abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184618316
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:05 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, altijd leuk. Wat was jouw 'core business' altijd? Treinen, vliegtuigen, busjes of schepen? En passagiers of goederen? En welke goederen als eerst. En welke nooit? _O-
Treinen zoals je ziet :p Deze prnt screen is van hoe het er nu voor staat. Vliegentuigen heb ik ook wel gedaan hoor vroeger, maar dat is vaak best makkelijk. Misschien in dit level er ook nog maar eens bij pleuren als de treinen echt niet meer uit te bereiden zijn.

Doe op dit moment alles behalve passagiers en mail. :p Het blijft altijd wel een struggle ja, ook als je op een gegeven moment eigenlijk vast komt te zitten in je eigen design. :')
The entire modern financial system is a big Keynesian, magic money tree Ponzi scheme.
  vrijdag 25 januari 2019 @ 19:09:52 #102
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184618344
Dune 2
TIM
C&C
Full Throttle
Sim City
Lemmings
Worms
Prince of Persia
Stunts
Epic pinball
pi_184618432
Prehistorik
Jazz jack rabbit
Pitfall
Theme Hospital
Fc knudde :+
Lion King
Police Quest
Red Alert 2
Rollercoaster Tycoon 2
Age of Empires 2
Nfs Hot Pursuit

Dat waren toch wel mijn favoriete games van vroeger op de pc. En kennelijk beviel deeltje twee mij best goed bij tig games zo te zien :P
mag het weten
pi_184618507
Unreal tournament 2004: gratis ultra vette spellen in de vorm van mods en die puzzelmaps online waren ook altijd tof helaas een langzame dood gestorven hopelijk nog eens een fatsoenlijke reboot. c_/
pi_184619564
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:08 schreef Piva het volgende:

[..]

Treinen zoals je ziet :p Deze prnt screen is van hoe het er nu voor staat. Vliegentuigen heb ik ook wel gedaan hoor vroeger, maar dat is vaak best makkelijk. Misschien in dit level er ook nog maar eens bij pleuren als de treinen echt niet meer uit te bereiden zijn.

Doe op dit moment alles behalve passagiers en mail. :p Het blijft altijd wel een struggle ja, ook als je op een gegeven moment eigenlijk vast komt te zitten in je eigen design. :')
Oja, nu je het zegt :+ zo prof ben ik niet hoor.

Ik vond het altijd leuk om zelf een landschap te maken, en dan grote steden in de vier hoeken en eventueel in het midden nog n, en dan passagierstreinen rond te laten rijden. Hoefden niet gevuld te zijn, maar een soort van circulatieplan. Dat verdiende altijd wel :P

Maar ik begon altijd met een klein kolentreintje, dat was dan mijn eerste inkomstenbron. En als ik het zat was, ging ik vliegtuigen bouwen, maar dat vond ik eigenlijk te makkelijk geld verdienen zonder veel moeite.
Somebody that I used to know
pi_184619581
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
Prehistorik
Jazz jack rabbit
Pitfall
Theme Hospital
Lion King
Police Quest
Red Alert 2
Rollercoaster Tycoon 2
Age of Empires 2
Nfs Hot Pursuit

Dat waren toch wel mijn favoriete games van vroeger op de pc. En kennelijk beviel deeltje twee mij best goed bij tig games zo te zien :P
Jazz Jack rabbit
NFS hot persuit

Deze man _O_ _O_ _O_
Ik was hier...
pi_184620106
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 20:18 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Oja, nu je het zegt :+ zo prof ben ik niet hoor.

Ik vond het altijd leuk om zelf een landschap te maken, en dan grote steden in de vier hoeken en eventueel in het midden nog n, en dan passagierstreinen rond te laten rijden. Hoefden niet gevuld te zijn, maar een soort van circulatieplan. Dat verdiende altijd wel :P

Maar ik begon altijd met een klein kolentreintje, dat was dan mijn eerste inkomstenbron. En als ik het zat was, ging ik vliegtuigen bouwen, maar dat vond ik eigenlijk te makkelijk geld verdienen zonder veel moeite.
Haha ja dat klinkt wel leuk. Ook wel eens gedaan, dan laat je passagiers tussen de steden gaan correct?

Ik begin ook met kolen of iets anders wat snel voor handen is. Dan bouw ik een aantal treinen om wat inkomsten te gaan maken. Daarna begin in aan een groot netwerk waarbij het liefst alle treinen op n plek komen (om het een uitdaging te maken).

wwrq20E.png

Hier wordt gelost: Alle hout, olie, boerderij, staal en kolen van de gehele map. Tevens worden er goederen geladen.

Ik was zo dom om het zo dicht langs de zijkant van de map te beginnen waardoor ik geen plek meer heb voor meer platforms :p

Ja inderdaad vliegtuigen verdienen heel veel zonder al te veel werk.
The entire modern financial system is a big Keynesian, magic money tree Ponzi scheme.
pi_184620151
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
Prehistorik
Jazz jack rabbit
Pitfall
Theme Hospital
Lion King
Police Quest
Red Alert 2
Rollercoaster Tycoon 2
Age of Empires 2
Nfs Hot Pursuit

alleen fc knudde van deze lijst niet gespeeld _O_
  vrijdag 25 januari 2019 @ 20:45:40 #109
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_184620211
Supaplex natuurlijk

[ Bericht 61% gewijzigd door BarryOSeven op 25-01-2019 20:54:17 ]
  vrijdag 25 januari 2019 @ 22:16:58 #110
480942 alexlefou
Geboren en getogen in Antwerpe
pi_184622601
Abes Oddesey
Duke Nukem
Geboren en getogen in Antwerpen, meer moet dat niet zijn apsjaar!
pi_184622687
Wacky Wheels

Heel goede herinneringen aan, avonden en avonden gespeeld met mijn broertje. Om en om.

Als ik dat muziekje hoor, instant goede zin.
pi_184622813
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 18:33 schreef Sovjet het volgende:

[..]

Zo die heb ik ook helemaal leip gespeeld... op mijn 486 nog.
Maar goed, ik heb echt onwijs veel spellen waar ik nog steeds dol op ben.
Maar mijn meest favoriete game ooit is en blijft toch wel:

Ik vond dit ook heel tof, maar snapte het ook nooit helemaal! Weet nog steeds niet hoe ik dit aan zou moeten pakken.
pi_184623219
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 20:43 schreef mschol het volgende:

[..]

alleen fc knudde van deze lijst niet gespeeld _O_

Belachelijk pixelated spel. Maar het was een spatiebalk, ctrl of shift toetsenkiller. Want daarmee kon je van je afslaan, sprinten/springen. :P Bij oa wielrennen, speerwerpen en ski springen.
mag het weten
pi_184623858
Double Dragon 2 op de NES. Was mijn eerste spel op de NES. Mijn neef had Super Mario Bros. waarbij je op je beurt moest wachten wanneer je met zijn tween was. Dit spel konden we tegelijkertijd spelen. Mooie tijd.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 01:06:07 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184627766
Bijna alles is wel genoemd inmiddels. Deze blijft ook een parel!

Commando's Behind Enemy Lines

pi_184628148
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 22:20 schreef Cupasoep het volgende:
Wacky Wheels

Heel goede herinneringen aan, avonden en avonden gespeeld met mijn broertje. Om en om.

Als ik dat muziekje hoor, instant goede zin.
Ehr.. Waarom om en om. Die kon je splitscreen spelen. Had zelfs een 3D bomberman achtige modus.
pi_184628336
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 22:25 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik vond dit ook heel tof, maar snapte het ook nooit helemaal! Weet nog steeds niet hoe ik dit aan zou moeten pakken.
Het was te doen, misschien even op youtube kijken. Je kon het witte huis niet bedienen maar dat zal nog weleens komen na Trump.
pi_184632417
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 20:41 schreef Piva het volgende:

[..]

Haha ja dat klinkt wel leuk. Ook wel eens gedaan, dan laat je passagiers tussen de steden gaan correct?

Ik begin ook met kolen of iets anders wat snel voor handen is. Dan bouw ik een aantal treinen om wat inkomsten te gaan maken. Daarna begin in aan een groot netwerk waarbij het liefst alle treinen op n plek komen (om het een uitdaging te maken).

[ afbeelding ]

Hier wordt gelost: Alle hout, olie, boerderij, staal en kolen van de gehele map. Tevens worden er goederen geladen.

Ik was zo dom om het zo dicht langs de zijkant van de map te beginnen waardoor ik geen plek meer heb voor meer platforms :p

Ja inderdaad vliegtuigen verdienen heel veel zonder al te veel werk.
Wtf :o Wel heel tof :D

Klopt idd, passagiers gaan tussen de steden. En je hebt maar een rond spoor nodig (met een hoop seinen).

Trouwens, ik had het wel over eigen landschappen bouwen, maar dat vond ik toch wel saai. Liever zo'n voorgefabriceerd landschap met grote steden in de hoeken, dat is het beste :s)

Weet eigenlijk niet of ik het nog op mijn huidige computer heb staan. AoE wel, deze weet ik niet. Anders morgen maar weer eens spelen :9~
pi_184632466
quote:
Yeah. Ik vond het ook zo'n mooi systeem dat je max drie levels mocht skippen. Als het dan eerst niet lukte, kon je toch verder. En soms lukte het later ineens wel.
Zo kwamen wij (broers, ik) altijd vast te zitten bij level 20. Dan hadden we er al drie geskipt (12,13 en 19?) en lukte deze ook niet. Totdat n broer ineens wel level 19 ofzo voor elkaar kreeg. Dan kon je tenminste weer verder.

Ik ben volgens mij tot 120 ofzo gekomen :s)
pi_184632539
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:37 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wtf :o Wel heel tof :D

Klopt idd, passagiers gaan tussen de steden. En je hebt maar een rond spoor nodig (met een hoop seinen).

Trouwens, ik had het wel over eigen landschappen bouwen, maar dat vond ik toch wel saai. Liever zo'n voorgefabriceerd landschap met grote steden in de hoeken, dat is het beste :s)

Weet eigenlijk niet of ik het nog op mijn huidige computer heb staan. AoE wel, deze weet ik niet. Anders morgen maar weer eens spelen :9~
Het is zo geinstalleerd iig: https://www.openttd.org/downloads/openttd-releases/latest.html

Die voorgefabriceerde landschappen zijn prima idd. "Very flat" uiteraard, echt een Nederlander haha! :') Die seinen zijn wel een dingetje ja, leer er nog steeds nieuwe dingen mee :p

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:42 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Yeah. Ik vond het ook zo'n mooi systeem dat je max drie levels mocht skippen. Als het dan eerst niet lukte, kon je toch verder. En soms lukte het later ineens wel.
Zo kwamen wij (broers, ik) altijd vast te zitten bij level 20. Dan hadden we er al drie geskipt (12,13 en 19?) en lukte deze ook niet. Totdat n broer ineens wel level 19 ofzo voor elkaar kreeg. Dan kon je tenminste weer verder.

Ik ben volgens mij tot 120 ofzo gekomen :s)
Haha dat idd. _O- Echt dat je bij 50-60 of hoger zit en die paar in de tien/twintig nog niet gelukt zijn.
pi_184632608
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:47 schreef Piva het volgende:

[..]

Het is zo geinstalleerd iig: https://www.openttd.org/downloads/openttd-releases/latest.html

[..]

Haha dat idd. _O- Echt dat je bij 50-60 of hoger zit en die paar in de tien/twintig nog niet gelukt zijn.
Merci!

En haha, grappig, die herkenning :D
  zaterdag 26 januari 2019 @ 15:04:42 #123
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_184632811
Sokoban
Cannon Fodder
Fifa '98
Soul Calibur op de Dreamcast. Wat een bazengame was dat.
Mario Kart op de SNES
Super Mario op de NES en SNES.
Duck Hunt op de NES

DbOkEEVWkAAMITZ.jpg

[ Bericht 25% gewijzigd door leolinedance op 26-01-2019 15:13:30 ]
pi_184682839
Ben van het ps2 tijdperk. Zal wel duidelijk zijn uit de lijst

Ratchet and clank 3
De jak en daxter trilogie
Kingdom hearts 2
Shadow of the colossus
Devil may cry 3
Spyro 2
God of war 2
Persona 4 is van 2008, mag ik die nog meetellen als oud? :P is echt men favo game aller tijden
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')