Speelt hij dwars en staat ie op één been zo ja dan briljant!quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Speelt hij dwars en staat ie op één been zo ja dan briljant!
Een van de redenen dat ze een platen contract kregen blijkbaar...quote:
Ja in die tijd kreeg je echt een platencontract bij een pakje boter heb ik het ideequote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ze een platen contract kregen blijkbaar...
Jammer dat ik altijd zo weinig te melden heb.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef Bosbeetle het volgende:
@:Trashcanman misschien moeten we deze reeks iets sneller zien te krijgen...
Een wat actievere slowchat in MUZ kan geen kwaad
Dan meld je het maar vakerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jammer dat ik altijd zo weinig te melden heb.
Blue band, als je een echte band bent, (nu met virgin platencontract en puzzel op de achterkant)quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja in die tijd kreeg je echt een platencontract bij een pakje boter heb ik het idee
Bedankt, dinsdag een week terug geopereerd aan mijn blinde darm.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
beterschap trouwens, wat heb je onder de leden?
Kan ie weer kijken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt, dinsdag een week terug geopereerd aan mijn blinde darm.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt, dinsdag een week terug geopereerd aan mijn blinde darm.
Oh kak ik moet andere reacties ook lezen...quote:
Migrainequote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
@:gehenna beterschap trouwens, wat heb je onder de leden?
Ai dat is wel nasty... gelukkig is het weer over.. is dat nog stress gerelateerd of geen idee wat het triggert?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Migraine![]()
Maar gaat inmiddels wel weer prima, is zo'n soort kortsluiting in je hoofd en dan ben je een dagje uit de running. Begin gisteravond al, kon bij het laatste bericht wat ik plaatste hier, niet meer lezen wat ik had geschreven, en dan is het tijd om met wat pijnstillers op te gaan slapen
Kan idd wel, maar bij mij is het gewoon zo'n één keer per jaar willekeurig raak. Hoe relaxt of gestrest ik mij ook voelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ai dat is wel nasty... gelukkig is het weer over.. is dat nog stress gerelateerd of geen idee wat het triggert?
Nooit geweten dat je er last van hebt. Beterschapquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Kan idd wel, maar bij mij is het gewoon zo'n één keer per jaar willekeurig raak. Hoe relaxt of gestrest ik mij ook voel
Valt bij mij ook best mee hoor, als ik zie hoe ziek familieleden hier (en ook veel vaker) van zijn, heb ik niet zoveel om over te klagen
quote:
Appendectomie gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]kan hij weer zien of ben je hem helemaal kwijt?
damn nu ben je appendixloosquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Appendectomie gehadMaandag rond de lunch ineens pijn in mijn onderbuik, op bed gaan liggen, paracetamollen deden niets, 's avonds toch maar naar de Huisartsenpost, van daaruit mocht ik door naar de Spoedeisende Hulp. Toen werd ik opgenomen, kreeg ik rond 1 uur 's nachts eindelijk pijnstillers (paar spuiten morfine direct in de bloedbaan
) Dinsdag echo en mri gehad en onder 't mes 's avonds rond acht uur. Mocht woensdagochtend weer naar huis met drie gaten in mijn buik.
Jaquote:
Misschien een van de B kantjes van een ZZ Top single?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
JaZijn er nog liedjes over geschreven?
Ik heb meerdere keren last gehad van een stekende hoofdpijn achter één oog, alsof iemand er met een mes in liep te prikken, kon gewoon niet stil zitten, wilde het liefst weg uit mijn lichaamquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Kan idd wel, maar bij mij is het gewoon zo'n één keer per jaar willekeurig raak. Hoe relaxt of gestrest ik mij ook voel
Valt bij mij ook best mee hoor, als ik zie hoe ziek familieleden hier (en ook veel vaker) van zijn, heb ik niet zoveel om over te klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |