quote:Op zaterdag 17 november 2018 17:48 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ja die had ik gestart. Misschien iets voor een poll voor een volgend topic.
Over je spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
quote:Op zaterdag 17 november 2018 18:07 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]Dat laatste denk ik inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou de laatste tijd gaat alles met zo'n noodvaart dat ik daar niet zo bang voor benquote:Op zaterdag 17 november 2018 18:34 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik ook hoor. Teminste dat was mijn 1e gedachte erbij. Ik ben benieuwd. Hopelijk gaan ze dit niet weken uitmelken weer
Opnemen? Met wat neem je op dan?quote:Op zondag 18 november 2018 05:51 schreef Clemanyana het volgende:
Ik kijk nog steeds ouderwets via tv (niet live though, ik neem op en kijk het af zodat ik reclames kan doorspoelen). Maar als iedereen verder vooruit kijkt... beetje belachelijk om voor mij de steeds alles in spoilertags te stoppen (stop ik wel gewoon met lezen hier, is ook niet zo dat ik vaak zoveel te zeggen heb).
Ik vroeg me af waarom Jojo zich bemoeide met de relatie van Lucas. En bij afscheid Noud was. Ze kent hun toch amper?
KPN kastje- vroeger op hd maar nu feitelijk in de cloud.quote:Op zondag 18 november 2018 10:43 schreef miaeak het volgende:
[..]
Opnemen? Met wat neem je op dan?
En ja ik vind het ook altijd verwarrend als nieuwe karakters zich direct met anderen mengen alsof ze er al jaren zijn.
Zoals Daan die ineens bezorgd was om het kindje van Bing en Nina en toen Amir vroeg waarom zei hij: "Bing is een vriend van me!".
Sinds wanneer?
Nou ja, dat is natuurlijk onzin: iedereen is hier welkom om mee te lezen/posten. Al kan ik mij voorstellen dat het gedoe met al die spoilertags ook niet aantrekkelijk is... Daar moeten we als users/posters in dit topic gewoon een keer goed over praten wat we als norm aannemen: zien we de release van afleveringen op Videoland als 'norm' of zien we de uitzending op tv als 'norm'?quote:Op zondag 18 november 2018 05:51 schreef Clemanyana het volgende:
Ik kijk nog steeds ouderwets via tv (niet live though, ik neem op en kijk het af zodat ik reclames kan doorspoelen). Maar als iedereen verder vooruit kijkt... beetje belachelijk om voor mij de steeds alles in spoilertags te stoppen (stop ik wel gewoon met lezen hier, is ook niet zo dat ik vaak zoveel te zeggen heb).
Ach ja, Jojo. Ook weer zo'n nietszeggend personage wat ze maar linken aan een al bestaand personage om het maar wat binding te gevenquote:Ik vroeg me af waarom Jojo zich bemoeide met de relatie van Lucas. En bij afscheid Noud was. Ze kent hun toch amper?
Ik kijk zelf via TV en zelfs dan nog laat, maar klik gerust alle spoilertags weer openquote:Op zondag 18 november 2018 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
Nou ja, dat is natuurlijk onzin: iedereen is hier welkom om mee te lezen/posten. Al kan ik mij voorstellen dat het gedoe met al die spoilertags ook niet aantrekkelijk is... Daar moeten we als users/posters in dit topic gewoon een keer goed over praten wat we als norm aannemen: zien we de release van afleveringen op Videoland als 'norm' of zien we de uitzending op tv als 'norm'?
Ik probeer inderdaad de spoiler datums erbij te zetten, maar vergeet dat ook wel eens in de hitte van de strijdquote:Op zondag 18 november 2018 12:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kijk zelf via TV en zelfs dan nog laat, maar klik gerust alle spoilertags weer openIk zou het prettig vinden als er bij wordt genoemd om welke aflevering het gaat, ongeacht wat je kijkt.
Dus niet 'Hè is Isabella weer terug', maar bijv. 'Zit net de aflevering van volgende week woensdag te kijken; is Isabella weer terug'
![]()
Wat eigenlijk bij de oude seizoenen al heel vaak gebeurt
Ik bedoelde als ik echt de enige was die nog middeleeuws kijktquote:Op zondag 18 november 2018 12:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, dat is natuurlijk onzin: iedereen is hier welkom om mee te lezen/posten. Al kan ik mij voorstellen dat het gedoe met al die spoilertags ook niet aantrekkelijk is... Daar moeten we als users/posters in dit topic gewoon een keer goed over praten wat we als norm aannemen: zien we de release van afleveringen op Videoland als 'norm' of zien we de uitzending op tv als 'norm'?
[..]
Ach ja, Jojo. Ook weer zo'n nietszeggend personage wat ze maar linken aan een al bestaand personage om het maar wat binding te geven
Maar het is inderdaad vreemd dat ze bij het afscheid van Noud was, hebben die twee eigenlijk samen een scène gehad daarvoor?
De enige waar die in het verleden wat mee heeft gehad is Dian en dat was maar heel kort. Daarna kreeg die een relatie met Marieke.quote:Op zondag 18 november 2018 14:28 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ik bedoelde als ik echt de enige was die nog middeleeuws kijkt
Ja ik weet het ook niet zo goed, ik ben soms geneigd de spoilers open te klikken maar heb toch vaak spijt als ik het doe.
Maar het is ook niet zo dat ik terugga om te kijken wat er vorige week gepost is over de aflevering die ik vandaag zie.. Zou dat idd misschien wel doen als er bijstond vanaf wanneer de aflevering is, zoals Meke voorstelt.
Jojo was ook bij het eerste afscheid van Noud, maar toen kwam ze geloof ik met Rover mee ofzo. Dat was al beetje raar, maar de 2e keer toen er echt maar een paar mensen waren vond ik het echt raar.
Het is zoals ik zei, zo krampachtig linken aan elkaar... Ik snap dat ze de snelheid van de serie wilden opvoeren, maar dat betekent volgens mij niet gewoon de helft overslaan en ervan uitgaan dat de kijker wel gewoon aanneemt dat het zo is?
Denk ook bv aan Nina en Spanje...
Kan iemand me trouwens even de verhaallijn rond Ludo en dat schilderij kort even vertellen? Ik kan het me echt niet herinneren.. (als ik het al gezien heb, ik heb een aantal jaar niet gekeken)
Overigens, was Mark vroeger ook zo'n slet?
nou, toen Mark wat met Dian had was er nog wat gedoe om ene Michelle. Of het nou alleen een vriendin van het zwemmen was of dat hij daar nou ook echt mee zat te vozen terwijl hij met Dian had weet ik niet zo zeker meer. (vond die verhaallijn Mark + Dian wel vermakelijkquote:Op zondag 18 november 2018 14:28 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Overigens, was Mark vroeger ook zo'n slet?
Ligt eraan of ie Sjors heeft zwanger gemaakt.....of iemand anders die dan toch ineens voor z'n neus staat.....quote:Op zondag 18 november 2018 20:16 schreef James1988 het volgende:
Maar goed, als Marieke straks dood is (die haalt de kerst niet meer), wat heeft Mark dan nog in Meerdijk te zoeken?
Wedden dat hij naar Italië gaat om daar kunst te verkopen?
ik wou bijna precies hetzelfde typenquote:Op zondag 18 november 2018 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ligt eraan of ie Sjors heeft zwanger gemaakt.....of iemand anders die dan toch ineens voor z'n neus staat.....![]()
quote:Op zondag 18 november 2018 20:19 schreef vanThijn het volgende:
[..]
ik wou bijna precies hetzelfde typen
Het zou me eigenlijk niet verbazen als hij dan doet alsof z'n neus bloedt.quote:Op zondag 18 november 2018 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ligt eraan of ie Sjors heeft zwanger gemaakt.....of iemand anders die dan toch ineens voor z'n neus staat.....![]()
Inderdaad...quote:Op zondag 18 november 2018 20:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het zou me eigenlijk niet verbazen als hij dan doet alsof z'n neus bloedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door vanThijn op 18-11-2018 20:59:02 ]
quote:Op zondag 18 november 2018 20:40 schreef vanThijn het volgende:
Mark:Snapt die televizier niet dat als iemand op een castfoto staat dat hij bij de vaste cast hoort en dat de kans dan zo ongeveer 5% is dat de persoon er binnen 5 maanden al uit is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Flo..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En ohja over MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 november 2018 21:19 schreef Nathvi het volgende:
Snapt die televizier
[..]
Snapt die televizier niet dat als iemand op een castfoto staat dat hij bij de vaste cast hoort en dat de kans dan zo ongeveer 5% is dat de persoon er binnen 5 maanden al uit is?SPOILER: Flo..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb Flo al een tijdje niet gezien eigenlijk...SPOILER: En ohja over MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik weet niet. Heb nu een beetje het idee dat ze Marieke terug hebben gehaald om Tim weer even in de serie te hebben (oude karakters, doet het altijd goed). Maar met Marieke niet echt een doel hadden dus ze die even moesten lozen. Is aardig aan het lukken![]()
/ Mark zit nu in de tang van die frietmevrouw en aangezien hij buitenopnames had met Erik en Dorian zal hij wel iets met dat frietgebeuren te maken krijgen.
![]()
Wat ik zelf jammer vind is dat ze nu van Marieke af willen terwijl ik juist zo blij was dat Janine's zusje terug was. Had liever gehad dat Mark in Marieke's schoenen stond. Maarja, de actrice van Marieke is nieuw, dus dan is het makkelijker om een personage te killen dan een acteur die in de 90's dezelfde rol al speelde..quote:Op zondag 18 november 2018 21:33 schreef miaeak het volgende:
[..]
Heb Flo al een tijdje niet gezien eigenlijk...
En ik weet niet. Heb nu een beetje het idee dat ze Marieke terug hebben gehaald om Tim weer even in de serie te hebben (oude karakters, doet het altijd goed). Maar met Marieke niet echt een doel hadden dus ze die even moesten lozen. Is aardig aan het lukken![]()
/ Mark zit nu in de tang van die frietmevrouw en aangezien hij buitenopnames had met Erik en Dorian zal hij wel iets met dat frietgebeuren te maken krijgen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: