maar ben al onder een ladder door gelopen vandaagquote:Op maandag 19 november 2018 19:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als ie voor je neus oversteekt
quote:Op maandag 19 november 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar ben al onder een ladder door gelopen vandaag
hoe dat zoquote:Op maandag 19 november 2018 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt genoeg engeltjes op je schouder.
haha trap je er weer inquote:Op maandag 19 november 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar ben al onder een ladder door gelopen vandaag
ik snap hem nietquote:Op maandag 19 november 2018 19:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha maar die ene keer telt niet mee
jaquote:Op maandag 19 november 2018 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ooit iemand gedate die niet blond was?
Heb nog nooit gedatequote:Op maandag 19 november 2018 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ooit iemand gedate die niet blond was?
baby ik ben bulletproofquote:Op maandag 19 november 2018 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoevaak jij jezelf al hebt moeten redden als mod.
neh geen ideequote:Op maandag 19 november 2018 19:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
weet nog wel een half jaar geleden dat een bepaalde user zo lekker kon janken
ik ookquote:
niet anders dan vrouwen met andere haarkleuren?quote:
tik 'm aan ouwequote:
haha sukkols en iedereen zo juichen na frankrijkquote:Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
duitsland en ze staan inmiddels 2-0 achter
Gênantquote:Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
duitsland en ze staan inmiddels 2-0 achter
het was te verwachten, Nederland kan niet omgaan met favorietenrolquote:Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha sukkols en iedereen zo juichen na frankrijk
okokquote:Op maandag 19 november 2018 21:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
bek houwe tege het land van me voorfadere
ssssttt ik kijk voetjebalquote:Op maandag 19 november 2018 21:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dankjewel je bent een goede vrind
Muil houwe en bier haleequote:Op maandag 19 november 2018 21:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dankjewel je bent een goede vrind
je wil het toch van agter of nie danquote:Op maandag 19 november 2018 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij loopt egt agter op de emancipatie :s
:$ dacht dat we dit prive hieldenquote:Op maandag 19 november 2018 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
je wil het toch van agter of nie dan
Nou?quote:Op maandag 19 november 2018 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf de meest nutteloze euh ja.
oh sorry ik heb altijd moeite met grenzenquote:Op maandag 19 november 2018 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:$ dacht dat we dit prive hielden
Ik wil niet mijn nominatie verliezenquote:
Over grenzen gesproken, hoe is het met je lies?quote:Op maandag 19 november 2018 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh sorry ik heb altijd moeite met grenzen
Nog steeds kut, mag blij zijn als ik in januari weer kan beginnen met sportenquote:Op maandag 19 november 2018 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil niet mijn nominatie verliezen
[..]
Over grenzen gesproken, hoe is het met je lies?
Ja, daar had je maar eerder aan moeten denkenquote:Op maandag 19 november 2018 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil niet mijn nominatie verliezen
[..]
Over grenzen gesproken, hoe is het met je lies?
Daarom moeten verkiezingen ook in de laatste week van december plaatsvinden.quote:Op maandag 19 november 2018 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar had je maar eerder aan moeten denken
Ik stel nieuwe verkiezingen voor jaquote:Op maandag 19 november 2018 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom moeten verkiezingen ook in de laatste week van december plaatsvinden.
krijg je wel eruit gemept met een portie billenkoekquote:Op maandag 19 november 2018 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stel nieuwe verkiezingen voor ja
Flips begint nare trekjes te krijgen hoe meer stemmen ze krijgt
Geef mij maar ontbijtkoekquote:Op maandag 19 november 2018 21:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
krijg je wel eruit gemept met een portie billenkoek
Verlies hoef je niet eens om te malen verder maar het eeuwige krediet wat dat soort middelmaat krijgt man manquote:
Pfff wat matig.quote:Op maandag 19 november 2018 21:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nog steeds kut, mag blij zijn als ik in januari weer kan beginnen met sporten
Ik ben gewoon een flapuit. Accepteer het!!quote:Op maandag 19 november 2018 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar had je maar eerder aan moeten denken
Hey!!quote:Op maandag 19 november 2018 21:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
krijg je wel eruit gemept met een portie billenkoek
Ja dan mag ik inderdaad pas beginnen met spanning langzaam opbouwen, dus eer dat ik weer train zoals ik wil, zit ik in februari/maartquote:Op maandag 19 november 2018 21:46 schreef Flippiee het volgende:
Pfff wat matig.En dan langzaam opbouwen natuurlijk
weer teveel privedetails?quote:
Echt heel matig.quote:Op maandag 19 november 2018 21:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dan mag ik inderdaad pas beginnen met spanning langzaam opbouwen, dus eer dat ik weer train zoals ik wil, zit ik in februari/maart
Meer dat je mensen op ideeën brengt.quote:[..]
weer teveel privedetails?
ja klopt, er helaas ook niet echt veel beter op dit momentquote:Op maandag 19 november 2018 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verlies hoef je niet eens om te malen verder maar het eeuwige krediet wat dat soort middelmaat krijgt man man
Ja echt mad, heb al veel te lang niemand meer gewurgd.quote:Op maandag 19 november 2018 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt heel matig.Dan heb je er een behoorlijke periode eruit gelegen.
[..]
Meer dat je mensen op ideeën brengt.
Misschien moet iemand dan je lies maar weer een tikkie geven :$quote:Op maandag 19 november 2018 21:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja echt mad, heb al veel te lang niemand meer gewurgd.
huh wat nee ik wurg mensen op sport dus als iemand me lies weer een tikkie geeft dan kan ik nog langer niet sportenquote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien moet iemand dan je lies maar weer een tikkie geven :$
Jaquote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
huh wat nee ik wurg mensen op sport dus als iemand me lies weer een tikkie geeft dan kan ik nog langer niet sporten
man man man moet ik alles uitleggen hier
oh okequote:
Waarom wurg je mensen. Is dit een gekke fetisj?quote:Op maandag 19 november 2018 21:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
huh wat nee ik wurg mensen op sport dus als iemand me lies weer een tikkie geeft dan kan ik nog langer niet sporten
man man man moet ik alles uitleggen hier
quote:Op maandag 19 november 2018 21:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom wurg je mensen. Is dit een gekke fetisj?
Daarvoor ben je mod toch?
Verder ben ik mod omdat ik een godcomplex heb wat totaal uit de hand aan het lopen is.quote:Op maandag 19 november 2018 21:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
oh oke
nou ja ik beoefen (en geef/gaf les in) braziliaans jiu-jitsu en nou ja dan wurg je elkaar wel 's
Dat is een zeer terechte klachtquote:
En dat ookquote:
Zeer onverwachts dit :$ je moet wat compenseren natuurlijkquote:Op maandag 19 november 2018 21:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Verder ben ik mod omdat ik een godcomplex heb wat totaal uit de hand aan het lopen is.
WAT voor? Niet dat het uitmaakt maar goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |