Lekker generaliserenquote:Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Die veel te dikke Bono is een PSV-supporter die eerder al beschoten is door zijn medesupporters na een vechtpartij tijdens het kampioensfeest dit jaar.
Dit soort tuig presenteert zichzelf als supporter van de club.
Dat lijkt me wel een onderwerp dat besproken kan worden hier.
Het bevestigt in ieder geval weer alle vooroordelen over PSV-supporters
Okequote:Op dinsdag 20 november 2018 08:12 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Inmiddels waren het:
- Slechts een paar idioten die muntgeld naar Roma's gooiden of ze er dansjes voor lieten doen;
- Slechts een paar idioten die zoveel zwarte rook in een stadion veroorzaakten dat tientallen mensen last hadden van rookintoxicatie. Enkelen van hen hebben tot op de dag van vandaag last van PTSS;
- Slechts enkele idioten die op de herdgang de confrontatie opzochten met de eigen spelers;
- Slechts een paar idioten die de allochtone medemens met een zeer terechte boodschap tegen een racistische karikatuur bedreigen, beledigen, aanvallen, fysiek intimideren;
- Slechts een paar idioten die elkaar beschieten na een kampioenschap.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. De PSV-supporters zijn inmiddels slechts enkele stappen verwijderd van verkrachtend en moordend de straten van Nederland door te trekken.
Wanneer Marokkanen, Ajacieden of Feyenoorders iets uitvreten wordt hier het hoogste woord gevoerd. Maar PSV zelf is inmiddels de club bij uitstek met louter tokkies.
Jij bent de eerste.quote:Op dinsdag 20 november 2018 17:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vastknopen.
Aan je verhaal dan hè.
Heeft hij nou met een goudstift GUCCI op een vel papier geschreven en dat als een soort kroon over z'n petje gedaan?quote:
Je gaat jezelf als volwassen vent toch niet verkleden en opmaken. Dan moet je je echt laten nakijken. Haast bijna net zo infantiel als dat carnav... Ooooohhhh.quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:13 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben niet zo zeer pro-zwarte piet. Maar ik ben wel 100% anti roetveegpiet. Als er alleen wat vegen schoensmeer op de pietjes hun wangen gesmeerd wordt, zien mijn kleine neefje en nichtje meteen dat ik het ben.
Het zit je echt hoog.quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:08 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Je gaat jezelf als volwassen vent toch niet verkleden en opmaken. Dan moet je je echt laten nakijken. Haast bijna net zo infantiel als dat carnav... Ooooohhhh.
Krijg je geen sex thuis?quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:08 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Je gaat jezelf als volwassen vent toch niet verkleden en opmaken. Dan moet je je echt laten nakijken. Haast bijna net zo infantiel als dat carnav... Ooooohhhh.
Ja écht heel infantiel dat ik graag mijn kleine neefje en nichtje een leuke feestavond wil geven. Wat een debiel ben ik. Cliniclows, ook al zo iets, wat een mongolen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:08 schreef TwentExit het volgende:
[..]
HMFquote:Op woensdag 21 november 2018 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van wie is TwentExit een kloon?
Ik vind hem wel lollig, ik hou wel van users die gefrustreerd raken van een concurrerend team
Heeft die jongen alweer een ban te pakken?quote:
Eerlijk is eerlijk, cliniclowns zijn doorgaans wel gigantisch sneue mensen in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 21 november 2018 11:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja écht heel infantiel dat ik graag mijn kleine neefje en nichtje een leuke feestavond wil geven. Wat een debiel ben ik. Cliniclows, ook al zo iets, wat een mongolen.
Hef jezelf op
Totdat je een kindje hebt dat in het ziekenhuis ligtquote:Op woensdag 21 november 2018 12:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, cliniclowns zijn doorgaans wel gigantisch sneue mensen in het dagelijks leven.
Dat heb ik meermaals meegemaakt, heeft de mening niet herzien.quote:Op woensdag 21 november 2018 12:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Totdat je een kindje hebt dat in het ziekenhuis ligt
En PSVers zijn de Calimeros?quote:Op woensdag 21 november 2018 17:50 schreef Scarface88 het volgende:
Dinsdagavond haalde Valentijn Driessen in Natafelen op Fox Sports uit naar de spelers van PSV. De chef voetbal van De Telegraaf ziet een patroon ontstaan tijdens de interlandperiodes. "Het is opvallend dat het iedere keer de PSV'ers zijn die afhaken. Dumfries en Bergwijn, vorige keer ook Bergwijn. En die Ajacieden lopen door. Zij moeten er wel negentig minuten staan", aldus Driessen.
De journalist van De Telegraaf ging verder: "Ik zie daar de hand van Van Bommel. Hij heeft ongetwijfeld gezegd dat ze binnenkort een zware reeks aan wedstrijden hebben. Je hoeft maar te zeggen 'ik heb wat' en je speelt niet."
De opmerkingen van Driessen zorgen bij de overige tafelgasten vooral tot gelach. "Jij bent iets meer een complotdenker", aldus Willem Vissers van de Volkskrant.
quote:Op woensdag 21 november 2018 17:50 schreef Scarface88 het volgende:
Dinsdagavond haalde Valentijn Driessen in Natafelen op Fox Sports uit naar de spelers van PSV. De chef voetbal van De Telegraaf ziet een patroon ontstaan tijdens de interlandperiodes. "Het is opvallend dat het iedere keer de PSV'ers zijn die afhaken. Dumfries en Bergwijn, vorige keer ook Bergwijn. En die Ajacieden lopen door. Zij moeten er wel negentig minuten staan", aldus Driessen.
De journalist van De Telegraaf ging verder: "Ik zie daar de hand van Van Bommel. Hij heeft ongetwijfeld gezegd dat ze binnenkort een zware reeks aan wedstrijden hebben. Je hoeft maar te zeggen 'ik heb wat' en je speelt niet."
De opmerkingen van Driessen zorgen bij de overige tafelgasten vooral tot gelach. "Jij bent iets meer een complotdenker", aldus Willem Vissers van de Volkskrant.
quote je nou jezelfquote:Op woensdag 21 november 2018 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En PSVers zijn de Calimeros?Hahaha.
Jezelf quoten...quote:Op woensdag 21 november 2018 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die Valentijn huilt wel veel als het over PSV gaatquote:Op woensdag 21 november 2018 17:50 schreef Scarface88 het volgende:
Je quote nu jezelfquote:Op woensdag 21 november 2018 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En vervolgens jezelf quoten. (lol)quote:Op woensdag 21 november 2018 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |