Oke danquote:Op zondag 11 november 2018 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee het doet je niks allemaal inderdaad.
Leuk potje. Geen goed voetbal maar daar kijk je het ook niet voor.quote:Op zondag 11 november 2018 22:09 schreef skysherrif het volgende:
was die superclasico een beetje aan te zien?
2e helft was qua niveau niet best, maar verder een prima potje.quote:Op zondag 11 november 2018 22:09 schreef skysherrif het volgende:
was die superclasico een beetje aan te zien?
quote:Op zondag 11 november 2018 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk potje. Geen goed voetbal maar daar kijk je het ook niet voor.
Hoop het de volgende keer wel te kunnen zien, 2 - 2 is een mooi uitgangspunt voor een spannende beslissende wedstrijd, met veel rellen en rode kaarten.quote:Op zondag 11 november 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2e helft was qua niveau niet best, maar verder een prima potje.
Toen klapte mijn stream eruit.quote:Op zondag 11 november 2018 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2e helft was qua niveau niet best, maar verder een prima potje.
Vijanden op het internet hebben.quote:Op zondag 11 november 2018 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM en HMF zijn gezworen vijanden
Ik had wel vertraging maar ik had geen voorkeur dus dan maakt het mij niet zoveel uit.quote:Op zondag 11 november 2018 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen klapte mijn stream eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shining 2?quote:Op zondag 11 november 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Hé, er komt een vervolg op the Shining.
David was mensonterend als commentatorquote:Op zondag 11 november 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel vertraging maar ik had geen voorkeur dus dan maakt het mij niet zoveel uit.
Er is ook al een vervolg op het boek 'The Shining' gekomen, dus dit verbaast mij niets!quote:Op zondag 11 november 2018 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
Hé, er komt een vervolg op the Shining.
Wat een stomme postquote:
Dat las ik ja. (dat er een vervolg is, het boek heb ik nog niet gelezen)quote:Op zondag 11 november 2018 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is ook al een vervolg op het boek 'The Shining' gekomen, dus dit verbaast mij niets!
Ik keek ook weer niet heel scherp moet ik zeggen, lukt sowieso niet als je de pixels kan tellen op zo'n stream.quote:Op zondag 11 november 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel vertraging maar ik had geen voorkeur dus dan maakt het mij niet zoveel uit.
Magallan mogen ze houden.quote:Op zondag 11 november 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek ook weer niet heel scherp moet ik zeggen, lukt sowieso niet als je de pixels kan tellen op zo'n stream.
Dat boek heb ik gelezen. Alleraardigst.quote:
Doe gewoon normaal GGMM.quote:Op zondag 11 november 2018 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is ook al een vervolg op het boek 'The Shining' gekomen, dus dit verbaast mij niets!
[..]
Wat een stomme post
Goeie titel.quote:Op zondag 11 november 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Shining 2: Electric Bugaloo
Ga ik binnenkort ook even lezen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 november 2018 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat boek heb ik gelezen. Alleraardigst.
Je hebt het boek gelezen en toch gok je de titel verkeerd.quote:
Ik vind Porsche niksquote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
https://veiling.catawiki.nl/kavels/22038613-porsche-911-1983
Wat vinden we hiervan boys?
Ik weet dat het vaak pulp is maar ik lees standaard alles van King.quote:Op zondag 11 november 2018 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort ook even lezen. Ben benieuwd.
Je komt wat autistisch over.quote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt het boek gelezen en toch gok je de titel verkeerd.
quote:
Mijn moeder ookquote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet dat het vaak pulp is maar ik lees standaard alles van King.
Jouw moeder is een topvrouw.quote:
Vind zijn boeken ook altijd prima, nog niet zo lang geleden aan begonnen maar hij heeft er wel een paar geschreven.quote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet dat het vaak pulp is maar ik lees standaard alles van King.
quote:Op zondag 11 november 2018 22:13 schreef Doublepain het volgende:
SIIIIIIIIIIIIIIII scoort weergodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt!quote:
Duma.quote:Op zondag 11 november 2018 22:20 schreef skysherrif het volgende:
Stephen King heeft best wat leuke boeken.
In het bijzonder kan ik aanraden: de marathon, het meisje dat hield van tom gordon en het geheim van de buick
Cabrioquote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar dat verhaal.quote:Op zondag 11 november 2018 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Onlogisch gaat de FOK!stok weer verstoppen
Gaafquote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Zijn zoon schrijft ook aardig.quote:Op zondag 11 november 2018 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind zijn boeken ook altijd prima, nog niet zo lang geleden aan begonnen maar hij heeft er wel een paar geschreven.
Het is een 911 hè.quote:
Dank je vriend! Beetje een jongensdroom.quote:Op zondag 11 november 2018 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaaf
Leuk feitje: Staat een schaalmodel te koop van Porsche dat duurder is dan die echte Porsche.
Jij was vast een heel nerderig jongetje danquote:Op zondag 11 november 2018 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je vriend! Beetje een jongensdroom.
Poeh hè. Ik vind dat Max daar niet de juiste keuze maakt.quote:
Die van mij was de F50, maar die ga ik nooit halen, zelfs als ik het geld hebquote:Op zondag 11 november 2018 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je vriend! Beetje een jongensdroom.
Nee, ik was ernstig populair.quote:Op zondag 11 november 2018 22:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij was vast een heel nerderig jongetje dan
heerlijk idiote autoquote:Op zondag 11 november 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
??quote:Op zondag 11 november 2018 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Elan zit in het kliekje heb ik gehoord
Als je dit post in f1 topic krijg je banquote:Op zondag 11 november 2018 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poeh hè. Ik vind dat Max daar niet de juiste keuze maakt.
Zal binnenkort even kijken of daar wat van in de plaatselijke bieb staat.quote:Op zondag 11 november 2018 22:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn zoon schrijft ook aardig.
Maar kan helaas niet tippen aan RJ Ellory. Wat een goede auteur is dat zeg.
Als mijn bod goed blijkt neem ik jou mee voor een rondje.quote:
Maar een porsche was je jongensdroom? Da's echt een gereformeerde jongensdroom voor als je niet flamboyant durft te zijn in je dromen ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kost een miljoen geloof ik
hoezoquote:Op zondag 11 november 2018 22:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar een porsche was je jongensdroom? Da's echt een gereformeerde jongensdroom voor als je niet flamboyant durft te zijn in je dromen ofzo
Vind dat veel meer een oude mannen auto
Maar wat heeft nerderig daar mee te maken?quote:Op zondag 11 november 2018 22:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar een porsche was je jongensdroom? Da's echt een gereformeerde jongensdroom voor als je niet flamboyant durft te zijn in je dromen ofzo
Vind dat veel meer een oude mannen auto
is toch allemaal erg serieus en ingetogen enzoquote:
Doe je veel met catawiki? Ik zie zelf de meerwaarde nog niet echtquote:Op zondag 11 november 2018 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als mijn bod goed blijkt neem ik jou mee voor een rondje.
Met de kap open.
oh geen idee ik kijk alleen naar het uiterlijkquote:Op zondag 11 november 2018 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
is toch allemaal erg serieus en ingetogen enzo
zo'n klein motortje en heel nerderig alles gaan aanpassen omdat ie eigenlijk op de verkeerde plek ligt
die porsche eigenaren worden ook helemaal leip als ze iets veranderen aan de 911, toen ze het sturen elektrisch maken waren er bijna rellen
dat is wel mooi ja.quote:Op zondag 11 november 2018 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
zo'n klein motortje en heel nerderig alles gaan aanpassen omdat ie eigenlijk op de verkeerde plek ligt
Daar kun je gerust alles van lezen. Als je iets makkelijkers wil moet je eens op zoek gaan naar Allan Folsom. Ook erg vermakelijk.quote:Op zondag 11 november 2018 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal binnenkort even kijken of daar wat van in de plaatselijke bieb staat.
liever Diabloquote:Op zondag 11 november 2018 22:29 schreef Saind het volgende:
Maar qua jongensdroom dan wil je toch een Lamborghini Countach ofzo. Je moet vleugeldeuren en minstens 12 cilinders hebben in ieder geval
Bedankt voor de tips.quote:Op zondag 11 november 2018 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar kun je gerust alles van lezen. Als je iets makkelijkers wil moet je eens op zoek gaan naar Allan Folsom. Ook erg vermakelijk.
Ja. Staan vaak unieke dingen op. Maar je moet inderdaad oppassen dat je niet gehyped raakt.quote:Op zondag 11 november 2018 22:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe je veel met catawiki? Ik zie zelf de meerwaarde nog niet echt
XC90 maatquote:Op zondag 11 november 2018 22:30 schreef Elan het volgende:
Nieuwe Volvo XC 40 is wel een geinig autootje.
Die laatste is van origine een scenarioschrijver die zijn boeken doet laten lezen als een hollywood-blokbuiter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |