Truequote:Op vrijdag 23 november 2018 14:17 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik nou geen idee heb welke game ik hierna ga spelen.
Dan val je weer in zo'n zwart gat waarbij alle andere games alleen maar minder kunnen zijn.
Vooral die Mexicaanse kartelsquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
True
Ik ben begonnen met AC origins welke wel een nice main character heeft maar de graphics maat argh die zijn zo slecht op xbox one vergeleken met deze game
fucking slowdowns en kartels everywhere
Ja die zijn wel het ergstequote:Op vrijdag 23 november 2018 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vooral die Mexicaanse kartels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:27 schreef mizzsylver het volgende:
Vraag over na chapter 6dat laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door vosss op 25-11-2018 09:49:50 ]De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
BEK HOUDENquote:Op zondag 25 november 2018 01:13 schreef vosss het volgende:
Knippie pikkie lekker lafjes piemeltrekken
Vergeten spoilertags te gebruiken zie ik nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
ja doen, hij wordt steeds toffer volgens mij. Zit nu in 5quote:Op zondag 25 november 2018 09:47 schreef RickoKun het volgende:
Ik zal weer een poging wagen om verder te geraken met chapter 4
Yep, vanaf Chapter 5 (en dan met name alsje weer terug bentquote:Op zondag 25 november 2018 09:50 schreef vosss het volgende:
[..]
ja doen, hij wordt steeds toffer volgens mij. Zit nu in 5
Zover ben ik nog lang niet.quote:Op zondag 25 november 2018 10:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, vanaf Chapter 5 (en dan met name alsje weer terug bent) gaat het verhaal zich in rap tempo ontwikkelen, met wat verrassende plottwists.
Zet ook vooral niet na Epilogue 2 de game uit, maar wacht tot de credits zijn afgelopen
quote:Op zondag 25 november 2018 10:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Zover ben ik nog lang niet.
Kan ik straks wel weer freeroamen, want nu is het van het een direct over in het ander. Wel jammer, want erg mooi gemaakt dit stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zondag 25 november 2018 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]ja. Vind ik ook, maar dat heb ik eigenlijk al vanaf het begin. Ik ben cowboys en alles, waar zijn de indianen en de prairie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
quote:Op zondag 25 november 2018 10:11 schreef vosss het volgende:
[..]
ja. Vind ik ook, maar dat heb ik eigenlijk al vanaf het begin. Ik ben cowboys en alles, waar zijn de indianen en de prairie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILER: Rhodes Bank HeistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2018 11:32 schreef lord_bono het volgende:
Ben ondertussen ook in Chapter 6. Iemand hier met de special edition?En heb je daarvoor 20 euro meer moeten betalen?SPOILER: Rhodes Bank HeistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die special edition had toch 1 heist en een hide out extra tov de basis game?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
En een paard. Die eigenlijk ook overbodig is.quote:Op zondag 25 november 2018 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En heb je daarvoor 20 euro meer moeten betalen?
Die special edition had toch 1 heist en een hide out extra tov de basis game?
Klopt, paard+gratis wapens+outfit+hide out volgens mij. Had ik wel iets meer van verwacht. Dacht dat het een soort story content zou zijn, maar is het eigenlijk niet waard.quote:Op zondag 25 november 2018 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En heb je daarvoor 20 euro meer moeten betalen?
Die special edition had toch 1 heist en een hide out extra tov de basis game?
quote:Op zondag 25 november 2018 09:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Vergeten spoilertags te gebruiken zie ik nu!!
Ben ik nu toevallig kort nadat ik dit las ook voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weer terug!
Maak je geen zorgen; je krijgt je kans om jouw paard te bedanken.quote:Op zondag 25 november 2018 21:46 schreef PiraatPiet het volgende:
Mijn paard moet mij echt haten, ben al tegen zoveel bomen aan gebotst.
Maar echt wat een geweldige game.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:27 schreef mizzsylver het volgende:
Vraag over na chapter 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2018 23:21 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen; je krijgt je kans om jouw paard te bedanken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Wat was er dan?quote:Op zondag 25 november 2018 21:39 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme ben echt ziek hard gespoilered net op 9gag
quote:Op maandag 26 november 2018 08:55 schreef rival het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same.quote:
quote:Op maandag 26 november 2018 09:48 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
quote:Op maandag 26 november 2018 14:21 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op maandag 26 november 2018 14:27 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
quote:
Sweeeet.quote:Op maandag 26 november 2018 18:00 schreef -CRASH- het volgende:
De beta gaat morgenmiddag om 14:30 uur live
en tegen vrijdag 30 november kan iedereen met een exemplaar van de game meedoen. Iedereen die de game bezit, krijgt kosteloos toegang tot het online segment van de game, maar dat is wel een beetje afhankelijk van wanneer je de game gekocht/gespeeld hebt.
Dinsdag 27 november – Alle eigenaren van de Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition
Woensdag 28 november – Alle spelers die Red Dead Redemption 2 op 26 oktober gespeeld hebben
Donderdag 29 november – Alle spelers die Red Dead Redemption 2 tussen 26 en 29 oktober gespeeld hebben
Vrijdag 30 november – Iedereen die Red Dead Redemption 2 bezit
https://www.psx-sense.nl/(...)nmiddag-om-1430-uur/
Gruwelijk! Morgen om 14.15 vrij dus dan lekker knallen morgen!quote:Op maandag 26 november 2018 18:00 schreef -CRASH- het volgende:
De beta gaat morgenmiddag om 14:30 uur live
en tegen vrijdag 30 november kan iedereen met een exemplaar van de game meedoen. Iedereen die de game bezit, krijgt kosteloos toegang tot het online segment van de game, maar dat is wel een beetje afhankelijk van wanneer je de game gekocht/gespeeld hebt.
Dinsdag 27 november – Alle eigenaren van de Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition
Woensdag 28 november – Alle spelers die Red Dead Redemption 2 op 26 oktober gespeeld hebben
Donderdag 29 november – Alle spelers die Red Dead Redemption 2 tussen 26 en 29 oktober gespeeld hebben
Vrijdag 30 november – Iedereen die Red Dead Redemption 2 bezit
https://www.psx-sense.nl/(...)nmiddag-om-1430-uur/
Je hebt de Ultimate Edition?quote:Op maandag 26 november 2018 18:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gruwelijk! Morgen om 14.15 vrij dus dan lekker knallen morgen!
quote:Op maandag 26 november 2018 18:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]Dat is idd zuur jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zitten een aantal verrassende gebeurtenissen en plotwendingen in, die je anders nooit aan had zien komen.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
De eerste twee dagen ben ik al gespoild door YouTubequote:Op maandag 26 november 2018 18:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is idd zuur ja![]()
Er zitten een aantal verrassende gebeurtenissen en plotwendingen in, die je anders nooit aan had zien komen.
Als je de ultimate edition hebt jaquote:
Zekerrrrr, ga denk ik alleen ff kijken hoe en wat. Moet hem nog steeds uitspelen.quote:Op maandag 26 november 2018 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je de ultimate edition hebt ja
Dan zou ik dat eerst doen tbh.quote:Op maandag 26 november 2018 19:59 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Zekerrrrr, ga denk ik alleen ff kijken hoe en wat. Moet hem nog steeds uitspelen.
Ahh weer en youtube filmpje over Online waar je 0 footage ziet en alle info gewoon op internet terug te vinden is...quote:Op maandag 26 november 2018 20:42 schreef -CRASH- het volgende:
Bijna alles is online mogelijk wat je ook in singleplayer kan.
Zal morgen kijken wat en hoequote:Op maandag 26 november 2018 21:26 schreef MMaRsu het volgende:
Aight maak jij dan een crew want jij bent morgen al online
Waarom hebben jullie de ultimate editionquote:Op dinsdag 27 november 2018 09:25 schreef rival het volgende:
Maar goed dat ik vandaag vroeg ben begonnen, half 3 zit ik online
Gisteravond de story uitgespeeld. Dus Perfecte timing ook nog eens voor mij.
Ik vond dit echt de beste storymode die ik ooit gespeeld heb.
In welk chapter zit deze missie?quote:Op zondag 25 november 2018 10:52 schreef RickoKun het volgende:
Die tepels van Jennifer Aniston bij Friends zijn altijd zo geweldig. Lig nog net niet mijn tv af te likken.
nou omdat outfit en paardjequote:Op dinsdag 27 november 2018 09:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie de ultimate edition
straks 10 seconden in online en paardje doodgeschotenquote:Bonus Outfits: Get two exclusive outfits for your online character. The Blackrose Bounty Hunter Outfit features a long oxblood-colored coat, a vest with gold pocket watch chain, and dark pants tucked into chocolate leather boots. The Copperhead Enforcer Outfit features a fur-lined saddle-brown leather waistcoat, two-tone gloves, and pinstripe black pants tucked into black leather boots.
Black Chestnut Thoroughbred: Outrun the competition with this thoroughbred racehorse in a striking black chestnut coat and also receive the exclusive High Plains Cutting Saddle beautifully crafted in jet-black leather with gold metal accents. This horse and saddle are available in online.
Free Access to the Survivor Camp Theme: Customize your own personal Camp in online with free access to the Survivor theme.
Free Access to Additional Weapons: Get access to the Volcanic Pistol, Pump Action Shotgun and Lancaster Varmint Rifle, free of charge from Gunsmiths in online.
Rank Bonuses: As a great start for all Ultimate Edition players, you can rank up faster in online, up to rank 25.
Ja eens. Vond ik ook wat minder. Had wel het wapen dat ik op mn rug had maar het schouderwapen werd steeds veranderd...quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:46 schreef wonderer het volgende:
Uit.
Leuke twists nog op het einde. Goed verteld verhaal. Nu lekker verkennen en alle collectibles vinden.
Het frustreerde me wel enorm dat ik STEEDS OPNIEUW mijn favoriete wapens moest selecteren. Bij de laatste paar missies had ik steeds bolt action en litchfield, wtf waarom kan ik niet zelf bepalen waar ik mee schiet? Fuckers
Dan zou ik hem verkopen als ik jou was.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:16 schreef ebtravel het volgende:
Gisteren weer even uurtje +/- gespeeld, maar toch elke keer weer erin komen. Grote lege vlaktes, en de toetsencombinaties nog niet helemaal onder de knie. Ik denk dat ik gewoon even een plaatsje moet gaan kapot knallen voor de fun... Zit nog wel echt in het begin, wellicht heeft het daar mee te maken.
Gewoon doorspelen. Het is geen call of duty. er gebeurd continue iets. Volg de story.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:16 schreef ebtravel het volgende:
Gisteren weer even uurtje +/- gespeeld, maar toch elke keer weer erin komen. Grote lege vlaktes, en de toetsencombinaties nog niet helemaal onder de knie. Ik denk dat ik gewoon even een plaatsje moet gaan kapot knallen voor de fun... Zit nog wel echt in het begin, wellicht heeft het daar mee te maken.
Winners never quit!quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan zou ik hem verkopen als ik jou was.
online is waar de funza is denk ikquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:04 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wel heeeeel weinig interiors. Heb bewust eerst het spel uitgespeeld voordat ik ging exploren maar nu merk ik dat er toch wel weinig te doen is op collectables na. Bank overvallen lijkt ook onmogelijk btw en ik wil ook rijden met mijn gang of mijn hideout upgraden. Nu heb ik eigenlijk geen reet te doen met mijn geld en ook geen reden om meer te gaan verdienen...
Al die tijdverstoringen vanwege Dead Eyequote:Op dinsdag 27 november 2018 15:01 schreef wonderer het volgende:
Ik als Gavin's friend![]()
Ik heb GTA V nooit online gespeeld dus ben wel benieuwd hoe dit gaat worden.
quote:-Added support for Red Dead Online Beta.
-Added fixes for crashing issues with Red Dead Redemption 2 version 1.03.
-Added fixes for stuttering/lag issues.
-Red Dead Redemption 2 1.03 for PS4 has fixed some glitches.
-Added fixes for framerate drop and freezing issues.
-Added performance and stability improvements.
-Gameplay improvements added with Red Dead Redemption 2 1.03.
-Added other minor fixes and changes with Red Dead Redemption 2 version 1.03.
St Denis, maar daar komt uiteindelijk gewoon een missie, daar hoef je niet vanzelf naar op zoek.quote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het huis van Bronte kan vinden?
Ik heb net die missie gedaan, maar ben wat vergetenquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
St Denis, maar daar komt uiteindelijk gewoon een missie, daar hoef je niet vanzelf naar op zoek.
Ik zou dat even aan die kinderen in dat steegje vragenquote:Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik het huis van Bronte kan vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |