1 2 3 4 | AJAX 3 2 1 0 7 5- 1 Bayern München 3 2 1 0 7 5- 1 Benfica 3 1 0 2 3 3- 5 AEK Athene 3 0 0 3 0 2- 8 |
Bron: https://www.voetbalprimeu(...)m-nchen-variant.htmlquote:'Opstelling Ajax tegen Benfica: Tadic in de spits, Neres én Van de Beek'
woensdag 7 november 2018 om 06:49
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
Ajax kiest tegen Benfica waarschijnlijk voor de 'Bayern München'-variant. Dat betekent dat Erik Ten Hag geen echte centrumspits opstelt, maar in de punt van de aanval wederom kiest voor Dusan Tadic.
Dat verwacht het Algemeen Dagblad. Met die opstelling hield Ajax Bayern vier weken geleden op een 1-1 gelijkspel in München. Ten Hag kiest tegen Benfica nagenoeg voor dezelfde formatie. Het enige verschil is dat Frenkie de Jong er deze keer bij is. Daardoor zit Maximilian Wöber op de bank. Het middenveld bestaat uit Lasse Schöne, Donny van de Beek en Neres. Ziyech, Tadic en David Neres staan voorin.
Ajax is op doelsaldo koploper in Groep E en plaatst zich bij winst op Benfica voor de volgende ronde van de Champions League. De Portugezen hebben na drie wedstrijden nog maar drie punten.
het is een man van bijna 30quote:Op woensdag 7 november 2018 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Is er iemand die even om HMF kan lachen? Het begint een beetje zielig te worden.
Die nog slechter wordt aldus wytzequote:Op woensdag 7 november 2018 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
het goede er komt nog een helft
Als je klaas na gaat doen is het dieptepunt wel bereikt ja.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
het is een man van bijna 30
ga je je zo als een clown presenteren. kan toch niet.
Log jij naar maar uit.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
ajax is een club die makkelijk kampioen wordt
ze winnen dit jaar de champions league en worden landskampioen
DAAR IS NIETS AAN TE VERANDEREN
Harvard.
Skysheriff is vergeten dat hij moderator is, kan gebeuren.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Is er iemand die even om HMF kan lachen? Het begint een beetje zielig te worden.
Eens.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:50 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een kneus die Donny, kijk gewoon ff ma. Blinde zak hooi
Waarom deed je net zo vervelend tegen mij?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze doelpoging is echt een wissel waardig.
was verdiendquote:Op woensdag 7 november 2018 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom deed je net zo vervelend tegen mij?
jij bent degene die stelt dat je HMF in zijn gelijk stelt en voor hem opkomt omdat hij een vriend is los van de walgelijke dingen die hij zegt.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom deed je net zo vervelend tegen mij?
quote:
succesquote:Op woensdag 7 november 2018 21:51 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik ga weer slape
morgen vroeg weer wat containers sjouwen in de rotterdamse haven
ik til er 4 tegelijk op me rug
Oké LR.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
jij bent degene die stelt dat je HMF in zijn gelijk stelt en voor hem opkomt omdat hij een vriend is nog los van de walgelijke dingen die hij zegt.
Dat doen Marokkanen ook in groepen.
Man man man dit wordt de gemiste kans waardoor je uiteindelijk derde wordt straks in de poule o.i.d.quote:
Dat zullen ze in Eindhoven wel weten, daar geldt het al twee jaar.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:49 schreef Mr.Maul het volgende:
Bijna weer een lucky goal van Ajax
Tot wanneer geldt dat patent?
Kwaliteitquote:Op woensdag 7 november 2018 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zullen ze in Eindhoven wel weten, daar geldt het al twee jaar.
Okquote:Op woensdag 7 november 2018 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef je toch antwoord, sjongejonge.
Ik zeg niets walgelijksquote:Op woensdag 7 november 2018 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
jij bent degene die stelt dat je HMF in zijn gelijk stelt en voor hem opkomt omdat hij een vriend is los van de walgelijke dingen die hij zegt.
Dat doen Marokkanen ook in groepen.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Man man man dit wordt de gemiste kans waardoor je uiteindelijk derde wordt straks in de poule o.i.d.
Wie zégt dit?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En supporters van Ajax die stellen dat ze een moeilijkere of gelijkwaardige poule als PSV hebben kan ik niet serieus nemen.
Hmf stop deze act. Echt niemand vindt dit leukquote:Op woensdag 7 november 2018 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg niets walgelijks
Louter feiten
Selectie van ajax is zes miljard waard
harvard
Verkeerde account klaas. Oepsquote:Op woensdag 7 november 2018 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg niets walgelijks
Louter feiten
harvard
Nog steeds geen medicatie zie ik.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg niets walgelijks
Louter feiten
harvard
Ik zei alleen dat mensen "niet zo" tegen HMF moesten doen. Jij maakt er meteen een volledige soap van. Erg hautain en denigrerend. Nu je werkt ben je opeens "het mannetje" en kun je zomaar iedereen op zijn plek zetten. Nou LR, Chapeau hoor. Chapeau.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef je toch antwoord, sjongejonge.
ik wilde precies zeggen wat gijp nu zegtquote:Op woensdag 7 november 2018 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is lastiger dan je op het eerste oog zou zeggen. Maar alleen kenners zoals klaas zien dit.
Lans is een goed mens, dat zie je meteen.:)quote:Op woensdag 7 november 2018 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat mensen "niet zo" tegen HMF moesten doen. Jij maakt er meteen een volledige soap van. Erg hautain en denigrerend. Nu je werkt ben je opeens "het mannetje" en kun je zomaar iedereen op zijn plek zetten. Nou LR, Chapeau hoor. Chapeau.
Ik vind je leuker toen je nog niet zo een rijke tata was.
LR is idd behoorlijk arrogant geworden sinds hij zo'n landmeterstokje mag vasthouden.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat mensen "niet zo" tegen HMF moesten doen. Jij maakt er meteen een volledige soap van. Erg hautain en denigrerend. Nu je werkt ben je opeens "het mannetje" en kun je zomaar iedereen op zijn plek zetten. Nou LR, Chapeau hoor. Chapeau.
Jullie swingen met elkaar he?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lans is een goed mens, dat zie je meteen.:)
je bent gewoon jaloers dat jij geen 3-kleuren space wagon rijdtquote:Op woensdag 7 november 2018 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LR is idd behoorlijk arrogant geworden sinds hij zo'n landmeterstokje mag vasthouden.
Je richtte je post op iemand die HMF aansprak op zijn "Smerige tyfusjoden" o.i.d.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Space wagon is ook echt een automotive marketingterm van eind jaren 90.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat jij geen 3-kleuren space wagon rijdt
nee, is een model mitsubishiquote:Op woensdag 7 november 2018 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Space wagon is ook echt een automotive marketingterm van eind jaren 90.
Space star, lul. Beste naam ooitquote:Op woensdag 7 november 2018 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat jij geen 3-kleuren space wagon rijdt
oh ja kutquote:Op woensdag 7 november 2018 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Space star, lul. Beste naam ooit
Echt mijn favo menskes allemaal voor Ajaxquote:Op woensdag 7 november 2018 22:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Komt Dolberg in de tweede helft?
Ik vind het vooral raar dat er wordt gedaan alsof ik pas sinds kort een baan heb. Ze zijn zelf werkloos tuig.quote:
mijn favoriete mensen ookquote:Op woensdag 7 november 2018 22:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Echt mijn favo menskes allemaal voor Ajax
Weten we ook waar jij bent verwektquote:Op woensdag 7 november 2018 22:01 schreef Adames het volgende:
mijn ouders hadden vroeger ook zo'n ding
dat zal nog in een corsa zijn geweestquote:Op woensdag 7 november 2018 22:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Weten we ook waar jij bent verwekt
ja, weet ikquote:Op woensdag 7 november 2018 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het Space-star is. Ga jij even af.
mijn opa ook, bazending.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:01 schreef Adames het volgende:
Je ouders hadden zo'n ding en jij kan niet eens de naam van die auto fatsoenlijk onthouden? Wat ben jij voor ongelofelijk dom varken?quote:Op woensdag 7 november 2018 22:01 schreef Adames het volgende:
Vertel?quote:Op woensdag 7 november 2018 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zullen ze in Eindhoven wel weten, daar geldt het al twee jaar.
Zal van standaardsituaties moeten komen vrees ik.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Puntje is genoeg maar ik zie het niet gebeuren. Off-day
Nissan micratjes, gewoon leuninkjes naar achter. Gaat ook prima.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zal nog in een corsa zijn geweest
sowieso zijn mijn ouders klein, dus hebben niet veel ruimte nodig
Ah joh, steek ff die sleutel in die ponypack joh. Komop man boeler!quote:Op woensdag 7 november 2018 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Kan gebeuren. Dan is het maar goed dat je 2 weken geleden nog scoorde.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
bij die van mij kunnen de voorbanken compleet naar voren. heb je genoeg ruimte voor een orgiequote:Op woensdag 7 november 2018 22:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nissan micratjes, gewoon leuninkjes naar achter. Gaat ook prima.
Beetje wel ja. Maar schakelgenot op ziggy.quote:Op woensdag 7 november 2018 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je richtte je post op iemand die HMF aansprak op zijn "Smerige tyfusjoden" o.i.d.
Wat een saaie wedstrijd he
Was dat je date van laatst?quote:Op woensdag 7 november 2018 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
bij die van mij kunnen de voorbanken compleet naar voren. heb je genoeg ruimte voor een orgie
als dit nog doorzet, raken al die seizoensgroenten compleet in de warquote:Op woensdag 7 november 2018 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Al 2 muggen doodgeslagen en 1x gestoken. Het is half november
Goed om te wetenquote:Op woensdag 7 november 2018 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Al 2 muggen doodgeslagen en 1x gestoken. Het is half november
pics van anneloosquote:Op woensdag 7 november 2018 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft met Anneloos gedate
Die is echt rukquote:
Niks mis mee om eens goed door een limbo te worden doorgesmeerdquote:Op woensdag 7 november 2018 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
het houdt de gemoederen flink bezig zegquote:Op woensdag 7 november 2018 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er ook goed klaar mee ja.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik geef het nog een paar minuten en dan kap ik met deze kutwedstrijd.
40-45 procentquote:Op woensdag 7 november 2018 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Hoe groot is de kans dat AJax nog wint?
< 10%quote:Op woensdag 7 november 2018 22:08 schreef Doublepain het volgende:
Hoe groot is de kans dat AJax nog wint?
Zou Adames ook zo hoog zangerig praten en elke zin als een vraag eindigen?quote:Op woensdag 7 november 2018 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks mis mee om eens goed door een limbo te worden doorgesmeerd
Toen ik mijn date met hem had niet in ieder geval.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou Adames ook zo hoog zangerig praten en elke zin als een vraag eindigen?
is mijn wallpaper nuquote:Op woensdag 7 november 2018 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb de kpd van anneloos gemist
Vertelquote:Op woensdag 7 november 2018 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben verliefd op charlotte. Niet zeggen hoor.
LEKKER HOORquote:Op woensdag 7 november 2018 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah joh, steek ff die sleutel in die ponypack joh. Komop man boeler!
Wie?quote:Op woensdag 7 november 2018 22:11 schreef wimderon het volgende:
Ziyech, Neres en Tadic spelen echt héél slecht.
dat kan je niet zo vragen aan mensenquote:
Dat is hetzelfdequote:Op woensdag 7 november 2018 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
kom ervandaan ja, maar woon nu een kleine 10 jaar in brabant.
En toch deed ik het napjequote:Op woensdag 7 november 2018 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat kan je niet zo vragen aan mensen
Leuk leukquote:Op woensdag 7 november 2018 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Jammer danquote:
Kut voor je man.quote:Op woensdag 7 november 2018 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
maar aken zie ik nog steeds als mijn achtertuin, kan je alle leuke plekjes laten zienquote:Op woensdag 7 november 2018 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En toch deed ik het napje
[..]
Leuk leuk
[..]
Jammer dan
TR gemacht.quote:
Slim plan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |