Daar heb ik ooit in gereden.quote:Op zondag 11 november 2018 22:29 schreef Saind het volgende:
Maar qua jongensdroom dan wil je toch een Lamborghini Countach ofzo. Je moet vleugeldeuren en minstens 12 cilinders hebben in ieder geval
goeie schoonoudersquote:Op zondag 11 november 2018 22:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Heb nu wel tesla van schoonouders min of meer als reserve.
Wel prima voor in stad
saabquote:Op zondag 11 november 2018 22:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn droomauto is saab900 turbo of een volvo van toen ze nog vierkant waren
Ik nog steeds Lexus, maar ik ben wel geil op die Alfa.quote:
Denk dat die gaat eindigen zoals de maseratti van de donquote:Op zondag 11 november 2018 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar je had al 1 besteld toch? Is die er nog steeds niet?
Kut manquote:Op zondag 11 november 2018 22:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat die gaat eindigen zoals de maseratti van de don
900 turbo's zijn echt onbetaalbaarquote:Op zondag 11 november 2018 22:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Supervette plastic ribben voor je achterruit
Geel, maar kleur bekleding weet ik niet meer. Mijn oom heeft er een gehad. Als je daar een kwartier in had gezeten kwam je er gebroken uit.quote:
Hoeveel doen die nu?quote:Op zondag 11 november 2018 22:34 schreef Saind het volgende:
[..]
900 turbo's zijn echt onbetaalbaar
zijn er toffe modellen die wel cheap zijn?
(lo)lquote:Op zondag 11 november 2018 22:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik liet net vieze scheet stil onder de deken en net toen draaide mn vriendin zich om lol
https://www.autotrader.nl(...)=listings-thirdpartyquote:Op zondag 11 november 2018 22:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Adames volgende week naar mvv - roda
Keihard die neplimbos uit aken noord uitlachen lol
14K voor datquote:Op zondag 11 november 2018 22:36 schreef Saind het volgende:
[..]
https://www.autotrader.nl(...)=listings-thirdparty
Niet heel duur trouwens maar wel te duur
dat was de Insignia toch? soort vanquote:Op zondag 11 november 2018 22:36 schreef Elan het volgende:
2011 Saab 9-3's zijn ook nog altijd prima auto's
Maar wel kut want amper onderdelen
Die zijn mede zo duur vanwege de interessante lease op newtimers.quote:Op zondag 11 november 2018 22:37 schreef Saind het volgende:
[..]
https://www.autotrader.nl(...)=listings-thirdparty
quote:Op zondag 11 november 2018 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie jij jezelf hier niet in zitten? Da's toch prachtig man
Ik denk dat ik moet gaan lessen voor schakelquote:Op zondag 11 november 2018 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt toch geen vrouw op afquote:Op zondag 11 november 2018 22:39 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een Hyundai bus.quote:
Ultieme Polenbus jaquote:Op zondag 11 november 2018 22:42 schreef Saind het volgende:
[..]
is dat die met zo'n grasmaaiermotor onder de stoel?
Nee. 300 volgens mij.quote:
Wilde hij gaan slepen? Of watquote:Op zondag 11 november 2018 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn schoonvader had zn kapotte bus verkocht en die kwam iemand halen vanuit den haag zonder kar.
Moet volgende week nog een keer komen dus
Valt meequote:Op zondag 11 november 2018 22:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Niet een 1-stopper van Rotterdam naar Warschau rijden in busje
Volgens mij dacht ie dat ie t nog wel zou redden tot den haag met wat snel repareerwerk.quote:
lagonda station, met crt schermen in de consolequote:Op zondag 11 november 2018 22:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Shooting brake toch? Is wel een leuke wikipedia
in een aston ookquote:Op zondag 11 november 2018 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
lagonda station, met crt schermen in de console![]()
[ afbeelding ]
Toen state of the art, neusje van de zalm
Dit is wel genietenquote:Op zondag 11 november 2018 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt he, die stations zijn nog mokerzeldzaam ook . Laatst eentje verkocht voor 700kquote:Op zondag 11 november 2018 22:49 schreef Saind het volgende:
[..]
in een aston ook
dan voel je je toch 100% Roger Moore
Speel je dan pacman?quote:Op zondag 11 november 2018 22:49 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan sowieso genieten van dat heerlijk vierkante jaren 80 design. Auto's van nu zijn veel te rond en glad.quote:Op zondag 11 november 2018 22:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he, die stations zijn nog mokerzeldzaam ook . Laatst eentje verkocht voor 700k
alle auto's zijn ook hetzelfdequote:Op zondag 11 november 2018 22:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan sowieso genieten van dat heerlijk vierkante jaren 80 design. Auto's van nu zijn veel te rond en glad.
Wat ontzettend kinderachtigquote:
Vd vaart vond bij studio voetbal dat hij hem meteen ook maar een echte knal had moeten geven ookquote:
Dat het jou aan winnaarsmentaliteit ontbreekt om als nummer 2 daar het feestje van Hamilton mee te vieren, houdt niet in dat het ook kinderachtig isquote:
Wtffquote:Op zondag 11 november 2018 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb ontsteking op arm ben bang dat ik bloedvergiftiging krijg
Raffie komt dan ook van een woonwagenkamp.quote:Op zondag 11 november 2018 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vd vaart vond bij studio voetbal dat hij hem meteen ook maar een echte knal had moeten geven ook
Het is echt ontzettend kinderachtig hoor. Iedereen doet altijd normaal mee.quote:Op zondag 11 november 2018 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat het jou aan winnersmentaliteit ontbreekt om als nummer 2 daar het feestje van Hamilton mee te vieren, houdt niet in dat het ook kinderachtig is
bless hamiltonquote:Op zondag 11 november 2018 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat het jou aan winnaarsmentaliteit ontbreekt om als nummer 2 daar het feestje van Hamilton mee te vieren, houdt niet in dat het ook kinderachtig is
Mwuah dat halve duwen vond ik kinderachtig, als jij gewoon terecht pissed bent dat je overwinning daar is bestolen zou ik ook niet genant gespeeld gaan meevieren.quote:Op zondag 11 november 2018 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is echt ontzettend kinderachtig hoor. Iedereen doet altijd normaal mee.
Ja, 'winnaarsmentaliteit'quote:Op zondag 11 november 2018 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat het jou aan winnaarsmentaliteit ontbreekt om als nummer 2 daar het feestje van Hamilton mee te vieren, houdt niet in dat het ook kinderachtig is
Ja en terecht toch.quote:Op zondag 11 november 2018 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 'winnaarsmentaliteit'
Hij is gewoon chagrijnig vanwege de manier waarop.
Zou wat zijn als iedereen dit gaat doen, ook bij bijvoorbeeld het wielrennen. Het is gewoon een ontzettend slechte verliezer. (Dit was ook niet in the heat of the moment)quote:Op zondag 11 november 2018 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah dat halve duwen vond ik kinderachtig, als jij gewoon terecht pissed bent dat je overwinning daar is bestolen zou ik ook niet genant gespeeld gaan meevieren.
Niet iedereen hoeft altijd die act van Hamilton na te doen.
Geen idee, ik vind die sport voor proleten.quote:
Je kan toch gewoon even blijven staan man. Fatsoen. Net zoals tegenstander handje geven na de wedstrijd.quote:Op zondag 11 november 2018 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah dat halve duwen vond ik kinderachtig, als jij gewoon terecht pissed bent dat je overwinning daar is bestolen zou ik ook niet genant gespeeld gaan meevieren.
Niet iedereen hoeft altijd die act van Hamilton na te doen.
beter doodstrafquote:Op zondag 11 november 2018 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij krijgt 2 dagen taakstraf lees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |