Oke danquote:Op zondag 11 november 2018 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het doet je niks allemaal inderdaad.
Leuk potje. Geen goed voetbal maar daar kijk je het ook niet voor.quote:Op zondag 11 november 2018 22:09 schreef skysherrif het volgende:
was die superclasico een beetje aan te zien?
2e helft was qua niveau niet best, maar verder een prima potje.quote:Op zondag 11 november 2018 22:09 schreef skysherrif het volgende:
was die superclasico een beetje aan te zien?
quote:Op zondag 11 november 2018 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk potje. Geen goed voetbal maar daar kijk je het ook niet voor.
Hoop het de volgende keer wel te kunnen zien, 2 - 2 is een mooi uitgangspunt voor een spannende beslissende wedstrijd, met veel rellen en rode kaarten.quote:Op zondag 11 november 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2e helft was qua niveau niet best, maar verder een prima potje.
Toen klapte mijn stream eruit.quote:Op zondag 11 november 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2e helft was qua niveau niet best, maar verder een prima potje.
Vijanden op het internet hebben.quote:Op zondag 11 november 2018 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM en HMF zijn gezworen vijanden
Ik had wel vertraging maar ik had geen voorkeur dus dan maakt het mij niet zoveel uit.quote:Op zondag 11 november 2018 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen klapte mijn stream eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shining 2?quote:Op zondag 11 november 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Hé, er komt een vervolg op the Shining.
David was mensonterend als commentatorquote:Op zondag 11 november 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel vertraging maar ik had geen voorkeur dus dan maakt het mij niet zoveel uit.
Er is ook al een vervolg op het boek 'The Shining' gekomen, dus dit verbaast mij niets!quote:Op zondag 11 november 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Hé, er komt een vervolg op the Shining.
Wat een stomme postquote:
Dat las ik ja. (dat er een vervolg is, het boek heb ik nog niet gelezen)quote:Op zondag 11 november 2018 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is ook al een vervolg op het boek 'The Shining' gekomen, dus dit verbaast mij niets!
Ik keek ook weer niet heel scherp moet ik zeggen, lukt sowieso niet als je de pixels kan tellen op zo'n stream.quote:Op zondag 11 november 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel vertraging maar ik had geen voorkeur dus dan maakt het mij niet zoveel uit.
Magallan mogen ze houden.quote:Op zondag 11 november 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek ook weer niet heel scherp moet ik zeggen, lukt sowieso niet als je de pixels kan tellen op zo'n stream.
Dat boek heb ik gelezen. Alleraardigst.quote:
Doe gewoon normaal GGMM.quote:Op zondag 11 november 2018 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is ook al een vervolg op het boek 'The Shining' gekomen, dus dit verbaast mij niets!
[..]
Wat een stomme post
Goeie titel.quote:Op zondag 11 november 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Shining 2: Electric Bugaloo
Ga ik binnenkort ook even lezen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 november 2018 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat boek heb ik gelezen. Alleraardigst.
Je hebt het boek gelezen en toch gok je de titel verkeerd.quote:
Ik vind Porsche niksquote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
https://veiling.catawiki.nl/kavels/22038613-porsche-911-1983
Wat vinden we hiervan boys?
Ik weet dat het vaak pulp is maar ik lees standaard alles van King.quote:Op zondag 11 november 2018 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort ook even lezen. Ben benieuwd.
Je komt wat autistisch over.quote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt het boek gelezen en toch gok je de titel verkeerd.
quote:
Mijn moeder ookquote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet dat het vaak pulp is maar ik lees standaard alles van King.
Jouw moeder is een topvrouw.quote:
Vind zijn boeken ook altijd prima, nog niet zo lang geleden aan begonnen maar hij heeft er wel een paar geschreven.quote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet dat het vaak pulp is maar ik lees standaard alles van King.
quote:Op zondag 11 november 2018 22:13 schreef Doublepain het volgende:
SIIIIIIIIIIIIIIII scoort weergodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt!quote:
Duma.quote:Op zondag 11 november 2018 22:20 schreef skysherrif het volgende:
Stephen King heeft best wat leuke boeken.
In het bijzonder kan ik aanraden: de marathon, het meisje dat hield van tom gordon en het geheim van de buick
Cabrioquote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar dat verhaal.quote:Op zondag 11 november 2018 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Onlogisch gaat de FOK!stok weer verstoppen
Gaafquote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Zijn zoon schrijft ook aardig.quote:Op zondag 11 november 2018 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind zijn boeken ook altijd prima, nog niet zo lang geleden aan begonnen maar hij heeft er wel een paar geschreven.
Het is een 911 hè.quote:
Dank je vriend! Beetje een jongensdroom.quote:Op zondag 11 november 2018 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaaf
Leuk feitje: Staat een schaalmodel te koop van Porsche dat duurder is dan die echte Porsche.
Jij was vast een heel nerderig jongetje danquote:Op zondag 11 november 2018 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je vriend! Beetje een jongensdroom.
Poeh hè. Ik vind dat Max daar niet de juiste keuze maakt.quote:
Die van mij was de F50, maar die ga ik nooit halen, zelfs als ik het geld hebquote:Op zondag 11 november 2018 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je vriend! Beetje een jongensdroom.
Nee, ik was ernstig populair.quote:Op zondag 11 november 2018 22:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij was vast een heel nerderig jongetje dan
heerlijk idiote autoquote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
??quote:Op zondag 11 november 2018 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Elan zit in het kliekje heb ik gehoord
Als je dit post in f1 topic krijg je banquote:Op zondag 11 november 2018 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poeh hè. Ik vind dat Max daar niet de juiste keuze maakt.
Zal binnenkort even kijken of daar wat van in de plaatselijke bieb staat.quote:Op zondag 11 november 2018 22:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn zoon schrijft ook aardig.
Maar kan helaas niet tippen aan RJ Ellory. Wat een goede auteur is dat zeg.
Als mijn bod goed blijkt neem ik jou mee voor een rondje.quote:
Maar een porsche was je jongensdroom? Da's echt een gereformeerde jongensdroom voor als je niet flamboyant durft te zijn in je dromen ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kost een miljoen geloof ik
hoezoquote:Op zondag 11 november 2018 22:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar een porsche was je jongensdroom? Da's echt een gereformeerde jongensdroom voor als je niet flamboyant durft te zijn in je dromen ofzo
Vind dat veel meer een oude mannen auto
Maar wat heeft nerderig daar mee te maken?quote:Op zondag 11 november 2018 22:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar een porsche was je jongensdroom? Da's echt een gereformeerde jongensdroom voor als je niet flamboyant durft te zijn in je dromen ofzo
Vind dat veel meer een oude mannen auto
is toch allemaal erg serieus en ingetogen enzoquote:
Doe je veel met catawiki? Ik zie zelf de meerwaarde nog niet echtquote:Op zondag 11 november 2018 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als mijn bod goed blijkt neem ik jou mee voor een rondje.
Met de kap open.
oh geen idee ik kijk alleen naar het uiterlijkquote:Op zondag 11 november 2018 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
is toch allemaal erg serieus en ingetogen enzo
zo'n klein motortje en heel nerderig alles gaan aanpassen omdat ie eigenlijk op de verkeerde plek ligt
die porsche eigenaren worden ook helemaal leip als ze iets veranderen aan de 911, toen ze het sturen elektrisch maken waren er bijna rellen
dat is wel mooi ja.quote:Op zondag 11 november 2018 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
zo'n klein motortje en heel nerderig alles gaan aanpassen omdat ie eigenlijk op de verkeerde plek ligt
Daar kun je gerust alles van lezen. Als je iets makkelijkers wil moet je eens op zoek gaan naar Allan Folsom. Ook erg vermakelijk.quote:Op zondag 11 november 2018 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal binnenkort even kijken of daar wat van in de plaatselijke bieb staat.
liever Diabloquote:Op zondag 11 november 2018 22:29 schreef Saind het volgende:
Maar qua jongensdroom dan wil je toch een Lamborghini Countach ofzo. Je moet vleugeldeuren en minstens 12 cilinders hebben in ieder geval
Bedankt voor de tips.quote:Op zondag 11 november 2018 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar kun je gerust alles van lezen. Als je iets makkelijkers wil moet je eens op zoek gaan naar Allan Folsom. Ook erg vermakelijk.
Ja. Staan vaak unieke dingen op. Maar je moet inderdaad oppassen dat je niet gehyped raakt.quote:Op zondag 11 november 2018 22:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe je veel met catawiki? Ik zie zelf de meerwaarde nog niet echt
XC90 maatquote:Op zondag 11 november 2018 22:30 schreef Elan het volgende:
Nieuwe Volvo XC 40 is wel een geinig autootje.
Die laatste is van origine een scenarioschrijver die zijn boeken doet laten lezen als een hollywood-blokbuiter.quote:
Daar heb ik ooit in gereden.quote:Op zondag 11 november 2018 22:29 schreef Saind het volgende:
Maar qua jongensdroom dan wil je toch een Lamborghini Countach ofzo. Je moet vleugeldeuren en minstens 12 cilinders hebben in ieder geval
goeie schoonoudersquote:Op zondag 11 november 2018 22:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Heb nu wel tesla van schoonouders min of meer als reserve.
Wel prima voor in stad
saabquote:Op zondag 11 november 2018 22:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn droomauto is saab900 turbo of een volvo van toen ze nog vierkant waren
Ik nog steeds Lexus, maar ik ben wel geil op die Alfa.quote:
Denk dat die gaat eindigen zoals de maseratti van de donquote:Op zondag 11 november 2018 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar je had al 1 besteld toch? Is die er nog steeds niet?
Kut manquote:Op zondag 11 november 2018 22:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat die gaat eindigen zoals de maseratti van de don
900 turbo's zijn echt onbetaalbaarquote:Op zondag 11 november 2018 22:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Supervette plastic ribben voor je achterruit
Geel, maar kleur bekleding weet ik niet meer. Mijn oom heeft er een gehad. Als je daar een kwartier in had gezeten kwam je er gebroken uit.quote:
Hoeveel doen die nu?quote:Op zondag 11 november 2018 22:34 schreef Saind het volgende:
[..]
900 turbo's zijn echt onbetaalbaar
zijn er toffe modellen die wel cheap zijn?
(lo)lquote:Op zondag 11 november 2018 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik liet net vieze scheet stil onder de deken en net toen draaide mn vriendin zich om lol
https://www.autotrader.nl(...)=listings-thirdpartyquote:Op zondag 11 november 2018 22:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Adames volgende week naar mvv - roda
Keihard die neplimbos uit aken noord uitlachen lol
14K voor datquote:Op zondag 11 november 2018 22:36 schreef Saind het volgende:
[..]
https://www.autotrader.nl(...)=listings-thirdparty
Niet heel duur trouwens maar wel te duur
dat was de Insignia toch? soort vanquote:Op zondag 11 november 2018 22:36 schreef Elan het volgende:
2011 Saab 9-3's zijn ook nog altijd prima auto's
Maar wel kut want amper onderdelen
Die zijn mede zo duur vanwege de interessante lease op newtimers.quote:Op zondag 11 november 2018 22:37 schreef Saind het volgende:
[..]
https://www.autotrader.nl(...)=listings-thirdparty
quote:Op zondag 11 november 2018 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie jij jezelf hier niet in zitten? Da's toch prachtig man
Ik denk dat ik moet gaan lessen voor schakelquote:Op zondag 11 november 2018 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt toch geen vrouw op afquote:Op zondag 11 november 2018 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een Hyundai bus.quote:
Ultieme Polenbus jaquote:Op zondag 11 november 2018 22:42 schreef Saind het volgende:
[..]
is dat die met zo'n grasmaaiermotor onder de stoel?
Nee. 300 volgens mij.quote:
Wilde hij gaan slepen? Of watquote:Op zondag 11 november 2018 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn schoonvader had zn kapotte bus verkocht en die kwam iemand halen vanuit den haag zonder kar.
Moet volgende week nog een keer komen dus
Valt meequote:Op zondag 11 november 2018 22:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Niet een 1-stopper van Rotterdam naar Warschau rijden in busje
Volgens mij dacht ie dat ie t nog wel zou redden tot den haag met wat snel repareerwerk.quote:
lagonda station, met crt schermen in de consolequote:Op zondag 11 november 2018 22:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Shooting brake toch? Is wel een leuke wikipedia
in een aston ookquote:Op zondag 11 november 2018 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
lagonda station, met crt schermen in de console![]()
[ afbeelding ]
Toen state of the art, neusje van de zalm
Dit is wel genietenquote:Op zondag 11 november 2018 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt he, die stations zijn nog mokerzeldzaam ook . Laatst eentje verkocht voor 700kquote:Op zondag 11 november 2018 22:49 schreef Saind het volgende:
[..]
in een aston ook
dan voel je je toch 100% Roger Moore
Speel je dan pacman?quote:Op zondag 11 november 2018 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan sowieso genieten van dat heerlijk vierkante jaren 80 design. Auto's van nu zijn veel te rond en glad.quote:Op zondag 11 november 2018 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he, die stations zijn nog mokerzeldzaam ook . Laatst eentje verkocht voor 700k
alle auto's zijn ook hetzelfdequote:Op zondag 11 november 2018 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan sowieso genieten van dat heerlijk vierkante jaren 80 design. Auto's van nu zijn veel te rond en glad.
Wat ontzettend kinderachtigquote:
Vd vaart vond bij studio voetbal dat hij hem meteen ook maar een echte knal had moeten geven ookquote:
Dat het jou aan winnaarsmentaliteit ontbreekt om als nummer 2 daar het feestje van Hamilton mee te vieren, houdt niet in dat het ook kinderachtig isquote:
Wtffquote:Op zondag 11 november 2018 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb ontsteking op arm ben bang dat ik bloedvergiftiging krijg
Raffie komt dan ook van een woonwagenkamp.quote:Op zondag 11 november 2018 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vd vaart vond bij studio voetbal dat hij hem meteen ook maar een echte knal had moeten geven ook
Het is echt ontzettend kinderachtig hoor. Iedereen doet altijd normaal mee.quote:Op zondag 11 november 2018 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat het jou aan winnersmentaliteit ontbreekt om als nummer 2 daar het feestje van Hamilton mee te vieren, houdt niet in dat het ook kinderachtig is
bless hamiltonquote:Op zondag 11 november 2018 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat het jou aan winnaarsmentaliteit ontbreekt om als nummer 2 daar het feestje van Hamilton mee te vieren, houdt niet in dat het ook kinderachtig is
Mwuah dat halve duwen vond ik kinderachtig, als jij gewoon terecht pissed bent dat je overwinning daar is bestolen zou ik ook niet genant gespeeld gaan meevieren.quote:Op zondag 11 november 2018 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is echt ontzettend kinderachtig hoor. Iedereen doet altijd normaal mee.
Ja, 'winnaarsmentaliteit'quote:Op zondag 11 november 2018 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat het jou aan winnaarsmentaliteit ontbreekt om als nummer 2 daar het feestje van Hamilton mee te vieren, houdt niet in dat het ook kinderachtig is
Ja en terecht toch.quote:Op zondag 11 november 2018 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 'winnaarsmentaliteit'
Hij is gewoon chagrijnig vanwege de manier waarop.
Zou wat zijn als iedereen dit gaat doen, ook bij bijvoorbeeld het wielrennen. Het is gewoon een ontzettend slechte verliezer. (Dit was ook niet in the heat of the moment)quote:Op zondag 11 november 2018 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah dat halve duwen vond ik kinderachtig, als jij gewoon terecht pissed bent dat je overwinning daar is bestolen zou ik ook niet genant gespeeld gaan meevieren.
Niet iedereen hoeft altijd die act van Hamilton na te doen.
Geen idee, ik vind die sport voor proleten.quote:
Je kan toch gewoon even blijven staan man. Fatsoen. Net zoals tegenstander handje geven na de wedstrijd.quote:Op zondag 11 november 2018 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah dat halve duwen vond ik kinderachtig, als jij gewoon terecht pissed bent dat je overwinning daar is bestolen zou ik ook niet genant gespeeld gaan meevieren.
Niet iedereen hoeft altijd die act van Hamilton na te doen.
beter doodstrafquote:Op zondag 11 november 2018 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij krijgt 2 dagen taakstraf lees ik
En een agressiviteit cursus?quote:Op zondag 11 november 2018 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij krijgt 2 dagen taakstraf lees ik
Bij het wielrennen kijkt uberhaupt niemand naar de podiumceremonie (zeker niet zonder rondemissen).quote:Op zondag 11 november 2018 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou wat zijn als iedereen dit gaat doen, ook bij bijvoorbeeld het wielrennen. Het is gewoon een ontzettend slechte verliezer. (Dit was ook niet in the heat of the moment)
Ja dat misdragen vond ik ook slap, als je een halve kop kleiner bent dan die gast en dat wat voorzichtige duwtjes geeft is het ook geen heel imponerend gedrag.quote:Op zondag 11 november 2018 22:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoef je niet als een kleuter weg te lopen en je te misdragen in de coulissen
Jawel hoor, zeker bij een grote ronde. (Die foto staat ook altijd in alle kranten)quote:Op zondag 11 november 2018 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij het wielrennen kijkt uberhaupt niemand naar de podiumceremonie (zeker niet zonder rondemissen).
Anyway, de woorden waren gezegd, de interviews gedaan, daarna is alleen nog het feestmomentje. Normaal doet hij Altijd mee, nu een keer niet.
jezus manquote:Op zondag 11 november 2018 23:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij het wielrennen kijkt uberhaupt niemand naar de podiumceremonie (zeker niet zonder rondemissen).
Anyway, de woorden waren gezegd, de interviews gedaan, daarna is alleen nog het feestmomentje. Normaal doet hij Altijd mee, nu een keer niet.
waarom heb je zo'n hekel aan hem? hij echt wel een klasse apart hoor al vind ik al dat fanboy gedoe ook wel een beetje te ver gaanquote:
Hij heeft iedereen behalve Ocon toch ook gewoon een handje gegeven en is verder fatsoenlijk naar het podium gegaan enzo.quote:Op zondag 11 november 2018 22:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon even blijven staan man. Fatsoen. Net zoals tegenstander handje geven na de wedstrijd.
precies dat arrogante van vandaag, erger ik me echt kapot aanquote:Op zondag 11 november 2018 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom heb je zo'n hekel aan hem? hij echt wel een klasse apart hoor al vind ik al dat fanboy gedoe ook wel een beetje te ver gaan
hij kon de race nog uitrijden, dat scheelt natuurlijkquote:
waarschijnlijk zelfde reden dat hij zo'n trouwe supportersschare heeft. het is een uitgesproken mannetje en dat roept veel emotie op. voor en tegenquote:Op zondag 11 november 2018 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom heb je zo'n hekel aan hem? hij echt wel een klasse apart hoor al vind ik al dat fanboy gedoe ook wel een beetje te ver gaan
Zeer irritant hoe je nooit een punt kan maken zonder dat iemand dit non - argument naar je slingertquote:Op zondag 11 november 2018 23:02 schreef Saind het volgende:
[..]
jezus manJe kunt ook fan zijn zonder zo krampachtig alles te verdedigen hè
Ik vind dit niet fatsoenlijk naar het podium gaan. Dan hadden we deze discussie niet.quote:Op zondag 11 november 2018 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij heeft iedereen behalve Ocon toch ook gewoon een handje gegeven en is verder fatsoenlijk naar het podium gegaan enzo.
Sport is niet voor iedereen een PR act ophangen.
OK maar hij is wel goedquote:Op zondag 11 november 2018 23:03 schreef Saind het volgende:
[..]
precies dat arrogante van vandaag, erger ik me echt kapot aan
Loopt als een verwende kleuter daar rond
Jij trekt een pruillip en gaat meteen ruzie maken en kwaad weglopen als je iets verliest?quote:Op zondag 11 november 2018 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeer irritant hoe je nooit een punt kan maken zonder dat iemand dit non - argument naar je slingert
Zeg dit meer omdat ik het zelf wel herken als ik zoiets heb.
klopt, maar incidenten als dit komen eens per 10 jaar voor.quote:Op zondag 11 november 2018 23:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij kon de race nog uitrijden, dat scheelt natuurlijk
mij interesseren die mensen niet zoveel buiten het echte racen om en dat kan Verstappen gewoon goedquote:Op zondag 11 november 2018 23:04 schreef Adames het volgende:
[..]
waarschijnlijk zelfde reden dat hij zo'n trouwe supportersschare heeft. het is een uitgesproken mannetje en dat roept veel emotie op. voor en tegen
ik ben er ook meer fan van dan die glijer van een hamilton. net zoals ik nog steeds gecharmeerd ben van vettel, ook al doet en zegt die soms ook idiote dingen.
Vind 'm ook een irritante coureur. Dat arrogante komt ook door in z'n rijstijl, hij verkloot altijd shit voor anderenquote:
Heb je mn laatste limburg post gezien buurmanquote:Op zondag 11 november 2018 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
klopt, maar incidenten als dit komen eens per 10 jaar voor.
2001 was verstappen montaya, schumacher 98, daarna moest je terug naar 88 oid en dan dit.
Ik erger me vaak genoeg, vooral tijdens de race aan de onbesuisde acties die hij maakt, maar ik vind dat er echt wel wat meer machogedrag terug mag komen in de Formule 1 hoor.quote:Op zondag 11 november 2018 23:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dit niet fatsoenlijk naar het podium gaan. Dan hadden we deze discussie niet.
nou ja persoonlijkheid gaat gewoon het racen mee in.quote:Op zondag 11 november 2018 23:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
mij interesseren die mensen niet zoveel buiten het echte racen om en dat kan Verstappen gewoon goed
nee, maar is vast positiefquote:Op zondag 11 november 2018 23:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je mn laatste limburg post gezien buurman
Senna sloeg Irvine ook na een soortgelijk geval zo'n maar daar zullen geen beelden van zijnquote:Op zondag 11 november 2018 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
klopt, maar incidenten als dit komen eens per 10 jaar voor.
2001 was verstappen montaya, schumacher 98, daarna moest je terug naar 88 oid en dan dit.
oh ja senna, ook zo'n heethoofd. natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2018 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Senna sloeg Irvine ook na een soortgelijk geval zo'n maar daar zullen geen beelden van zijn
Wat een stel proleten bij elkaar.quote:
quote:Op zondag 11 november 2018 22:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Adames volgende week naar mvv - roda
Keihard die neplimbos uit aken noord uitlachen lol
gelukkig heeft hij maar de helft van z'n paquote:Op zondag 11 november 2018 23:10 schreef skysherrif het volgende:
Overigens is Verstappen wel een proleet, maar dat is een ander verhaal.
erna echt naar aken gaan: alemanniaquote:Op zondag 11 november 2018 23:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog keer gepost zeer positief
Las dat Jos 16 jaar geleden zelf de leider van de wedstrijd op dit parcours uit de wedstrijd tiktequote:Op zondag 11 november 2018 23:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij maar de helft van z'n pa
quote:Op zondag 11 november 2018 23:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Las dat Jos 16 jaar geleden zelf de leider van de wedstrijd op dit parcours uit de wedstrijd tikte
kloptquote:Op zondag 11 november 2018 23:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Las dat Jos 16 jaar geleden zelf de leider van de wedstrijd op dit parcours uit de wedstrijd tikte
het zit je echt diepquote:Op zondag 11 november 2018 23:14 schreef Saind het volgende:
zou Max ook vrouwen slaan
denk vooral schoppen
slaan doet teveel pijn
Frank Lammers lijkt Verstappen een fijne kerel te vinden anders.quote:Op zondag 11 november 2018 23:14 schreef Saind het volgende:
zou Max ook vrouwen slaan
denk vooral schoppen
slaan doet teveel pijn
Colombiaanse nuchterheid tegenover Hollands temperament.quote:Op zondag 11 november 2018 23:15 schreef Adames het volgende:
"Dit is hoort bij racen", zei de ongetwijfeld teleurgestelde Montoya. "Het is jammer, maar ik ben blij met de manier waarop we vandaag reden", aldus de nieuwe Colombiaanse vedette.
serieus? dan ga ik mijn mening over verstappen denk ik wel bijstellenquote:Op zondag 11 november 2018 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frank Lammers lijkt Verstappen een fijne kerel te vinden anders.
Frank Lammers
Frank zit er vuistdiep in ja. Ook zo'n lul.quote:Op zondag 11 november 2018 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frank Lammers
quote:Op zondag 11 november 2018 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Colombiaanse nuchterheid tegenover Hollands temperament.
Ik weet niet wie dat isquote:Op zondag 11 november 2018 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frank Lammers
quote:
Hoe was het in Rotterdam?quote:Op zondag 11 november 2018 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frank Lammers
Anne Frank?quote:Op zondag 11 november 2018 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou niet kunnen klaarkomen met Frank Lammers zijn stem in mijn gehoor.
Eigenlijk is elke Frank klote als ik erover nadenk.
Frank Rijkaard is niks mis mee toch. Vind de Boer ook wel soort van sympathiek.quote:Op zondag 11 november 2018 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
wat voor porno kijk jijquote:Op zondag 11 november 2018 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Anne Frank gaat dood.quote:
quote:Op zondag 11 november 2018 23:22 schreef Saind het volgende:
[..]
https://www.pornhub.com/video/search?search=frank
Die boom ook.quote:
Wtf is die 2e video die je in die lijst zietquote:Op zondag 11 november 2018 23:22 schreef Saind het volgende:
[..]
https://www.pornhub.com/video/search?search=frank
Zo weinig dat ik je geeneens de laatste scène zou kunnen gevenquote:
FILTHY FRANK FUCKS BIG TITTY WHORE WHILE TELLING HER TO STOP bedoel je?quote:Op zondag 11 november 2018 23:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wtf is die 2e video die je in die lijst ziet
whilst* trouwensquote:Op zondag 11 november 2018 23:23 schreef Saind het volgende:
[..]
FILTHY FRANK FUCKS BIG TITTY WHORE WHILE TELLING HER TO STOP bedoel je?
ja, heb het gekliktquote:Op zondag 11 november 2018 23:23 schreef Saind het volgende:
[..]
FILTHY FRANK FUCKS BIG TITTY WHORE WHILE TELLING HER TO STOP bedoel je?
Hoop niet dat knorretje er in voor komt, anders komt de aivd je halen makkerquote:Op zondag 11 november 2018 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
WINNIE THE POOH CONSPIRACY THEORY (FILTHY FRANK)
wtf
quote:Op zondag 11 november 2018 23:25 schreef napoleonfour het volgende:
WINNIE THE POOH CONSPIRACY THEORY (FILTHY FRANK)
wtf
wel dusquote:Op zondag 11 november 2018 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoop niet dat knorretje er in voor komt, anders komt de aivd je halen makker
Ik ben zo'n persoonquote:Op zondag 11 november 2018 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn laatste 5 Whatsapp gesprekken hebben blauwe vinkjes. Tijd voor zelfmoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |