleem is dat het een een op een kopie is van het origineel. Sommige mensen zullen dat juist willen, maar voor mij ontneemt dat wel een beetje het kijkplezier. Je weet precies wat er gaat gebeuren. Voor de rest een leuke film en een ode aan het origineel. Het blijft ook gewoon een goed verhaal. Ik ben het oneens met de recensenten die beweren dat dit een zielloze remake is.
Dit is al jarenlang bekend dat Disney het verhaal van die film heeft gestolen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
What the?twitter:boopyape twitterde op maandag 22-07-2019 om 20:23:10Osamu Tezuka, a Japanese animator, created the anime, "Kimba the White Lion," in 1965. Disney claims they knew nothing about Tezuka & prided that the Lion King was original content. “While others search for what they can take, a true king searches for what he can give.”-Mufasa https://t.co/HxoVpByOu7 reageer retweet
Maarja dat zal wel weer ontzettend spuit elf van mij zijn: https://en.wikipedia.org/wiki/Kimba_the_White_Lion
Alleen was Kimba geen film maar een anime seriequote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is al jarenlang bekend dat Disney het verhaal van die film heeft gestolen.
bijna 1 op 1, zelfs de visuals
Kimba was idd een anime maar het 2e deel van de manga is wel in een film gemaaktquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen was Kimba geen film maar een anime serie![]()
ik heb afgelopen week ook de remake gezien was een leuk avondje uit vooral door de muziek minus dat nummer van Beyonce dat was onnodig. Aardige film verder al voelde het een beetje afgeraffeld op sommige momenten de tekenfilm blijft een van mijn favoriete films de remake is leuk voor op een saaie regenachtige zondag.
niks mis mee maar niet geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 29 juli 2019 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net gekeken in 4DX dus kreeg allemaal porren in mijn rug en windvlagen in mijn oorwas wel leuk gemaakt hoor en sommige toevoegingen wel leuk maar het haalt het niet bij het origineel.
Logisch dat je die emoties niet voelt, want het is heel moeilijk - zo niet onmogelijk - om gezichtsuitdrukking vanuit een tekenfilm over te brengen naar het doek met ''echte'' dieren. Ik vond het vooral walgelijk dat ze bepaalde historische fragmenten uit het origineel eruit gelaten hebben, zoals het kauwen van Ed op zijn poten en Be Prepared zoals het zou moeten zijn bijvoorbeeld en natuurlijk het liedje van Rafiki wat er niet in zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup ik wist wel dat de emoties overbrengen in deze stijl lastiger zou worden, maar ik vond sowieso ook die hele scne vooraf minder intens voelen als in het origineel.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Logisch dat je die emoties niet voelt, want het is heel moeilijk - zo niet onmogelijk - om gezichtsuitdrukking vanuit een tekenfilm over te brengen naar het doek met ''echte'' dieren. Ik vond het vooral walgelijk dat ze bepaalde historische fragmenten uit het origineel eruit gelaten hebben, zoals het kauwen van Ed op zijn poten en Be Prepared zoals het zou moeten zijn bijvoorbeeld en natuurlijk het liedje van Rafiki wat er niet in zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |