Ah joh, laat die mensen lekker zuipen.quote:Op zondag 18 november 2018 08:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Boeiend. Ze vieren het lang niet overal zo treurig als in Nederland.

Goed voor de lokale economie en echtscheidingsadvocaten. Ben zelf ook geen carnaval persoon. Laatste keer dat ik het vierde was ik 11 of 12. Maar mij maakt het niet zoveel uit opzich.quote:Op zondag 18 november 2018 08:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Boeiend. Ze vieren het lang niet overal zo treurig als in Nederland.
 Flashing for beads.
 Flashing for beads.

Eindhoven doet niet meer mee.twitter:vicenl twitterde op zondag 18-11-2018 om 19:27:45Tijdens de intocht in Eindhoven werd Kick Out Zwarte Piet begroet met racistische spreekkoren, bekogeld met eieren en geïntimideerd. #kozp https://t.co/GHR16lBv8H reageer retweet

Eh okay. Wat is de link met PSV? Dit is niet het 'Eindhoven' topic, maar het PSV topic.quote:Op maandag 19 november 2018 10:42 schreef Oldground het volgende:
Eindhoven doet niet meer mee.twitter:vicenl twitterde op zondag 18-11-2018 om 19:27:45Tijdens de intocht in Eindhoven werd Kick Out Zwarte Piet begroet met racistische spreekkoren, bekogeld met eieren en geïntimideerd. #kozp https://t.co/GHR16lBv8H reageer retweet

Ik ben benieuwd hoe Van Bommel dit gaat managen.quote:Op maandag 19 november 2018 10:42 schreef Oldground het volgende:

quote:Op maandag 19 november 2018 11:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Van Bommel dit gaat managen.

Die hele zwartepieten discussie heeft een hoog Scarface88-gehalte.quote:Op maandag 19 november 2018 10:42 schreef Oldground het volgende:

Die hele zwartepieten discussie speelt voornamelijk in Amsterdam. De wereld draait door en al die shows geven het graag aandacht en de rest van Nederland gaat er in mee. Eigenlijk net als wanneer t om Ajax draait. De landelijke media is erg gekleurd in de publieke opinie.quote:Op maandag 19 november 2018 15:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die hele zwartepieten discussie heeft een hoog Scarface88-gehalte.

Netjesquote:Op maandag 19 november 2018 17:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die hele zwartepieten discussie speelt voornamelijk in Amsterdam. De wereld draait door en al die shows geven het graag aandacht en de rest van Nederland gaat er in mee. Eigenlijk net als wanneer t om Ajax draait. De landelijke media is erg gekleurd in de publieke opinie.

Onbegrijpelijk. Dumfries had Mbappe en Griezmann in zijn broekzak. Gaat ie weer voor die kut Tetequote:Op maandag 19 november 2018 19:45 schreef XL het volgende:
Waarom spelen Bergwijn en Dumfries niet? Blessure?

Dumfries is toch licht geblesseerd?quote:Op maandag 19 november 2018 19:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Dumfries had Mbappe en Griezmann in zijn broekzak. Gaat ie weer voor die kut Tete

Onzin...bergwijn is geblesseerd en daarom wil hij een nieuwe rechterkant proberen.quote:Op maandag 19 november 2018 21:35 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dumfries is toch licht geblesseerd?

Die veel te dikke Bono is een PSV-supporter die eerder al beschoten is door zijn medesupporters na een vechtpartij tijdens het kampioensfeest dit jaar.quote:Op maandag 19 november 2018 11:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Eh okay. Wat is de link met PSV? Dit is niet het 'Eindhoven' topic, maar het PSV topic.

10 “supporters”quote:Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Die veel te dikke Bono is een PSV-supporter die eerder al beschoten is door zijn medesupporters na een vechtpartij tijdens het kampioensfeest dit jaar.
Dit soort tuig presenteert zichzelf als supporter van de club.
Dat lijkt me wel een onderwerp dat besproken kan worden hier.
Het bevestigt in ieder geval weer alle vooroordelen over PSV-supporters

we hebben een RensPSVquote:Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Die veel te dikke Bono is een PSV-supporter die eerder al beschoten is door zijn medesupporters na een vechtpartij tijdens het kampioensfeest dit jaar.

Ik tel er wel meer dan tien. Het is het zoveelste incident met schaamteloos gedrag van een paar onopgevoede neanderthalers in zeer korte tijd. Om misselijk van te wordenquote:

Toch opmerkelijk zo'n redenatie van onze Koeman.quote:Op maandag 19 november 2018 21:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Onzin...bergwijn is geblesseerd en daarom wil hij een nieuwe rechterkant proberen.

HAHAHAHquote:Op maandag 19 november 2018 21:14 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi dat Oranje verliest. Krijg je er van.

Welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op maandag 19 november 2018 21:14 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi dat Oranje verliest. Krijg je er van.

Van een paar idd..moet je niet associeren met de rest ,99,9% van de PSV supportersquote:Op maandag 19 november 2018 22:48 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Ik tel er wel meer dan tien. Het is het zoveelste incident met schaamteloos gedrag van een paar onopgevoede neanderthalers in zeer korte tijd. Om misselijk van te worden

Wel. Lange_Lans en ik hebben een geweldig zaterdagje eiergooien gehad in ieder geval!quote:Op maandag 19 november 2018 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van een paar idd..moet je niet associeren met de rest ,99,9% van de PSV supporters

Het was heerlijk. Geel brilletje op en gaan. Stonk wel een beetje.quote:Op maandag 19 november 2018 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wel. Lange_Lans en ik hebben een geweldig zaterdagje eiergooien gehad in ieder geval!

Moet kunnen af en toequote:Op maandag 19 november 2018 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wel. Lange_Lans en ik hebben een geweldig zaterdagje eiergooien gehad in ieder geval!

Ik krijg wel nog 3 nieuwe kippen van je. Het was niet echt de bedoeling om die ook te gooien.quote:Op maandag 19 november 2018 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was heerlijk. Geel brilletje op en gaan. Stonk wel een beetje.

Lange_Lans als pro-Piet.quote:Op maandag 19 november 2018 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]

Inmiddels waren het:quote:Op maandag 19 november 2018 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van een paar idd..moet je niet associeren met de rest ,99,9% van de PSV supporters

Hardop gelachen, waarvoor dank.quote:Op dinsdag 20 november 2018 08:12 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Inmiddels waren het:
- Slechts een paar idioten die muntgeld naar Roma's gooiden of ze er dansjes voor lieten doen;
- Slechts een paar idioten die zoveel zwarte rook in een stadion veroorzaakten dat tientallen mensen last hadden van rookintoxicatie. Enkelen van hen hebben tot op de dag van vandaag last van PTSS;
- Slechts enkele idioten die op de herdgang de confrontatie opzochten met de eigen spelers;
- Slechts een paar idioten die de allochtone medemens met een zeer terechte boodschap tegen een racistische karikatuur bedreigen, beledigen, aanvallen, fysiek intimideren;
- Slechts een paar idioten die elkaar beschieten na een kampioenschap.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. De PSV-supporters zijn inmiddels slechts enkele stappen verwijderd van verkrachtend en moordend de straten van Nederland door te trekken.
Wanneer Marokkanen, Ajacieden of Feyenoorders iets uitvreten wordt hier het hoogste woord gevoerd. Maar PSV zelf is inmiddels de club bij uitstek met louter tokkies.

Deze manquote:Op dinsdag 20 november 2018 08:12 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Inmiddels waren het:
- Slechts een paar idioten die muntgeld naar Roma's gooiden of ze er dansjes voor lieten doen;
- Slechts een paar idioten die zoveel zwarte rook in een stadion veroorzaakten dat tientallen mensen last hadden van rookintoxicatie. Enkelen van hen hebben tot op de dag van vandaag last van PTSS;
- Slechts enkele idioten die op de herdgang de confrontatie opzochten met de eigen spelers;
- Slechts een paar idioten die de allochtone medemens met een zeer terechte boodschap tegen een racistische karikatuur bedreigen, beledigen, aanvallen, fysiek intimideren;
En zo kan ik nog wel even doorgaan. De PSV-supporters zijn inmiddels slechts enkele stappen verwijderd van verkrachtend en moordend de straten van Nederland door te trekken.
Wanneer Marokkanen, Ajacieden of Feyenoorders iets uitvreten wordt hier het hoogste woord gevoerd. Maar PSV zelf is inmiddels de club bij uitstek met louter tokkies.

Inderdaad, negers zijn negers, daar moet je geen onderscheid in maken.quote:Op dinsdag 20 november 2018 11:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Nou ja, de column van Thijs Sunfield is weer mensonterend slecht, maar hij sluit wel leuk af.
Dat al die mannen die daar keihard "hoer van de zwarten" en "kknegers" staan te roepen, dat ook wel eens 1 op 1 zouden mogen doen met een Dumfries of een Isimat.
Op zaterdag avond juichen voor je favoriete neger en op zondag eieren gooien naar een andere neger. En ik weet dat het waarschijnlijk niet eens racistisch bedoelt is en er andere sentimenten spelen, maar een gevoel wat iemand heeft kun je niet relativeren. En dat werkt twee kanten uit.

er is maar 1 brabonegerquote:Op dinsdag 20 november 2018 14:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad, negers zijn negers, daar moet je geen onderscheid in maken.

Ook al bedoel je het cynisch zal dit tijdens de grote rassenoorlog van volgend jaar wel echt een ding gaan zijn. Negers zullen dan geen onderscheid meer maken tussen verschillende landen. Een Somalische neger zal zich vereenzelvigd voelen met, pak-em-beet, een Surinaamse neger. Die zijn dan zwaar in de meerderheid want wij zullen niet samen willen werken met die vieze Portugezen of Fransozen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad, negers zijn negers, daar moet je geen onderscheid in maken.

de Chinezen gaan dit winnenquote:Op dinsdag 20 november 2018 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook al bedoel je het cynisch zal dit tijdens de grote rassenoorlog van volgend jaar wel echt een ding gaan zijn. Negers zullen dan geen onderscheid meer maken tussen verschillende landen. Een Somalische neger zal zich vereenzelvigd voelen met, pak-em-beet, een Surinaamse neger. Die zijn dan zwaar in de meerderheid want wij zullen niet samen willen werken met die vieze Portugezen of Fransozen.
DENK DAAR MAAR EENS OVER NA VUILE RACIST!

Ik kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook al bedoel je het cynisch zal dit tijdens de grote rassenoorlog van volgend jaar wel echt een ding gaan zijn. Negers zullen dan geen onderscheid meer maken tussen verschillende landen. Een Somalische neger zal zich vereenzelvigd voelen met, pak-em-beet, een Surinaamse neger. Die zijn dan zwaar in de meerderheid want wij zullen niet samen willen werken met die vieze Portugezen of Fransozen.
DENK DAAR MAAR EENS OVER NA VUILE RACIST!

Wat verwacht jij tegen Heerenveen? Het is een angstgegner zowel uit als thuis. De afgelopen jaren thuis elke keer moeite mee gehad en de nodige punten tegen verspeeld.quote:Op dinsdag 20 november 2018 17:38 schreef BadderHaring het volgende:
Goed. PSV dus.
Kampioenen, olee, oleee.

quote:Op dinsdag 20 november 2018 17:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vastknopen.
Aan je verhaal dan hè.

Lekker generaliserenquote:Op maandag 19 november 2018 22:45 schreef TwentExit het volgende:
[..]

Okequote:Op dinsdag 20 november 2018 08:12 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Inmiddels waren het:

Jij bent de eerste.quote:Op dinsdag 20 november 2018 17:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vastknopen.
Aan je verhaal dan hè.

Heeft hij nou met een goudstift GUCCI op een vel papier geschreven en dat als een soort kroon over z'n petje gedaan?quote:

Je gaat jezelf als volwassen vent toch niet verkleden en opmaken. Dan moet je je echt laten nakijken. Haast bijna net zo infantiel als dat carnav... Ooooohhhh.quote:Op dinsdag 20 november 2018 13:13 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben niet zo zeer pro-zwarte piet. Maar ik ben wel 100% anti roetveegpiet. Als er alleen wat vegen schoensmeer op de pietjes hun wangen gesmeerd wordt, zien mijn kleine neefje en nichtje meteen dat ik het ben.

Het zit je echt hoog.quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:08 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Je gaat jezelf als volwassen vent toch niet verkleden en opmaken. Dan moet je je echt laten nakijken. Haast bijna net zo infantiel als dat carnav... Ooooohhhh.

Krijg je geen sex thuis?quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:08 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Je gaat jezelf als volwassen vent toch niet verkleden en opmaken. Dan moet je je echt laten nakijken. Haast bijna net zo infantiel als dat carnav... Ooooohhhh.

Ja écht heel infantiel dat ik graag mijn kleine neefje en nichtje een leuke feestavond wil geven. Wat een debiel ben ik. Cliniclows, ook al zo iets, wat een mongolen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 22:08 schreef TwentExit het volgende:
[..]

HMFquote:Op woensdag 21 november 2018 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van wie is TwentExit een kloon?
Ik vind hem wel lollig, ik hou wel van users die gefrustreerd raken van een concurrerend team

Heeft die jongen alweer een ban te pakken?quote:

Eerlijk is eerlijk, cliniclowns zijn doorgaans wel gigantisch sneue mensen in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 21 november 2018 11:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja écht heel infantiel dat ik graag mijn kleine neefje en nichtje een leuke feestavond wil geven. Wat een debiel ben ik. Cliniclows, ook al zo iets, wat een mongolen.
Hef jezelf op

Totdat je een kindje hebt dat in het ziekenhuis ligtquote:Op woensdag 21 november 2018 12:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, cliniclowns zijn doorgaans wel gigantisch sneue mensen in het dagelijks leven.

Dat heb ik meermaals meegemaakt, heeft de mening niet herzien.quote:Op woensdag 21 november 2018 12:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Totdat je een kindje hebt dat in het ziekenhuis ligt

En PSVers zijn de Calimeros?quote:Op woensdag 21 november 2018 17:50 schreef Scarface88 het volgende:
Dinsdagavond haalde Valentijn Driessen in Natafelen op Fox Sports uit naar de spelers van PSV. De chef voetbal van De Telegraaf ziet een patroon ontstaan tijdens de interlandperiodes. "Het is opvallend dat het iedere keer de PSV'ers zijn die afhaken. Dumfries en Bergwijn, vorige keer ook Bergwijn. En die Ajacieden lopen door. Zij moeten er wel negentig minuten staan", aldus Driessen.
De journalist van De Telegraaf ging verder: "Ik zie daar de hand van Van Bommel. Hij heeft ongetwijfeld gezegd dat ze binnenkort een zware reeks aan wedstrijden hebben. Je hoeft maar te zeggen 'ik heb wat' en je speelt niet."
De opmerkingen van Driessen zorgen bij de overige tafelgasten vooral tot gelach. "Jij bent iets meer een complotdenker", aldus Willem Vissers van de Volkskrant.
 Hahaha.
 Hahaha.

quote:Op woensdag 21 november 2018 17:50 schreef Scarface88 het volgende:
Dinsdagavond haalde Valentijn Driessen in Natafelen op Fox Sports uit naar de spelers van PSV. De chef voetbal van De Telegraaf ziet een patroon ontstaan tijdens de interlandperiodes. "Het is opvallend dat het iedere keer de PSV'ers zijn die afhaken. Dumfries en Bergwijn, vorige keer ook Bergwijn. En die Ajacieden lopen door. Zij moeten er wel negentig minuten staan", aldus Driessen.
De journalist van De Telegraaf ging verder: "Ik zie daar de hand van Van Bommel. Hij heeft ongetwijfeld gezegd dat ze binnenkort een zware reeks aan wedstrijden hebben. Je hoeft maar te zeggen 'ik heb wat' en je speelt niet."
De opmerkingen van Driessen zorgen bij de overige tafelgasten vooral tot gelach. "Jij bent iets meer een complotdenker", aldus Willem Vissers van de Volkskrant.
 de Telegraaf gaat weer stoken
 de Telegraaf gaat weer stoken

quote je nou jezelfquote:Op woensdag 21 november 2018 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En PSVers zijn de Calimeros?Hahaha.

Jezelf quoten...quote:Op woensdag 21 november 2018 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]

Die Valentijn huilt wel veel als het over PSV gaatquote:Op woensdag 21 november 2018 17:50 schreef Scarface88 het volgende:

Je quote nu jezelfquote:Op woensdag 21 november 2018 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]

En vervolgens jezelf quoten. (lol)quote:Op woensdag 21 november 2018 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]

Jezelf quotenquote:Op woensdag 21 november 2018 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
 !
! 

Oke Klaas.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:57 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Jezelf quoten!
En ja, inderdaad. Dat blijkt maar weer eens uit hoe druk jij je maakt om dit berichtje van Valendroeftoeter

Je neemt een forum iets te serieus. Man man manquote:Op woensdag 21 november 2018 18:57 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Jezelf quoten!
En ja, inderdaad. Dat blijkt maar weer eens uit hoe druk jij je maakt om dit berichtje van Valendroeftoeter

twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 21-11-2018 om 09:25:41#PSV in winterstop om tafel met Schwaab, wiens contract afloopt. Zie: https://t.co/oDAnascuMI reageer retweet

quote:

Dan ben je wel een portie onnozel.quote:Op donderdag 22 november 2018 23:25 schreef PSVCL het volgende:
De feyenoord -PSV promo van FOX
Dacht dat PSV-Ajax de topper is en niet Feyenoord-PSV

Het is idd een topper...maar niet DE TOPPER.,dat is PSV-Ajaxquote:Op donderdag 22 november 2018 23:50 schreef TwentExit het volgende:
[..]
Dan ben je wel een portie onnozel.
Er is één klassieker en er zijn twee toppers, hoewel de term topper sowieso een lege huls is.

De flopper.quote:Op donderdag 22 november 2018 23:58 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord-PSV moet een nieuwe benaming krijgen..

Tegen subtoppers kun je makkelijk puntverlies lijden als de topclub een offday heeft en de subtopper boven zichzelf uitstijgt. Daarbij komt bij Feyenoord nog het minderwaardigheids syndroom om de hoek kijken en de pijnlijke 10-0.quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:04 schreef maxi-mus het volgende:
En dan zelf bang zijn voor Heerenveen thuis. (lol)

Heerenveen heeft echt een hele slechte verdediging, ik snap echt niet dat je met droge ogen een 2-2 kunt voorspellen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tegen subtoppers kun je makkelijk puntverlies lijden als de topclub een offday heeft en de subtopper boven zichzelf uitstijgt. Daarbij komt bij Feyenoord nog het minderwaardigheids syndroom om de hoek kijken en de pijnlijke 10-0.

2015-2016quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen heeft echt een hele slechte verdediging, ik snap echt niet dat je met droge ogen een 2-2 kunt voorspellen.

Wat zegt dat over de verhoudingen van dit jaar?quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
2015-2016
SC Heerenveen-PSV 1-1
2015-2016
PSV-SC Heerenveen 1-1
2016-2017
SC Heerenveen-PSV 1-1
2016-2017
PSV-SC Heerenveen 4-3
2017-2018
SC Heerenveen-PSV 2-0
2017-2018
PSV-SC Heerenveen 2-2

Het zegt dat Heerenveen een angstgegner is waar we t gewoon altijd lastig tegen hebben. Net als Ajax dat heeft met Utrecht. Winnen van Heerenveen en uit bij Feyenoord is een bijna gegarandeerde titel. Maar met een beetje pech geef je het deze twee wedstrijden uit handen en kan Ajax inlopen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zegt dat over de verhoudingen van dit jaar?

Ik wil je wel op een briefje geven dat PSV minimaal 3x gaat scoren. Heerenveen kan er echt niks van dit jaar, en alsof spelers als Lozano er weet van hebben dat Heerenveen een 'angstgegner' is.quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zegt dat Heerenveen een angstgegner is waar we t gewoon altijd lastig tegen hebben. Net als Ajax dat heeft met Utrecht.

Lozano is er twee keer afgegaan met rood tegen Heerenveen vorig seizoen. Denk het wel ja.quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil je wel op een briefje geven dat PSV minimaal 3x gaat scoren. Heerenveen kan er echt niks van dit jaar, en alsof spelers als Lozano er weet van hebben dat Heerenveen een 'angstgegner' is.

quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lozano is er twee keer afgegaan met rood tegen Heerenveen vorig seizoen. Denk het wel ja.

Naast dat ik zei spelers als Lozano weet hij dan al die uitslagen die je post inderdaad wel. Maar we gaan het zien dit weekend, ik denk een gemakkelijke overwinning.quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lozano is er twee keer afgegaan met rood tegen Heerenveen vorig seizoen. Denk het wel ja.

Heerenveen is niet eens subtop. En geen enkele topclub is thuis bang voor een middenmoter behalve PSV 'fans'.quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tegen subtoppers kun je makkelijk puntverlies lijden als de topclub een offday heeft en de subtopper boven zichzelf uitstijgt. Daarbij komt bij Feyenoord nog het minderwaardigheids syndroom om de hoek kijken en de pijnlijke 10-0.

Minderwaardigheidscomplex hèquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heerenveen is niet eens subtop. En geen enkele topclub is thuis bang voor een middenmoter behalve PSV 'fans'.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |