SPOILER: Rhodes Bank HeistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2018 11:32 schreef lord_bono het volgende:
Ben ondertussen ook in Chapter 6. Iemand hier met de special edition?En heb je daarvoor 20 euro meer moeten betalen?SPOILER: Rhodes Bank HeistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die special edition had toch 1 heist en een hide out extra tov de basis game?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
En een paard. Die eigenlijk ook overbodig is.quote:Op zondag 25 november 2018 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En heb je daarvoor 20 euro meer moeten betalen?
Die special edition had toch 1 heist en een hide out extra tov de basis game?
Klopt, paard+gratis wapens+outfit+hide out volgens mij. Had ik wel iets meer van verwacht. Dacht dat het een soort story content zou zijn, maar is het eigenlijk niet waard.quote:Op zondag 25 november 2018 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En heb je daarvoor 20 euro meer moeten betalen?
Die special edition had toch 1 heist en een hide out extra tov de basis game?
quote:Op zondag 25 november 2018 09:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Vergeten spoilertags te gebruiken zie ik nu!!
Ben ik nu toevallig kort nadat ik dit las ook voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weer terug!
Maak je geen zorgen; je krijgt je kans om jouw paard te bedanken.quote:Op zondag 25 november 2018 21:46 schreef PiraatPiet het volgende:
Mijn paard moet mij echt haten, ben al tegen zoveel bomen aan gebotst.
Maar echt wat een geweldige game.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:27 schreef mizzsylver het volgende:
Vraag over na chapter 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2018 23:21 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen; je krijgt je kans om jouw paard te bedanken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Wat was er dan?quote:Op zondag 25 november 2018 21:39 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme ben echt ziek hard gespoilered net op 9gag
quote:Op maandag 26 november 2018 08:55 schreef rival het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same.quote:
quote:Op maandag 26 november 2018 09:48 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
quote:Op maandag 26 november 2018 14:21 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op maandag 26 november 2018 14:27 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |