abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183270734
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef TwentExit het volgende:

[..]

Die veel te dikke Bono is een PSV-supporter die eerder al beschoten is door zijn medesupporters na een vechtpartij tijdens het kampioensfeest dit jaar.

Dit soort tuig presenteert zichzelf als supporter van de club.

Dat lijkt me wel een onderwerp dat besproken kan worden hier.

Het bevestigt in ieder geval weer alle vooroordelen over PSV-supporters :{
Lekker generaliseren ^O^
pi_183271526
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:12 schreef TwentExit het volgende:

[..]

Inmiddels waren het:

- Slechts een paar idioten die muntgeld naar Roma's gooiden of ze er dansjes voor lieten doen;
- Slechts een paar idioten die zoveel zwarte rook in een stadion veroorzaakten dat tientallen mensen last hadden van rookintoxicatie. Enkelen van hen hebben tot op de dag van vandaag last van PTSS;
- Slechts enkele idioten die op de herdgang de confrontatie opzochten met de eigen spelers;
- Slechts een paar idioten die de allochtone medemens met een zeer terechte boodschap tegen een racistische karikatuur bedreigen, beledigen, aanvallen, fysiek intimideren;
- Slechts een paar idioten die elkaar beschieten na een kampioenschap.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. De PSV-supporters zijn inmiddels slechts enkele stappen verwijderd van verkrachtend en moordend de straten van Nederland door te trekken.

Wanneer Marokkanen, Ajacieden of Feyenoorders iets uitvreten wordt hier het hoogste woord gevoerd. Maar PSV zelf is inmiddels de club bij uitstek met louter tokkies. :{
Oke
pi_183272278
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik kan er geen touw aan vastknopen.

Aan je verhaal dan hè.
Jij bent de eerste.

(Dit is geen dreigement)
pi_183274036
quote:
Heeft hij nou met een goudstift GUCCI op een vel papier geschreven en dat als een soort kroon over z'n petje gedaan?

BTW Op deze manier speelt Dumfries nog eerder bij Real dan Willems.
pi_183274074
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 november 2018 13:13 schreef Gutanoth het volgende:

Ik ben niet zo zeer pro-zwarte piet. Maar ik ben wel 100% anti roetveegpiet. Als er alleen wat vegen schoensmeer op de pietjes hun wangen gesmeerd wordt, zien mijn kleine neefje en nichtje meteen dat ik het ben.

Je gaat jezelf als volwassen vent toch niet verkleden en opmaken. Dan moet je je echt laten nakijken. Haast bijna net zo infantiel als dat carnav... Ooooohhhh.
pi_183274108
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:08 schreef TwentExit het volgende:

[..]

Je gaat jezelf als volwassen vent toch niet verkleden en opmaken. Dan moet je je echt laten nakijken. Haast bijna net zo infantiel als dat carnav... Ooooohhhh.
Het zit je echt hoog.
  Redactie Sport woensdag 21 november 2018 @ 08:26:49 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183278688
Van wie is TwentExit een kloon?

Ik vind hem wel lollig, ik hou wel van users die gefrustreerd raken van een concurrerend team
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183279989
quote:

[..]

Krijg je geen sex thuis?
pi_183280803
quote:

[..]

Ja écht heel infantiel dat ik graag mijn kleine neefje en nichtje een leuke feestavond wil geven. Wat een debiel ben ik. Cliniclows, ook al zo iets, wat een mongolen.

Hef jezelf op
pi_183280921
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van wie is TwentExit een kloon?

Ik vind hem wel lollig, ik hou wel van users die gefrustreerd raken van een concurrerend team
HMF
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Redactie Sport woensdag 21 november 2018 @ 12:04:02 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183281933
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

HMF
Heeft die jongen alweer een ban te pakken?

Lol
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 21 november 2018 @ 12:12:11 #163
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183282059
quote:
99s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:00 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ja écht heel infantiel dat ik graag mijn kleine neefje en nichtje een leuke feestavond wil geven. Wat een debiel ben ik. Cliniclows, ook al zo iets, wat een mongolen.

Hef jezelf op
Eerlijk is eerlijk, cliniclowns zijn doorgaans wel gigantisch sneue mensen in het dagelijks leven.
pi_183282563
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:12 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, cliniclowns zijn doorgaans wel gigantisch sneue mensen in het dagelijks leven.
Totdat je een kindje hebt dat in het ziekenhuis ligt
  woensdag 21 november 2018 @ 15:28:22 #165
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183285501
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:38 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Totdat je een kindje hebt dat in het ziekenhuis ligt
Dat heb ik meermaals meegemaakt, heeft de mening niet herzien.
pi_183288081
Dinsdagavond haalde Valentijn Driessen in Natafelen op Fox Sports uit naar de spelers van PSV. De chef voetbal van De Telegraaf ziet een patroon ontstaan tijdens de interlandperiodes. "Het is opvallend dat het iedere keer de PSV'ers zijn die afhaken. Dumfries en Bergwijn, vorige keer ook Bergwijn. En die Ajacieden lopen door. Zij moeten er wel negentig minuten staan", aldus Driessen.

De journalist van De Telegraaf ging verder: "Ik zie daar de hand van Van Bommel. Hij heeft ongetwijfeld gezegd dat ze binnenkort een zware reeks aan wedstrijden hebben. Je hoeft maar te zeggen 'ik heb wat' en je speelt niet."

De opmerkingen van Driessen zorgen bij de overige tafelgasten vooral tot gelach. "Jij bent iets meer een complotdenker", aldus Willem Vissers van de Volkskrant.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183288109
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:50 schreef Scarface88 het volgende:
Dinsdagavond haalde Valentijn Driessen in Natafelen op Fox Sports uit naar de spelers van PSV. De chef voetbal van De Telegraaf ziet een patroon ontstaan tijdens de interlandperiodes. "Het is opvallend dat het iedere keer de PSV'ers zijn die afhaken. Dumfries en Bergwijn, vorige keer ook Bergwijn. En die Ajacieden lopen door. Zij moeten er wel negentig minuten staan", aldus Driessen.

De journalist van De Telegraaf ging verder: "Ik zie daar de hand van Van Bommel. Hij heeft ongetwijfeld gezegd dat ze binnenkort een zware reeks aan wedstrijden hebben. Je hoeft maar te zeggen 'ik heb wat' en je speelt niet."

De opmerkingen van Driessen zorgen bij de overige tafelgasten vooral tot gelach. "Jij bent iets meer een complotdenker", aldus Willem Vissers van de Volkskrant.
En PSVers zijn de Calimeros? _O- Hahaha.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 november 2018 @ 17:53:00 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_183288135
quote:

:D de Telegraaf gaat weer stoken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 november 2018 @ 17:53:14 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_183288139
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:51 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

quote je nou jezelf :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_183288149
quote:

[..]

Jezelf quoten... :')
pi_183288158
Ingaan op de materie jongens. Gefaald te editen drukte op quote knop.
pi_183288233
quote:

Die Valentijn huilt wel veel als het over PSV gaat :)
  Forum Admin woensdag 21 november 2018 @ 18:00:56 #173
35723 crew  GGMM
pi_183288247
quote:

[..]

Je quote nu jezelf
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 21 november 2018 @ 18:02:38 #174
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183288268
quote:

[..]

En vervolgens jezelf quoten. (lol)
pi_183288360
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 18:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je quote nu jezelf
Klopt. Niets ontgaat jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: