abonnement Unibet Coolblue
pi_183254933
PSVer valt in en NL scoort 2x
pi_183254969
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 22:48 schreef TwentExit het volgende:

[..]

Ik tel er wel meer dan tien. Het is het zoveelste incident met schaamteloos gedrag van een paar onopgevoede neanderthalers in zeer korte tijd. Om misselijk van te worden
Van een paar idd..moet je niet associeren met de rest ,99,9% van de PSV supporters
pi_183255040
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:02 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Van een paar idd..moet je niet associeren met de rest ,99,9% van de PSV supporters

Wel. Lange_Lans en ik hebben een geweldig zaterdagje eiergooien gehad in ieder geval!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183255087
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wel. Lange_Lans en ik hebben een geweldig zaterdagje eiergooien gehad in ieder geval!
Het was heerlijk. Geel brilletje op en gaan. Stonk wel een beetje.
pi_183255125
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wel. Lange_Lans en ik hebben een geweldig zaterdagje eiergooien gehad in ieder geval!
Moet kunnen af en toe

Hopelijk was het een geslaagde dag
pi_183255242
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het was heerlijk. Geel brilletje op en gaan. Stonk wel een beetje.
Ik krijg wel nog 3 nieuwe kippen van je. Het was niet echt de bedoeling om die ook te gooien.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 20 november 2018 @ 07:16:16 #132
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183257969
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wel. Lange_Lans en ik hebben een geweldig zaterdagje eiergooien gehad in ieder geval!
Lange_Lans als pro-Piet.

Genot.
pi_183258307
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 23:02 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Van een paar idd..moet je niet associeren met de rest ,99,9% van de PSV supporters

Inmiddels waren het:

- Slechts een paar idioten die muntgeld naar Roma's gooiden of ze er dansjes voor lieten doen;
- Slechts een paar idioten die zoveel zwarte rook in een stadion veroorzaakten dat tientallen mensen last hadden van rookintoxicatie. Enkelen van hen hebben tot op de dag van vandaag last van PTSS;
- Slechts enkele idioten die op de herdgang de confrontatie opzochten met de eigen spelers;
- Slechts een paar idioten die de allochtone medemens met een zeer terechte boodschap tegen een racistische karikatuur bedreigen, beledigen, aanvallen, fysiek intimideren;
- Slechts een paar idioten die elkaar beschieten na een kampioenschap.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. De PSV-supporters zijn inmiddels slechts enkele stappen verwijderd van verkrachtend en moordend de straten van Nederland door te trekken.

Wanneer Marokkanen, Ajacieden of Feyenoorders iets uitvreten wordt hier het hoogste woord gevoerd. Maar PSV zelf is inmiddels de club bij uitstek met louter tokkies. :{
  dinsdag 20 november 2018 @ 10:47:20 #134
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183260361
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:12 schreef TwentExit het volgende:

[..]

Inmiddels waren het:

- Slechts een paar idioten die muntgeld naar Roma's gooiden of ze er dansjes voor lieten doen;
- Slechts een paar idioten die zoveel zwarte rook in een stadion veroorzaakten dat tientallen mensen last hadden van rookintoxicatie. Enkelen van hen hebben tot op de dag van vandaag last van PTSS;
- Slechts enkele idioten die op de herdgang de confrontatie opzochten met de eigen spelers;
- Slechts een paar idioten die de allochtone medemens met een zeer terechte boodschap tegen een racistische karikatuur bedreigen, beledigen, aanvallen, fysiek intimideren;
- Slechts een paar idioten die elkaar beschieten na een kampioenschap.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. De PSV-supporters zijn inmiddels slechts enkele stappen verwijderd van verkrachtend en moordend de straten van Nederland door te trekken.

Wanneer Marokkanen, Ajacieden of Feyenoorders iets uitvreten wordt hier het hoogste woord gevoerd. Maar PSV zelf is inmiddels de club bij uitstek met louter tokkies. :{
Hardop gelachen, waarvoor dank.
  dinsdag 20 november 2018 @ 10:49:49 #135
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183260400
_O-
pi_183260537
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:12 schreef TwentExit het volgende:

[..]

Inmiddels waren het:

- Slechts een paar idioten die muntgeld naar Roma's gooiden of ze er dansjes voor lieten doen;
- Slechts een paar idioten die zoveel zwarte rook in een stadion veroorzaakten dat tientallen mensen last hadden van rookintoxicatie. Enkelen van hen hebben tot op de dag van vandaag last van PTSS;
- Slechts enkele idioten die op de herdgang de confrontatie opzochten met de eigen spelers;
- Slechts een paar idioten die de allochtone medemens met een zeer terechte boodschap tegen een racistische karikatuur bedreigen, beledigen, aanvallen, fysiek intimideren;
- Slechts een paar idioten die elkaar beschieten na een kampioenschap.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. De PSV-supporters zijn inmiddels slechts enkele stappen verwijderd van verkrachtend en moordend de straten van Nederland door te trekken.

Wanneer Marokkanen, Ajacieden of Feyenoorders iets uitvreten wordt hier het hoogste woord gevoerd. Maar PSV zelf is inmiddels de club bij uitstek met louter tokkies. :{
Deze man _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183260700
Nou ja, de column van Thijs Sunfield is weer mensonterend slecht, maar hij sluit wel leuk af.

Dat al die mannen die daar keihard "hoer van de zwarten" en "kknegers" staan te roepen, dat ook wel eens 1 op 1 zouden mogen doen met een Dumfries of een Isimat.

Op zaterdag avond juichen voor je favoriete neger en op zondag eieren gooien naar een andere neger. En ik weet dat het waarschijnlijk niet eens racistisch bedoelt is en er andere sentimenten spelen, maar een gevoel wat iemand heeft kun je niet relativeren. En dat werkt twee kanten uit.
pi_183262817
Ik ben die pietendiscussie zo fucking beu :')

Ik ben niet zo zeer pro-zwarte piet. Maar ik ben wel 100% anti roetveegpiet. Als er alleen wat vegen schoensmeer op de pietjes hun wangen gesmeerd wordt, zien mijn kleine neefje en nichtje meteen dat ik het ben.

Dat hele roetveeg gebeuren is leuk voor de grote stad, maar in dorpen waar buurman piet en slager henk de pieten spelen, is het niet mogelijk om het op deze manier te doen.
  dinsdag 20 november 2018 @ 14:10:30 #139
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183263751
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 11:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Nou ja, de column van Thijs Sunfield is weer mensonterend slecht, maar hij sluit wel leuk af.

Dat al die mannen die daar keihard "hoer van de zwarten" en "kknegers" staan te roepen, dat ook wel eens 1 op 1 zouden mogen doen met een Dumfries of een Isimat.

Op zaterdag avond juichen voor je favoriete neger en op zondag eieren gooien naar een andere neger. En ik weet dat het waarschijnlijk niet eens racistisch bedoelt is en er andere sentimenten spelen, maar een gevoel wat iemand heeft kun je niet relativeren. En dat werkt twee kanten uit.
Inderdaad, negers zijn negers, daar moet je geen onderscheid in maken.
  dinsdag 20 november 2018 @ 14:20:19 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183263902
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 14:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Inderdaad, negers zijn negers, daar moet je geen onderscheid in maken.
er is maar 1 braboneger
pi_183264395
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 14:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Inderdaad, negers zijn negers, daar moet je geen onderscheid in maken.
Ook al bedoel je het cynisch zal dit tijdens de grote rassenoorlog van volgend jaar wel echt een ding gaan zijn. Negers zullen dan geen onderscheid meer maken tussen verschillende landen. Een Somalische neger zal zich vereenzelvigd voelen met, pak-em-beet, een Surinaamse neger. Die zijn dan zwaar in de meerderheid want wij zullen niet samen willen werken met die vieze Portugezen of Fransozen.

DENK DAAR MAAR EENS OVER NA VUILE RACIST!
  dinsdag 20 november 2018 @ 14:58:57 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183264452
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ook al bedoel je het cynisch zal dit tijdens de grote rassenoorlog van volgend jaar wel echt een ding gaan zijn. Negers zullen dan geen onderscheid meer maken tussen verschillende landen. Een Somalische neger zal zich vereenzelvigd voelen met, pak-em-beet, een Surinaamse neger. Die zijn dan zwaar in de meerderheid want wij zullen niet samen willen werken met die vieze Portugezen of Fransozen.

DENK DAAR MAAR EENS OVER NA VUILE RACIST!
de Chinezen gaan dit winnen
  dinsdag 20 november 2018 @ 17:19:51 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183267108
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ook al bedoel je het cynisch zal dit tijdens de grote rassenoorlog van volgend jaar wel echt een ding gaan zijn. Negers zullen dan geen onderscheid meer maken tussen verschillende landen. Een Somalische neger zal zich vereenzelvigd voelen met, pak-em-beet, een Surinaamse neger. Die zijn dan zwaar in de meerderheid want wij zullen niet samen willen werken met die vieze Portugezen of Fransozen.

DENK DAAR MAAR EENS OVER NA VUILE RACIST!
Ik kan er geen touw aan vastknopen.

Aan je verhaal dan hè.
pi_183267391
Sowieso zijn blanken in de minderheid. We praten altijd over onze donkere medemens of andere immigrant als minority maar van de totale wereldbevolking is minder dan 5% blank. Zwarte piet moet dus zwart blijven.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 20 november 2018 @ 17:38:25 #145
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183267495
Goed. PSV dus.

Kampioenen, olee, oleee.
pi_183267837
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:38 schreef BadderHaring het volgende:
Goed. PSV dus.

Kampioenen, olee, oleee.
Wat verwacht jij tegen Heerenveen? Het is een angstgegner zowel uit als thuis. De afgelopen jaren thuis elke keer moeite mee gehad en de nodige punten tegen verspeeld.

Ik denk wederom een 2-2.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183268010
Heerenveen stelt niks voor
pi_183268735

Even een prachtgoal bij Jong! Die Verreth is niet consistent genoeg voor het eerste maar doet af en toe heerlijke dingen.
pi_183269339
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik kan er geen touw aan vastknopen.

Aan je verhaal dan hè.
:D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')