Je moet dan ook debiel zijn om voor die positie in aanmerking te komen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Toch knap dat ze iedere keer de meest incompetente mods weten aan te stellen.
Misschien omdat niemand mod wil zijn in VBL, zowat.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Toch knap dat ze iedere keer de meest incompetente mods weten aan te stellen.
Ik zeg gewoon Griezmann het is geen Grijezman of hoe ze hem ook noemenquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar mocht ie wel vrij koppen.
quote:
quote:
Volgens mij is het griezelmannquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon Griezmann het is geen Grijezman of hoe ze hem ook noemen
Mensen die doen alsof hij Gri yes man heet zijn af ja.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon Griezmann het is geen Grijezman of hoe ze hem ook noemen
Dan moet je er ook niet aan beginnen tbh.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien omdat niemand mod wil zijn in VBL, zowat.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof hij Gri yes man heet zijn af ja.
Tellen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag net Haags die kan het ook wel doen toch
Hoop debiele users lopen hier rondquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet aan beginnen tbh.
De bot mist de reeksfunctie.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:56 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag net Haags die kan het ook wel doen toch
Maar ik wel, daarom zijn we zo'n sterk teamquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:56 schreef Coco. het volgende:
Als GGMM nu mod was, was dit topic ook niet gereekst want hij is er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |