Ik snap wel waaromquote:Op zondag 11 november 2018 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Brasil is het wel een leuke tijd, de maanden ervoor eigenlijk leuker dan het carnaval zelf
lekker manquote:Op zondag 11 november 2018 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom
[ afbeelding ]
zeker, in die tijd kan je gewoon naar de sambascholen die repeteren en barst het van de lekkere wijvenquote:Op zondag 11 november 2018 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom
[ afbeelding ]
over 14 minuten is de eerste wereldoorlog 100 jaar afgelopenquote:Op zondag 11 november 2018 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Over 30 minuten barst de pre-carnaval toch los?
Ik denk dat dit overschaduwd zal worden door het carnaval.quote:Op zondag 11 november 2018 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
over 14 minuten is de eerste wereldoorlog 100 jaar afgelopen
ga weg johquote:Op zondag 11 november 2018 10:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Carnaval. Je moet wel enorm simpel zijn om dat leuk te vinden.
Planning voor vandaag:quote:Op zondag 11 november 2018 10:59 schreef JanCees het volgende:
Planning voor vandaag:
- School
- Runescape
ZH?quote:Op zondag 11 november 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Planning voor vandaag:
ZH
Feyenoord
Max
Fok
wordt tijd voor een biertje danquote:Op zondag 11 november 2018 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Moeder de vrouw is alle boeken op kleur aan het sorteren
Waarom ga je autotje rijden kijken tijdens een geweldige voetbalwedstrijd?quote:Op zondag 11 november 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Planning voor vandaag:
ZH
Feyenoord
Max
Fok
Welke wedstrijd is er vanavond?quote:Op zondag 11 november 2018 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom ga je autotje rijden kijken tijdens een geweldige voetbalwedstrijd?
Boca Juniors - River plate. (als het nu wel doorgaat)quote:Op zondag 11 november 2018 11:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is er vanavond?
Nog nooit vvan gehoordquote:Op zondag 11 november 2018 11:26 schreef Doublepain het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)/bizzey_en_bier.html
Die reacties lol
Meh. Fox international toch?quote:Op zondag 11 november 2018 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boca Juniors - River plate. (als het nu wel doorgaat)
Terecht. Hopelijk stoppen al deze acts na 3 minuten hun show. Weg met die kutmuziek.quote:Op zondag 11 november 2018 11:26 schreef Doublepain het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)/bizzey_en_bier.html
Die reacties lol
ik dacht dat die pas woensdag gespeeld wordtquote:Op zondag 11 november 2018 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boca Juniors - River plate. (als het nu wel doorgaat)
Stond gisteravond gepland maar het regende nogal.quote:Op zondag 11 november 2018 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat die pas woensdag gespeeld wordt
ja weet ik maar dacht dus dat het een paar dagen is uitgesteld omdat de verwachtingen voor vandaag hetzelfde zijnquote:Op zondag 11 november 2018 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond gisteravond gepland maar het regende nogal.
afgelopen weken echt te veel op YT gezeten van The Great warquote:Op zondag 11 november 2018 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
over 14 minuten is de eerste wereldoorlog 100 jaar afgelopen
daar moet je niet mee opgroeienquote:Op zondag 11 november 2018 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het hier ook niks maar als je er mee opgegroeid bent is het toch anders
Wat leuk dat je samen met je vader naar Feyenoord gaat kijkenquote:Op zondag 11 november 2018 11:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Planning voor vandaag;
- was doen
- was ophangen
- RDR2
- FIFA
- Naar pa voor Feyenoord
- Eten koken
- Geen idee.
In bed liggen want katerquote:Op zondag 11 november 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Planning voor vandaag:
ZH
Feyenoord
Max
Fok
Elke wedstrijd GGMM. Maar bedanktquote:Op zondag 11 november 2018 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk dat je samen met je vader naar Feyenoord gaat kijkenVeel plezier!
he bedanktquote:Op zondag 11 november 2018 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Neem aan dat iedereen klaar zit voor de superprestige.
Volgens Michel gaan ze met alle Belgen tegen Mathieu rijden
Hoiquote:Op zondag 11 november 2018 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Neem aan dat iedereen klaar zit voor de superprestige.
Volgens Michel gaan ze met alle Belgen tegen Mathieu rijden
quote:
Nuis zei juist dat hij spaarde gister.quote:Op zondag 11 november 2018 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mathieu moest gisteren diep gaan en is op zn knieen gevallen ook nog
Dat ontkende hij toch zelfquote:Op zondag 11 november 2018 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nuis zei juist dat hij spaarde gister.
Echt hequote:Op zondag 11 november 2018 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
Met stukken lopen erbij door de modder vind ik toch wel het mooiste om naar te kijken.
Die Merijn zat toch ook al in filmpjes van hunquote:Op zondag 11 november 2018 15:36 schreef skysherrif het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)emmen_van_toen_.html
Neem aan dat deze al gepost is? Geweldig.
Sorry snap je vraag niet, dit zijn de 2 makers/oprichters van mastermovies praten die er op terugblikken.quote:Op zondag 11 november 2018 15:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die Merijn zat toch ook al in filmpjes van hun
Ja man, Sjon en Hans was het grappigst, maar bijna niemand kende dat, iedereen kende vooral die voice overs.quote:
quote:Op zondag 11 november 2018 15:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry snap je vraag niet, dit zijn de 2 makers/oprichters van mastermovies praten die er op terugblikken.
En dan snap je mijn vraag nog steeds niet?quote:Op zondag 11 november 2018 15:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, de 2 makers kijken dus terug op hun succes
Kloptquote:Op zondag 11 november 2018 15:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
En dan snap je mijn vraag nog steeds niet?
veldrijden is geen sportquote:Op zondag 11 november 2018 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE VELDRIJDERS WIJ ZIJN DE BESTE
Topsport, je bedoelt waarschijnlijk turnen, dat schijnt in het circus thuis te horen.quote:
Volgens mij even na 6 uur.quote:
Bestaat het bij jullie ook gewoon uit snoep geven aan kinderen die langs de deur komen met een lampion?quote:Op zondag 11 november 2018 15:53 schreef Adames het volgende:
al doe ik vandaag weinig met 11/11
dus wat dat betreft moet ik het wel even met je eens zijn
Nee bier drinken op vasteloavendquote:Op zondag 11 november 2018 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bestaat het bij jullie ook gewoon uit snoep geven aan kinderen die langs de deur komen met een lampion?
neequote:Op zondag 11 november 2018 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bestaat het bij jullie ook gewoon uit snoep geven aan kinderen die langs de deur komen met een lampion?
Dit moest ik googelen, ik hoop maar dat jij niet zo gaat praten als dit geschreven is, dat lijkt me niet handig als streamer. https://li.wikipedia.org/wiki/Vastelaovend_in_Nederlands_Limburgquote:Op zondag 11 november 2018 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee bier drinken op vasteloavend
Toch wel wat feestelijker dan dit, nou ja voor de meeste mensen dan:quote:
daar kan ook gewoon bier inquote:Op zondag 11 november 2018 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel wat feestelijker dan dit, nou ja voor de meeste mensen dan: [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |