6 ja.quote:Op maandag 12 november 2018 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
5 of 6 als ik inzoom. Waar kom jij op uit.?
Dat zou wat zijn als ze een van die achterste bedoelt.quote:
ja super leuk! Ik hoop dat er iemand mee wil. Is echt een aanraderquote:Op maandag 12 november 2018 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh zal eens kijken of er iemand mee wil
ahhwww super cutequote:Op maandag 12 november 2018 17:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Typische vrouw weer. Zal ik het ook eens proberen?
@mickeytjuh: leuke foto, zou duwen.![]()
Ik ben benieuwd, zou wel leuk zijn. Lolquote:Op maandag 12 november 2018 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn als ze een van die achterste bedoelt.
ik heb genoten van jullie conversatie.quote:Op maandag 12 november 2018 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, zou wel leuk zijn. Lol
zie je, ze negert mequote:
nee hoor. Ik was ge woon aan het genieten van jullie conversatiequote:Op maandag 12 november 2018 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lekker wijf, welke van de drie ben jij?
Ze wil gewoon niet toegeven aan de woest opborrelende gevoelens die jouw sexy lichaam en beetje aandacht geven.quote:
beetje zonde. Als iedereen zo zou denken....quote:Op maandag 12 november 2018 18:03 schreef Jimbo het volgende:
Manlief... Ik neem mn zegel der goedkeuring terug bij deze
Prima.quote:Op maandag 12 november 2018 18:03 schreef Jimbo het volgende:
Manlief... Ik neem mn zegel der goedkeuring terug bij deze
Getrouwde vrouwen, vrouwen met kinderen... allemaal automatische afkeur.quote:Op maandag 12 november 2018 18:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
beetje zonde. Als iedereen zo zou denken....
Werd het leven toch wel saai.
Je weet niet wat je mist. Getrouwde vrouwen met kinderenquote:Op maandag 12 november 2018 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Getrouwde vrouwen, vrouwen met kinderen... allemaal automatische afkeur.
Don't blame the system if it works![]()
![]()
je mag ze allemaal hebbenquote:Op maandag 12 november 2018 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Getrouwde vrouwen met kinderenen dan het liefst waarvan de man ze seksueel verwaarloosd .
![]()
![]()
Ook prima.quote:Op maandag 12 november 2018 18:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je mag ze allemaal hebben
Doe mij maar een gewillige studente
Jeetje.....wat een pech.....quote:Op maandag 12 november 2018 18:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Getrouwde vrouwen, vrouwen met kinderen... allemaal automatische afkeur.
Don't blame the system if it works![]()
![]()
FEE / Het Sinterklaasjournaalquote:Op maandag 12 november 2018 18:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doen ze weer goed dit jaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |