maar ben al onder een ladder door gelopen vandaagquote:Op maandag 19 november 2018 19:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als ie voor je neus oversteekt
quote:Op maandag 19 november 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar ben al onder een ladder door gelopen vandaag
hoe dat zoquote:Op maandag 19 november 2018 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg engeltjes op je schouder.
haha trap je er weer inquote:Op maandag 19 november 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar ben al onder een ladder door gelopen vandaag
ik snap hem nietquote:Op maandag 19 november 2018 19:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha maar die ene keer telt niet mee
jaquote:Op maandag 19 november 2018 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ooit iemand gedate die niet blond was?
Heb nog nooit gedatequote:Op maandag 19 november 2018 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ooit iemand gedate die niet blond was?
baby ik ben bulletproofquote:Op maandag 19 november 2018 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoevaak jij jezelf al hebt moeten redden als mod.
neh geen ideequote:Op maandag 19 november 2018 19:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
weet nog wel een half jaar geleden dat een bepaalde user zo lekker kon janken
ik ookquote:
niet anders dan vrouwen met andere haarkleuren?quote:
tik 'm aan ouwequote:
haha sukkols en iedereen zo juichen na frankrijkquote:Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
duitsland en ze staan inmiddels 2-0 achter
Gênantquote:Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
duitsland en ze staan inmiddels 2-0 achter
het was te verwachten, Nederland kan niet omgaan met favorietenrolquote:Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha sukkols en iedereen zo juichen na frankrijk
okokquote:Op maandag 19 november 2018 21:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
bek houwe tege het land van me voorfadere
ssssttt ik kijk voetjebalquote:Op maandag 19 november 2018 21:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dankjewel je bent een goede vrind
Muil houwe en bier haleequote:Op maandag 19 november 2018 21:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dankjewel je bent een goede vrind
je wil het toch van agter of nie danquote:Op maandag 19 november 2018 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij loopt egt agter op de emancipatie :s
:$ dacht dat we dit prive hieldenquote:Op maandag 19 november 2018 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
je wil het toch van agter of nie dan
Nou?quote:Op maandag 19 november 2018 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf de meest nutteloze euh ja.
oh sorry ik heb altijd moeite met grenzenquote:Op maandag 19 november 2018 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:$ dacht dat we dit prive hielden
Ik wil niet mijn nominatie verliezenquote:
Over grenzen gesproken, hoe is het met je lies?quote:Op maandag 19 november 2018 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh sorry ik heb altijd moeite met grenzen
Nog steeds kut, mag blij zijn als ik in januari weer kan beginnen met sportenquote:Op maandag 19 november 2018 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil niet mijn nominatie verliezen
[..]
Over grenzen gesproken, hoe is het met je lies?
Ja, daar had je maar eerder aan moeten denkenquote:Op maandag 19 november 2018 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil niet mijn nominatie verliezen
[..]
Over grenzen gesproken, hoe is het met je lies?
Daarom moeten verkiezingen ook in de laatste week van december plaatsvinden.quote:Op maandag 19 november 2018 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar had je maar eerder aan moeten denken
Ik stel nieuwe verkiezingen voor jaquote:Op maandag 19 november 2018 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom moeten verkiezingen ook in de laatste week van december plaatsvinden.
krijg je wel eruit gemept met een portie billenkoekquote:Op maandag 19 november 2018 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stel nieuwe verkiezingen voor ja
Flips begint nare trekjes te krijgen hoe meer stemmen ze krijgt
Geef mij maar ontbijtkoekquote:Op maandag 19 november 2018 21:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
krijg je wel eruit gemept met een portie billenkoek
Verlies hoef je niet eens om te malen verder maar het eeuwige krediet wat dat soort middelmaat krijgt man manquote:
Pfff wat matig.quote:Op maandag 19 november 2018 21:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nog steeds kut, mag blij zijn als ik in januari weer kan beginnen met sporten
Ik ben gewoon een flapuit. Accepteer het!!quote:Op maandag 19 november 2018 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar had je maar eerder aan moeten denken
Hey!!quote:Op maandag 19 november 2018 21:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
krijg je wel eruit gemept met een portie billenkoek
Ja dan mag ik inderdaad pas beginnen met spanning langzaam opbouwen, dus eer dat ik weer train zoals ik wil, zit ik in februari/maartquote:Op maandag 19 november 2018 21:46 schreef Flippiee het volgende:
Pfff wat matig.En dan langzaam opbouwen natuurlijk
weer teveel privedetails?quote:
Echt heel matig.quote:Op maandag 19 november 2018 21:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dan mag ik inderdaad pas beginnen met spanning langzaam opbouwen, dus eer dat ik weer train zoals ik wil, zit ik in februari/maart
Meer dat je mensen op ideeën brengt.quote:[..]
weer teveel privedetails?
ja klopt, er helaas ook niet echt veel beter op dit momentquote:Op maandag 19 november 2018 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verlies hoef je niet eens om te malen verder maar het eeuwige krediet wat dat soort middelmaat krijgt man man
Ja echt mad, heb al veel te lang niemand meer gewurgd.quote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt heel matig.Dan heb je er een behoorlijke periode eruit gelegen.
[..]
Meer dat je mensen op ideeën brengt.
Misschien moet iemand dan je lies maar weer een tikkie geven :$quote:Op maandag 19 november 2018 21:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja echt mad, heb al veel te lang niemand meer gewurgd.
huh wat nee ik wurg mensen op sport dus als iemand me lies weer een tikkie geeft dan kan ik nog langer niet sportenquote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien moet iemand dan je lies maar weer een tikkie geven :$
Jaquote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
huh wat nee ik wurg mensen op sport dus als iemand me lies weer een tikkie geeft dan kan ik nog langer niet sporten
man man man moet ik alles uitleggen hier
oh okequote:
Waarom wurg je mensen. Is dit een gekke fetisj?quote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
huh wat nee ik wurg mensen op sport dus als iemand me lies weer een tikkie geeft dan kan ik nog langer niet sporten
man man man moet ik alles uitleggen hier
quote:Op maandag 19 november 2018 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom wurg je mensen. Is dit een gekke fetisj?
Daarvoor ben je mod toch?
Verder ben ik mod omdat ik een godcomplex heb wat totaal uit de hand aan het lopen is.quote:Op maandag 19 november 2018 21:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh oke
nou ja ik beoefen (en geef/gaf les in) braziliaans jiu-jitsu en nou ja dan wurg je elkaar wel 's
Dat is een zeer terechte klachtquote:
En dat ookquote:
Zeer onverwachts dit :$ je moet wat compenseren natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2018 21:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Verder ben ik mod omdat ik een godcomplex heb wat totaal uit de hand aan het lopen is.
WAT voor? Niet dat het uitmaakt maar goed.quote:
Jammere bij Elan is dat hij morgen alweer een andere mening heeftquote:
quote:Op maandag 19 november 2018 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeer onverwachts dit :$ je moet wat compenseren natuurlijk
[..]
WAT voor? Niet dat het uitmaakt maar goed.
quote:
quote:
Ja precies. Zodra ik weer dagelijks mensen kan wurgen dan zal ik ook hier een stuk rustiger zijn.quote:Op maandag 19 november 2018 22:01 schreef Flippiee het volgende:
Zeer onverwachts dit :$ je moet wat compenseren natuurlijk
Elan doet wel vaker aardig tegen mij.quote:Op maandag 19 november 2018 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammere bij Elan is dat hij morgen alweer een andere mening heeft
quote:
We tellen af.quote:Op maandag 19 november 2018 22:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja precies. Zodra ik weer dagelijks mensen kan wurgen dan zal ik ook hier een stuk rustiger zijn.
Bergwijnquote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja klopt, er helaas ook niet echt veel beter op dit moment
oh sorry hoor :$ Ik nog niet, althans, niet gekooktquote:Op maandag 19 november 2018 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja allang al. Kijk zelfs voetbal.
Je hebt altijd een speciaal plekje in mijn hart.quote:Op maandag 19 november 2018 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is ontroerend hoeveel je geeft om de mensen op dit forum.
Pannenkoeken omdat ik getriggerd was door gesprek van gisterenquote:Op maandag 19 november 2018 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh sorry hoor :$ Ik nog niet, althans, niet gekooktWat is het geworden?
Naturel of heb je er nog iets mee gedaan?quote:Op maandag 19 november 2018 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt altijd een speciaal plekje in mijn hart.
[..]
Pannenkoeken omdat ik getriggerd was door gesprek van gisteren
beetje appel in toch hoop ikquote:Op maandag 19 november 2018 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Naturel of heb je er nog iets mee gedaan?
Heb jij geen smaakpapillen ofzo?quote:Op maandag 19 november 2018 22:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
beetje appel in toch hoop ik
quote:Op maandag 19 november 2018 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel daarom wil ik beetje appel er in snap je
Dit ja, en banaan. Bananenpannekoekenquote:Op maandag 19 november 2018 22:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
beetje appel in toch hoop ik
Goed bezig meidquote:Op maandag 19 november 2018 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit ja, en banaan. Bananenpannekoeken
approvedquote:Op maandag 19 november 2018 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit ja, en banaan. Bananenpannekoeken
is geblesseerd, net als Dumfries helaasquote:Op maandag 19 november 2018 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bergwijn
We zullen Tete ook maar toevoegen aan het lijstje.
Gelukkig dat Koeman daar dus niet met opzet voor gekozen heeft.quote:Op maandag 19 november 2018 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
is geblesseerd, net als Dumfries helaas
Gelukkig niet neequote:Op maandag 19 november 2018 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig dat Koeman daar dus niet met opzet voor gekozen heeft.
De ligt*quote:
bedoel je niet leiden?quote:Op maandag 19 november 2018 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
Nog 10 minuten en extra tijd lijden, man man man
Is naatje de scheids vanavond dan? En nog fokken jeetjequote:
Inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2018 22:37 schreef HPLC het volgende:
totaal onverdiend dit, maar lekker boeiend
Op zo'n manier een gelijkspel behalen is ook klassequote:Op maandag 19 november 2018 22:37 schreef HPLC het volgende:
totaal onverdiend dit, maar lekker boeiend
Dat zijn de beste dingen in het leven.quote:Op maandag 19 november 2018 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker op z'n Duits, mooier kan niet
Die commentator ook die het over niet verdiend heeft dat we door zijn, hoe danquote:Op maandag 19 november 2018 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op zo'n manier een gelijkspel behalen is ook klasse
Precies. Wat een gelul!quote:Op maandag 19 november 2018 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die commentator ook die het over niet verdiend heeft dat we door zijn, hoe dan
3-0 Duitsland, 2-0 Frankrijk en nu 2-2Hoe kan dat niet verdiend zijn
je kunt ook overdrijvenquote:Op maandag 19 november 2018 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zijn de beste dingen in het leven.
Dat welquote:Op maandag 19 november 2018 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op zo'n manier een gelijkspel behalen is ook klasse
Miss door late goals, snapte m ook niet helemaalquote:Op maandag 19 november 2018 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die commentator ook die het over niet verdiend heeft dat we door zijn, hoe dan
3-0 Duitsland, 2-0 Frankrijk en nu 2-2Hoe kan dat niet verdiend zijn
Deze wedstrijd is wel goed voor het leerproces waar de groep nu in zit.quote:
Nu hoop ik dat ze tegen Portugal moeten en dat ze dat kutteam eens er flink van langs gevenquote:Op maandag 19 november 2018 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is wel goed voor het leerproces waar de groep nu in zit.
Hebben ze laatst al gedaan toch?quote:Op maandag 19 november 2018 22:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat ze tegen Portugal moeten en dat ze dat kutteam eens er flink van langs geven
Weer beentjes op de grond jaquote:Op maandag 19 november 2018 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is wel goed voor het leerproces waar de groep nu in zit.
quote:
Samen met de Ligt voor 150 miljoen naar Barcelona!!quote:Op maandag 19 november 2018 22:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Verkopen in de winterstop voor 65 miljoen!!111
Nelom ook ipv Blind erin!!! Goude lichting!!!quote:Op maandag 19 november 2018 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen met de Ligt voor 150 miljoen naar Barcelona!!
Babelquote:Op maandag 19 november 2018 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nelom ook ipv Blind erin!!! Goude lichting!!!
Wat een kut kapsel ookquote:Op maandag 19 november 2018 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Babel![]()
Mo El Hankouri oproepen voor de Final Four!!
Als hij nou goed zou spelen mag hij wat mij betreft naakt over het veld rennen zal mij wat verrottenquote:
Ja vond hem idd niet zo denderend. Gelukkig hadden we Vilhena nog achter de hand anders was dit gewoon 7-0 geworden natuurlijk. Vond die debutant nou ook niet echt zoquote:Op maandag 19 november 2018 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij nou goed zou spelen mag hij wat mij betreft naakt over het veld rennen zal mij wat verrotten
waarom gelijk zo onaardigquote:Op maandag 19 november 2018 22:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Welkom, ik ben blij dat de TBS-behandeling heeft geholpen
Oh over die kwaliteitsinjectie, ja klopte vandaag wel. Wel opvallend dat die in dit team een stuk beter speelt. Hij kan het echt welquote:Op maandag 19 november 2018 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Vilhena
[..]
Ik heb je gemist. Wil je dat nooit meer doen gvd gvd.
waarom vind echt belachelijk dat ik geen piemels mag postenquote:Op maandag 19 november 2018 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Vilhena
[..]
Ik heb je gemist. Wil je dat nooit meer doen gvd gvd.
Hehehe.quote:Op maandag 19 november 2018 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als hij nou goed zou spelen mag hij wat mij betreft naakt over het veld rennen zal mij wat verrotten
Die viel na 5 minuten uit zowatquote:Op maandag 19 november 2018 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja vond hem idd niet zo denderend. Gelukkig hadden we Vilhena nog achter de hand anders was dit gewoon 7-0 geworden natuurlijk. Vond die debutant nou ook niet echt zo
20 min gespeeld nog wel, maar niet echt opvallend ofzo.quote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die viel na 5 minuten uit zowatNee dat is te makkelijk
Ik heb ook liever piemels dan tieten maar regels zijn regels he.quote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom vind echt belachelijk dat ik geen piemels mag posten
naatje enzo deden ook tieten
dan mag ik toch wel piemels
Zou jij ook wel willen hequote:
ha ha ha, ik schaterquote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zat 4 dagen met tong80 in de jilla
hij is geen fijne celmaat hoor
piemels mogen in kpd, je mag ook geen kutten laten zien, enkel tetten (en natuurlijk ontblote bovenlichamen van mannen)quote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom vind echt belachelijk dat ik geen piemels mag posten
naatje enzo deden ook tieten
dan mag ik toch wel piemels
Genoeg drank om je te vermakenquote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zat 4 dagen met tong80 in de jilla
hij is geen fijne celmaat hoor
Nee joh. Ik heb alleen dingetje voor Ronaldo en dat zou je bijna als een act kunnen beschouwen.quote:
Ze hebben anders wel Haags en Vanillekwark in de crew opgenomen hahaquote:Op maandag 19 november 2018 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja maar piemels zijn gay en FOK! is miss tegen de homos
quote:Op maandag 19 november 2018 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]jij werd wel blij van Faxie in KPD zeker
Ik kijk niet in kpd. Ben sowieso ook niet gewend om toegang te hebben tot dat forum.quote:Op maandag 19 november 2018 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]jij werd wel blij van Faxie in KPD zeker
Wat is er? Ben je aan het masturberen ofzoquote:
Dan roep ik geen damn hoor. :Squote:Op maandag 19 november 2018 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er? Ben je aan het masturberen ofzo
Waar lees je dat.quote:Op maandag 19 november 2018 23:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik las net dat monopoly iets met je keel wilt doen
I'm lovin it?quote:
das wel zo iddquote:Op maandag 19 november 2018 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze hebben anders wel Haags en Vanillekwark in de crew opgenomen haha
je kijkt daar nietquote:Op maandag 19 november 2018 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kijk niet in kpd. Ben sowieso ook niet gewend om toegang te hebben tot dat forum.
euhquote:Op maandag 19 november 2018 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is dan geen recent bericht.
Ik vermijd het, heb me niet eens aangemeld. Nette jongen enzoquote:Op maandag 19 november 2018 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kijkt daar nietwauw, ik ben tegen beter weten in soms nieuwsgierig
Kees van Wonderen. Die heb ik voor het laatst gezien toen ik een jaar of 10 was lolquote:
ik heb mijn toegang opgezegd, beste beslissing ooitquote:Op maandag 19 november 2018 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je kijkt daar nietwauw, ik ben tegen beter weten in soms nieuwsgierig
Ik had het binnen een paar seconden.quote:Op maandag 19 november 2018 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar moet ik naar specifieke post gaan zoeken sjongejonge
ja, ik nu ook, even vergeten dat KLB SC vrij rustig is de laatste dagenquote:Op maandag 19 november 2018 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had het binnen een paar seconden.
quote:Op maandag 19 november 2018 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, ik nu ook, even vergeten dat KLB SC vrij rustig is de laatste dagen maanden
Ga staan dan.quote:Op maandag 19 november 2018 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Voor dit verraad moet ik eigenlijk tegen de muur
dit ga ik gebruiken voor mijn feedback topicquote:Op maandag 19 november 2018 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook liever piemels dan tieten maar regels zijn regels he.
met je kontje naar achteren, snap ik welquote:Op maandag 19 november 2018 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja ook al tegen zwarte pietquote:Op maandag 19 november 2018 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja maar piemels zijn gay en FOK! is miss tegen de homos
tegen zwarte pietquote:Op maandag 19 november 2018 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ook al tegen zwarte piet
denk dat ik een piemel ga plaatsen van een witte piet
dan krijg ik ban
Mag ik schieten?quote:Op maandag 19 november 2018 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als er een medium op internet pro-piet is is het fok welquote:
Beter gewoon uit jilla blijvenquote:Op maandag 19 november 2018 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ook al tegen zwarte piet
denk dat ik een piemel ga plaatsen van een witte piet
dan krijg ik ban
ja ik maak een foutjequote:Op maandag 19 november 2018 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als er een medium op internet pro-piet is is het fok wel
Beschouw je Danny ook als een racist? Er even van uitgaand dat hij meeleestquote:Op maandag 19 november 2018 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik bedoel voor
vind dat echt racistisch
quote:Op maandag 19 november 2018 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik bedoel voor
vind dat echt racistisch
quote:Op zondag 18 november 2018 18:25 schreef Danny het volgende:
Mijn reactie staat al op andere plekken (topics die in dit topic al gelinked zijn). We doen wat we al sinds 1999 doen. Anderen hebben besloten een discussie te starten. Prima. Ik voel me niet geroepen daar iets mee te doen. Er is ook discussie over hoe mensen die auto rijden of vlees eten de wereld verzieken. De auto pakken of een stukje vlees eten is geen partij kiezen, het is gewoonweg je eigen ding doen.
Verder kun je op de instellingenpagina de icoontjes en headers uitzetten onder de kop overig, onderaan de pagina.
Omdat deze vraag al jaren elke keer weer gesteld wordt en ik ook dit jaar al antwoord heb gegeven is het niet zinvol het topic weer open te gooien, omdat dat verder niets teweeg zal brengen. Oftewel; einde discussie.
O ja, het feit dat je dit topic puur opent om te trollen helpt natuurlijk niet:
[..]
zodat Ama met een bierflesje diep naar binnen kanquote:Op maandag 19 november 2018 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
met je kontje naar achteren, snap ik wel
en homofoob jaquote:Op maandag 19 november 2018 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beschouw je Danny ook als een racist? Er even van uitgaand dat hij meeleest
Wat vind jij dat er met homos moet gebeuren OF?quote:
onzinquote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 19 november 2018 23:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
je zegt toch nergens dat het peloton het vuur moet openen ofzo
Naar Christelijk kamp voor genezingquote:Op maandag 19 november 2018 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij dat er met homos moet gebeuren OF?
tenzij je dikke moneys hebt en geen fucks geeftquote:Op maandag 19 november 2018 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
onzin
als ik al sinds 2014 120 rijdt op de a10 en nu mag ik daar 80
moet ik daar evengoed 80 gaan rijden hoor
dus jij zegt dat danny rijk isquote:Op maandag 19 november 2018 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij je dikke moneys hebt en geen fucks geeft
of aangerandja hahahaquote:Op maandag 19 november 2018 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
geen idee :$ die zou eigenlijk ook dr naam moeten veranderen in emmarantha nu :$
Dat bepaal ik toch gotvertyfus zelf welquote:Op maandag 19 november 2018 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom ben jij hier eigenlijk en ga je niet kijken in de Koffie SC of in R&P?
Wat een gezellige aanwinst ben jijquote:Op maandag 19 november 2018 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch gotvertyfus zelf wel
haha je vindt het hier leukquote:Op maandag 19 november 2018 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mwah dat weet ik nog zo niet.quote:Op maandag 19 november 2018 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is nog altijd beter dan dramarantha van ng
Vind je?quote:Op maandag 19 november 2018 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een gezellige aanwinst ben jij
zelfs zonder PI was het sarcasme er wel van af te lezen toch?quote:
Is het niet god? Wie zegt er nou got.quote:Op maandag 19 november 2018 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
duitsersquote:Op maandag 19 november 2018 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het niet god? Wie zegt er nou got.
Wil je in dr broekje?quote:
nee bilnaatje die dan weer nietquote:
Ben gelovig, dus ik vermijd de almachtige vader, schepper van hemel en aarde, wanneer ik iemand uitscheld.quote:Op maandag 19 november 2018 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het niet god? Wie zegt er nou got.
Dit is niet mijn beste kantquote:Op maandag 19 november 2018 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cougaranthaquote:Op maandag 19 november 2018 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
en over een paar jaar is ze mammarantha
waarom zeg je dan alsnog god in het duits?quote:Op maandag 19 november 2018 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben gelovig, dus ik vermijd de almachtige vader, schepper van hemel en aarde, wanneer ik iemand uitscheld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |