Is toch zo.quote:Op maandag 19 november 2018 17:43 schreef BasEnAad het volgende:
Oh ja de ene stad is beter dan de andere bla bla bla
kerel, je komt uit den haagquote:Op maandag 19 november 2018 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nouja, Emmen is opzich een prima stadje.
Tilburgquote:Op maandag 19 november 2018 17:42 schreef wielrennerdt het volgende:
alles buiten de randstad met uitzondering van Tilburg
voor een weekendje weg wel prima johquote:Op maandag 19 november 2018 17:49 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
kerel, je komt uit den haaghoe kan je emmen dan flex vinden??????????
Tilburg Trappers speelt tegenwoordig in Duitslandquote:Op maandag 19 november 2018 17:52 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
haten op de logistieke kracht van tilly
Duitslandquote:Op maandag 19 november 2018 17:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tilburg Trappers speelt tegenwoordig in Duitsland
Duitsland![]()
Trappers
Tilburg
Niks mis met Emmen. Woon er zelf ook. Goed, er gebeurt geen reet, maar dat is ook wel prettig in deze stille streek.quote:Op maandag 19 november 2018 17:42 schreef wielrennerdt het volgende:
tja. moet ik nog meer typen
mensen welke emmen een leuke stad vinden zijn nog nooit verder dan Amsterdam geweest. Kan ze aanraden om eens naar Rotterdam of Den Haag te komen![]()
Emmen en alles buiten de randstad met uitzondering van Tilburg Breda en Den Bosch![]()
![]()
Randstad![]()
![]()
Tempo Team
Luba
Olympia
Als je het geld hebt ja. Vraag mij wel af hoelang je het met een tentje volhoudt ergens in een bos voordat je wordt opgemerkt.quote:Op maandag 19 november 2018 22:27 schreef Trashcanman het volgende:
In Drenthe moet je juist de woonplaatsen mijden. Dan is het er best ok.
Ken iemand die dat een hele tijd heeft gedaan, mocht gewoon van de boswachter. In ruil daarvoor ging hij afval opruimen in het bos.quote:Op maandag 19 november 2018 22:35 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Als je het geld hebt ja. Vraag mij wel af hoelang je het met een tentje volhoudt ergens in een bos voordat je wordt opgemerkt.
Vrees dat je nergens in Nederland kan wonen zonder dat mensen weten dat je er bent. Daarvoor is het iets te dicht bevolkt..quote:Op maandag 19 november 2018 22:35 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Als je het geld hebt ja. Vraag mij wel af hoelang je het met een tentje volhoudt ergens in een bos voordat je wordt opgemerkt.
Brabantquote:Op dinsdag 20 november 2018 10:57 schreef Vitwiz het volgende:
Emmen. Pleuris eind rijden man.
Niet gewoon in Brabant wonen.
Zuid Hollandquote:Op dinsdag 20 november 2018 10:58 schreef wollah het volgende:
[..]
Brabant_____!!
Niet gewoon in zuid Holland wonen![]()
En dan naar Braboland gaanquote:Op dinsdag 20 november 2018 10:59 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Zuid Hollandx1000
Blij dat ik daar weg ben gegaan een aantal jaar geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |