Zelfde geintje als bij Ferrari.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 12:48 schreef PzKpfw het volgende:
https://www.racesport.nl/(...)r-ducati-sponsoring/
Leuk stukje
Tabaksreclame is verboden. Dus moet de sponsoruiting maar op een andere manier.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:03 schreef shiznuts het volgende:
Had nooit een idee waar dat mee te maken had.
Is dat een staaltje reverse psychology of wah?
Dat ontwerpteam van HRC heeft geen lastig baantje. Volgens mij is deze echt nagenoeg hetzelfde.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:04 schreef PzKpfw het volgende:
En de presentatie van het HRC Repsol Honda team.
[ afbeelding ]
https://www.racesport.nl/(...)-machines-in-madrid/
[ afbeelding ]
Verassend
Ik zie het al, dit is de motor die veel gaat winnen in 2019quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:04 schreef PzKpfw het volgende:
En de presentatie van het HRC Repsol Honda team.
[ afbeelding ]
https://www.racesport.nl/(...)-machines-in-madrid/
[ afbeelding ]
Verassend
Wel waarschijnlijk. Maar wanneer Lorenzo gelijk veel vertrouwen heeft in de machine zie ik hem nog wel verassen. Mits ie het vertrouwen heeft misschien wel de beste coureur van het hele veld.quote:
Ik niet, het blijft me namelijk onduidelijk wat ik nou precies moet verwachten of hoe ik het voor me moet zien.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Gaan er mensen naar jumping jack op de tt?
https://buog.nl/project/jumping-jack
Ik ga 12 mei met mijn man.
ja ik vind het ook vagig.quote:Op maandag 18 februari 2019 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik niet, het blijft me namelijk onduidelijk wat ik nou precies moet verwachten of hoe ik het voor me moet zien.
Nee.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:32 schreef Max23 het volgende:
Zal die in de middenmoot mee kunnen in de moto2?
quote:
Deed het met de testen tot nu toe toch vrij aardig?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Het zou mooi zijn als Bendsneyder ons allemaal tegen de verwachtingen in verrast, maar ik denk helaas van niet.
Ik heb nooit helemaal begrepen waarom hij in het begin van de race zo wegzakt en hij daardoor steeds omhoog moet klimmen en dus feitelijk niet vooruit komt. In het laatste deel van het seizoen kwalificeerde hij al niet eens meer in het midden/voorkant van de achterkant. Toen was er weinig om van terug te vallen.
Hij gaf in zijn eerste seizoen aan dat hij moest wennen aan de agressiviteit. En dat dat vanaf de start al zo intens was. Maar goed, dat is drie seizoenen later natuurlijk geen issue meer, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |