quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik weet dat muziek level of zelfs wereld nog en de jungle met een mega mug.
Ah je die kisten en paarse dingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hier heb je een hoop terug. 2,5 uur kijkplezier. Man, ik zit alweer mee te spelen in mijn hoofd
Edit: zoveel OJA!-momenten. Alleen al dat hoofdmenu met die verschillende routes. Dit is echt lang geleden...
Nog wat latere 3d era:quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:53 schreef Cockwhale het volgende:
2d era:
Bionic Commando
Mario Bros 3
A Link to the Past
Castlevania IV
Streets of Rage 2
Road Rage
Mickey Mania
Super Probotector
Donkey Kong Country
Larry Leisure Suite
TMNT 2
Pokemon Yellow
Early 3d era:
GTA
Doom
Red Alert
Theme Hospital
Metal Gear Solid
Resident Evil 2
Tomb Raider
Little Big Adventure
Mario Kart 64
Goldeneye 64
Ocarina of Time
Banjo Kazooie
Tekken 2
Final Fantasy 8
Online rifle only - WAWA of Harborquote:
quote:
https://classicreload.com/rayman.htmlquote:Op vrijdag 4 januari 2019 17:34 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Jaaa, nog een Rayman-fanMijn broer was altijd heel goed in dat spel, die kon echt in levels komen waar ik zelf niet kwam en waarvan ik alleen dankzij mijn broer het bestaan van wist.
Oja, op die site had ik ook Dave gevonden. Ik was dat spel alweer helemaal vergeten, johquote:Op maandag 7 januari 2019 17:38 schreef itchycoo het volgende:
[..]
[..]
https://classicreload.com/rayman.html
Hier kun je het nog even overdoen. Die hele site is trouwens briljant voor heel wat uurtjes down memory lane. De classic versie staat trouwens ook in de appstore.
Op mijn Xbox speel ik nog regelmatig Rayman Legends, die is ook erg leuk.
Gaaf thanksquote:Op maandag 7 januari 2019 17:38 schreef itchycoo het volgende:
[..]
[..]
https://classicreload.com/rayman.html
Hier kun je het nog even overdoen. Die hele site is trouwens briljant voor heel wat uurtjes down memory lane. De classic versie staat trouwens ook in de appstore.
Op mijn Xbox speel ik nog regelmatig Rayman Legends, die is ook erg leuk.
Ja, altijd leuk. Wat was jouw 'core business' altijd? Treinen, vliegtuigen, busjes of schepen? En passagiers of goederen? En welke goederen als eerst. En welke nooit?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:00 schreef Piva het volgende:
Transport Tycoon Deluxe, ofwel de verbetere huidige versie ervan OpenTTD.
Het blijft een bazen spel! Zelfs anno 2019 nog prima te spelen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Treinen zoals je ziet :p Deze prnt screen is van hoe het er nu voor staat. Vliegentuigen heb ik ook wel gedaan hoor vroeger, maar dat is vaak best makkelijk. Misschien in dit level er ook nog maar eens bij pleuren als de treinen echt niet meer uit te bereiden zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk. Wat was jouw 'core business' altijd? Treinen, vliegtuigen, busjes of schepen? En passagiers of goederen? En welke goederen als eerst. En welke nooit?
Oja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:08 schreef Piva het volgende:
[..]
Treinen zoals je ziet :p Deze prnt screen is van hoe het er nu voor staat. Vliegentuigen heb ik ook wel gedaan hoor vroeger, maar dat is vaak best makkelijk. Misschien in dit level er ook nog maar eens bij pleuren als de treinen echt niet meer uit te bereiden zijn.
Doe op dit moment alles behalve passagiers en mail. :p Het blijft altijd wel een struggle ja, ook als je op een gegeven moment eigenlijk vast komt te zitten in je eigen design.
Jazz Jack rabbitquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
Prehistorik
Jazz jack rabbit
Pitfall
Theme Hospital
Fc knudde![]()
Lion King
Police Quest
Red Alert 2
Rollercoaster Tycoon 2
Age of Empires 2
Nfs Hot Pursuit
Dat waren toch wel mijn favoriete games van vroeger op de pc. En kennelijk beviel deeltje twee mij best goed bij tig games zo te zien
Haha ja dat klinkt wel leuk. Ook wel eens gedaan, dan laat je passagiers tussen de steden gaan correct?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegtzo prof ben ik niet hoor.
Ik vond het altijd leuk om zelf een landschap te maken, en dan grote steden in de vier hoeken en eventueel in het midden nog één, en dan passagierstreinen rond te laten rijden. Hoefden niet gevuld te zijn, maar een soort van circulatieplan. Dat verdiende altijd wel
Maar ik begon altijd met een klein kolentreintje, dat was dan mijn eerste inkomstenbron. En als ik het zat was, ging ik vliegtuigen bouwen, maar dat vond ik eigenlijk te makkelijk geld verdienen zonder veel moeite.
alleen fc knudde van deze lijst niet gespeeldquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
Prehistorik
Jazz jack rabbit
Pitfall
Theme Hospital
Fc knudde![]()
Lion King
Police Quest
Red Alert 2
Rollercoaster Tycoon 2
Age of Empires 2
Nfs Hot Pursuit
Dat waren toch wel mijn favoriete games van vroeger op de pc. En kennelijk beviel deeltje twee mij best goed bij tig games zo te zien
Ik vond dit ook heel tof, maar snapte het ook nooit helemaal! Weet nog steeds niet hoe ik dit aan zou moeten pakken.quote:Op woensdag 28 november 2018 18:33 schreef Sovjet het volgende:
[..]
Zo die heb ik ook helemaal leip gespeeld... op mijn 486 nog.
Maar goed, ik heb echt onwijs veel spellen waar ik nog steeds dol op ben.
Maar mijn meest favoriete game ooit is en blijft toch wel:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen fc knudde van deze lijst niet gespeeld
100% bazengamequote:
Ehr.. Waarom om en om. Die kon je splitscreen spelen. Had zelfs een 3D bomberman achtige modus.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:20 schreef Cupasoep het volgende:
Wacky Wheels
Heel goede herinneringen aan, avonden en avonden gespeeld met mijn broertje. Om en om.
Als ik dat muziekje hoor, instant goede zin.
Het was te doen, misschien even op youtube kijken. Je kon het witte huis niet bedienen maar dat zal nog weleens komen na Trump.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vond dit ook heel tof, maar snapte het ook nooit helemaal! Weet nog steeds niet hoe ik dit aan zou moeten pakken.
Wtfquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:41 schreef Piva het volgende:
[..]
Haha ja dat klinkt wel leuk. Ook wel eens gedaan, dan laat je passagiers tussen de steden gaan correct?
Ik begin ook met kolen of iets anders wat snel voor handen is. Dan bouw ik een aantal treinen om wat inkomsten te gaan maken. Daarna begin in aan een groot netwerk waarbij het liefst alle treinen op één plek komen (om het een uitdaging te maken).
[ afbeelding ]
Hier wordt gelost: Alle hout, olie, boerderij, staal en kolen van de gehele map. Tevens worden er goederen geladen.
Ik was zo dom om het zo dicht langs de zijkant van de map te beginnen waardoor ik geen plek meer heb voor meer platforms :p
Ja inderdaad vliegtuigen verdienen heel veel zonder al te veel werk.
Yeah. Ik vond het ook zo'n mooi systeem dat je max drie levels mocht skippen. Als het dan eerst niet lukte, kon je toch verder. En soms lukte het later ineens wel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |