En dat maakt het vast hartstikke ingewikkeld. Misschien dat daarom je vriendin je adviseerde hier minder om advies te vragen?quote:Op zaterdag 10 november 2018 07:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
maar iedereen adviseert me anders.
Maar anderzijds dit voelt goed... het hoeft niet voor altijd, maar ik ben nu nog niet stabiel genoeg om te kunnen spelen met mijn ritme
Kloptquote:Op zaterdag 10 november 2018 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat maakt het vast hartstikke ingewikkeld. Misschien dat daarom je vriendin je adviseerde hier minder om advies te vragen?
Moeten wij natuurlijk ook niet ongevraagd advies geven.Want ik wist bij voorbeeld niet dat verandering van slaapritme bij jou een akelige voorbode kan zijn dus dan snap ik je angst en de ingewikkeldheid ervan een stuk beter.
Dank je wel, zeker nu ik tijdelijk thuis ben met betaald verlof mis ik structuur.quote:Op zaterdag 10 november 2018 00:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Droep, ik wens je zóveel goeds. Zeker icm je alcoholstruggles.!
Ja je hebt gelijk..quote:Op zaterdag 10 november 2018 15:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
@cots: Omdat je niet accepteert dat je niet normaal bent... (whatever that may be)
Dat ga je ook nooit worden, dus geef je verzet op. Dan hou je zoveel meer energie over.
normaal is overrated! Daarnaast is niemand normaal iedereen heeft z'n eigen afwijkingquote:Op zaterdag 10 november 2018 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
KloptAlleen wil ik alles zo goed mogelijk doen en zo normaal mogelijk doen...
Dat is wel heel goed van je! Dat je zo'n ritme hebt gevonden! Echt mijn respect heb je. En natuurlijk zijn dagen met psychologen rotquote:Op zondag 11 november 2018 14:52 schreef Goitske het volgende:
Dat is wel herkenbaar voor maar is ook een vorm van ritme vinden. Ik had toen nog dat mijn vriend (nu man) naar het werk ging dus ik er uit, regel tot 12 uur huishouden doen, daarna naar buiten boodschap doen voor het avond eten en daar lopend naar toe, smiddags wat knutselen en daar is mijn kook/bak tic erger geworden want dat is nu nog steeds mijn uitlaatklep, avond eten klaar hebben als hij thuis kwam etc.
Dag dat ik dan naar de psycholoog moest was ik van slag want mijn ritme werd op de kop gegooid + dat porren en graven in m'n hoofd verschrikkelijk. En dan nog maar te zwijgen over de opdrachten die je mee kreeg. Sommigen heb ik echt vertikt om te doen
het weer speelt natuurlijk ook wel een rol, volgens mij zit er meer in de lucht want de kinderen zijn ook een en al herfststormquote:Op zondag 11 november 2018 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel heel goed van je! Dat je zo'n ritme hebt gevonden! Echt mijn respect heb je. En natuurlijk zijn dagen met psychologen rotGoed dat je ook daarin je eigen grenzen aangeeft. Dat is belangrijk! Be proud girl! En fijn dat je zo'n uitlaatklep hebt! Dat is heel belangrijk
Vandaag heb ik echt een hele moeilijke dag vandaag. Ik ben aan duizend dingen begonnen en met vijf minuten het zat... Dit is geen leuke dag. "Ziek" thuis zitten ben ik helemaal zat. En ik huil continu en ik voel me ontzettend eenzaam en doodongelukkig... maar goed, morgen weer een dag.
Misschien inderdaad het weer, maar ik weer niet... Wel gelukt om de kinderen een beetje te temmen? en wordt er Sint-Maarten gelopen?quote:Op zondag 11 november 2018 17:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
het weer speelt natuurlijk ook wel een rol, volgens mij zit er meer in de lucht want de kinderen zijn ook een en al herfststorm![]()
Morgen nieuwe ronde en nieuwe kansen, dit moet er blijkbaar even uit vandaag
Nee...quote:Op zondag 11 november 2018 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar klopt het dat je wel behoefte hebt om contact te hebben met mensen die in jouw situatie zitten? Of hebben gezeten, wellicht?
Dan heb ik dat verkeerd begrepen, No prob.quote:
Wat vervelendquote:Op zondag 11 november 2018 21:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo zeg, 't stormt op 't moment weer even flink bij me. Niet gek, veel situaties die spannend en ronduit lastig zijn gehad de afgelopen dagen. Allemaal lastige confrontaties met mensen en vooral met mezelf weer. En met net als soort van kers op de taart een film gekeken die eindigt met een zelfmoord. En ja ondanks dat ik wist dat 't geen hele vrolijke film was had ik dat niet bepaald verwacht.
En nu zit ik zo te twijfelen, het is echt tijd om een beetje hulp te vragen, maar ik durf niet goed.
Dinsdag ga ik sowieso met mijn psycholoog bespreken dat ik de laatste weken wel veel aan het somberen ben en nu ondanks dat er genoeg gebeurd is zo'n enorme dip.
Wanneer ben je nu begonnen met afbouwen?quote:Op vrijdag 9 november 2018 21:26 schreef Droopie het volgende:
Na 10 maanden alprozolam kwam ik het idee om er maar eens mee te stoppen.
De vorige keer was het een paar dagen afkicken, maar ditmaal heeft de dokter besloten om met diazepam in 6 weken af te bouwen.
Die eerste paar dagen waren best klote en nu snap ik eigenlijk niet waarom ze het op deze manier gedaan hebben
Ach dit jaar zijn we van alles af zullen we maar zeggen, qua medicatie dan
Dikke knuffel!quote:Op maandag 12 november 2018 18:58 schreef Meridiaan het volgende:
Boh![]()
Ik was goed op weg, begon weer dingen te ondernemen en had goede gesprekken met mijn psych over het deel autisme. Sinds een paar weken kom ik echter niet veel verder meer, lijkt het. Ik vergeet wat we überhaupt hebben besproken, ik begin afspraken af te zeggen (niet bij de psych, maar andere afspraken), de drempel om naar buiten te gaan wordt weer veel hoger, het eetpatroon is verneukt, slapen gaat té goed (11 uur per nacht en dan slaap ik overdag ook zo nog 2-3 uur) en ik ben gewoon in het algeheel passief.
Het 'grappige' is dat mijn dosis wellbutrin is opgehoogd 5 weken terug. Sindsdien voel ik mij somberder. Ik had gehoopt dat het een paar dagen zou zijn ivm het wennen en daarna weer oké, maar het sombere en passieve nu al een week of drie doorsudderen.
Volgende week naar de psychiater, zal het daar bespreken.
Ik zou dit zeker bespreken met de psychiater. Een (te) hoge dosering kan ook een negatief effect hebben.quote:Op maandag 12 november 2018 18:58 schreef Meridiaan het volgende:
Boh![]()
Ik was goed op weg, begon weer dingen te ondernemen en had goede gesprekken met mijn psych over het deel autisme. Sinds een paar weken kom ik echter niet veel verder meer, lijkt het. Ik vergeet wat we überhaupt hebben besproken, ik begin afspraken af te zeggen (niet bij de psych, maar andere afspraken), de drempel om naar buiten te gaan wordt weer veel hoger, het eetpatroon is verneukt, slapen gaat té goed (11 uur per nacht en dan slaap ik overdag ook zo nog 2-3 uur) en ik ben gewoon in het algeheel passief.
Het 'grappige' is dat mijn dosis wellbutrin is opgehoogd 5 weken terug. Sindsdien voel ik mij somberder. Ik had gehoopt dat het een paar dagen zou zijn ivm het wennen en daarna weer oké, maar het sombere en passieve nu al een week of drie doorsudderen.
Ik ben dinsdag gestopt met alprozolam, compleet abrupt.quote:Op maandag 12 november 2018 19:07 schreef kuolema het volgende:
[..]
Wanneer ben je nu begonnen met afbouwen?
Ik begrijp je post niet helemaal. Bedoel je dat je het liever in een paar dagen had gedaan zoals de vorige keer?
Die ophoging lijkt niet het gewenste effect te hebben... of zijn er andere dingen veranderd?quote:Op maandag 12 november 2018 18:58 schreef Meridiaan het volgende:
Boh![]()
Bel de dokter nu gewoonquote:Op maandag 12 november 2018 18:58 schreef Meridiaan het volgende:
Boh![]()
*dikke knuffel*quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Ja, hallo. Hier is het ook nog steeds wel kut met peren.
Het ging al niet zo lekker, en toen besloot onze bovenbuurvrouw heel veel overlast te veroorzaken. Naar volk over de vloer, dealen, feestjes. Onveilig gevoel all over. De hele tijd het gevoel dat ik tegen een paniekaanval aanzat.
We hebben de beslissing gemaakt te verhuizen. tot die tijd kreeg ik van de ha valium. We hebben waarwschijnlijk nu een andere plek gevonden. En aan de ene kant vind ik dat fantastisch, aan de andere kant zie ik er zo tegen op.
Ik heb weinig energie en merk dat mijn gedachtes stom doen.
Thanks.quote:Op dinsdag 13 november 2018 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*dikke knuffel*
Hopelijk helpt het verhuizen een beetjeNatuurlijk is dat eng, maar je krijgt dan wel meer rust.
Ik vind het goed dat je zo stappen onderzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |