abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 november 2018 @ 22:02:59 #126
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183294282
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja dit was Hilversum - Utrecht; die gaan op zo'n korte afstand gewoon heel vaak.

Thuis is zeker fijn ja, maar wel gek omdat ik maar zo kort weg ben geweest. Het was ook echt makkelijk reizen; weliswaar een lange treinreis, maar met onderweg genoeg lekkers, leesvoer, muziek, deken over me heen, etc. was het wel relaxed reizen.
Ik ben toen ook met de trein naar Berlijn geweest, maar toen was er nogal wat gerommel met zitplaatsen waardoor het toch net even wat minder leuk was en te lang duurde.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 21 november 2018 @ 22:03:28 #127
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_183294294
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

Eigenlijk is deze SC dus gewoon een ESF anonymous meeting.
Ik begrijp nu ook opeens Hawai Tim met zijn minigolf. Zijn frustraties om de bal in het netje te krijgen. Dat het in een keer lukt of nooit.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 21 november 2018 @ 22:05:18 #128
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_183294331
Als wij ooit naar Berlijn gaan gaan we ook met de trein. Woon een kwartiertje van Bad Bentheim, vanuit daar is het ook nog goedkoper dan vanuit NL.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_183294353
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:02 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hoe lang is het met de trein?

Heb nu ook ineens zin om met de trein ergens heen te gaan. Is toch weer veel minder gedoe dan met het vliegtuig. Niet per se Berlijn maar misschien een andere leuke plek.
Dit was ongeveer een uur of 7 in totaal.
Met trein lange reizen maken ga ik zeker vaker doen; ik vond het echt relaxed. :) En dat terwijl ik normaal niet zo graag treinreis.
Je kunt naar meerdere steden heel makkelijk reizen met de trein. Parijs bijv. is ook heel makkelijk.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183294384
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
Je kunt naar meerdere steden heel makkelijk reizen met de trein. Parijs bijv. is ook heel makkelijk.
Ja heb ik drie jaar geleden gedaan inderdaad (een week na die bijna-aanslag in de Thalys :X ). Toen stapten er gewapende militairen in.
Koel en donker bewaren
  woensdag 21 november 2018 @ 22:07:26 #131
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183294396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:02 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hoe lang is het met de trein?

Heb nu ook ineens zin om met de trein ergens heen te gaan. Is toch weer veel minder gedoe dan met het vliegtuig. Niet per se Berlijn maar misschien een andere leuke plek.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dit was ongeveer een uur of 7 in totaal.
Met trein lange reizen maken ga ik zeker vaker doen; ik vond het echt relaxed. :) En dat terwijl ik normaal niet zo graag treinreis.
Je kunt naar meerdere steden heel makkelijk reizen met de trein. Parijs bijv. is ook heel makkelijk.
Met de trein is prima te doen (al vond ik Berlijn net wat te lang bij elkaar). Een andere tip is om tussen bestemmingen met de trein/bus te gaan. Dan kun je meerdere dingen zien. Althans zo doe ik dat dan :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 21 november 2018 @ 22:08:09 #132
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_183294410
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dit was ongeveer een uur of 7 in totaal.
Met trein lange reizen maken ga ik zeker vaker doen; ik vond het echt relaxed. :) En dat terwijl ik normaal niet zo graag treinreis.
Je kunt naar meerdere steden heel makkelijk reizen met de trein. Parijs bijv. is ook heel makkelijk.
Voor mij zou het maar 4 uur met de trein zijn naar Berlijn (en eerst 15 min. Met de auto)
Nog een reden om te gaan voor mij
:P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_183294429
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:02 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik ben toen ook met de trein naar Berlijn geweest, maar toen was er nogal wat gerommel met zitplaatsen waardoor het toch net even wat minder leuk was en te lang duurde.
Was er een fout gemaakt, of had je geen zitplaats gereserveerd?

Al ligt het misschien ook een beetje aan de reistijd en het seizoen waarin je reist. Onze trein was bijna uitgestorven op een paar mensen na (alleen last gehad van een enorm klef stelletje aan de andere kant van het gangpad die heel hoorbaar aan het smakzoenen waren, maar die gingen er gelukkig al snel uit) en dat is natuurlijk ook fijner dan wanneer het bomvol zit.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183294471
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:05 schreef MaLo het volgende:
Als wij ooit naar Berlijn gaan gaan we ook met de trein. Woon een kwartiertje van Bad Bentheim, vanuit daar is het ook nog goedkoper dan vanuit NL.
Hij stopt inderdaad in Bad Bentheim!

Wij waren op zondag op familiebezoek in Hengelo; dat is het laatste station in Nederland op de lijn, en dan is Bad Bentheim daarna de eerste in Duitsland.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183294567
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:06 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja heb ik drie jaar geleden gedaan inderdaad (een week na die bijna-aanslag in de Thalys :X ). Toen stapten er gewapende militairen in.
Ah ja, dat is minder inderdaad (begrijpelijk dat ze dat doen natuurlijk, maar geeft toch een beetje een akelig gevoel).

Ik kreeg ook een beetje een vreemd gevoel toen ik in Berlijn op die kerstmarkt rondliep waar twee jaar geleden een aanslag was. Niet dat ik bang was voor een aanslag, want de kans is heel klein dat het nog een keer gebeurt, maar ik zag die foto's nog wel voor me.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 21 november 2018 @ 22:16:37 #136
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183294583
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Was er een fout gemaakt, of had je geen zitplaats gereserveerd?

Al ligt het misschien ook een beetje aan de reistijd en het seizoen waarin je reist. Onze trein was bijna uitgestorven op een paar mensen na (alleen last gehad van een enorm klef stelletje aan de andere kant van het gangpad die heel hoorbaar aan het smakzoenen waren, maar die gingen er gelukkig al snel uit) en dat is natuurlijk ook fijner dan wanneer het bomvol zit.
Ik reed eerste klas (qua tickets was dat toen gunstig), dus inclusief zitplaatsreservering. Maar op de heenweg zat er iemand op mijn plek, maar toen wilde mensen graag bij elkaar zitten (vooruit, gun ik ze ook wat dacht ik nog), dus op de plek van de andere persoon gaan zitten. Maar daar zat later weer iemand anders....Dus ik terug naar mijn eigen plek, was alweer bezet. Met veel pijn en moeite ging diegene dan op de eigen plek zitten.

Op de terugweg was er een heel treinstel uitgevallen, waardoor ik en anderen op andermans plekken zaten (omdat wij eerder waren). Daar werden wij weliswaar neergezet door de conductrice (dus het mocht ook), maar bij elk station moest je maar weer hopen dat er niemand stennis ging schoppen dat je op zijn/haar plek zat. Ter compensatie kreeg iedereen wel een coupon voor een gratis drankje, maar toch zat het niet prettig.

Het stomme van die eerste klas plaatsen is, dat je dan ineens in van die compartimenten zit met zijn zessen en dan ook tegenover elkaar. Weliswaar zijn de stoelen breder etc. Maar uiteindelijk zit je nog meer met een kluitje op elkaar dan als je tweede klas op een tweepersoonsbank zit.

Nu kan het best gezellig zijn. Maar op de een of andere manier heb ik zelden dat ik leuke mensen tegenkom tijdens een dergelijke treinreis (in de steden is dat wel anders, genoeg leuke mensen gesproken). Dus dan zit ik liever met minder mensen dan met meer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 21 november 2018 @ 22:18:39 #137
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183294621
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ah ja, dat is minder inderdaad (begrijpelijk dat ze dat doen natuurlijk, maar geeft toch een beetje een akelig gevoel).

Ik kreeg ook een beetje een vreemd gevoel toen ik in Berlijn op die kerstmarkt rondliep waar twee jaar geleden een aanslag was. Niet dat ik bang was voor een aanslag, want de kans is heel klein dat het nog een keer gebeurt, maar ik zag die foto's nog wel voor me.
Bij de Gedächtniskirche? Ik was er in mei 2017 (halfjaar erna), was er niet bang, maar het gaf wel een unheimisch gevoel daar (logisch ook wel).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 21 november 2018 @ 22:32:04 #138
39237 crew  H_T
2733
pi_183294868
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:03 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik begrijp nu ook opeens Hawai Tim met zijn minigolf. Zijn frustraties om de bal in het netje te krijgen. Dat het in een keer lukt of nooit.
Helaas waar ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_183294946
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik reed eerste klas (qua tickets was dat toen gunstig), dus inclusief zitplaatsreservering. Maar op de heenweg zat er iemand op mijn plek, maar toen wilde mensen graag bij elkaar zitten (vooruit, gun ik ze ook wat dacht ik nog), dus op de plek van de andere persoon gaan zitten. Maar daar zat later weer iemand anders....Dus ik terug naar mijn eigen plek, was alweer bezet. Met veel pijn en moeite ging diegene dan op de eigen plek zitten.

Op de terugweg was er een heel treinstel uitgevallen, waardoor ik en anderen op andermans plekken zaten (omdat wij eerder waren). Daar werden wij weliswaar neergezet door de conductrice (dus het mocht ook), maar bij elk station moest je maar weer hopen dat er niemand stennis ging schoppen dat je op zijn/haar plek zat. Ter compensatie kreeg iedereen wel een coupon voor een gratis drankje, maar toch zat het niet prettig.

Het stomme van die eerste klas plaatsen is, dat je dan ineens in van die compartimenten zit met zijn zessen en dan ook tegenover elkaar. Weliswaar zijn de stoelen breder etc. Maar uiteindelijk zit je nog meer met een kluitje op elkaar dan als je tweede klas op een tweepersoonsbank zit.

Nu kan het best gezellig zijn. Maar op de een of andere manier heb ik zelden dat ik leuke mensen tegenkom tijdens een dergelijke treinreis (in de steden is dat wel anders, genoeg leuke mensen gesproken). Dus dan zit ik liever met minder mensen dan met meer.
Dat is inderdaad geen pretje nee! Wat een rommeltje inderdaad. Sowieso als iets niet goed geregeld is wat dat betreft, kan het echt een drama zijn.

Ik was een aantal jaren geleden met mijn moeder in Italië en vanuit daar gingen we een dagje naar Venetië met de trein (hadden weliswaar een auto, maar met de trein was i.v.m. Venetië makkelijker). Er was ons verzekerd dat er na elven nog een trein terug zou gaan naar het dorp waar we verbleven. Nou, ja, dat was ook wel zo, maar geen reguliere; op die tijd bleek er alleen nog maar een nachttrein naar Boedapest te vertrekken die weliswaar in ons Italiaanse dorp zou stoppen, maar daar moesten we dan nog wel een enorme extra toelage voor betalen. :') En er zat ook een of andere ijlende junkie met plekken op zijn armen door de wagon rond te dralen om geld af te troggelen bij reizigers, wat het er allemaal niet prettiger op maakte.

Gelukkig waren de vier Hongaarse jongens waar we een coupé mee deelden heel leuke gasten, dus dat was uiteindelijk nog wel gezellig. Maar echt, wat een mismanagement zeg...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183294968
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:18 schreef Redefine het volgende:

[..]

Bij de Gedächtniskirche? Ik was er in mei 2017 (halfjaar erna), was er niet bang, maar het gaf wel een unheimisch gevoel daar (logisch ook wel).
Inderdaad dat ja; ik vond het ook niet eng om daar te zijn, maar het is meer de herinnering dat het zo kort geleden is gebeurd en dat ik de nieuwsbeelden nog zo voor me zie. Inderdaad nogal unheimisch.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 21 november 2018 @ 22:40:33 #141
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183294995
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Inderdaad dat ja; ik vond het ook niet eng om daar te zijn, maar het is meer de herinnering dat het zo kort geleden is gebeurd en dat ik de nieuwsbeelden nog zo voor me zie. Inderdaad nogal unheimisch.
Het geeft een heel raar gevoel ja. Meestal kom je niet zo snel op een rampplek. 2016 had ik dat toevallig ook met Parijs en Le Bataclan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 21 november 2018 @ 22:44:19 #142
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183295062
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:36 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is inderdaad geen pretje nee! Wat een rommeltje inderdaad. Sowieso als iets niet goed geregeld is wat dat betreft, kan het echt een drama zijn.

Ik was een aantal jaren geleden met mijn moeder in Italië en vanuit daar gingen we een dagje naar Venetië met de trein (hadden weliswaar een auto, maar met de trein was i.v.m. Venetië makkelijker). Er was ons verzekerd dat er na elven nog een trein terug zou gaan naar het dorp waar we verbleven. Nou, ja, dat was ook wel zo, maar geen reguliere; op die tijd bleek er alleen nog maar een nachttrein naar Boedapest te vertrekken die weliswaar in ons Italiaanse dorp zou stoppen, maar daar moesten we dan nog wel een enorme extra toelage voor betalen. :') En er zat ook een of andere ijlende junkie met plekken op zijn armen door de wagon rond te dralen om geld af te troggelen bij reizigers, wat het er allemaal niet prettiger op maakte.

Gelukkig waren de vier Hongaarse jongens waar we een coupé mee deelden heel leuke gasten, dus dat was uiteindelijk nog wel gezellig. Maar echt, wat een mismanagement zeg...
Dat klinkt nog wel heel wat vervelender dan dat van mij. Dat was eerder storend en zat wat in de weg van de reisbeleving. Maar meer ook niet. Als er zo'n dronken/verslaafde idioot door de trein blijft lopen is een stuk erger.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 22:45:52 #143
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183295093
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat klinkt nog wel heel wat vervelender dan dat van mij. Dat was eerder storend en zat wat in de weg van de reisbeleving. Maar meer ook niet. Als er zo'n dronken/verslaafde idioot door de trein blijft lopen is een stuk erger.
Zulke ongein hoor je wel vaker over in Italiaanse treinen. Veel bedelaars enzo.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 21 november 2018 @ 22:48:40 #144
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183295153
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:45 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Zulke ongein hoor je wel vaker over in Italiaanse treinen. Veel bedelaars enzo.
Dat hoor ik inderdaad wel vaker. Het zal voor mij wel weer heel erg wennen zijn om een stad als Rome of Barcelona te bezoeken in vergelijking waar ik de laatste jaren ben geweest. Toch wat meer zwervers en asociale mensen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183295259
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat klinkt nog wel heel wat vervelender dan dat van mij. Dat was eerder storend en zat wat in de weg van de reisbeleving. Maar meer ook niet. Als er zo'n dronken/verslaafde idioot door de trein blijft lopen is een stuk erger.
Het schijnt wel vaker bij die treinen voor te komen. Die Hongaarse jongens in onze coupé reisden wel vaker naar Venetië (twee daarvan moesten er wel eens heen voor werk) en zeiden dat er altijd van die junkies zijn die zomaar zonder kaartje zo'n trein binnenstappen en gaan bedelen. Dan worden ze er altijd standaard uitgegooid op een gegeven moment door de conducteurs (hebben immers geen kaartje gekocht), maar soms wel wat geld af kunnen troggelen voor hun drugs. Een dag later proberen ze het opnieuw bij een andere trein. En júist bij de nachttreinen, want die zijn duurder dus komen er reizigers met meer geld.

Was echt blij dat die leuke Hongaarse jongens toen in die coupé zaten bij ons. Ze wisten hem goed weg te jagen (waren het immers gewend).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 22:56:14 #146
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183295265
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:48 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat hoor ik inderdaad wel vaker. Het zal voor mij wel weer heel erg wennen zijn om een stad als Rome of Barcelona te bezoeken in vergelijking waar ik de laatste jaren ben geweest. Toch wat meer zwervers en asociale mensen.
Als je in Barca niet meer op de ramblas komt dan noodzakelijk (overrated en fakking druk) viel me dat serieus mee
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 21 november 2018 @ 22:58:06 #147
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183295313
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:56 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Als je in Barca niet meer op de ramblas komt dan noodzakelijk (overrated en fakking druk) viel me dat serieus mee
Ik ben van mijzelf wel wat gewend, want woon al mijn hele leven in de Randstad, waaronder vijf jaar in Amsterdam. En ben veel in Parijs en Londen geweest. Maar ik bedoel het meer in vergelijking met Oost-Europa, daar is het zo relaxed dat het altijd een enorm verschil is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 21 november 2018 @ 22:59:56 #148
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183295346
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:55 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het schijnt wel vaker bij die treinen voor te komen. Die Hongaarse jongens in onze coupé reisden wel vaker naar Venetië (twee daarvan moesten er wel eens heen voor werk) en zeiden dat er altijd van die junkies zijn die zomaar zonder kaartje zo'n trein binnenstappen en gaan bedelen. Dan worden ze er altijd standaard uitgegooid op een gegeven moment door de conducteurs (hebben immers geen kaartje gekocht), maar soms wel wat geld af kunnen troggelen voor hun drugs. Een dag later proberen ze het opnieuw bij een andere trein. En júist bij de nachttreinen, want die zijn duurder dus komen er reizigers met meer geld.

Was echt blij dat die leuke Hongaarse jongens toen in die coupé zaten bij ons. Ze wisten hem goed weg te jagen (waren het immers gewend).
Gelukkig waren die Hongaren er, dat scheelde wel voor jullie. Kan mij wel voorstellen dat bepaalde routes het vaker voorkomt. Heb vaak genoeg in een nachttrein en nachtbus gezeten, daar krijg je altijd gratis minimaal 1 persoon erbij die niet helemaal 100% is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 23:48:41 #149
375570 crew  Cyan9
pi_183296348
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja sorry mop, ik weet dat jij dat gekkie geweldig vond maar zeg zelf.. het kwam niet écht lekker uit de (roze) verf op het ESF podium toch?
Allerlaatste worden zou Diogo met de wenkbrauwen niet zijn gebeurd.
Laatste plek blijft onterecht. :(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 november 2018 @ 00:00:45 #150
163650 Greys
pi_183296548
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:48 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Laatste plek blijft onterecht. :(
Oke dat ben ik wel met je eens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')