Daarom moeten ze snel scorenquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Nederland kan zo'n sterk begin gewoon niet 90 minuten volhouden, kost veel energie
*Checkt postnummer*quote:
Die Fransen kunnen er gewoon helemaal niets vanquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:18 schreef Groby het volgende:
Als Frankrijk het spel moet maken is het altijd een zaadpot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Oh geen idee, ik kijk vrijwel nooit bundesliga.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij speelt bij Stuttgart toch CV?
Showquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lelijke lettertype
Mijne was mooier
Ga janken.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lelijke lettertype
Mijne was mooier
quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
heh shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga lekker moeilijk doen, lulquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
*Checkt postnummer*
Nee hoor. De tweede.
quote:
12-7 suljo voorquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat het met darts mensen? Wie heeft tussenstanden
40-45quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat het met darts mensen? Wie heeft tussenstanden
quote:
Het lettertype past bij een downiequote:
Je speelt op zich ook tegen het best georganiseerde nationale team, naast misschien Uruguay.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Aanvallend hebben we weinig te bieden. Gelijkspel zou al heel wat zijn
Hm oke, rare opmerking.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het lettertype past bij een downie
Kon helaas geen comic sans doen.
Vergeet Gibraltar nietquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je speelt op zich ook tegen het best georganiseerde nationale team, naast misschien Uruguay.
Hij is droog, maar geen kast.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:23 schreef Doublepain het volgende:
Benen van Memphiswat een kast jongens
Dagjesvolkquote:
quote:
Gaat iedereen nu al weg dan?quote:
Dit is geen oefenwedstrijd.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
Vieze trappers voor een oefenwedstrijd 2.0
Nee klopt maar ook geen wk finale. Dus waarom collega's bewust willen blesserenquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is geen oefenwedstrijd.
Perversiequote:
quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:28 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DAVYYYYYYYYYYYY
Straks gaat het licht weer uit.quote:
Hij mag wel wat geld overmaken aan van Persie. Elke andere spits had hem niet gemaakt. En zeker niet op die manier.quote:
Varane valt me niet mee.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:29 schreef Koffieplanter het volgende:
N'Zonzi, Varane en Kimpembe zijn lachwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door skysherrif op 16-11-2018 21:31:26 ]
HElaasch pindakaasquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Frenkie of Depay gaat de 1-0 maken
quote maar voor zometeen
Okquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:30 schreef xzaz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Betere tandem met Griezmannquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:31 schreef Smoofie het volgende:
Waarom speelt Lacazette niet ipv giroud>
Hahah longkankerquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:32 schreef R-woud88 het volgende:
Ik heb het doelpunt gemist want is was aan het roken
Zolang Bergwijn en Dumfries meedoet is er niks aan de handquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:32 schreef KingRadler het volgende:
Vraag me af hoe lang de lampen nog aanblijven
Als jij zo door blijft gaan met je grote waffel gaan bij jou de lichten zo uit.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:32 schreef KingRadler het volgende:
Uitrokenquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:32 schreef R-woud88 het volgende:
Ff rustig. Anders moet je wat fappen weer op de persoon in je UIquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als jij zo door blijft gaan met je grote waffel gaan bij jou de lichten zo uit.
Zo zie je maar. Een gezonde dosis négers in je team is goed.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
Bij deze stand is een puntje tegen het uitgeschakelde Duitsland genoeg voor groepswinst
Tot middernacht ongeveer.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:32 schreef KingRadler het volgende:
Wil je een Ban?quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
En die wedstrijden tegen IJslandquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:33 schreef TLC het volgende:
Wat n wereld van verschil, wedstrijden tegen Turkije en Bulgarije uit met dit.
Danny Blind
Dat is Vicky Vette.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ff rustig. Anders moet je wat fappen weer op de persoon in je UI
Als het niet 3-2 of meer wordtquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vandaag winnen, dan is een gelijkspel tegen Duitsland genoeg
madquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Vooral FrenkieGod.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:33 schreef TLC het volgende:
Danny Blind
Dat was geen misser van Babel. Die mag je echt wel crediteren aan de keeper.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:34 schreef Zorro het volgende:
Wel geruststellend dat ik bij de misser van Babel al wist dat hij er toch wel in ging.
Rokenquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:32 schreef R-woud88 het volgende:
Ik verwacht dat een mod hiertegen actie onderneemt tenzij doodsbedreiging oké zijn hier.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:32 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gewoon door compleet faalbeleid van de KNVB met hun 2 opeenvolgende bondscoaches (quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En die wedstrijden tegen IJsland
Ja lekker een frikandel in je bek en doodgaan aan keiharde maag/darmkankerquote:
Gewoon binnen roken, knaap.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:32 schreef R-woud88 het volgende:
Kunnen toch gewoon de lampen in je huis zijn?quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:35 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik verwacht dat een mod hiertegen actie onderneemt tenzij doodsbedreiging oké zijn hier.
Met Koeman aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:33 schreef TLC het volgende:
Danny Blind
Waarom die jongen zo gepreoccupeerd is met de dood weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kunnen toch gewoon de lampen in je huis zijn?
quote:
Nee, dan rook ik te veelquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Gewoon binnen roken, knaap.
Het vriest nog niet eensquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een watjes met die handschoenen.
Wat een baas hoe hij de scherven weet te lijmen en er weer wat moois van weet te maken.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:36 schreef KingRadler het volgende:
Was Koeman maar 4 jaar eerder ingestapt
Ditquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Die Egbers kan echt niet meer op de buis.
Egbers is wel een reden om D66 te stemmen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft nooit gekund. Hij kan echt niks. Misschien de intro inspreken van Andere Tijden Sport.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:40 schreef RensAjacied het volgende:
Gerard Joling?quote:
Ja, al is het momentum ook wel in zijn voordeel hoor. De belangrijkste spelers van dit elftal waren er 4 jaar geleden nog niet of nog niet zo volwassen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat een baas hoe hij de scherven weet te lijmen en er weer wat moois van weet te maken.
quote:
twitter:EiFSoccer twitterde op vrijdag 16-11-2018 om 21:20:11Frenkie beating Kanté at his own game. https://t.co/8qDKu4AVmZ reageer retweet
Die post ik net man.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]twitter:EiFSoccer twitterde op vrijdag 16-11-2018 om 21:20:11Frenkie beating Kanté at his own game. https://t.co/8qDKu4AVmZ reageer retweet
Ik zie 2016 staan. DUS ZE IS NU 16quote:
Oh excuusquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die post ik net man. [ afbeelding ]
quote:
Mja Gordon is wel erger.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Alleen Gordon is wel echt een kwal@Mexi
quote:
twitter:FootballOranje_ twitterde op vrijdag 16-11-2018 om 21:37:15Netherlands Frenkie de Jong with the most touches on the pitch and a 93.4% pass accuracy. The man is outrageous!! https://t.co/WIFxEydlFk reageer retweet
Wie gaat naar deze non-sport zitten kijkenquote:
volgens mij is dat de nederlandse vloek...quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:43 schreef Twiitch het volgende:
Op zich echt bizar wat ze nu opeenvolgend tegen Duitsland, België en Frankrijk laten zien. Het is niet spectaculair maar het staat. Nog niet zo lang geleden was het hangen en wurgen tegen landen als Kazachstan.
quote:
200 miljoen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:44 schreef skysherrif het volgende:
twitter:FootballOranje_ twitterde op vrijdag 16-11-2018 om 21:37:15Netherlands Frenkie de Jong with the most touches on the pitch and a 93.4% pass accuracy. The man is outrageous!! https://t.co/WIFxEydlFk reageer retweet
Ja, best onwerkelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:43 schreef Twiitch het volgende:
Op zich echt bizar wat ze nu opeenvolgend tegen Duitsland, België en Frankrijk laten zien. Het is niet spectaculair maar het staat. Nog niet zo lang geleden was het hangen en wurgen tegen landen als Kazachstan.
Volgende maand begint het WK alweerquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie gaat naar deze non-sport zitten kijken
Koerd, Coat en Koos in de studio, ik zit nu al tegen een hoogtepunt aan.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende maand begint het WK alweer![]()
Hoogtepunt van het jaar
ja maar je gaat toch niet naar de U16 meisjes dartsen kijken?quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgende maand begint het WK alweer![]()
Hoogtepunt van het jaar
Frankrijk kan ook zomaar verliezen van pakweg Wit-Rusland. Ik vraag me wel af hoe Nederland het gaat doen tegen subtoplanden zoals Roemenië, Ierland, Hongarije, Oostenrijk.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:43 schreef Twiitch het volgende:
quote:
quote:
quote:
lachenquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:36 schreef tralalala het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=LxI4B1PdLps
Hier verder
We gaan toch niet hypocriet zitten doen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of je moet vallen op U16 meisjes.
Op Opta vanochtend een artikel over Frenkie, die niet alleen veruit het meest de bal heeft, maar hem ook het minst verliest. Dat hij in statistieken werd vergeleken met spelers uit de Premier League, La Liga, Serie A en zo voorts was dan weer een beetje jammer, want daarmee verloor het direct alle geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:44 schreef skysherrif het volgende:
En Bas Muis als analist...dat wordt weer genietenquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koerd, Coat en Koos in de studio, ik zit nu al tegen een hoogtepunt aan.
Ik was vrij pessimistisch voor deze wedstrijd. Nu hoeven de Fransen ook niet echt maar de stijgende lijn is in jaren niet zo duidelijk geweest. Dat is al heel wat na zoveel kommer en kwel.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:45 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, best onwerkelijk eigenlijk.
Kan ook geen toeval meer zijn
Ik zeg niet dat we een toernooi gaan winnen maar we gaan in ieder geval wel weer meedoen richting de finale
+20 miljoen met deze actiequote:
Ben het totaal met je eens kerelquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik was vrij pessimistisch voor deze wedstrijd. Nu hoeven de Fransen ook niet echt maar de stijgende lijn is in jaren niet zo duidelijk geweest.
Die kwam ik tegen omdat RG hem had vastgepinned bovenaan zijn TL.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op Opta vanochtend een artikel over Frenkie, die niet alleen veruit het meest de bal heeft, maar hem ook het minst verliest. Dat hij in statistieken werd vergeleken met spelers uit de Premier League, La Liga, Serie A en zo voorts was dan weer een beetje jammer, want daarmee verloor het direct alle geloofwaardigheid.
Ik ben wel eens gegaan met een Zuid-koreaansquote:Op vrijdag 16 november 2018 21:47 schreef KingRoland het volgende:
Japanse chicks![]()
Zuid-Koreaanse chicks![]()
bohhhhhhhhhhhhhh
lekker man niets mis mee.quote:Op vrijdag 16 november 2018 21:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gegaan met een Zuid-koreaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |