Nog nooit vvan gehoordquote:Op zondag 11 november 2018 11:26 schreef Doublepain het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)/bizzey_en_bier.html
Die reacties lol
Meh. Fox international toch?quote:Op zondag 11 november 2018 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boca Juniors - River plate. (als het nu wel doorgaat)
Terecht. Hopelijk stoppen al deze acts na 3 minuten hun show. Weg met die kutmuziek.quote:Op zondag 11 november 2018 11:26 schreef Doublepain het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)/bizzey_en_bier.html
Die reacties lol
ik dacht dat die pas woensdag gespeeld wordtquote:Op zondag 11 november 2018 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boca Juniors - River plate. (als het nu wel doorgaat)
Stond gisteravond gepland maar het regende nogal.quote:Op zondag 11 november 2018 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat die pas woensdag gespeeld wordt
ja weet ik maar dacht dus dat het een paar dagen is uitgesteld omdat de verwachtingen voor vandaag hetzelfde zijnquote:Op zondag 11 november 2018 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stond gisteravond gepland maar het regende nogal.
afgelopen weken echt te veel op YT gezeten van The Great warquote:Op zondag 11 november 2018 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
over 14 minuten is de eerste wereldoorlog 100 jaar afgelopen
daar moet je niet mee opgroeienquote:Op zondag 11 november 2018 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het hier ook niks maar als je er mee opgegroeid bent is het toch anders
Wat leuk dat je samen met je vader naar Feyenoord gaat kijkenquote:Op zondag 11 november 2018 11:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Planning voor vandaag;
- was doen
- was ophangen
- RDR2
- FIFA
- Naar pa voor Feyenoord
- Eten koken
- Geen idee.
In bed liggen want katerquote:Op zondag 11 november 2018 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Planning voor vandaag:
ZH
Feyenoord
Max
Fok
Elke wedstrijd GGMM. Maar bedanktquote:Op zondag 11 november 2018 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk dat je samen met je vader naar Feyenoord gaat kijkenVeel plezier!
he bedanktquote:Op zondag 11 november 2018 14:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Neem aan dat iedereen klaar zit voor de superprestige.
Volgens Michel gaan ze met alle Belgen tegen Mathieu rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |