Is toch zo.quote:Op maandag 19 november 2018 17:43 schreef BasEnAad het volgende:
Oh ja de ene stad is beter dan de andere bla bla bla
kerel, je komt uit den haagquote:Op maandag 19 november 2018 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nouja, Emmen is opzich een prima stadje.
Tilburgquote:Op maandag 19 november 2018 17:42 schreef wielrennerdt het volgende:
alles buiten de randstad met uitzondering van Tilburg
voor een weekendje weg wel prima johquote:Op maandag 19 november 2018 17:49 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
kerel, je komt uit den haaghoe kan je emmen dan flex vinden??????????
Tilburg Trappers speelt tegenwoordig in Duitslandquote:Op maandag 19 november 2018 17:52 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
haten op de logistieke kracht van tilly
Duitslandquote:Op maandag 19 november 2018 17:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tilburg Trappers speelt tegenwoordig in Duitsland
Duitsland![]()
Trappers
Tilburg
Niks mis met Emmen. Woon er zelf ook. Goed, er gebeurt geen reet, maar dat is ook wel prettig in deze stille streek.quote:Op maandag 19 november 2018 17:42 schreef wielrennerdt het volgende:
tja. moet ik nog meer typen
mensen welke emmen een leuke stad vinden zijn nog nooit verder dan Amsterdam geweest. Kan ze aanraden om eens naar Rotterdam of Den Haag te komen![]()
Emmen en alles buiten de randstad met uitzondering van Tilburg Breda en Den Bosch![]()
![]()
Randstad![]()
![]()
Tempo Team
Luba
Olympia
Als je het geld hebt ja. Vraag mij wel af hoelang je het met een tentje volhoudt ergens in een bos voordat je wordt opgemerkt.quote:Op maandag 19 november 2018 22:27 schreef Trashcanman het volgende:
In Drenthe moet je juist de woonplaatsen mijden. Dan is het er best ok.
Ken iemand die dat een hele tijd heeft gedaan, mocht gewoon van de boswachter. In ruil daarvoor ging hij afval opruimen in het bos.quote:Op maandag 19 november 2018 22:35 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Als je het geld hebt ja. Vraag mij wel af hoelang je het met een tentje volhoudt ergens in een bos voordat je wordt opgemerkt.
Vrees dat je nergens in Nederland kan wonen zonder dat mensen weten dat je er bent. Daarvoor is het iets te dicht bevolkt..quote:Op maandag 19 november 2018 22:35 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Als je het geld hebt ja. Vraag mij wel af hoelang je het met een tentje volhoudt ergens in een bos voordat je wordt opgemerkt.
Brabantquote:Op dinsdag 20 november 2018 10:57 schreef Vitwiz het volgende:
Emmen. Pleuris eind rijden man.
Niet gewoon in Brabant wonen.
Zuid Hollandquote:Op dinsdag 20 november 2018 10:58 schreef wollah het volgende:
[..]
Brabant_____!!
Niet gewoon in zuid Holland wonen![]()
En dan naar Braboland gaanquote:Op dinsdag 20 november 2018 10:59 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Zuid Hollandx1000
Blij dat ik daar weg ben gegaan een aantal jaar geleden.
Delftquote:Op dinsdag 20 november 2018 11:03 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Nee lekker in Rotterdam ofzo gaan wonen.
Enige goede in Zuid Holland is Delft, prachtstad.
FTFYquote:Op dinsdag 20 november 2018 11:04 schreef wollah het volgende:
[..]
Delft![]()
Den Haag![]()
Zoetermeer
Roffa![]()
Waddinxveen (nooit geweest).
Echt leuk?! Wat is er te doen dan?quote:Op maandag 19 november 2018 22:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Emmenaren weten hoe leuk Emmen is. Laat de Randstedelingen maar denken dat het achtergebleven gebied is, blijven ze mooi daar. In de file.
Ik heb de eerste 22 jaar van m'n leven in Emmen gewoond. Zo leuk is het daar niet hoor. Al dat volk wat maar in hokjes denkt. 'Oh jij bent anders dan ik, dus ik mag je niet en ga naar je schreeuwen'. Ik merkte dat altijd wanneer ik weer het centrum in ging. Ook op school etc.quote:Op maandag 19 november 2018 22:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Emmenaren weten hoe leuk Emmen is. Laat de Randstedelingen maar denken dat het achtergebleven gebied is, blijven ze mooi daar. In de file.
Tis persoonlijk, snap ik ook wel. Ik ben geboren en getogen in Emmen, een aantal jaren weggeweest en later weer teruggekeerd. Ik vind het een prima plek om mijn kinderen op te laten groeien.quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:19 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 22 jaar van m'n leven in Emmen gewoond. Zo leuk is het daar niet hoor. Al dat volk wat maar in hokjes denkt. 'Oh jij bent anders dan ik, dus ik mag je niet en ga naar je schreeuwen'. Ik merkte dat altijd wanneer ik weer het centrum in ging. Ook op school etc.
Ben gaan studeren in Groningen en nooit meer iets van het hele hokjes denken gemerkt.
Kan persoonlijk zijn inderdaad. Ik zou ze daar in ieder geval niet willen laten opgroeien.quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Tis persoonlijk, snap ik ook wel. Ik ben geboren en getogen in Emmen, een aantal jaren weggeweest en later weer teruggekeerd. Ik vind het een prima plek om mijn kinderen op te laten groeien.
Deze man weetquote:Op dinsdag 20 november 2018 11:04 schreef wollah het volgende:
[..]
Delft![]()
Den Haag![]()
Zoetermeer![]()
Roffa![]()
Waddinxveen
waarom zou je je kinderen willen laten opgroeien in Emmen?quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Tis persoonlijk, snap ik ook wel. Ik ben geboren en getogen in Emmen, een aantal jaren weggeweest en later weer teruggekeerd. Ik vind het een prima plek om mijn kinderen op te laten groeien.
Groningen is een zieke stad om uit te gaan man. Geen sluitingtijden, genoeg geile chickasquote:
vooral dat laatstequote:Op dinsdag 20 november 2018 14:26 schreef wollah het volgende:
[..]
Groningen is een zieke stad om uit te gaan man. Geen sluitingtijden, genoeg geile chickas
Lekker in ‘t Vaatje of de Negende tegen semi-lekkere chicks aanrijdenquote:Op dinsdag 20 november 2018 14:58 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
vooral dat laatste![]()
heb er binnenkort weer een studentenfeestje nu al zin in![]()
ben jij tommeke van fiets.nl??? met die dikke speciquote:Op dinsdag 20 november 2018 16:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lekker in ‘t Vaatje of de Negende tegen semi-lekkere chicks aanrijden
Hier in dit eigenste topic zitten ze ook, dus het komt heel snel veel dichterbij dan je denkt.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:46 schreef PiyeReloaded het volgende:
Hoe kom je in hemelsnaam in aanraking met mensen die Emmen geweldig vinden?
Ja, maar dat doet TS zelf, met die titel. Het mooiste aan Emmen is nu juist dat niemand in de rest van het land er een ruk om geeft.quote:Op dinsdag 20 november 2018 16:48 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hier in dit eigenste topic zitten ze ook, dus het komt heel snel veel dichterbij dan je denkt.
ik zeg nergens dat ik met ze in aanmerking ben gekomenquote:Op dinsdag 20 november 2018 17:05 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet TS zelf, met die titel. Het mooiste aan Emmen is nu juist dat niemand in de rest van het land er een ruk om geeft.
Als je van drukte allochtonen toeristen stank en diversiteit houdt. Ja dan is Emmen inderdaad niks voor jou.quote:Op dinsdag 20 november 2018 17:50 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik met ze in aanmerking ben gekomen
zat die powned docu te kijken en dacht: wat een trieste bedoening is dat emmen toch.
Van dat simpele en zure volk komt daar wel redelijk veel voor ja, wees overigens blij dat je niet in Coevorden heb gewoond.quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:19 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 22 jaar van m'n leven in Emmen gewoond. Zo leuk is het daar niet hoor. Al dat volk wat maar in hokjes denkt. 'Oh jij bent anders dan ik, dus ik mag je niet en ga naar je schreeuwen'. Ik merkte dat altijd wanneer ik weer het centrum in ging. Ook op school etc.
Ben gaan studeren in Groningen en nooit meer iets van het hele hokjes denken gemerkt.
Wanneer ik de trein neem zie ik dat Coevorden juist meer diverser vol huisvest dan zeg Emmen-Zuid. Zit daar een HBO college ergens?quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Van dat simpele en zure volk komt daar wel redelijk veel voor ja, wees overigens blij dat je niet in Coevorden heb gewoond.
Maar goed, volgens mij is er ook nagenoeg niets te doen in Emmen tegenwoordig..
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:26 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Wanneer ik de trein neem zie ik dat Coevorden juist meer diverser vol huisvest dan zeg Emmen-Zuid. Zit daar een HBO college ergens?
Emmen-Zuid.. Dan noem je ook iets.quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:26 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Wanneer ik de trein neem zie ik dat Coevorden juist meer diverser vol huisvest dan zeg Emmen-Zuid. Zit daar een HBO college ergens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |